Az elemzők sikeres negyedévet jósolnak az LG-nek, a Mirae Asset Securities Co jóslata szerint a dél-koreaiak 15 millió okostelefont értékesíthetnek a második negyedévben, azaz április és június között, ami havi szinten 5 milliós eladási számot jelent. Összehasonlításképpen a tavalyi esztendő ugyanezen időszakában az LG 12,1 millió értékesített készülékkel büszkélkedhetett, ami jelentős javulásnak minősült, és a visszafogottabb árfekvésű L és F szériának volt köszönhető. Az akkori 4 milliós havi darabszám a Strategy Analytics szerint az év végére 4,4 millióra nőtt, így egyáltalán nem elképzelhetetlen idén az előbb említett értékek meghaladása.
Az analitikusok szerint a 2014-es második negyedévben várható sikereket újra az alacsonyabb árfekvésű készülékek alapozzák majd meg, kiegészülve a G2 minivel. A G2 mini iránti kereslet persze nagyban függ az árazástól, ám az előzetes információk azt mutatják, hogy sajnos a masina nem lesz éppen egy filléres mulatság, Európában 350 euró körüli áron startol majd, ami jelentősen átrajzolhatja majd a Q2-es eredménygrafikont. A nagytestvér, a G2 mindenesetre jól fogy, megjelenésének évében 3 millió darabot adott el belőle a gyártó, arról viszont nem közöltek információt, hogy a Samsung, a HTC és a Sony csúcsmodelljének bejelentése vagy piacra kerülése óta hogyan alakultak az értékesítések.