Ismét megerősítette függetlenségét a Poco

A Poco egyszer már kinyilvánította függetlenségét és önálló identitását, amit most megerősítettek. Vagy eddig mi értettünk félre valamit.

Hirdetés

A Pocophone a Xiaomi almárkájaként debütált a Pocophone F1-el, majd januárban bejelentették, hogy a márka függetlenedik az anyavállalattól és önálló brandként lép piacra. Ezzel együtt a Poco modellek jobbára átkeresztelt Xiaomi és Redmi készülékek voltak. A Pocophone második készüléke, az F2 a Redmi K20 volt, a tegnap bemutatott Poco M3 elődje, a Poco M2 és M2 Pro pedig konkrétan a Redmi 9 és Note 9s, csak több memóriával. Ezzel együtt már januártól is önálló márkaként funkcionált.


[+]

Hirtelen nem világos, miért érezték szükségét ismét deklarálni a brand önállóságát, de ekképpen cselekedtek. A Twitteren közzétett nyilatkozat szerint a Poco önálló nemzetközi brand, amely a Poco F1 bemutatása óta 35 piacon van jelen, az első modellből (F1) 2,2 millió darabot értékesített, összesen pedig 6 millió Poco eszköz van használatban világszerte. A márka filozófiája: minden, amire szükség van és semmi, amire nincs. Summa summarum, a Poco függetlenebb, mint valaha. (Vagy valami ilyesmi.)

  • Kapcsolódó cégek:
  • Poco

Azóta történt

  • Új arculatot kapott a Poco

    A brand többször megerősítette függetlenségét az anyavállalattól, most pedig az arculatot is frissítették.

Előzmények

Hirdetés