- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adatfalo
senior tag
No, igen. Nekem is nagyon álmom a 8gen civic, főleg ilyen (nem hétköznapi) felszereltséggel! Sok sikert a kereséshez! Viszont visszatérve az eredeti kérdésemre, nem tudod, hogy kormányt lehet cserélni, akár más típusban megszokott, hogy multi-kormányra cserélik a fapados verziót, vagy itt a bekötés sincs kialakítva és bukta az egész?
www.adatfalodesign.hu
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2704 üzenetére
Bravoba ez az egy tetszene.
De alig van elado.
Nalad mennyit eszik?
Mit tudsz rola meselni? -
.:Kristian:.
addikt
Lábfüggő, de ha nyomom neki is megáll 8 liternél, normális tempóban olyan 7-7.5L.
Az enyémben van közel 350e km, gyári a motor, a turbo, szinte 0 olajfogyással. 2 hete volt egy motortartó leszakadásom, fellazultak a csavarok, akkor a szerelő azt mondta, hogy lassan kettőstömegű csere, kezdetleges, váltásoknál már picit van hangja. De egy ennyit futott autónál ez bőven belefér.Egyébként imádom, megbízható és pörgős kis verda. 2 milliós keretből sem tudnék jobbat választani, én 1.3-ért vettem.
-
Land
veterán
Mennyiért keresel amúgy kocsit? Mert amit linkeltél 3 millió. Annyiért már nagyon tiptop 159 van kevés km-rel vagy 2.5_ért is vannak jók és pár 100k-ból topra vágod... Az én 159-em a megvett állapotában 1.7-1.8 milliónál nem ért volna többet. Azért szenvedtem vele.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2707 üzenetére
1,3-ert megvennem... (Megvennek egy ilyet)
Hol fogtad ki?Land:
Max. 2,5M, de ha olyat talalok, mint a linkelt, hajlando vagyok 3-at is fizetni erte...
De jobb lenne 2M-hoz kozelebb.
Ami fontos, hogy csak elore tervezheto karbantartas legyen, se idom, se energiam pekekhez hordani, hogy talalgassanak, meg probalgassanak.
Szoval 159 most emiatt parkolopalyan van nalam, meg a forumban is azon ment a vita, hogy megbizhato-e, ha jol lattam
Bravo ha lenne olcso, akkor johet, de kevesbe tetszik, mint a kuvik.
De 1,5M-ert beleulnek egy 150 pacis sportba, megis csak 1M-val olcsobb lenne. -
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2710 üzenetére
Kiraly.
Ennyit holnap letennek egy ilyenert, de 2M korul mar nem hiszem... -
Kornel
veterán
1.4 t jet 1bravokra 120 ps es 150 ps kozott csak sw-es kulonbseg van, vagy sokat kene mokolni vele?
-
Land
veterán
Elég elismert szerelők vannak Pesten Alfa fronton. Plusz nem hiszem, hogy létezik olyan autó, amely ne okozna meglepetést. Pl egy 100k kmt futott 159-cel valószínűleg évekig nem lesz gond. Egy olcsó 200k kmt futottal esélyes, hogy igen, de ez jó esetben érződik a vételáron is. Egy sok kmes Honda is zsebbe nyúlós lesz. Tehát nem gondolnám, hogy egy normális tulajos 100k kmt futott Alfa sokkal problemasabb lenne, mint egy hasonló állapotú Honda. Plusz árban egy laza fél millióval még olcsóbb is lesz. Csupán azért mert japán márka örökélet plusz egy nap, meg a szarolasz és ehhez hasonló baromságok miatt, melyeket még 50 év múlva is a 4 éves óvodás fejből fog fújni ha igaz, ha nem.
Persze te döntesz. Jó a Honda is. Kinézetre ízlések és pofonok.
Jövő héten meg tudom mutatni ha érdekel még, ezt a szarfoshulladék olasz bestiát.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
.:Kristian:.
addikt
"Nagy arányban turbós benzines modellekből áll a kínálat. Az 1,4 T-Jet 120 és 150 lóerővel nem ugyanaz a motor némi szoftveres variálással, más például a turbófeltöltő, IHI helyett Honeywell, 1,0 helyett 1,3 barig felmegy a töltőnyomás, vastagabb a töltőlevegő-hűtő és módosított a vezérműtengely is."
-
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2715 üzenetére
Merre laksz, nincs kedved megmutatni a tied?
