- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #3650 üzenetére
Mi baja lett? Uk/eu konverzio kb ingyen megoldhato. Gyari trafo 30k bontottan vagy annyibol felujitjak. Kerdezgettem en is, de elegge szivas visszalakitani a kocsi kabelezeset a simahoz, mert ugye ebben automata magassagallitas van es a sima motorja ezt nem toleralja, szoval szopashegyek varhatoak.
Ja es hogy az elejere is valaszoljak: elegge gyertyalang fenye van a sima halogennek. A projektorositas meg ugye kerdeses eredmenyt hoz. Hallottam par esetrol, hogy leszakadt a projektor vagy az egesz lampabelso. Es az az angoloknal, ahol rendes ut van, nem ilyen szekernyomok...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #3652 üzenetére
nem tuti, hogy beszopod, de 50%+. mindkettőre értve. és ahogy eddig neked alakultak a beszopódási arányok ezzel az autóval, mondhatjuk, hogy 100%. én is kérdeztem a konverziót, amikor baja volt a lámpának, de azt mondták szopásos a sztori. és a tiédhez csak feleannyi egy fényszóró, mint az enyémhez
-
qkaleko
tag
Elég gyenge a tompítottam, /punto 2/ megéri beruházni valamelyik night breaker izzóba unilimited, vagy laser?
-
rover45
senior tag
Sziasztok, egy 2005-ös Grande Punto-ra szeretnék vásárolni 4 db gyári alu vagy acél felnit 4x100 osztással 15"-os méretben, gumi nélkül.
-
rover45
senior tag
válasz dellfanboy #3658 üzenetére
Jogos
Akinek esetleg van otthon elfekvőben, vagy tervezi eladni, az keressen meg feltétlen -
rover45
senior tag
válasz hroberto #3661 üzenetére
Párom autója, ő eddig évente kétszer gumiztatta le és fel a gyári lemezfelniket ... női autó ... azt hiszem ezzel elmondtam mindent.
Nem szeretnék rá nagyobb kereket (pedig gyönyörűek a gyári nagyok), mert akkor arra nagy gumi is ... örülök, hogy egyáltalán ebbe beleegyezett -
Something_
őstag
Sziasztok!
Alfa 159hez (2007) hasznal valami ELM327-et?
-
t1
addikt
Sziasztok.
Lenne egy problémám hátha van valaki aki tud itt segíteni.
Adott egy Fiat Punto 1.2 60LE 1996-os 3 ajtós.
Nem rég vettük öcsémnek és a jobb oldali ajtóval lenne gond. Lehet nyitni zárni kívülről és belülről is, de csak akkor tudod becsukni az ajtót ha a kilincset visszanyomod mert ha kint felhúzod ott is marad, ha bentről nyitod és nyitót nem nyomod vissza akkor sem csukódik az ajtó. Mielőtt nagyon neki esnék esetleg van valami tipp mi okozhatja ezt a jelenséget illetve mit kéne rajta cserélni, hogy rendesen működjön? -
RocknRoller
aktív tag
sziasztok
egy Fiat panda 1.3 multijettel járok és nagyobb gázadásnál szürke füst jön belőle. Mi lehet a probléma?
köszönöm a tippeket
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
ANDROID???
addikt
Seicentora Cinquecento kerekek használhatóak?
Ráadásul, 2 sei, 2 cinqu.. -
alázógyík
őstag
válasz RocknRoller #3669 üzenetére
Egy jó kis Cataclean kúrát mikor kapott?
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Mit lehetne azzal kezdeni, hogy amikor indítom az autót a hosszbordás szíj ne nyikkanjon meg. Az autóban új generátor került néhány hónapja de előtte is csinálta, újak a szíjak, generátor cserekor azok is cserélve lettek. Csak indításkor nyikanik meg egyet soah többet, és az is biztos, hogy a hosszbordás szíjnak van hangja mert amikor le volt szedve a szíj és úgy lett indítva nem nyikkant meg.
Egy fiat palio weekend-ről lenne szó 1.6 16v-s motorral.
Egy hosszbordás szíj van a generátor, főtengely, vízpumpa, feszítőgörgő körön és egy rövid szíj hajt át a szervóra.Amik cserélve lettek generátor cserekeor (régi megszorult):
- generátor
- feszítőgörgő
- 2 hosszbordás szíj (dayco)
- vízpumpa -
nyogo83
senior tag
Megszokod, majd elmulik
Megprobalhatsz majd esetleg egy masik fajta hosszbordas szijat ha zavar, nekem Dayco kb 2-3 honapig csinalta ugyanezt, inditaskor. Aztan szepen lassan elmult, ahogy kicsit kopott.
