- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Köszi, hogy utánanéztél Te is. Ezek szerint igazuk volt és nincs más alternatíva. Mondjuk legalább olcsó (90k). A gyári (ami elvileg szintén Valeo) nekem 230+ k km-t bírt. Meglátjuk az új mennyit fog tudni. Próbálok majd vigyázni rá a tanácsaid szerint.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #3901 üzenetére
Találtam eredeti luk képet is ezzel a számnal angliából, de ezeknek a képeknek sem lehet hinni. egy lendkereket lefényképeznek és 10 típusra, más számmal azonos kép van fent a neten. Látni kellene kicsomagolva.
-
Kommy
veterán
Arra van valami ötletetek, hogy miért fullad le néha az autó.
Példa: reggel beindítom járnák ki a garázsból, adok egy kis gázt engedem rá a kuplungot leáll, de ha ugyan ezt gázadás nélkül teszem akkor semmi gond.
A másik amit észrevettem ilyenkor, hogy nehezebb utána leindítani, de ezt inkább csak meleg motornál szoktam észrevenni.A másik amit csak 1-esben (lassú sebsségnél) vettem észere, hogy nagyon érzékeny a gázra, tehát nem tudok szép fokozatosan gyorsítani, hanem ha egy picit felengedem akkor mintha lecövekelne, ha megint adok egy pici gázt akkor meg elkezd húzni. talán ilyen mm-es mozdulásról beszélek a pedálnál.
Lehetséges, hogy a folytószelep jeladóm rossz lehet az alsó tartományban, érdemes lenne rámérnem?
Autó Fiat Palio weekend 1.6 16V 100Lóerős, 1999-es
-
csabi94
őstag
Sziasztok, tudom, távolról ezt nehéz megmondani, de hátha valakinek van ötlete, esetleg tapasztalata.
92'-es 1.8-as benzines Fiat Tempráról van szó, és rendszeresen felment ide a hűtővíz hője az utóbbi 2-3 héten (youtube link). Elvittem szerelőhöz, megnéztük, és megállapítást nyert, hogy a termosztát megfelelően működik, a hűtő felé föntről menő cső tűz forró, de a hűtő aljából kijövő cső meg kb. majdnem hideg. Mindezt azok után, hogy az összes létező csatlakozót, szenzorokat befújta a szerelő kontakt spray-vel, mert először azt gondoltuk, hogy minden rendben, csak bent látunk fals értéket. Ezek után viszont, hogy a lenti cső nem melegszik, arra gyanakszik a szerelő, hogy a vízpumpa szarakodik, viszont elmondta, hogy 1000-ből 1x fordulhat elő, hogy egy ilyen alkatrész úgy menjen tönkre, hogy nem szállít vizet megfelelően.
Ami furcsa nekem, hogy ezt pont azóta csinálja, mióta új hűtővíz van benne. Először levegősödésre gyanakodtam. A hűtő tetejénél van egy kis légtelenítő csavar, azt kicsavarva viszont csak lötyi jött belőle, levegő nem. És ha alul a hideg csövet nyomkodtuk, akkor is hallani lehetett, hogy van benne víz, tehát a levegősödés félig kizárva. Ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy ekkora véletlen egybeesés létezik, hogy elviszem szerelőhöz (dec. 21), kicserél egy T alakú hűtő csövet, a hőgomba mellett, majd feltölti fagyállóval az egész rendszert, elhozom, közben felhívja a figyelmem rá, hogy valaminek csapágyas hangja van, lehet, hogy a vízpumpa. Megbeszéljük, hogy idén viszem, de közben többször felmegy a víz, elviszem, megnézi, valóban a vízpumpának van csapágyas hangja, és nem találjuk meg biztosra a vízhőfok emelkedésének az okát. A csapágyas vízpumpa nem ok, mert attól még hogy szaki fülek hallják (alig észrevehető), attól még a vizet kell keringetnie.Nektek mi a véleményetek?
-
tixem
addikt
2009 körüli Bravokon mire kell különös figyelemmel lenni vásárlás előtt, mik az ismert kisebb-nagyobb típushibák?
