- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
április második felétől ráérek, addigra a pénzed is összeáll remélhetőleg
egyébként 156-ot fel tudok ajánlani próbára, meg ha úgy van, összehozhatjuk Landdal a talit hármasban is akár, hogy lásd a különbségeket a két autó között.
ha nem tetszik az 147, az más dolog nekem is az tetszik legkevésbé az akkori alfák közül. 159 gyönyörű autó és szerencsére jó is, csak hát az opeltől kaptak némi kasztniépítési tanácsot, úgyhogy elég nehéz. 2.4 jtd is jó motor, de picit többe kerül a fenntartása és annyival nem megy jobban. és ahhoz képest, hogy 4 hengeres dízel, nagyon jó hangja van az 1.9-nek, sok benzinest is ver. -
-
Alg
veterán
Ha esetleg ilyen BP környéki 159-nézőbe mennétek, lehet én is beszállnék ha nem gond - bár nekem kicsit későbbi lesz a vásárlás, de jól jönne a tapasztalat...
Mondjuk itt az utcában tőlem kb 100 méterre szokott állni egy piros, annak a tulaját is elkaphatnám egyszer
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Kornel
veterán
Ma a honda fele huz a szivem
Tegnap elolvastam Land kalandjat a 159-evel...
Nem tul biztato!
Hondaba meg egy finom kis typeR... -
Land
veterán
Nem ez a jellemző, de meg lehet szívni, mint bármivel.
Okulj az esetemből és normális gazdától vegyél. Normális szervizkönyv, számlákkal igazolt javítások, Amores vezetett blog stb... Nekem egyik sem volt sajnos...[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
mondjuk amorés blog nekem se volt, de ugye beszéltük is, hogy nekem a vezetett szervizkönyves osztrák tulajos autóban 291e km-nél jobb állapotú a motor, mint neked a 4 évvel fiatalabb, őőő milyen futásúban?
szóval Kornél ne fél az olasz autóktól, szeretik felfújni a velük való szopást, de én legalább ilyen sztorikat tudnék írni VW-ről, sőt, az anyagilag még sokkal durvább volt, mint Land szívása a 159-cel. de a japán autó se mindenható, csak ott sokáig nem jönnek elő a dolgok és utána egyszerre megy el minden. -
Land
veterán
válasz rbalint88 #2660 üzenetére
223.000 km
Mondjuk aki elolvassa a blogomat, láthatja hogy abban nincs kummantás. Ha most eladnám elég jól járna az új tulaja. De én sem vagyok hülye, hogy patentra vágva adjam el.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Alg
veterán
CTR, osztrák nemdohányzó nyugdíjas orvos tul...
ohh wait
Egyébként én is gondolkodtam Civicben, de jóval többért ad jóval kevesebbet mint egy 159... (és nem is tetszik annyira az ufo, de azért meg tudnék békélni vele)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Land
veterán
Nekem is az Ufo volt az egyik fő kiszemelt(+Mazda 6, Honda Accord és a 159).
De amint megláttam az 159-est már akkor eldőlt, hogy az lesz. Annyira egyedi, annyira gyönyörű kívül belül. Simán rámondanám, hogy akár 2016-os új modell is lehetne, annyira időtálló a kinézete.
Az Ufó szűkebb fejben hátul ülve, a csomagtartója is kisebb (nekem Sportwagon van) és nem kérdés, hogy kinézetben és anyagminőségben (belül) nem egy kategória a kettő autó. Az Ufo amúgy is eléggé megosztó.
1.8-as benyásakat nézegettem, illetve egy használtteszten kihangsúlyozták, hogy a 2009-es FL-est érdemes abból venni, sok bosszantó hibát kijavítottak rajta. A korai széria műszerfal plexije a semmitől is karcolódik, kattog a kuplung (valami műanyag enged el), ropog, nyekereg az egész műszerfal belül (sokan szivacsozással próbálták ezt a problémát megoldani. Továbbá vagy fél millióval drágább egy jó állapotú Civic a 159-esnél. Utóbbi ára iszonyat lent van a sok külföldről behozott hulladék miatt (amely vételnél nagy előny, de egy korrekt tulaj sem tudja reális eladni így az övét, mert azokra az olcsó hulladékokra is rá van minden jóság hazudva). Tehát egy gondozott is közel 2 millióba kerül. Ha fél milliót kell rálocsolni, akkor is csak a Civic vételárában van. És egy japán autóra is kell költeni idővel...
Sőt egyik haver megerősítette, hogy egy gondos gazdától egy 260.000 km-t futott jobb döntés, mint 200-220.000 km-est venni. Előbbinél esélyes, hogy a váltó fel van újítva, a turbó is, kuplung, lendkerék is cserélve volt 180-200.000 km környékén, illetve az első lengőkarok is cserélve lettek. Ezek a húzós tételek a dízelnél.