Ez tenyleg 150 pacis, vagy eliras csak?
[link][ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2717 üzenetére
Miskolcon laktam (Kazincbarcikan meg dolgoztam is )
Nem tudom mikor megyek haza, de ha arra jarok, es meg nem dolt el addig, akkor itt megkereslek. -
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2702 üzenetére
Mi lesz egyebkent a gyari 18-as felni helyett?
-
.:Kristian:.
addikt
válasz adatfalo #2720 üzenetére
írjatok rám előtte privátban és összehozzuk!kornelka: indexre is megírtam, bemásolom ha nem baj. "ASA Ar1, 8x18", full polír. A kocsi off, de a felni ilyen. A középrészt még lehet megfújatom, majd meglátom, ha polírral túl diszkós lesz akkor kap egy gyöngyház fehéret. "
plusz kap egy kis ültetést, -30mm
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz .:Kristian:. #2722 üzenetére
Szubjektív de a gyari szebb es jobban megy a kocsidhoz.
-
hroberto
veterán
Szerintetek lehetséges, hogy még 100 000 km sincs egy 1.3 JTD motorban, és már vezérműláncot kelljen cserélni?!
Csak mert a miskolci Fiat szervizben dolgozó szerelő szerint már van egy kis "hangja". És véleménye szerint simán elképzelhető. Azt is hozzátette, hogy látott már olyan Grande Puntót ami 80 000-nél már elszakította...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Kornel
veterán
na rálestem a bravo 1.4 tjet alkatrészárakra.
azt kell mondjam olcsók, egy suzukihoz drágábbak a cuccok.
SKF vezérlés, vízpumpával 27k
kuplung kettőstömegűvel együtt is megáll 150-be.
nem rossz. -
alázógyík
őstag
Igaz, nekem csak a 120-as van 2008-as, én 1,5 évvel ezelőtt vettem 1.699.-ért, 78K km-el, Michelin téligumi szettel lemezfelnin.
2012-ben rakatták bele a gázt 60K km-nél.
Van benne digit.klíma, tempomat, sok légzsák, 17"-es bicolor felnik nyárra, Mp3-as hifi, hűthető rekeszes kartámasz, tolatóradar....ennyiért most se kapnék jobbat, sőt.
De tuti, hogy most is ilyet vennék, ill. vagy még Deltát, ami inkább elegánsabb, mint sportos, és még jobb anyagminőségű is.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #2736 üzenetére
LPG. Landirenzo Omegas Plus van benne. Molnárék szerint ez volt a legjobb amit az első tulaj beépíttetett.
1 gondom van vele, hogy a gáz injektorok qrva hangosak, városban hallhatóan szépen kattognak, cserébe a világból kimennek, 80K-100K km-t legalább, mindenféle hozzányúlás nélkül.Egy jó barátom 1 hónapja rakatott bele a Lagunájába Zavolit, pont Páhin.
Tökéletesen megcsinálták neki, most kellene mennie egy szemrevételező szervizre, bele is tekert 3K km-t 1 hó alatt.
Neki hangtalan, a benzinről gázra váltás észrevehetetlen. 30 fokon vált át, nekem valamiért 40-en. Ezen lehet hogy változtatok majd.Egyébként semmiféle fogy.növekedést nem tapasztaltam. Horvátban nem volt rossz tankolgatni 130Ft-ért literét.
-
Kornel
veterán
válasz .:Kristian:. #2735 üzenetére
En is badiban neztem 46% kedvezmenyt levonva
-
mokus1
addikt
válasz alázógyík #2732 üzenetére
Az előző tulaj se gondolta át ezt a gáz dolgot. Beletette 2-300.-ért majd eladja egyből.
Tegnap nálam volt ijedtség, országút közepén feküdt egy róka amit elcsaptak. Szemből jöttek így két kerék közé voltam kénytelen venni. Hozzáért az aljához, féltem valamit megvisel majd.
-
rbalint88
addikt
Rok max vegigkopog az aljan azt sanyi, de ha uthullam van vagy ag vagy ko, az tenyleg para. Tegnap itt nyilakat raktak ki az utra kobol, de ugy, hogy rendes auto elakad benne. Szerencsere ez csak egy kis utcacska, egy sav, ket irany, madar se jar. Megalltam, eldobaltam a nagy koveket es mentem tovabb. De 4-es uton volt mar olyan, hogy megdaraltam a lengokart uthullamon...