A Honor hivatalos Twitter oldalán köszönte meg a felhasználóknak a bizalmat, ami a májusi bemutató óta 3 millió eladott Honor 10 készüléket jelent Európában és Ázsiában, kivéve Kínát. Kína valamiért most nem került be a statisztikába. Éves összehasonlításban viszont így is 150%-kal növekedett a szállítmányok volumene, az eladások pedig százalékban is százas nagyságrenddel növekedtek. Az Egyesült Királyságban például 200 százalékkal.
Three million Honor 10s, three million thanks! Huge shoutout to all our Honor fans for supporting #Honor10! This milestone couldn't have been achieved without your help. #BeautyInAI pic.twitter.com/7BC5YaNi6x
— Honor Smartphone (@Honorglobal) 2018. július 11.
Az erős ár/érték arányú Honor 10 Európa szerte népszerű, Spanyolország ötször több készüléket kapott, mint tavaly, Oroszországban pedig átvette az Apple pozícióját, így a második legnagyobb márkává avanzsált a piacon. A stratégiai jelentőségű Indiában elért 300%-os növekedés az eladásokat tekintve a leggyorsabban növekvő branddé tette a Honort 2018 első félévében, a közel-keleti és latin-amerikai terjeszkedés pedig folyamatban van. A Honor és a Huawei célja a Samsung dominanciájának megtörése és nemzetközi vezető pozíciójának átvétele a következő öt évben.