Esetleg megprobalhatod egy kis szappannal finoman megkenni a fogait(nem folyekonnyal ). -
Kommy
veterán
nyogo83, nesa: köszönöm mindkettőtöknek a tippeket, valamikor ránézek.
Ha jól emlékszem akkor csak a feszítőgörgő van a külső felén a szíjnak.
-
rover45
senior tag
Srácok, csináltam egy kis butaságot.
1.3 Multijet Grande, véletlenül tankoltam bele 8,5L Mol Evo Neo benzint.
Félig volt a tank, tele akartam tankolni és 8,5L-nél vettem észre, hogy a benzin folyik. Azonnal megszakítottam, majd teletöltöttem gázolajjal.
Így most a 40-45L-es tankban van 8,5L benzin, a többi gázolaj. Lehet ebből bajom?
Vagy használjam és mindig tankoljak rá, hogy híguljon? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz rover45 #3676 üzenetére
Be sem szabad indítani. Leszívni a tank teljes tartalmát, kicserélni a szűrőt, feltölteni 10 liter gázolajjal,m ajd azt megint leszívni. Utána teli tank gázolaj mehet. Akkor nem lesz baja. Amúgy besülhet a magasnyomású szivattyú meg az összes befecskendező. Egy tank nyál ára miatt nem éri meg a kockázatot, mivel a fent említett elemeket a gázolaj keni, de a benzin nem. Kis mennyiségű benzin is károsítja a befecskendező rendszer elemeit.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Nagyon gondolkozom azon, hogy a távoli jövőben egy dízel Alfa Romeo-ra cserélem a Fiat Temprát. A két lehetséges típus a 156 kombi, illetve a 166 lenne. A kérdésem, hogy melyik problémásabb, illetve melyikhez drágábbak a későbbiekben az alkatrészek? Azon gondolkozom, hogy Németországból hozok majd be egyet magamnak, mert össze nem hasonlíthatóak az itthoni árak a kintiekkel, ráadásul a németek úgy vettem észre, leírják a hirdetésben az autóról a hideget meleget is, nem mindenki úgy hirdet, hogy makulátlan, rozsdamentes, garázsban tartott, stb.
Kb. mennyibe kerül a honosítás, úgy mindennel együtt?szerk.: Ami kitétel lenne, az a 6 sebesség, a tempomat, a xenon. Remélem a xenon nem megy gyakran tönkre, mert az ugye költséges lehet. Ajánlanátok egyáltalán ilyen feltételekkel ezeket a modelleket?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #3681 üzenetére
a 166 ritkább, nagyobb, drágább modell, így a nem motort érintő költségei magasabbak. bontott alkatrész sincs hozzá annyira hegyekben, mint 156-hoz. csak 2.4 jtdvel volt, ebből viszont csak a facelift utáni 20 szelepes modellhez járt hatos váltó. 2.4 10v 150ló váltója végáttételre ugyanolyan hosszú, páláyn-országúton kb ugyanannyit esznek, egy-két deci eltérés lehet plusz-mínusz tempótól függően. nyilván 160 felett a hatos fog kevesebbet enni minimálisan.
166 rovarlámpásban a xenon drága fajta, ds1-es, tehát kb 20k egy izzó alsó hangon, mert trafóval egybeépített.
156-ban xenon kurvaritka, fél-facelifteshez 450 egy új lámpapár kedvezménnyel, egyébként darabja lenne annyi. facelifteshez kedvezménnyel megvan rongyos 300-ból is,különben darabja 200-250. motorból 1.9 jtd 16v és mjet 6gangos, valamint a 2,4 20v, de szerintem annak nincs értelme ebbe a kasztniba, orrnehéz lesz tőle, a fenntartása is drágább és igazából egy chipelt 1.9 pont úgy megy. oké, a hangja jó a 2,4-nek, de német autobahn-pusztító üzemmódon kívül nem sok hasznát veszed. tempomat a belső facelifttel vált elérhetővé, úgyhogy csak 2002 utánit nézz. kombiság csak alibi, nem cuccolós autó. a szedánnak nem bővíthető a csomagtere, de egyébként 20 literrel nagyobb alapból (380 vs 360 liter, vicc).
