Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puttyos
csendes tag
válasz Danny_L.hu #2444 üzenetére
Hát igen már csak ilyen apró örömökért is érdemes ilyen autóval járni. A 123-assal nem tudtam úgy megállni, hogy ne jött volna oda valaki egyet sztorizgatni, hogy neki is, vagy valamelyik ismerősének is volt ilyen és hogy ez mennyire jó autó.
-
Puttyos
csendes tag
válasz Danny_L.hu #2449 üzenetére
Jaja! Én is így tudom!
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2444 üzenetére
Hi
Hát igen emberek !
Valahogy itt Debrecenben nagyon tuskók az emeberek, itt aztán a kutya nem szól hozzád, max. ha baja van, itt nem nézik meg a járgányt, nem villognak a márkatársak, már a rendesebb, gondozottabb állapotíúak, vagy egyáltalán, akiknek egyáltalán többet jelent a 123, mint egy autó.
Szóval itt szinte egyedül vagyok.
Az ország többi része valahogy más, sőt minél nyugatabbra megyünk, valahogy egyre normálisabbak az emberek, más a mentalitás.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2449 üzenetére
jah, meg a 10W60 és hasonló különleges társai !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2475 üzenetére
Szerintem 110-ig, esetleg még max 120-as tempót bírná tartani 5-öben egy jó 200D is és sokkal kényelmesebben pörögne a motor, a kopásokról nincs információm, hogy melyik a rosszabb neki (sok pörgés - kisebb terhelés, kevés pörgés - nagy terhelés)
Az biztos, hogy mindent egyes fordulat mellett, végigsúrlódik az összes alkatrész legalább egyszer, tehát minél többet pörög a motor, annál többet súrlódik is !
Az biztos, hogy a mai járgányok motorjai sokkal pörgősebbek, mint a régebbieké, sokkal nagyobb energiákat is adnak le, ki vannak hegyezve a maximumra, sokkal hamarabb is kopnak el.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2475 üzenetére
lehet betenni 5-ös váltót , annyi a különbség hogy az ötödik fokozat az gyorsító fokozat .
A W123 -asnál a motorerő kérdést nem a váltó variálással oldották meg hanem a difik áttételének modositásával . minden motorhoz más áttétel dukál . Váltó mindegyiknél ugyanaz egytől-négyig . ötösnél mint írtam az ötödik fokozat gyorsító . -
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2502 üzenetére
. . .Sajnos eddig nálam nem ez a tendencia.
Nekem sajnos mostanában csak egyre vacakabb, szerintem minden egyes próbálkozásnál, állításnál másképp kezd el koponi, és egyre szarabbá kopnak az új alkatrészek.
Remélem, a mérések igazolják majd a viselkedését és akkor beszélek a szerelő komával, hogy nincs mese, szedjék szét és addig csinálják, cseréljenek benne megint mindent ki, amíg jó nem lesz és úgy nem indúl és megy, ahogy egy jó dieselnek illik !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
-
ATA123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #2530 üzenetére
Köszi az infót!
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2530 üzenetére
amelyikben van olajhűtő az mind termosztátos . 95 fokon kezd nyitni 110 fokon teljes nyitás van +/- 4 C fok
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2530 üzenetére
Köszi szépen az infót a többiek nevében is !!!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2585 üzenetére
Nem, nem terveztem több naposra, csak, akkor én a barátnőmmel már egyúttal egy többnapos nyaralással kötnénk egybe, és azon napok valamelyikén lenne a találkozó !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2599 üzenetére
csak szimering , csapágy nincsen hozzá , illesztett felületek!
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2619 üzenetére
van vagy 3 db
Amúgy attól függ melyik fajta van neked . Nyomás érték ami a kis táblán megtalálható az sokat elárul .
mikor ad hangot ?
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2622 üzenetére
következő kérdés , olajat mikor cseréltél ? és szűrőt ?
