- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sharpapa
aktív tag
Mégegyszer mondom nem az enyém, nagybátyám a szerencsés. Amúgy igen ez a mindennapi autója, de gondolkozik egy másik beszerzésén mert ezt sajnálja használni...Javasoltam neki ugyanezt kabrióban benzinmotorral.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Batman2
őstag
Szevasz
Igen, ezt szoktam csinálni én is, csak akkor még több idő mert még ezzel is időbe telik !
A gépet meg nem szoktam állítani fotózás előtt, egyrészt, mert kell a felbontás, ha egy pici részletet akarok pl. megnézni, amúgy meg ha elkezdem állítgatni, akkor úgyfelejtem és akkor fotózok kicsi felbontással, amikor nagyon nem kéne.No, mindegy, ez van.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
-
!Overdose!
őstag
Én mondtam és valami német oldalon találtam az infót, hogy gyárilag csak az alábbi modellekből van manuális, mármint benzinesből!
260SE, 280S, 280SE, 300SE, 300SEL
Persze valószínűleg tele van az ország később manuálosított változatokkal!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Hogyne lenne probléma? Nem lehet benne olyan extra amit akkoriban nem lehetett rendekni bele!
Szerintem nem lehet nehéz megcsinálni, de én csakis dízel kéziváltót tennék bele, hogy elbírja a hatalmas nyomatékot!
Egyébként mi a bajod az automatával? Abban is lehet váltogatni (kick down) és egy W126-hoz úgy is az illik!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ákos123
csendes tag
Ja de nem vagánykodni akarok, nem azért írtam, csupán indoklásként, hogy miért nincs ez mercisnek pénze. Igazából nem izgat nem tudnak betenni nekem. Kimegyek a családi nyaralóba, szépen lassan megcsinálom és elleszünk a kisfiammal meg az élettársammal. (mocskos férgek ez a véleményem de inkább megtartom magamnak.)
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Puttyos
csendes tag
-
Odiepapa
csendes tag
-
!Overdose!
őstag
-
Batman2
őstag
Szia
Az idősebbeket és a régebben megszerezett jogosítványt mindenképpen díjazzák (költségcsökkentő, persze meg kell nézni melyik biztosítónál !), bár ez Youngtimer-nél másképp megy, ott asszem nemérdekes.
A tömege a járgánynak manapság asszem már nem érdekes, elvégre a súlyadó megváltozott teljesítmány adóvá, tehát a motor teljesítménye számít kW-ban !
A motor űrtartalma (köbcenti) 3000 ccm-ig számít, 3001 felett már a luxuskategória, vagyis mindegy, hogy 3001 vagy 8000 ccm !
2000 felett is van egy váltás, utána tán már csak 3000 a következő lépcső, 2000 alatt meg jobban tagolják, van vagy 3 kategória is !A járgány kora többnyire nem számít, van biztosító, ahol azt is figyelembe veszik, de nem igen nyom sokat a latba, nyilván ez aalól kivátel a Youngtimer, ahol minimum 25 éves kell legyen !
Szóval, ha nem Youngtimer korú a járgány, tehát normál biztosítás, akkor szokták úgy csinálni, hogy a tulajdonos egy idősebb valaki, tehát az Ő nevén van a járgány, és az üzembentartó pedig, aki használja, vagy fordítva, ezt most így nem tudom pontosan, hogy melyik ember szerint számítják a díjat.
Van a www.netrisk.hu oladl, ha jól rémlik, ahol van egy KGFB kalkulátor és ott ki tudod számíttatni, hogy melyik biztosítónál mennyi lenne, simán és ilyen-olyan kedvezményekkel és ki tudod választani a legkedvezőbbet, akár úgy, hogy a Te paramétereiddel (kor, stb.) számolja, akár úgy hogy anyukádéval !Jah, még annyit, hogy a nagy köbcentis benzines az benzintemető, értem ezt 280E felett, szóval egy 4xxx ccm-is benzines járgány még gázból is jó sokat becuppanthat az biztos, ezt sem mellékes szem előtt tartani !
És csak E jelzésűt (Economy - gazdaságoz), vagyis Injektorost javaslok, mivel a hagyományos karburátorors vagy egyésfél szeresét zabálja !!!
Egy 280E-nél is megvan vagy 12-18 liter kaja 100km-en.Sok sikert hozzá !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
!Overdose!
őstag
A gyári kézi váltó és kuplung soha az életben nem fogja kibírni azt a hatalmas nyomatékot ami az 5 literes V8-as motorban van! Felejtős! Nem tudom mi a baj az automatával, azzal is tudsz váltogatni, csak meg kell tanulni vezetni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bokonon
csendes tag
Merci automata váltónál nincs jobb:
-ha nyugodtan nyomod, szépen kapcsolgat fel
-ha szerinted hamarad kellene feljebb kapcsolni, leveszed egy pillanatra a lábad a gázról és felvált
-ha gyorsítani akarsz, nyomsz neki egy padlót és visszavált
Ennyi. És ha jó a váltód, mindezt úgy teszi, hogy szinte észre sem veszed. Ki kell próbálni -
Templomegere
senior tag
a régi 116-os merciken volt még kézi váltó a V8-on . ha tudsz szerezni váltót kuliszát , kuplungot tárcsát , pedálsort munkahengereket . akkor ki lehet cserélni . De badarság .
Ezzel az automatával is lehet hatalmasat menni , csak ki kell ismerni .
És lehet állítani is a váltás idején és minőségén . Egy biztos , én imádom és a w126 nem lenne w126 ha nem automata váltó lenne benne. -
Templomegere
senior tag
azt így egy menetpróba alatt úgy sem fogod kiismerni , megszokni , ahhoz venni kell egy automata váltós autót , és használni . Van egy két olyan barátom aki 35 évig azt mondta hogy automata váltós kocsit soha ......... 1 éve végül is kényszerűségből de ilyet vett . Azóta nem lehet rábeszélni hogy kézi váltóst vezessen . Pedig egy állat és csak 2 féle gázpedál állást ismer
4 gangos
-
Der Bosss
csendes tag
Az én saabomban 3 (!) sebességi fokozat volt. Nem ezen múlik. Automatánál tök mindegy hogy 3,4,5 fokozat van -é, egy idő után úgysem számolod, mint a manuálisban, hanem csak élvezed, hogy nem foglalt a kezed, hogy nem kell kuplungot nyomogatni, stb.
MB W123 300D 1981-ből!!!