Nekem a turbo felújítás időszerű volt. 250.000 km-nél nem bírnak többet (de ez igaz a többi márkára is), a váltó már megvételkor sem volt 100-as, ezt az ex tulaja nyilván érezte. Szervizkönyv szerint volt 187.000 km-nél kuplung+lendkerék és vezérlés cserélve. Nos kuplung volt, de a lendkerék már csattan, pedig az alsó hangon is 150k km-t kibír még városban is. A vezérlés is gatya volt, pedig korábbi csere esetén nem úgy nézett volna ki ahogy.
Tehát az én esetemből nem szabad kiindulni, olyan emberrel kell menni autót vásárolni, aki már használt ilyen autót és nagyon meg kell nézni, hogy mi volt cserélve benne és arról számla is legyen. Ha tapasztaltabb lettem volna, akkor nem pont ezt a példányt vettem volna meg. Utólag okos az ember...
Mindegy ezt gatyába rázom, erre rámegy az első évem a kocsival, de utána már sok gond nem lehet.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Alg
veterán
Ezeknek vajon fogalmuk sincs mit árulnak?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
j.bravo
addikt
Az pedig annyira szép hogy amiatt nagyon csak 159-est akartam, de rá kellett jönnöm hogy csak 156-ra van zsém.
Szépnek monnyuk az enyém is szép de sikerült úgy belenyúlnom hogy bár a vételár a keretem alatt volt jóval, végül elköltöttem a teljes keretet...
Szóval most 95%-os a gép, de hamarosan 100% lesz, és akkor tényleg tulokság lenne eladni áron alul (mert csak úgy vennék meg ugye), le kell autózni a beletett pénzt.Whatever.
-
Land
veterán
válasz j.bravo #2670 üzenetére
Akkor szintén zenész...
De amúgy a fekete külső és ez a fajta mogyórbana belső nagyon ritka és eléggé paszol az összkép egymáshoz. Ezt a bőrszínt azóta sem láttam egyik 159-esben sem. Tehát ilyen alapon "egyedi" a kocsi. A rendbe rakása pedig "csak" pénz kérdése.
Regeltél Amorera? Érdemes...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
grunge
addikt
Eh sracok ismet votl egy kis intermezzo. Ketezernel 3aslban teljes gaznal semmi sem törtent majd megindult es ujra elment az erö. Bevitte ma szervizbe a legtömegmerövel vagy mi a franccal volt gond.
Tudok valamit ezügyben en is tenni hogy ne jöjjön elö a hiba, vagy ez "normalis" egyszer-egyszer? Meg jo hogy nem magyarorszag fele a palyan jött elö...[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
-
Alg
veterán
Végignéztem hirtelen mind a 15db 159, 1.9 JTDM 16V SW, manuális hirdetést hahu-n... hát nem lesz egyszerű menet.
1.5M-2M között kb. 10db, ebből:
- egy hiányzó könyöklő-fedéllel, kivágott/lógó hátsó koptató/légterelővel, lógó múszerfal-borítással
- 2 vagy 3 osztrák/német szervizkönyv befényképezve szigorúan 30ezres olajcserékkel (mondjuk nem kizárt hogy ezek lennének a legjobbak még így is)
- egy 94ezer km, de két éve már fékbetét, lengőkarok cserélve... aha
- egy 55k km, 3 évet állt Olaszországból
stb...Találtam talán 3-4 darabot ami a keretbe is beférne és megnézni is érdemes lenne (a szolnoki ezüst, vértesszőlősi szürke meg még 1-2 db 2M környékén).
Mondjuk nem sürgős, ráérek várni akár hónapokat is egy jó vételre.
Sógoroknál megéri nézelődni?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Land
veterán
Azt tudom mondani neked is, mint Kornelkának.
Alfaamoren vannak ismert, sok éves múlttal rendelkező korrekt tulajdonosok, akiktől el lehet csípni eladó 159-est. Ezek persze hamar el szoktak menni fórumon belül.
Van amikor azért adják el, mert kinövik és sok esetben TBI-re, illetve mindenképp újabbra váltanak (pl. 2.0-ás JTDm-re 170 lóval).
Ha érdekel ténylegesen az 1.9 16V Sw 150 lovas verzió manuális váltóval, akkor beírhatok, hogy jelezzenek nekem, ha lesz kihagyhatatlan ajánlat.
Sőt van köztük olyan, aki néha be is hoz kérésre külföldről megbízható kapcsolatai részén top állapotú 159-eseket. Csak akkor lehet regisztrálni Amorera, ha már van Alfád, így ebben az esetben egy már oda regisztrált tagot tudsz megkérni erre.
