Idén is érdekes fejlesztést hozott a L'Oreal a CES-re

A L'Oreal rengeteg érdekes projekten dolgozik, amelyeket szokás szerint a Las Vegas-i CES-en mutatnak be először. Most egy okos hajfestő-rendszert hoztak.

A L'Oreal nem kizárólag a drogériák polcait igyekszik feltölteni elérhető kozmetikumokkal és szépségápolási termékekkel, de kifejezetten high-end technológiai innovációkkal is kísérletezik. Tavaly előtt mutatták be a Persot, ami mesterséges intelligenciát és gépi tanulást integrál komplex szenzorrendszerrel azért, hogy a felhasználó számára a pillanatnyilag optimális arcápolási terméket vagy dekorkozmetikumot állítsa elő. Aki sminkel és/vagy rendszeresen használ arcápoló termékeket, az érzi, hogy ez nem feltétlenül hülyeség, pláne nem akkora, de legalábbis nem nagyobb luxus, mint az évszaknak, napszaknak, kezelendő területnek és aktuális igényeinknek megfelelő krémekből és egyebekből készletet fenntartani.


[+]

Az arcápoláshoz hasonlóan az otthoni hajfestés sem egy egyszerű művelet, ami alatt leginkább azt értjük, hogy körülményes, maszatos és nagyon könnyű elbaltázni. Ezen szándékozik változtatni a világ legnagyobb kozmetikai és szépségápolási cégcsoportja, amit mellesleg egy francia kémikus alapított 1909-ben, aki az elsők között fejlesztett ki szintetikus hajfestéket.

Picit több, mint 100 év múlva pedig ott tartunk, hogy már a kezünket sem kell összemaszatolni a kulimásszal, mert a fésű-szerű Colorsonic a keverést és a felvitelt is megoldja egyetlen gombnyomásra. A lényeg egyrészt, hogy a szotty oda kerüljön, ahova szánjuk és ne mindenhova máshova, másrészt optimális mennyiségben és tökéletes eloszlásban kerüljön oda, ahova kell, ti. a hajunkra.

A saját társalkalmazással rendelkező Colorsonic nagyjából olyan, mint egy brobdingnagi hajkefe, ebbe kell betölteni a tárat, ami a színezőanyagot és az előhívót tartalmazza, a keferész pedig percenként 300 rezgőmozgással segít eloszlatni a terméket a haj teljes hosszán a hajtövektől a hajvégekig. Ez nagyon is működőképesnek és kézenfekvőnek tűnik első hallásra. Meg másodikra is. Nem tudom, ki próbálta már tűpontosan összekutyulni a hozzávalókat, egyenletesen felvinni, átfésülni a derékig érő, padlizsánlila trutyiban úszó haját egy sima hajkefével, lesikálni a füléről és a nyakáról, majd mindenhonnan máshonnan is felsikálni a lecsöpögött anyagot, aztán elkülönítve kimosni a hajfestős törölközőt és hajfestős pólót, de ki merem jelenteni, hogy egész estés műsor, szerencsés esetben nem a horror műfajából.

A L'Oreal innovációjának nyilvánvalóan van értelme és egy egészen hétköznapi, de annál gyakoribb kellemetlenségre jelenthet kulturált és kényelmes megoldást. A kérdés persze megint az, hogy mindez mennyibe kerül, ezzel viszont nagyon elegánsan egy másodpercet sem szoktak foglalkozni az ilyen jellegű bemutatókon. Első körben nyilván nem lesz olcsó és széles körben elterjedt mulatság, de némi idő elteltével nagy valószínűséggel úgy vehetjük le az ilyen termékeket a drogériák polcairól, mint ahogy most egy sima flakon sampont.

Előzmények

  • Philips Lumea Prestige IPL 9000 - szőrmentén

    A szőrtelenítés alapvetően nem egy nagyon bonyolult vagy időigényes dolog, de rendszeresen ismétlődő feladat és a legtöbb, kicsit is tartós eredményt jelentő megoldás meglehetősen körülményes és/vagy kellemetlen. A Phillips Lumea utóbbi két jellemzőt kivonja az egyenletből.

  • Foreo Luna 3 Plus - arcra fel!

    Van mikrorezonancia, ultrahang, mikroáram és termoterápia, belefér egy készülékbe? Fogd meg a söröm!

  • Philips Sonicare DiamondClean 9000 - a fog és a garas

    A Philips márkanév a legtöbb részleg esetében már nem az 1891-ben, Hollandiában alapított anyacég tulajdona, kivéve a háztartási kisgépeket és a szépségápolást, ami továbbra is teljes mértékben eredeti tulajdonban lévő szekció.

Hirdetés