Megtetszett a kis rohadék De a T-Jet sajna felejts a totálisan felesleges hibákat és költségeket okoző kettőstömegű miatt. 1.4 16 szelepeset néztem ki.
Ő lenne az egyik befutó Bravo fronton. Vélemények?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
alázógyík
őstag
Eszedbe ne jusson sima szívót venni.
Nagyon lomha lesz, és később eladni is nehezebb lesz.
A kettős tömegű egy benzinesben 2x annyit megy el, mint egy dizliben.Természetesen a 2009-es gépeken is meg kell nézni a klíma terelő motorokat, hogy oda fújják-e a hideg/meleg levegőt, ahova állítod a klíma panelen.
Váltót érdemes még figyelni, hogy rendesen végigkapcsolható-e, és nincs-e hangja. -
tixem
addikt
válasz alázógyík #3910 üzenetére
Jelenelg 1.4 ecotec G astránk van, pontosan ennyi lőerővel, előtte meg Samara volt tíz évig. A lomhasághoz már hozzászoktam Ha hozza azt a "dinamikát" amit a G Astra akkor nem lesz baj. Uszkve 100 kiló plusz van rajta az opelhez képest, de egy kombi G Astra már ugyanennyi és abban is elmegy a 90 pacis ecotec.
Nekem elsősorban a hatos váltó miatt tetszik, nem forogja szét az agyát pályán.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
nyogo83
senior tag
Tudom, hogy mas szempontok is vannak, csak annyit akarok hozzatenni, hogy nem kell a kettostomegutol felni mint az ordogtol. T-Jet-hez 70-80k korul van jominosegu lendkerek, ami nem 10k km alatt fog megkotlani.
Szoval ha netalan nalad krepalna be, akkor se egy olyan osszeg ami viszi az auto arat. -
rbalint88
addikt
a végáttétel számít, attól nem fog keveset forogni, mert hatos váltó van benne. nem is lehetne máshogy megoldani, mert ilyen gyenge motorral nem tudná tartani sem a sebességet pályán, ha nem forogna
még a 140 lovas t-jet is 140-nél 3000-et forog. a szívó minimum 4000-et... zajban nagyon nem mindegy. -
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #3913 üzenetére
Kicsit nagyobb a végáttétele a szívónak, mint a turbósnak.
T-Jet:
I - 3.818 (15.04)
II - 2.158 (8.5)
III - 1.475 (5.81)
IV - 1.067 (4.2)
V - 0.875 (3.45)
VI - 0.744 (2.93)
Szívó:
I - 3.909 (15.91)
II - 2.158 (8.78)
III - 1.48 (6.02)
IV - 1.121 (4.56)
V - 0.897 (3.65)
VI - 0.765 (3.11)
4000-nél 152 km/h a szívó, és 161 a T-Jet
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tixem
addikt
válasz rbalint88 #3915 üzenetére
Off: 130-ról miért kéne gyorsítani? Autópályán én speciel van hogy 130-cal sem megyek, max 120. De ha mégis kikívánkozik belőlem az ördög akkor is oda van ragasztva a mutató a 130-hoz. Sosem értettem ezt a "viszi a 160-at pályán" hozzáállást. Hova rohanjak. Akinek nem tetszik az előzzön meg
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
rbalint88
addikt
mert ha a belső sáv tempója 140, a külsőé 90 a kamionok miatt, akkor a kedves mama nagyon csuklani fog, ha 120-szal feltartod a belsőt. azért.
a "viszi a 160-at" ma már minden tudja, a kérdés az, hogy mennyi idő alatt éri el. és ha lassan éri el, akkor nem fogsz lehúzódni, mert akkor megint gyorsítani kell és az hosszú meg nem tudja és inkább feltartod a sort és csuklani fog a mama. én is hoztam Miskolcról olyan kutyát, aki soha nem ült autóban előtte, nem bírta az autózást, így nem siettem. szépen mentem a külsőben 120-szal, de amikor a belső sáv 140-160 közötti tempóban közlekedik, akkor nagyon nem mindegy, hogy hogy a kamion mögött 30-40 méterrel kezdek gyorsítani, hogy felvegyem a tempójukat vagy 300-zal.