Nekem sajnos nem volt ilyen kapcsolatom és meg is szívtam. De én felajánlom a segítségemet, hogy érdeklődök az érdekedben.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
#csakahonda
Alg: van egy ezüstös színű automata, ami nem tűnik szarnak, egy kérdést megér szerintem. meg ez is.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Nekem a Fiat Bravoról kellenének infók, a kis puntom után erre váltanék. Az újabbikról (2007 >>), turbós 1.4-essel venném. Akinek van ilyen / vett ilyet, tud szolgálni 1-2 infóval? Olvastam itt 1-2 kollega vásárlását már, de ha még vannak felmerülő infók, várnám! Köszi
-
alázógyík
őstag
válasz sagesz93 #2686 üzenetére
Ami nagyobb hibák elő szoktak jönni :
- klíma terelőmotorok törése( nem fúj levegőt csak 1 helyre, csak meleget v. csak hideget)
- féltengely hiba (gyorsításkor remegés, vibráció)
- régebbi modelleknél hűtőfolyadék csöpögés
- most tudok 2 autónál is előjött motortartó bak szakadás/törésrőlAz alkatrészek nem drágák hozzá, és T-Jet kokszosodásától itt nem kell félni. Ha normálisan van használva, akkor 1000év +2 nap.
Én nagyon szeretem, 1,5 éve vettem. Én is újra ilyet vennék.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz zoo8800 #2687 üzenetére
Aha, azthiszem ezt olvastam. City servoról lehet tudni, mennyire gyakran hibásodik meg ebben a típusban? Klímánál milyen próbléma szokott lenni, esetleg van olyan felszereltség amit kerülni kell?
Bár ha vásárlásra üti az ember a fejét, akkor nem sok példány közül tud válogatni HAHU-ról. -
zoo8800
veterán
válasz sagesz93 #2689 üzenetére
A Cityservonak a Bravoban semmi baja nem szokott lenni. Max. a bőrkormány kopik meg, változó az anyagminőség.
A digitklímát kerülném, a terelőmotorok gyakran szétmennek. Nem drága az alkatrész, de a cseréhez általában ki kell szedni a műszerfalat. A működése se az igazi. Ha szar az egyik terelőmotor, azt ráadott gyújtásnál el nem múló, folyamatos pozícionálás (ütemes zümmögés) jelzi.A T-Jet motor szerintem szuper darab, 120 lóval is nagyon szépen viszi a kocsit. Nyilván nem ezzel fogod a dajcs überlimókat kikotorni a belső sávból, de jól megy. Fogyasztás 7,5-8 liter körül. 6 alá menni művészet. Nagyon ritkán előfordul, hogy elsőre nem indul a motor, ilyenkor másodjára próbálva indulni fog. Egyesek szerint gyertya csere megoldja a gondot, mások szerint nem. Előfordul még itt-ott szivárgás, sajnos a tömítések nem az igaziak. Az alapjárat betonstabil, nem ingadozik. A vezérlés és a turbo is tartós.
Jah igen, amit gyík is írt, a féltengely se valami szuper. A gumiharangok szarok, erre oda kell figyelni. Néha előtör belőle egy fémes csikorgás, ilyenkor szét kell szedni, valamit megigazítani és összerakni.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Land
veterán
Az ez már nem olyan rossz: Alfa 159 3.2 JTS automata (de sokat eszik)
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
adatfalo
senior tag
Hello!
Elméleti szinten érdeklődnék, hogy ha vennék egy Bravo 1.4 t-jet-et amiben nincs multikormány, azt bontóból/újonnan lehetne vajon későbbiekben cserélni? Csak mert néha felbukkannak a hahu-n egész jó állapotú,kevésbé felszerelt példányok 1.7-1.8M környékén...
www.adatfalodesign.hu
-
adatfalo
senior tag
Az igényeim kifújnak a multikormány, auto/digit klíma és elektromos ablakban, a tempomat és társai már csak plusz jó ha van, de nem előfeltétel. Első teljes mértékben saját autóm lenne, reménykedem, hogy 1.5-1.8M -ból már lehet venni valami olyat is ami nem csak arra van, hogy elvigyen A-ból B-be, hanem kicsit fiatalos, kicsit sportos, meg úgy igazából szeressem...
Láttam, hogy az ajánlós topikban próbálták "rád tukmálni" a Bravo-t, de így már értem, hogy mi tántorított el, mondjuk szerintem egy 8gen Civic se sokkal felszereltebb.
www.adatfalodesign.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS routerek
- Hobby elektronika
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Napelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...