Ez a kisebbik szivattyú , ehhez szerintem kapsz szimeringet . Szedd le az ékszíjat , aztán mozgasd meg a tengelyt , mekkorát lóg ?
Nekem csak akkor ad hangot ha teljesen kitekerem a kormányt ütközésig . olyankor a megkerülőszelep miatt van olyan hangja amilyen .
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2624 üzenetére
szűrő az benne van a szivattyúban . kb a közepénél , de kicsit inkább lejjebb .engedd le az olajat az egészet , tegyél bele új szűrőt , próbáld ki , ha úgy is búg (ami lehet a lógás miatt is, de ha nagyot lóg akkor ne is kínlódj vele) akkor kuka .
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2628 üzenetére
sétálj be egy Mercedes kereskedésbe , és támadd be a raktárost
-
fecosan
csendes tag
válasz Danny_L.hu #2630 üzenetére
és hol vannak azok a tárhelyek?bocs de a géphezz egy kicsit hülye vagyok.
w123 2400 D 78
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2628 üzenetére
Láng autót nézdd meg még, én valameyiknél nemrég láttam szervó szivattyú szűrőt !
www.langauto.hu
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2622 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy a kormány szervó szivattyú az ilyen nagy nyomással dolgzik, 65 bar ??
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2722 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen a felajánlásodat mindenki nevében !!!
Köszönettel vesszük a lehetőséget és meg is bíználak akkor vele, hogy készíts valami, ahogy Te gondoltad !
Előre is köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2735 üzenetére
Nem rossz, csak sajnos, ahogy sejtettem, olyan gyorsan, felületesen, csak egy egy mozzanatot mutatnak meg a munkákból, csak felvillanáts szinten, nem mutatják végig az egészet, szóval ebből sajnos nem tudom meg pl. hogy a szélvédőt hogy cserélték ki, egyáltalán milyen fajta volt és mit kapartak ki, mit nyomtak be a tömítésnél, hogyan, hova ?!!!
Ez a baj az ilyen műsorokkal, csak fel-fel vilantják a dolgokat, de azért jó volt látni, ilyen tempóval, ahogy, látszólag játszi könnyedséggel kijavították a hibáit, szervizelték a motorját !
Másik, hogy ugyan valamelyest értek angolul, de azért ez még magyarul is szép tempó, ahogy a fazon beszélt, szóval csak el-el kaptam belőle részleteket, azért magyarul az igazi !
Mindenképpen köszi, hogy belinkelted !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2748 üzenetére
Biztos hogy van benne külön kenő olaj is, elvégre a gázolaj nem ken minden alkatrészt, csak a kis dugattyúkban és az útjába ejtett szelepeben van gázolaj, a többi rész nagyon hasonló a motor felépítéséhez, itt is van a főtengelynek megfelelő hajtó tengely és a dugattyúknak, amik a GO-t tolják a csövekbe hajtókaruk, stb. és ezeken a helyeken nincs GO, ezeket a motorhoz hasonlóan kenni kell, ezért kell a motorolaj bele !
A szervíz könyv is említi a kenőolaj csatlakozást és hogy az új adagolóba, vagy felújított, javított adagolóba 0,4 l motorolajat kell tölteni.
Csak az a kérdés, hogy most ami nekem van, az melyik fajta - bár azt sejtem - de hol van az olaj leeresztő és a betöltö csavar ??
Ma tanulmányoztam tüzetesebben, de nem leltem meg a pontokat, legfeljebb talán a leeresztést.
Az tény, hogy azokat a részeket, melyeket a GO ken, ott szerepe volt a kénnek, a kénesebb jobban ken, de ha már nincs kén, éppen azért érdemes kicsi motorolajat keverni az üzemanyaghoz.
t.zsolti ismerőse 1:100 arányban szokta keverni motorolajjal, gondolom, 4 ütemüvel.
