Samsung bada developers márkaoldal
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Rajzolás alapok, nem csak kezdőknek
A mostani bejegyzés már masszívan programozás-orientált, de ez ne riasszon el senkit: isten hozott a háromszögek világában!
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 4
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hálózatkezelés (1. rész)
Áttekintés a bada hálózati lehetőségeiről.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 11
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Az első játék megalapozása
Az OpenGL ES fejlesztést a legegyszerűbben és a legérdekesebben egy játék készítése során lehet bemutatni. Ez következik most.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 20
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hello Bada, avagy az első futtatható alkalmazásunk
Ezúttal már egy működő alkalmazással rukkolunk elő, ami egyébként nem csinál semmit.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Célkeresztben az OpenGL ES
Az elõzõ posztban az OpenGL-rõl olvashattatok, most áttérünk az OpenGL ES-re, valamint a Wave-ben levõ grafikus hardverrõl is lesz szó.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: (IRC) architektúra
Egy kis tervezés nem árt, hogy hogyan is épüljön fel a program, illetve milyen módon működjön a motorháztető alatt — nem akarom talpon lőni magam.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 2
- One mobilszolgáltatások
- Robotporszívók
- Tőzsde és gazdaság
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- MKV szerkesztés (mkvmerge gui, stb)
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- További aktív témák...