Az Apple a Watchcsal biztosra ment, és jóval a hivatalos megjelenés előtt megmutatta készülő okosóráját a nagyérdeműnek, és nemcsak azért, hogy a hatalmas almás vásárlóbázis érdeklődését a végletekig felfokozza, hanem azért is, hogy a startra elég fejlesztő és alkalmazás készen álljon. A Jupiter Research névre hallgató kutatócég megjegyzi, hogy tavaly májusban már 10 ezer watchOS app elérhető volt az Android Wear 4 ezres alkalmazásparkjával szemben.
Nagy volt az érdeklődés tavaly az Apple Watch modellek iránt [+]
Ami a leszállított (azaz nem az eladott) készülékek számát illeti 2015-ben, a Jupiter becslései szerint az okosóra gyártók összesen 17,1 millió darab karra csatolható eszközt juttattak el az online vagy helyi boltokba, és ezeknek több mint a fele, 51,5%-a valamelyik Apple Watch variáns volt. Darabszámra lebontva 8,8 millió leszállított almás okosóráról beszél a Jupiter, ami, még ha nem is feltétlenül pontos adat, ismét bizonyítja, hogy amelyik terméket az Apple legyártja, az általában el is tudja adni.