- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
az ove a masik 1.9-s PuntoGT itthon
enyem is az, de az ove elobb keszult el, mert o honapikig le tudta rakni az autot, en meg hasznaltam
de az enyemben a hajtokar se gyari volt, (azota lehet kicserelte mar, ezt nemtom)ez az ovenek az alja:
ez meg az enyem alja:
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2503 üzenetére
uhm, 0.5mm-t kb oldalt
az lofuttyamugy ennyi ontesi diffik miatt is van
a en kepemen lenti, a foolajcsatornanal levo bemaras, csak a gyari picit tovabb marva
nemelyik motornal ott gyarilag is le van csapvaamugy a H-beam CrMo hajtokarnal kevesebbet kell kiszedni, mint a gyariakkal, mert a hajtokarcsavar forditva van, es nem is log tul semmivel
ezek ugy keszultek, hogy egy 1.6 SOHC 8v Tipo/Tempra 159A3046 1581ccm-s 86.4x67.4-s blokkba bement egy Stilo 1.6 16v 182B6000 1596ccm motor fotengelye, ami 80.5x78.4-s
igy a motor 87x78.4-s 1857ccm lett, azert 87mm a furat 86.4mm helyett, mert a dugattyu elso tulmeretes
a hajtokarok hossza a gyari mindket esetben, a dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett 5.5mm-l, ami pont a lokethosszdiffi felenem kerul sokkal tobbe, mint 1.4-s kovimotort csinalni, mert a hajokar meg a duagattyu fillerre ugyannanyi hozza, csak igy 500ccm-l tobb van
kell egy donor 1.6-s blokk, meg egy Stilo B6000-s fotengely, es egy kcisit tobb gepmunka[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2505 üzenetére
multkor azt kerdezte vki, hogy az 1.4TD Uno motorba kene neki vmi rajabb porlasztocsucs, mit ajanlanak
na en egybol irtam, hogy bele a Tipo TD motorja a legjobb bele ahogy van 1:1-ben, vagy atfuzni az 1.4-be azt
irtak, hogy aaaa az nem megy, raneztem, tenyleg nem megy, mert a 1.4-nek csak 79-s a furata a, 1.7-1.9D/TD-nek meg 82.6, szoval ez az ut nem jarhato igy, hacsak nem azzal a megoldassal, hogy a 1.4-blokkba beugrik az 1.9-s fotengely, az 1.9-s hajtokarral, de az 1.4-s dugojaval, es az 1.9-s csucsokkal, az 1.9-s turbotornyos adagoloval, meg az 1.9-s turbojaval
igy 82.6x90 1929ccm helyett 79x90 lenne a motor, ami 1756ccm =1.8TD, de nyilvan tobbet erne ezzel, mint porlasztocsucs cserekkel, meg kis nyomasemelessel, mivel ez vegig mindhol erosebb meg nyomasbuzera nelkul is....
...es soha senki meg nem mondja rola, hogy nem 1367ccm, hanem 1756nekem volt egy olyan mk1 1.4TD-m, gyari intercooler-s volt, 72lo 133Nm 0.7bar-n, mar az is faszan ment a 900kg-s bodeval
de amugy egyszerubb berakni a 1.9TD-t ahogy van a valtoval egyutt, az meg mar 92lo 186Nm 0.7bar-n
több drón kell ;P
-
Geller72
veterán
válasz hobizoli #2506 üzenetére
Az 1.9 JTD-ről is van valami infód? A chp tunner része milyen? Van e egyáltalán? 82 ló körül van alapból, nem gondolnám, hogy a 120 ló nagy kihívás lenne. Még valami. A váltó "hosszán" nem lehet valamit csinálni? Olyan rövid, hogy vicc. Hogy lehessen vele utazni nem szétforgó motorral is 140-150-el.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2507 üzenetére
mennyinel limital a motor, en ugy emlexem, hogy az 3000-nel 80lo, direkt butitva van
isminek van egy ilyen mk2 Punto Van-je 110lora okositva, ha jol tudodm, csak a sw lett moddolva ehhez semmi mas
ha meg mar van tobb nyomatek meg loero, akkor lehet raszurni hosszabb valtot is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Land
veterán
Akkor ide is beteszem:
Van ötletetek jó villamossági szakira Pesten? 9. kerület környéke előny.
Kontaktos már régóta a JVC fejegységem. Már többször kiszedtem, de nem értek hozzá. Egy darabig frankó, majd a kijelzőhöz érve elsötétül a kép. Régebben zene közben ki is kapcsolt stb. Köszi!Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
@rglaaf
veterán
Üdv
Lassan én majd csatlakozok a topichoz csak még nem tudom eldönteni mi legyen Stilo, G punto vagy Alfa
PSN:BiZzare_0 ️
-
@rglaaf
veterán
válasz .:Kristian:. #2522 üzenetére
Mivel a keretböl 159 aljára lenne elég igy marad a 147 teteje a cél
PSN:BiZzare_0 ️
-
-
.:Kristian:.
addikt
Nem szeretem a csili-vili fényezést, de ez a spider így jöhetne. Nem rossz a flipfloppal
-
Geller72
veterán
válasz .:Kristian:. #2532 üzenetére
2 ülés.
