Samsung bada developers márkaoldal
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Rajzolás alapok, nem csak kezdőknek
A mostani bejegyzés már masszívan programozás-orientált, de ez ne riasszon el senkit: isten hozott a háromszögek világában!
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 4
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hálózatkezelés (1. rész)
Áttekintés a bada hálózati lehetőségeiről.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 11
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Az első játék megalapozása
Az OpenGL ES fejlesztést a legegyszerűbben és a legérdekesebben egy játék készítése során lehet bemutatni. Ez következik most.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 20
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Hello Bada, avagy az első futtatható alkalmazásunk
Ezúttal már egy működő alkalmazással rukkolunk elő, ami egyébként nem csinál semmit.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: Célkeresztben az OpenGL ES
Az elõzõ posztban az OpenGL-rõl olvashattatok, most áttérünk az OpenGL ES-re, valamint a Wave-ben levõ grafikus hardverrõl is lesz szó.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 5
-
Alkalmazásfejlesztés badára: (IRC) architektúra
Egy kis tervezés nem árt, hogy hogyan is épüljön fel a program, illetve milyen módon működjön a motorháztető alatt — nem akarom talpon lőni magam.
Blogbejegyzés Bada fejlesztői blog 2
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hardcore café
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Steam Deck
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- További aktív témák...