- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Eleglide C1 - a középérték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Ezt nem is tudtamn, hogy az első és hátsó ködlámpát külön lehet kapcsolni !!!
Valahgy nekem nem tünt fel, hogy két kattanása, vagy legalábbis két beugrása van.
Én csak azt figyeltem meg, ha nem húzom ki eléggé, akkor nem marad kihúzva, visszaugrik.Ha visszaszereltem, kiporóbálom.
Köszi mindenkinek !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4952 üzenetére
Az biztos hogy csupa meglepetés!
Már több mint 1 éve nálam volt a Merci mire megtudtam hogy kell be kapcsolni a ködfényszorot, aztán tavaly ősszel megtaláltam a gyári eü. dobozt, és januárban amikor teljesen kipakoltam a csomagtartót megtaláltam a gyári emelőt isw123 200D 1.1millió km+
-
Babszivacs
csendes tag
Hi!
Megvolt a középkonzol világítás csere viszont olyan kérdés van:
hogyan lehet kicserélni a kmóra világítását?
köszönöm
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #4954 üzenetére
Szevasz
A műszercsoportban vannak az ízzók, kettő darab, nagy méretű, 4W-os ízzó !
A műszercsoportot nem tartja csavar, csak egy széles gumilap szoritja a helyén, így hátulról kétoldalt felváltva, előre tologatva lassan kicsusztatható előrefelé, de előtte jó, ha a Km-óra spirálját és az olajnyomás vezetéket benyomod a motortérből az utastérbe, amennyire csak tudod, hogy ki lehessen eléggé húzni az óracsoportot.Ezt néha többször kell oda vissza csinálni, kicsit tolod a műszercsoportot ki, majd kicsit nyomsz be a két dróton és így tovább.
Ha maximumig kihúztad, akkor vagy megpróbálod a két ízzót foglalattal kitekerni, ha odafér a kezed, vagy kiveszed az óracsoportot.
Az utóbbihoz kell egy 9-11 (talán 10-es) közötti villás kulcs, amivel az oljbyomás cső csatlakozóját tekered ki, és lehet kell egy fogó is, ha kézzel nem tudod megindítani a Km-spirál csavarját.Aztán már csak lekötöd az elektromos csatlakozást, meg az ízzító visszajelzőről és az óráról a csatlakozót és veheted is ki.
Ha ilyen foglaltos ízzót már nem lelnél hozzá, akkor megoldás lehet az is, hogy pl. forrasztható, drótkivezetésű, 4W-nál nem nagyobb teljesítményű ízzót beforrasztassz, de én pl. LEDeket szereltem be a helyére.
Jó munkát !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4953 üzenetére
Jaja, nekem is kb fél év volt, mire rájöttem, hogyan kell ködlámpát kapcsolni, haverommal együtt találgattuk, aztán együtt jöttünk rá !
Az eredeti EÜ. csomag maradványait én is meleltem később, de az mehetett a kukába és a mostani, kapható meg nem fér bele a helyébe.
Én emelőt, eredeti szerszámokat sajnos már nem leltem, csak egy jó adag rohadt lemezfelületet, mikor vagy egy év után előszőr felemeltem a szőnyegeket !
Amúgy folyamatosan találgatok dolgokat mindíg, amikor valami olyan részt bontok ki, amit még eddig nem. (ceruza, kis csavarhúzó, öngyújtó, kallódó csavarok-alátétek dögivel, drótmaradék, stb.)
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
válasz Batman2 #4956 üzenetére
Szevasz
Képzeld, én meg most találtam egy kéteres kábelt csatlakozóval... A vezető ülés alatt van de nem tudom milyen célra is...nem megy bele feszültség sehogyan sem...se világitással, se csukott ajtóval...nemtom mire szolgálhat...Valakinek tippje, vagy valakinek van ilyen bekötve...???
[ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Dawess
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4958 üzenetére
Nem hiszem mert gyárilag nincs benne... ...kábelt meg minek is huzták volna be
Nekem is pl. fél évembe tellett mig rájöttem, h létezik ebben az autóban Kick-DownMB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
hoffman_
nagyúr
Csorgassunk nyálat...
Szívem csücskei
Ha lenne egy 190 EVO II a garázsban... jajaj, mit nem adnék érte"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma reggel vittem pár cuccot a kasznishoz. Hát megint kaptam egy szép listát .
De már gyakorlatilag aproságok(ez bátor kijelentés). Sajna két képet tudtam csak csinálni:1 már kezd össze állni a segge a gépezetnek. 2 ök már várják a csomagtartoban sorsukat
Zéró Km-s eredeti lengőkarok és féltengelyek, a féltengelyek 1978-as gyátásuak. Már alig győzöm kivárni hogy elkészüljön, de még legalább 2 hónap mire újra garázsban fog állni, és még vissza is kell lapátolnom a belsejét.A mercinek a legtöbb hibát a kasznisok okozták. A kasznis szerin jóval kevesebb munka lenne vele ha egyszerüen hagyták volna úgy ahogy van a korrodált részeket.