-
@rglaaf
veterán
-
grunge
addikt
Delutan a parkoloban atalltam egy üres helyre a tipisbol, elsöre nem indult be, kiirt valami hosszu szöveget, a vegen lehetseges reszecskeszürö tömödest is jelzett. A lampa a müszerfalon nem villant fel. Masodjara normalisan indult, nem volt semmi. Tul sokaig vartam talan a start gomb megnyomasaval, vagy ki kene egetni a dolgot?
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
@rglaaf
veterán
válasz .:Kristian:. #2540 üzenetére
köszi ilyen van Winnie-nek is nem?
rbalint88 az sem rossz igazából ezüst metál szint nézegettem mert volt már fekete autóm és nagyon utáltam a kényessége miatt
Ezekből az árakból pl 1,19m mennyit nem pofátlanság még alkudni ha egyébként rendben van az autó 1m feletti ez még belefér?PSN:BiZzare_0 ️
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz .:Kristian:. #2545 üzenetére
az a baj, hogy a VW TSI meg BMW kisturos fiaskoi utan ezektol megjobban fel mindenki, mondvan mert ha nemeteknek vmi nem megy, akkor a 3F-nek ugyan mitol menne jobban, mint azoknak
...ami egy baromsag, de ez van
de nem baj, mert igy 1.5M korul vehetsz egy TJET-tde amugy a dizeleknel ugyanez megy
8kiloert kapsz egy 1.9JTD 16v 147-t, 140lovas motorral
8kiloert neha 20 eves mk3 Golf-t adnak 90 vagy 110 paripas TDI motorral, ami ostechnika adagoloval fut, ketto kozt van 10 ev legalabb, meg fenyevekkel kevesebb km mar csak eleve az eletkor miatt is, sokkal tobb extra van a 147-ben kezdve pl a klimaval, ami mk3 TDI-kben meg nem vmi elterjedt dolog, 147 meg ritka annelkulerre aszondjak, de a "piac" szerinte ez a jobb, meg "mindenki tudja", hogy igy, meg ugy
ja, de
vagy mert a verebek kifeztetnek erte ennyit is akar, aztan amikor letolatjak a parkoloban meg neznek, hogy a biztosito miert veszi GTK-ra az autot ezert ises az a szep az egeszben, hogy ma mar egy rendes adagolofelujitas tobbe kerul, mint egy CR pumpa felujitasa
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz @rglaaf #2542 üzenetére
ezüst is koszosodik, csak nem annyira feltűnő. de az is csak tisztán szép igazán. tankolásoknál levereted, akkor a fekete is tisztának látszik, ha meg gané van -mint most-, akkor meg az ezüst is koszosnak tűnik.
magánszemélynél nagyobb tűrés van benne, kereskedő 50-100k-nl nem enged többet. főleg jó autóból nem, mert azt elviszik árában is.
egyébként ez a fekete nekem olyan, hogy ha ilyenre lennék ráállva, akkor rohanok megnézni, nehogy elvigye előlem valaki.
a 156-ot két hónap keresgélés alapján vettem meg, amint felkerült hahura és kaptam értesítőt, hívtam az embert, hogy milyen az autó, kértem még képet a beltérről és utána visszahívtam, hogy ha nem hazudott, akkor meg van véve az autó. mivel nem hazudott, meg is vettem
most lehet ettől sokan sokkot kapnak, de 50ezer Ft-on toszakodni egy autónál butaság. ha találsz egy viszonylag öreg autóból (5+ év) egy patika állapotot, jól felszerelve, jó motorral, nem a világ kilométerével (5 évig 250e km, afölött 30e/év), leinformálható, normális szervizmúlttal, nem gombócból visszaépítve, azt meg kell venni akkor is, ha a nagyátlagnál akár több százezerrel drágább. a két hónap keresés alatt hívtam 100+ hirdetést, megnéztem 40-50 autót. a kínálat felső harmadában is olyan köpedelem fosok voltak, hogy nagyon. értsd: 1-1,5M között néztem az autókat, majd végül névre írva 760-ért vettem, mert ezért legalább annyit kértek, amennyi reális volt. sok a km (290), de vezetett a szervizmúltja, elég jól felszerelt (azért még egy ülésfűtés elférne) és minden elemén gyári a fényezés, csak kicsit meg van bácsizva a sarkain, de legalább nem sajnálja úgy az ember, ha valaki nekiparkol. műszakilag meg tip-top, beltér so-so, de 30!!! ezer Ft-ért vettem bele komplett belteret, majd tavasszal átépül és akkor ha visszatekerném 150-re, az is hihető lenne, de remélem még az 500-at is nálam fogja megérni ja és sok 1-1,2M példányénál jobban egyben van esztétikailag így is....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...