egyébként az enyém a 220-at is viszi, pedig már egy 1M alatti nemautó -
tixem
addikt
válasz rbalint88 #3917 üzenetére
A fentieket azért írtam, mert én még egyszer nem vittem kocsit 130 fölé pályán. Na jó biztos volt már, hogy kamionelőzéskor beleszaladt a mutató a 135-140-be de amúgy egyáltalán nem. Meg aztán ahányszor én pályán járok... Évente ha négyszer akkor sokat mondok. Országút 40%, város 60. Évente pár hosszabb út, annak is a felében ha pályára felmászok. Részben azért mert a mostani is pörög 4 ezeret 130-nál, részben azért mert nem fizetek érte ha nem muszáj.
A pörgésből adódóan meg nem spórolnék benzint kb semmit az egyenletes tempó ellenére sem. Marad az országút, ott viszont 100-110nél fogyasztok a legjobban. A 90-et nem szeressük.Sok város miatt ódzkodok az ilyen biszembaszom totálisan felesleges extra oda nem való, hadd fizessen csak az autós tervezett időközönként költséges, pénzhajhász megoldásoktól, mint a kettőstömegű. Megtanultam már vezetni, nem szokásom leégetni a kuplungot de a sok városi üzem nem hinném, hogy jót tesz neki megfelelő használat mellett sem.
Turbó még hagyján, időm lenne rá hogy melegedjen meg hűljön, olajcserét évente (tavalyi év volt az első amikor 10 ezer km feölé ment az éves futás, amúgy 8-10k) tartunk a kocsin a Samara óta, ezzel sem lenne baj...
De a fene tudja. Ha tényleg ilyen olcsó a kettős akkor még lehet el is csábulok. Csak ugye azt kompletten szokás cserélni kuplunggal, legalábbis ezt olvastam, javítsatok ki ha hülyeséget beszélek.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
rbalint88
addikt
kuplungot a mamik/papik égetik, akik fix 3000-es fordulaton tartva a motort parkolnak, meg indulnak emelkedőn. én hajtom az autókat, de egyikben sem volt gondom a kettőstömegűvel, most is csak azért "kell" cserélni, mert a kuplungom elkopott (chip megette), aztán együtt kopjanak be, 300ezer kmnél ki tudja mennyi lenne még hátra neki... de nem lennék boldog, ha fél év múlva mehetnék megint szervizbe miatta.
-
Integrale
veterán
Akkor elég lesz a szívó is.
"akkor is oda van ragasztva a mutató a 130-hoz" ...mit hablagyolsz itt cimbora, mikor a sebességmérő oda van szögezve a 40-hez? (2:00)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
Bő 5 év és 105.000 km T-Jet után mindenkit nyugodt szívvel beszélek le a szívóról.
A többit már leírták a srácok.(#3915) rbalint88
Hát, nem igazán. Én sem szoktam gyorsan menni a pályán, de a hétvégén Németországból jöttem haza, és ismét megtapasztaltam, mennyire nem kell kifutópálya a 180-hoz. A nagyvasak persze szépen elnyúlnak tőlem, egy 530D-t nem ezzel fogok kitúrni a belső sávból.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Termi16
őstag
Srácok, a blu&me tényleg nem tudja lejátszani a muzsikát mobilról?
Mindenféle trükköket olvastam, hogy egy plussz bt-os applikációval lehet csak átmókolni a zenét telefonról, de azzal meg full gagyi minőség lesz.Ha valóban nincs rá mód, akkor mi a legolcsóbb\értelmesebb megoldás szerintetek?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok. Tegnap eljutottam végre a szerelőhöz a piros kormány jel miatt a műszerfalon. Nem ment el egyszer se a szervóm, de érdekelt, hogy mi is ez. Rádugta gépre és a kormány jeladót jelezte hibásnak. 58 ezer az alkatrész ára. Van szerintetek olcsóbb megoldás pl a jeladó javítása? Punto 2/B 1.3 mjtd köszi.