Most az enyém mellett egy w124-es 250d taxi állt 1.350.000Km-s!!!! A bal elejét csinálták.
Pár éve csattos volt, de mára szét rohadt az a rész teljesen az elöző javitás miatt.
Egyébként simán letagadhatott volna 1.000.000 km-t a taxi!w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4952 üzenetére
Én még régebben szétszedtem, úgyis nem ártott megpucolni és az összes, már kicsit is szürkésedett, barnásodott ízzót kicseréltem benne, azóta legfeljebb csak kontakthiba volt, de kiégés az nem.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A középkonzolhoz nálam is megy vagy két-három vezeték páros, ami amúgy jelenleg nincsen bekötve sehova sem.
Az egyikre tippem, hogy esetleg rádió táp lehet, a másikban csak gyújtáskapcsolt, tehát 15-ös pólusnak megfelelően folyik áram, az feltételezem, valaminek esetleg megvilágítás tápja lehetett a harmadikra már tippem sincs !Az űlés alatt nekem sehol sincsen vezeték, még a hátsó ajtókba sem megy, igaz nincs is hátsó tetóvilágításom, de meg akarom csinálni, hogy a hátsó ajtókat is bekábelezem, kapcsolót már tettem is a helyébe és bekötöm az első tetőlámphoz azokat is, így bármelyik ajtót nyitom, mindegyikre meggyullad a belső világítás.
A kutakodásaim során megtaláltam az eredeti duda vezetéket, mivel nem volt normélisan bekötve, így korábban kerestem egy állandó pozitívot és bekötöttem oda.
Most visszakötöttem az eredei vezetékére, amire akkor bukkantam rá, levágva, mikor kivettem a biztosíték táblát a motorház felől.A hűtő-fűtő és szellőző kapcsolók megvilágításánál meg van egy bónusz ízzó foglalatom, mivel három van felfűzve párhuzamosan egy vezetékre és csak kettő világítja a kezelő szervek paneljét !!!
Nem tudom, a harmadik ízzónak mi lehet a szerepe, vagy ebben a típsuban semmi, vagy valami még mindíg nincs a helyén, nem tudom !
Lehet, az csak a taxi verzióban kapott szerepet, de egyfajta kábelezést tettek mindegyikbe.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
No, tegnap visszaszereltem a világítás kapcsolómat, kapcsolt ugyan mindent, de sajnos nem állt meg rendesen az első köd állásban sem, a másodikban meg egyáltalán nem, amúgy ténylge meggyulladt mostmár a visszajelző ízzó, ha teljesen kihúztam, csak éppen nem állt meg semmilyen pozícióban.
Nem nagy kedvvel, de megint kiszereltem és szétszedtem.
Mostmár jelentősen javult a szintidőm, másodjára már csak kb fél óra kellett, hogy összerakjam a korábbi kettőhöz képest !De úgy sem akart rendesen üzelemni, már meg nem lehetett kihúzni egyáltalán.
Már sejtettem, hogy az oldalában levő kis rugó nyomta golyó a felelős a kihúzott állásban való megtartásért és egy kis tanulmányozás után meg is értettem, hogy a kapcsoló tengelyén levő alumínuim profilos hengeradja a pozíciókat, amiben a golyó rögzíti a kapcsolót kihúzáskor.Egy kicsit meg is pucelváltam az elu profilt, kicsit finomítottam a kiképzésen, meg a bekopáson, belepróbáltam többszőr golyó nélkül a helyébe, aztán, mostmár trükkösebben megpróbáltam a helyére tenni, golyóstól és láss csodát, végre sikerült !!!
Mostmár tényleg rendesen meg áll a kapcsoló kihúzva és határozottan két állása van kihúzva visszafelé pedig rendszerint egyben teszi meg az utat.
kapcsolni is kapcsolni, multiméterrel mérve és meg is gyullad a kontroll lámpa a második kihúzott állásban !Ezek szerint ez már jó régóta szét volt esve nekem, mivel soham világított nekem a kontrollámpa, az is kérdés, hogy a hátsó ködfény egyáltalán ment e, mikor kapcsoltam, nem volt sohasem érezhető két állása és sokszor visszaugrott, nehezen állt meg agyáltalán kihúzva.
Viszasszerelem, remélem, mostmár tényleg rendben lesz minden.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
hoffman_
nagyúr
válasz Batman2 #4968 üzenetére
Ez az 1990es évekig bezárólag egy kisebb mix az akkor DTM-es csodákról. DTM, mint Deutsche Tourenwagen Masters
És igen, ezek mind 190-esek. Persze pályaautók. De, ahogy ma van a CLK DTM AMG, a mostani(azaz, egyel régebbi sorozat) utcai változata, úgy ezeknek a 190-eseknek is van...
