- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
-
j.bravo
addikt
válasz F_Zolee #2285 üzenetére
2.0 jts nekem eléggé mélytorkos lett, de ez a nepper hibája, nem a típusé.
Mindenesetre ha van rá mód, a vezérműtengelyek állapotát derítsd fel valahogy, egyesek szerint gyorsan kopik (persze 3 nap es 150 km alatt nem lehet gallyra, mint velem akarja megetetni a szégyentelen). Mindenesetre ha van rá mód hogy egy szervizben a deknit levegyék és alánézzenek, abból baj nem lehet.Whatever.
-
-
nagyúr
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, mielőtt vásárlásra adom a fejem Alfa GT, Spiderekkel(2000-2005) kapcsolatban? Milyenek ezek a motorok, váltó, vezérléscsere mikor, típushibák, vásárlásnál mi az amit tüzetesebben meg kell nézni, mennyire rozsdásodnak, stb? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
úgy néz ki, az új évet szervizben kezdi az autó, mert fogy belőle a víz. remélem a blokknak nincs semmi baja, mert akkor át kellene építenem V6-ra
mindegy, megcsináltatok rajta mindent, aztán reménykedek, hogy nem ütik ki alólam. szépen sorban meg lesznek oldva az esztétikai hiányosságok is, de első a műszaki állapot tiptopra rakása.Kaiotech: 1.8T.Sparkot vagy 1.9JTD-t vegyél, gyári szervizelőírások legyenek betartva, számlák pluszpont, de ahogy j.bravo esete is mutatja, az se garancia semmire. én csak buzdítani tudlak a vásárlásra, ha futotta volna a keretből, én is GT-ben ülnék.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Punto II-vel van valakinek tapasztalat, hogy hogyan lehet, hogyan célszerű kábelt áthúzni a tűzfalon? Erősítő kábelét akarom a csomagtartóig behúzni, de mind a motortér felől, mind a kormány felől K kevés helyet látok, hozzáférni meg még annyit se. Ráadásul az a lyuk ahol a gyári kábelek vannak áthúzva ott nem is nagyon látok több helyet, hogy ott még 1 kábel elférne.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
hobizoli
nagyúr
bazze, van ilyen topik is?
több drón kell ;P
-
rover45
senior tag
Sziasztok Ismét a párom Grande Puntojával vannak észrevételeim.
1.3 Multijet, Érden szilvesztereztük és az M7en jöttünk haza Fonyódig (ez kb. 120-130km) még hajnalban. Olyan cirka -10°C-ban állt az autó előtte a szabadban. 130km/h-val jöttünk hazáig a pályán, a fűtés 3-ason ment végig és full melegre volt állítva. Siófokra érve tűnt el az összes pára az első szélvédő belső oldaláról, de Fonyódra érve is kabátban ültünk a kocsiban, mert egyszerűen nem melegedett át az autó, hideg volt bent 130km után is. A műszerfal felől (a szellőzőket kivéve) szabályosan áramlik be a hideg levegő. A kesztyűtartóban szerintem maximum 5°C lehetett hazaérve, mintha hűtött lenne. És egyformán hideg huzat van az első és a hátsó lábtérben is. Gyakorlatilag olyan érzés, mintha a menetszél egy az egyben bejönne az utastérbe.
Sajnos nincs egyéb dízel tapasztalatom, de szerintem ez így nincs rendben. Csak a saját benzines Cordobámhoz tudok viszonyítani, amiben jelenleg csak a vezető ülés van. Ki kellett vennem a szőnyeget, zajszigeteléseket az alvázról, valamint az ajtókárpitokat és a hátsó üléseket is...gyakorlatilag egy üres konzervdoboz, de ugyanilyen körülmények között 8-10km alatt elviselhetetlen meleget csinál.
Merre induljak a hibakereséssel? -
Geller72
veterán
válasz rover45 #2326 üzenetére
Utastérben elől nem látni szivárgást, nedvesedést a padlózaton? A szélvédő párásodás, nulla fűtés nálam fűtő radiátor cserét jelentett.Megnézném, hogy a hideg/meleg "kapcsoló" nyit e valójában. Igaz, hogy el nem zárja a radit, de a zsalut igen. Meleg motornál nézd meg, hogy a fűtőradi meleg e? Kezdésnek.