Szerintem azzal is lehet, de lehet, hogy a kétütemű motorolaj is jó hatású és az kifejezetten arra készült hogy üzemanyaghoz adva fejtse ki kenő hatását, majd elégjen a hengerben (mégha eredetileg benzinhez és kétüteműhöz szánva is)
De akár lehet mindkettőből benne, az tuti, hogy ken.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2760 üzenetére
Hát igen, ez az, nekem is pont ilyen volt a kopott motor a legjobban beállított állapotában, ehez képest ez csak kinlódik, erőlködik, okádja a füstöt, egyszerűen borzsasztó.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lazka222
csendes tag
válasz Danny_L.hu #2751 üzenetére
Van egy képem 300 TDT-ről. "Kitűnő" állapot. Láttam már többet is, de mind át volt építve 300TD-re, 200TD-re .[link]
W 123 240TD 1983
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #2961 üzenetére
Szelepek szempontjából úgy gondolom annak az embernek igaza lehet . Szóval abban az időben anyagból készültek ezek a cuccok , és manapság még a gyári sincs sehol azokhoz képest . A mester valószínűleg 1x 2x már megégette magát , ezért nem vállal a mai alkatrészek beszerelésére garit , amit meg is lehet érteni . Ezért van nekem is kb 40 db szelepem nem kidobva hanem gondosan elrakva egy dobozban
Garanciát arra vállal amit ő beszerel . ezzel sincs semmi gond . Sőt , ez bizonyos fokú elhivatottságot is sejtet , ad a munkájára , odafigyel . Ha a pénz motiválná valószínűleg leszarná hogy miből rakja össze más szarát .
-
dpek
tag
válasz Danny_L.hu #2979 üzenetére
Igen, kb olyan az állaga mint a motorolajnak, és vissza is lett öntve.
Kb. 1 olajcsere alatt 1x kell kb. 5000km-nél visszaönteni, addígra telik meg a nagy bödön.
kb. 1 liter.82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2962 üzenetére
Ok, remek !!!
Akkor már legalább ketten leszünk !
Megpróbálok keresni egy használható térképet és belinkelem, vagy ha más nem akkor beteszem egy papír térképnek a fotóját !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3018 üzenetére
Szevasz
Igértem, hogy nézek térképet és be is jelölöm az útvonalat és a helyszínt, csak egy kis türelmet kérek még !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3029 üzenetére
Igen, asszem, a Mohács utca alatt van egy hurok, az lenne az, ha jól veszem ki !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3031 üzenetére
Igen, így lenne, úgylátom, Te sokkal ügyesebb vagy online térkép tekintetében !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
stpotty
tag
válasz Danny_L.hu #3036 üzenetére
Szia,
Eddig úgy néz ki, hogy én megyek, pesti is vagyok, remélem addigra működő fékem is lesz.
p -
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3031 üzenetére
Még annyit vettem észre kinagyítva, hogy a Kistábornok útnál valamiért csinált egy hurkot jobbra, ott simán tovább lehet menni egyenesen a villamos mellett, legalábbis, ha nincs útfelbontás, vagy valamiért netán lezárva jelen pillanatban !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3031 üzenetére
És az Uitz Bélánál is csinált szerintem egy fölös hurkot, ott minden további nélkül rögtön balra lehetett fordulni, nem kellett tovább menni egyenesen és onnan vissza !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Danny_L.hu #3057 üzenetére
Na most voltam lent, megnéztem, az én kupakomra DOT4-es van írva.