Ő az EVO. Belőle is született azonban 2 széria. Meg még ennél is nagyobb a család, de Ő a csúcs. Valami elképesztő. Legszebb autó a nap alatt!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Der Bosss
csendes tag
Sziasztok! A mai (2009.03.29.), Discovery-n lejátszott "Autokereskedők" részt honnan tudom letölteni egyben, magyar hanggal?
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz sgabooo #4976 üzenetére
igen.köszi...
Több mint a semmi, de sajna nem az egészet rakták fel, és az olyanok mint én is, akik nem annyira járatosak az angolban, nem sokat értenek belőle.
A 123-asról készült részt sikerült valakinek, itt megadnia, magyarul, egészben. Azóta is néha-néha belenézegetek, ezért kérdeztem itt.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
qdak
addikt
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
TALÁLKOZÓ !
Figyelem, tolmácsolom Sgabo üzenetét:
"Kedves Klubtag, kedves Ismerős!
A magyarországi Mercedes Benz W123 klubja szeretettel meghív Téged és kedves családodat, barátaidat az idei év első
és egyben a klub 15 hónapos fennállásának III. Mercedes Benz W123 Club találkozójára.A találkozó ideje 2009. április 25. 10:00, a helyszíne pedig a festői szépségű Dunakanyar, ezen belül is a dömösi
hajóállomás melletti füves parkoló.Az alábbi plusz programokra van lehetőség:
- séta a Duna partján
- Rám szakadék megmászása (nincsen leharcolva, kisgyerekkel is hatalmas élmény, mert már teljesen kiépített a túravonal)
- a visegrádi fellegvár megtekintése (mondjuk konvojban? )A pontos helyszín és egyéb tudnivalók a www.w123club.hu oldalon, a Találkozók menüpont alatt elérhetőek!
Bármilyen egyéb kérdés esetén használható ezen email cím, illetve a www.w123club.hu oldal fóruma, ahol a Találkozók
topikban folyamatosan elérhetőek vagyunk.Megjelenésedre számítunk!
További szép tavaszt és jó utat kíván:
Mercedes Benz W123 Club
Előre is köszi.
üdv:
SGabo"[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4974 üzenetére
Szevasz
No, megkérdezted már a karosszériásodat, hogy mit kezd a lemez csavarozási pontokkal, hogyan kezeli, kezeli e egyáltalán, hogy ott ne induljon meg a rozsdásodás, vagy esetleg nem fém csavarokkal, hanem műanyag patentekkel rakja össze, kellene összerakni az ilyen elemeket ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
-
Danny_L.hu
tag
válasz t.zsolti #4987 üzenetére
Most jelenleg Dawesstől vett adagolót kell majd feleszkábálni a régi helyére, előtte megmutatni egy adagolósnak hogy mit szól hozzá. Meg a 4 porlasztócsúcsot kicserélni. Izzítással most nem foglalkozom. Jó idő van pöcre indul...de az elején néha-néha bedadog, nem csodálnám ha azért mert lelevegősödik. Van egy pár hely ahol alkalma van rá.
-
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
Dawess !
Kárpitcuccok ??
Mostmár gondolom, hozzálehet férni a járgányhoz, már jó idő van és nincs eső, meg sár !
Légyszi nézz már utána a korábban megadott lista alapján, hogy mi van és mi nincs, illetve ami van, milyen állapotban van ???
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
válasz t.zsolti #4986 üzenetére
Kéne tudnom már, h mikor vinnéd ha vinnéd, már az euro ft árfolyam jobb nem negyon lesz... ...meg már a BatmanTú is rágja a fülem
Bat.
Már készülőben van, h megyek hozzá, csak tudod...nekem a jó idő sok munkát jelent... ebben az esetben sajnos...de igyekszem igéremMB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
sgabooo
csendes tag
üdv Mindenkinek!
keresek ilyen alkatrészeket W123 kupéhoz:
- első stabrúd kivezetésénél ilyen amorf formájú takarólemez (ne legyen törött, szedánéval egyezik)
- C oszlop tetején lévő belső ovális takarólemez (csak kupéban van ilyen alakú)
- a műszerfalon lévő két középső befújó mögé menő gumicső, ami szétosztja a beömlő levegőt a két lukuluszra (mindegyikben azonos, csak klíma nélküli legyen, bár szerintem még abban is ilyen)ezermillió köszönet!
SGabo
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4996 üzenetére
No, kiváncsi vagyok, hogy milyennek találja majd szerelő, ha megnézeted valakivel !
Hátha kifogtál egy még kevéssé kopottat és akkor rendesen fog indulni majd a járgányod, nem olyan borzasztó kínlódással.
Én még nem jutottam oda, hogy elvigyem az adagolót a szerelőhöz, de nekem is meg kell nézetni, valami az enyémben sem (vagy lehet semmi sem) stimmel, mivel nekem is az első hidegindításnál (értsd állt mondjuk egy napot) kicsit döcög, míg végül rendeződik és jár rendesen.
No, majd talán eljön ennek is az ideje, most egyéb komolyabb problémák vannak, sajnos.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Stellar Blade
- További aktív témák...