Európa imádja a Honor 10-et

Hirdetés

A Honor hivatalos Twitter oldalán köszönte meg a felhasználóknak a bizalmat, ami a májusi bemutató óta 3 millió eladott Honor 10 készüléket jelent Európában és Ázsiában, kivéve Kínát. Kína valamiért most nem került be a statisztikába. Éves összehasonlításban viszont így is 150%-kal növekedett a szállítmányok volumene, az eladások pedig százalékban is százas nagyságrenddel növekedtek. Az Egyesült Királyságban például 200 százalékkal.

Az erős ár/érték arányú Honor 10 Európa szerte népszerű, Spanyolország ötször több készüléket kapott, mint tavaly, Oroszországban pedig átvette az Apple pozícióját, így a második legnagyobb márkává avanzsált a piacon. A stratégiai jelentőségű Indiában elért 300%-os növekedés az eladásokat tekintve a leggyorsabban növekvő branddé tette a Honort 2018 első félévében, a közel-keleti és latin-amerikai terjeszkedés pedig folyamatban van. A Honor és a Huawei célja a Samsung dominanciájának megtörése és nemzetközi vezető pozíciójának átvétele a következő öt évben.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Honor

Azóta történt

Előzmények

  • Honor 10 - a legolcsóbb AI

    A legolcsóbb Kirin 970-es mobil őrzi a korábbi Honor húzómodellek értékeit, mindenek elé helyezi az ár/érték arányt. Nem tökéletes, de az egyik legjobb választás a palettáról.

  • Honor View 10 - tízpontos kilátás

    A Huawei gyakran generál magának házon belüli konkurenciát, a Honor View 10 viszont remekül pozicionált és megkülönböztethető eszköz lett, aminek így remek esélyei vannak.

Hirdetés