-
Geller72
veterán
válasz sagesz93 #2331 üzenetére
A ford után ez a puttony egy ritkaság. Beindítom. Kiállok, becsukom a kaput. Legurulok a völgynek az utcánkban, nagyjából 400m. Kimegyek a főútra, és kb újabb 400m után már langyosat nyom. Mondanám, hogy hihetetlen kategória. Ha három percet hagyom ketyegni, míg öltözök, pakolok és kinyitom a kaput, akkor már a völgynek lefele meleget tol. Gondolom, elsőnek kis körön megy, aztán nyit. A Fordnál halál. Ha nem szélvédő fűtéses kocsid van, vége. Az olyan volt, hogy üzemi hőfokról, ha megálltál vele és alapjáraton hagytad ketyegni, nyáron lement a vize 60 fokra. .
-
hroberto
veterán
-
grunge
addikt
Sziasztok, BUEK skacok,
Tegnap elkapott minket az ujev rendesen (159 sw 1.9 jtdm 110KW).
SZFehervar elött valamivel elkezdett kicsit rangatni a gep aztan nemsokkal kesöbb felvillant a "check engine" felirat,megjelentek a kis lampak is. Lelötte az ASR-t meg a VDC-t is. A tankolas jelzöm mutatoja fel-le kezdett ugralni, majd vegül total lennt maradt. Alacsony fordulaton kicsit dadogva szerintem harom hengerrel eljutottunk pestig...
Ma egy baratom szakija ranezett a szamitogepevel es a 3as henger injektorat jeletze hibasnak. Kitisztitotta a sarut a motoron, utana siman indult a gep, mind a negy henger muzsikalt. Erösebb gazadasra azonban ujra felvillant az üzenet. Hiaba tisztitotta ki a sarut ujbol, a hiba par 100 meter utan ujra elöjött.
Igy nem kell Augsburgba haza mennem meg holnaptol dolgoznom sem.
Garancias a kocsi, holnap felhivom a nemet markakereskedest ahol vettem, hogy ilyenkor mi van.
Ha megis magyarorszagi szervizeles lesz belöle akkor mit, kit ajanlatok? Pesterzsebeten dekkolok jelenleg Paromnal.
117 ezer van eddig a gepben, fura hogy az injektor beadja maris a kulcsot.Jol kezdödik ez a 2016, remelem letudok minden baromsagot most...
159 SW 1.9 jtdm <3
-
-
grunge
addikt
válasz Geller72 #2336 üzenetére
Hello, felhivtam öket. Nos azt mondta aforma hogy menjek el egy markakereskedesbe megnezetni a kocsit. Ha megvan a pontos hiba es garancia ala esik, akkor a magyar szerviz egyböl kapcsolatba lephet a nemettel.
Szegeny kocsi harom hengerrel vergödhetek vele meg valahova.. Melyik markaszervizt javasolt? Jo lenne egy Pesterzsebethez közelit talani. Az a D@Z hely az gondolom nem hivatalos partner igaz?159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
Köszönöm a valaszokat! Sajna csak markaszerviz jatszik, megint rakerdeztem.
Nost az M5-öt felhivtam, azt mondta a gep, hogy munkaidön kivül keresem öket wtf.
Kezd ez egyre jobb lenni. Latom itthon is szepen megkerik a szerviz arat, 12600 / ora csak a javitas159 SW 1.9 jtdm <3
-
rover45
senior tag
sagesz93, Geller_1972, mokus1: Köszönöm a válaszokat
A belső párásodás nem beázás miatt van, egyszerűen csak mert öten beültünk és kileheltük, de mondom, Siófoknál jártunk mire eltűnt a szélvédő felső sávjából.
Csak kamilláztam ma az autósboltban (a saját kocsimhoz viszonyítottam ismét, amihez a drágább termosztát volt 5400,-Ft ehhez meg) 20900,-FtVégre örülök, hogy találtam egy normális nőt magam mellé, erre a kocsijára többet költök lassan, mint a sajátomra
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...