-
IQLight
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3093 üzenetére
Mielőtt beteszed a Metabondot, ezt feltétlenül olvasd végig:
http://metabondproblemak.blog.hu/2008/06/10/szomoru_nap_3Csak egy, a hozzászólások közül:
Metabond forgalmazóval született kedvezményes megállapodás köztük és az Opel T. Club Hungary között, hogy a klub jó áron juthat hozzá a Metabondhoz. 5 klubtag tett az autójába Metabondot, ebből 5-nek kell most motorgenerál. Talán nem véletlen. És sztem meggyőzőbb érv a Metabond ellen, mint a "kurvaanyázás". -
dpek
tag
válasz Danny_L.hu #3093 üzenetére
Van benne valami igazság. Valószínű jó volt, vagy most is jó, de az zavar hogy páran ilyeneket írnak, így kicsit félő a dolog. De ezeket nem is azésrt kell belerakni hogy feljavítsa a kopott motort, hanem pusztán súrlódás csökkentő hatása van, így az aktuális állapotot jóval tovább megőrzi. A fater 123-a is zabálja az olajat, a militec után is zabálja, de jóval könnyedebben jár, és szinte megáll a kopásban. Én a militecnek hiszek mivel azt próbáltam ki, lehet ha a metabondot próbálom ki, akkor most lehet hogy azt javasolnám, persze csak ha bevált volna. Így csak arra tudok alapozni, amit írnak róla. De azért elgondolkodtató hogy vannak ilyen negatív ellenvélemények. Lehet volt egy rossz széria.
82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3109 üzenetére
Ok köszi, megnézem.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3109 üzenetére
a macskád az nagyon szép ! A kocsin még lenne mit gyúrni , de nem rossz !!!!
-
Goliat24
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3115 üzenetére
Danny_L
jelöltelek ismerősnek az iwiwen.
tényleg jól néz ki az autód. Az enyém nincsen fent. Mondjuk azon is van még bőven mit csinálni pláne úgy hogy havi 10.000 km megy bele kb. kívéve ezt a hónapot most szerelőnél meg lakatosnál van, aztán garázsba vonul és csak ritkán lesz elővéve, persze folyamatos csinálgatás mellett.Úgy néz ki munkahelyet váltok így nem lesz ennyire kihasználva a verda, lesz idő rendesen megcsinálni és egy kicsit jobban vigyázni rá.Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3115 üzenetére
látod nekem idén csak a kötelező dolgok mentek rá , de előtte való években cirka 2 milla .
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3122 üzenetére
köszi !!!
nekem a 2 millában az autó maga nincsen benne és ugye nálam a munkadíjat sem kell számolni , mert én csinálom . Kitartás!!!
-
lazka222
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3018 üzenetére
Halihó! Ha még együtt akarsz menni valakivel, délre ott leszek a parkolóban, max 1/2 1-ig várok (v.kajálok) aztán megyek tovább, ha minden jól megy.
W 123 240TD 1983
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3161 üzenetére
macseszt is viszed ?
-
fecosan
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3164 üzenetére
na ja köszönet a szervezésnek
csak az idö szar volt de amugy minden okw123 2400 D 78
-
w123coupe
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3164 üzenetére
Sajnálom, hogy nem lehettem ott, pedig úgy volt, hogy megyek, de közbejött egy legénybúcsú amire kötelező volt elmenni. Remélem a következőn már ott lehetek. Tapasztalatokat legyetek szívesek megosztani velünk.
MB W123 COUPE 300D 1978, alias pirate!
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3180 üzenetére
. . .háát, az a galád növény . . .
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3194 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem abszolút nem a gumival van a baj, hanem a fazon nem csinálta jól meg a keretet, különösen az egyik sarokban, mert ott beesik a gumi, ami már gyanús volt elsőre, mikor megláttam és azért szivároghat át a víz !
Amúgy teljesen igazad van.[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3196 üzenetére
Az jó. . ., ha adsz csúzstatót akkor már nem is repedt az üveg, csak rosszul látták ??
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3224 üzenetére
nagy tévedésben vagy az hogy hidegen alapjáraton ketyergeted az semminek nem jó .
indítás után azonnal érdemes elindulni vele és részterhelésen használni . 2-es variáns álló fűtés , 3-as variáns , fűtésszál a blokkba és bedug konektorba .