Alkalmazásbemutató: Project Road Rage

Hirdetés

A világvége még nem a világ vége, és ahogyan azt a Mad Maxből megtudhattuk az Ausztrál sivatag kitűnő terep egy kis disztópikus autós hentelésre. A poszt-apokalipszis rendkívül népszerű témakör a játékvilágban, hiszen az alkotók szabadjára engedhetik fantáziájukat, és persze lepusztult tájat is egyszerűbb létrehozni, mint a mai világ kiköpött mását. Az AEON Games új játéka is a világvége után játszódik, és a Project Road Rage név semmi visszafogottat nem sejtet.

A magyar fejlesztőcsapat több, mint két évig dolgozott az autós játékon, mivel nem akartak az irányítással kompromisszumot kötni, és élethű fizikát, több, részletesen kidolgozott járműmodellt és számos pályát összeraktak, hogy ne lehessen a Project Road Rage-re egyhamar ráunni. A játék az autóvásárlással indul, és virtuális pénztárcánk csak a legvisszafogottabb járgányok egyikére futja, választásunk pedig meghatározza, hogy melyik versenytípusban fogunk először sikereket elérni.

Háromféle játékmód közül választhatunk. A hagyományos verseny elsősorban egy gyors járművet igényel, de nem árt egy stabil úttartású modellt beszerezni, mivel az ellenfelek nagyon könnyen meg tudják pörgetni a játékost. Általában egy, három vagy több kört kell teljesíteni, és három ellenfelet kell legyőzni a busás jutalomért, amire szükségünk is lesz a későbbiekben.

A Supply Run zászlógyűjtögetést jelent, adott idő alatt adott mennyiségű dobozt kell összegyűjteni. És bár minden doboz elérése értékes másodpercekhez juttatja a játékost, az idő ellenünk dolgozik, úgyhogy itt is a gyors verda lesz a nyerő. A harmadik játékmód a roncsderbi, négy játékos közül az nyer, akinek a járműve talpon marad, míg a többiek égő roncshalmazként kénytelenek tudomásul venni a vereséget. Itt nyilván a nagy tömegű és szerkezetileg megerősített monstrum jön jól.

A járműveket nyilakkal vagy a készülék oldalra való döntésével lehet irányítani. Akármelyiket is válasszuk, készüljünk föl szimulátor szintű kihívásra, azaz nem könnyű a járművet a pályán tartani, és frusztráló tud lenni, amikor a legkisebb koccanásra a mi kocsik kipördül, az ellenfél pedig továbbhalad. A riválisok egyébként elég agresszívek és erősek, ezért érdemes minden verseny után fejleszteni a verdát, amit a futóműtől a strapabíróságig több módon és szinten meg lehet oldani. Nyilván akkor lehetünk sikeresek mindegyik játékmódban, ha gyors és nagy tömegű járművet egyaránt vásárolunk, ehhez persze sok futamot kell nyerni. A verdákat egyébként a megvétel előtt el lehet vinni egy próbakörre.

Te is alkalmazásfejlesztő vagy?

Ha szeretnéd, hogy az általad fejlesztett mobilos alkalmazásról is írjunk a Mobilarena hasábjain, írj egy e-mailt a hello@mobilarena.hu címre! Előtte azonban megkérünk, hogy olvasd el az alkalmazások megjelentetésével kapcsolatos felhívásunkat!

Felhasználó vagy?

Támogasd a magyar alkalmazásfejlesztőket azzal, hogy az ingyenes szoftvereket letöltöd, ezzel növelve az adott applikáció számlálóját! A fejlesztők nevében is köszönjük!

Grafikailag az AEON Games remek munkát végzett, csupa nagy felbontású textúra díszíti a pályákat, a járműveket, a garázst és az autókereskedést. A másik oldalon viszont komoly hardverigénnyel kell számolni, Snapdragon 801-es tesztkészülékünk a magas szintű grafikai beállításoknál már akadozott, közepes és alacsony minőségben viszont megfelelő volt a képkockasebesség.  A jelenlegi szoftververzió egyébként kissé bugos: előfordult, hogy egy koccanás után az ellenfél eltűnt, vagy éppen egy oszlop tetején bukkant fel, ami roncsderbi alatt eléggé kellemetlen, mivel újra kell indítani a küldetést. Máskor fura módon akadt össze két jármű, és nehéz volt az ellenféltől megszabadulni. (A fenti bugok többségét az alkalmazásbemutató után pár nappal közzétett frissítés kijavította, emellett a képfrissítés is javult – Bone123). Mindazonáltal a játék már most alkalmas komoly órákat a világvége utáni tájon benzingőzégetéssel eltölteni, jómagam is újra- és újra nekifutottam egy-egy nehezebb pályának. Idővel remélhetőleg a reklámból egy kicsit kevesebb lesz. Molnár András és Hugyecz Péter munkáját Olvasóink is segíthetik a játék kipróbálásával és kommentek elhelyezésével a bemutató végén. A Project Road Rage innen tölthető le 4.1-es vagy újabb Androidos eszközre, illetve innen szerezhető be 7.0-ás vagy újabb IOS-t futtató mobilra.

 

Azóta történt

  • Alkalmazásbemutató: Rout

    A Rout egy magyar fejlesztésű, pixel art stílusú multiplayer akciójáték, amelyet helyi hálózaton és online is lehet játszani

  • Adventures of Poco Eco bemutató (iOS, Android)

    Az Adventures of Poco Eco - Lost Sounds egy remek zeneközpontú, mászkálós játék magyar fejlesztőktől, egy elektronikus zenei albummal megfűszerezve.

  • Real Drifting bemutató (Android)

    A Lada Drifting fejlesztőinek új játéka az előd által kikövezett utat követi számos járművel és nappali, valamint éjszakai pályával.

Előzmények

  • Alkalmazásbemutató: Magyar Logó Kvíz

    Szórakoztató és egyáltalán nem könnyű játék a Magyar Logó Kvíz, aminek a címe mindent elárul. Jó hír, hogy az alkalmazás iOS-re, Windows Phone-ra és Androidra is letölthető.

  • Alkalmazásbemutató: Lada Drifting

    Androidos autós szimulátor a mai alkalmazásbemutató témája, amely a magyar Profi-Soft Games fejlesztőcsapat első ilyen próbálkozása.

  • Alkalmazásbemutató: Aspecto Memoria HD

    Magyar fejlesztésű memóriajáték az Aspecto Memoria HD, amely nagy felbontású képekkel és több nehézségi fokozattal kínál egy kis agytornát.

Hirdetés