ha nem kell sokszor 2 embernek többször utaznia az autóban, akkor megnézném a helyedben a GT-t is, a leghasználhatóbb csomagtere van, mechanikailag 156, 147, csak a kasztni más. utastere is tágas, csak a két ajtó miatt a bejutás nehezebb, aztán hajlamosak lerúgni a burkolatokat bemászáskor, ezért "taxizni" nem ideális.
külföldről behozatallal könnyen rá lehet szopni, én itthon keresgélnék első körben és ha itt nem találsz nagyon semmit, akkor nézelődni csak kint. honosítás 200-230, plusz az útiköltség 100-200 szerencsétől függően. -
csabi94
őstag
válasz rbalint88 #3682 üzenetére
Hmm, ezt jól kifejtetted, köszi a részletes leírást! Nagyon off, de mi a véleményed az ugyanilyen korú kombi 2 ezres dízel mondeókról? Mármint hogy viszonyulnak pl. a 156-hoz? Jobbak, rosszabbak? Nagyjából egyidősek, a motorjuk kb ugyanolyan erős, stb.
-
-
lorcsi
veterán
faszák ezek az új fiatok :
[tipo] -
j.bravo
addikt
válasz Integrale #3690 üzenetére
Urak, mennyi a reális ár egy bontott Grande Punto motoros tükörért (jobb oldali), ha nem színre fújt, hanem a sima fekete műanyag?
Az egyik bontóban 15 ezret mondtak nekem rá.Valójában csak erre a cuccra van szükségem, csak bal helyett jobb oldalra: tükör szár borító műanyag
mondjuk ezt most köpte ki a gugli, képet kerestem a tükörházról amin belejöltem volna mi kell. A bontóban még nem tudtam hogy ezt esetleg külön is lehet, tükörházra kérdeztem, és komplett tükröt akartak adni 15k-ért.A 15k reális vagy látva rutintalanságom, le akartak húzni?
Illetve, mennyi a normális ár egy bontott ajtókéderért, Alfa 156-hoz, sofőrajtóra? Erre 5k-t mondtak, és hogy holnapra bontják le valamelyik autóról.
Kértem még hogy nézzenek utána bontott de jó állapotú katalizátornak (DZ-ék az utángyártott megoldásokról lefelé beszéltek engem; tény hogy 60-70k km-rel ezelőtt rakatott bele az előző tulaj utángyártottat és mostanra szétörredezett), de ha esetleg - látván rutintalanságom - a) szart próbálnának rám sózni, b) próbálnának lehúzni, inkább kihagynám és lehet h ráhagynám a szerelőre a beszerzést (bárkivel is csináltatom végül).
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
csabi94
őstag
Srácok, biztos nagyon primitív kérdés, de miért jó ha egy első kerék hajtásos autó sperr difis?
-
Signus
újonc
Sziasztok!
2008-as Alfa Romeo 159 Kombi, 2.4 JTD (209 LE) motor érdekelne. Illetve a manuális váltó.
Mennyire megbízható konstrukció, ajánlottabb-e inkább az automata?
Kopogó szelephang gondolom dízel révén itt is hallható, vagy nem?Más infó is érdekelne, ami csak az eszetekbe jut erről a modellről!
Előre is köszi!
-
Land
veterán
válasz Something_ #3695 üzenetére
Ha kell bármiről infó, írj.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Something_
őstag
Hat a regeneralassal nem vagyok kepben, eddig kb 800 kmt mentem, de nem vettem eszre, hogy tolta volna.
Tovabba elm327 es torque programmal ki lehet olvasni, hogy mikor volt regen? Gondolom a hofokvaltozast loggolja, de pl nem talaltam semmi dpf infot a programban.
Elso dizelem.Nincs kiirva se az egr, se a dpf. 178 le-re van chippelve.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Something_ #3697 üzenetére
És neked nem remeg a kocsi a chipelés miatt? Nekem sajnos remegett. Pedig maga a teljesítmény az korrekt volt. Lehet újra rápróbálok de már Mankynál.
Multicuscan kiírja mikor volt az utolsó regen, mennyi ideig tartott, mennyi az átlagos távolság km-ben a regenek között stb.
Elvileg mikor regenerál, akkor többlet fogyasztásod van kb 10-15 percig, amíg csinálja. Egyesek szerint a turbó nyomás jelzőn a mutató is le le esik a regen közben.
(Szerencsére nekem már nem kell foglalkoznom a DPF-fel. )Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...