Samsung bada developers márkaoldal
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Rajzolás alapok, nem csak kezdőknek
A mostani bejegyzés már masszívan programozás-orientált, de ez ne riasszon el senkit: isten hozott a háromszögek világában!
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 4
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hálózatkezelés (1. rész)
Áttekintés a bada hálózati lehetőségeiről.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 11
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Az első játék megalapozása
Az OpenGL ES fejlesztést a legegyszerűbben és a legérdekesebben egy játék készítése során lehet bemutatni. Ez következik most.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 20
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hello Bada, avagy az első futtatható alkalmazásunk
Ezúttal már egy működő alkalmazással rukkolunk elő, ami egyébként nem csinál semmit.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Célkeresztben az OpenGL ES
Az elõzõ posztban az OpenGL-rõl olvashattatok, most áttérünk az OpenGL ES-re, valamint a Wave-ben levõ grafikus hardverrõl is lesz szó.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: (IRC) architektúra
Egy kis tervezés nem árt, hogy hogyan is épüljön fel a program, illetve milyen módon működjön a motorháztető alatt — nem akarom talpon lőni magam.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 2



- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi belépő szinten
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- A 3D V-Cache és a rengeteg memória lehet az új PlayStation fő fejlesztési iránya
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- További aktív témák...