-
Cartmenn
tag
Amit gondolsz azt kell venni bár én is az 1.6os bravo1 után gyengébbet(ráadásul nehezebbet) semmiképp nem vettem volna (legyen erőtartalék előzéshez,klímázáshoz). A tjet sportomba lassan 270ezer van, turbó volt cserélve 190ezernél,kicsit eszegeti az olajat(bár ez nem jellemző mindenkinél),tavasszal lesznek terelőmotor cserék Herceghalmon a hátsó kipufogót is akkor dobom le--a többi az csak a kopó dolog volt.A kocsiról amit linkeltél: behozottra rá se néznék,max ha én hoznám be---annyiban jó hogy manuális klímás---szervízkönyvet könnyű pecsételgetni,2014ig szorgalmasan pecsételtek, utána nem---jó hogy van neki téli garnitúra---de viszont ha ránagyítasz a nyári gumi 2013as akkor 50ezer volt tán benne,sehogy nem stimmel szerintem a kilóméter,ha addig nem volt télije akkor se.
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
120 és 150 lovas 1.4 T-jet különbözik valamiben lényegesebben?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Cartmenn
tag
Gondolom a turbón(meg a motor méretezésén kívül) kívül lényegében nem.De ha a 150es sportot veszed ,az tán pár centivel ültetett,dupla végű a kipufogója,meg van a műszerfalon egy "sport" gomb ami által 230Nm-re emeli a max nyomatékot a 206ról ,kissebb akkor a rásegítés a szervónak,és a gázpedál is direktebb,gyorsabban reagál.A többi dolog már felszereltség. a18asokkal a legszebb
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy van itt új tipo tulajdonos?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Herczi
senior tag
Végül is egy Fiat Bravo 2.0 MJET Sport-ot vettem. Leszeretném cserélni az olajat. Szerintetek maradjak a gyári ajánlás Selenia 5w30 Pure Energynél vagy legyen hasonló paraméterű Castrol?
Valamint azt olvastam, hogy az olajcserét resetelni kell az ECU-ban a DPF miatt. Na most nekem csak egy pár dolláros gagyi OBD scannerem van, szóval lehet ideje lenne venni valami komolyabbat. Ajánlás esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Herczi
senior tag
válasz Integrale #3932 üzenetére
Nekem is képben volt a Lancia Delta, de végül nem akartam annyit költeni. Tapasztalat eddig nem sok igazából, vagy 200-km-t mentem vele. Sport változat, 18-as kerekekkel, szóval elég feszes, úthibákat megérzed azért, viszont jól is fekszik az úton. Motor jól húz már 2 ezernél is, de 3 ezertől végképp, előzősnél nem kell még visszaváltani se. Néztem egy pillanatnyi fogyasztást mikor 90-el csurogtunk, 3,9. Eddig bejön, bár olyan hideg van, hogy nem nagyon foglalkoztam még vele, csak javul az idő lassan.
Ülések kemények mint egy pad, de kényelmesek jól tartanak, Nem egy csendes benzines, hallatszik azért a motor, van egy enyhe remegés is, de én nem is nagyon ültem még "modern" dízel személyautóban, csak kisteherben, úgyhogy nem igazán tudok viszonyítani.
-
rbalint88
addikt
Egy kis machine porn: [link]
-
ANDROID???
addikt
Azt honnan lehet tudni Fiatnál "ki" a gyári beszállító?
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz ANDROID??? #3938 üzenetére
Nem, hanem az alkatrészen. Biztos nem mindenen van rajta a gyártó logoja.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz ANDROID??? #3940 üzenetére
Persze, lehet. Anyám angliai gyártású Corollájában is TRW fék van.
rip and tear, until it is done
-
rbalint88
addikt
válasz ANDROID??? #3940 üzenetére
teljesen!
-
ANDROID???
addikt
Köszi a válaszokat!
-
Vidual001
tag
Tiszteletem a Hölgyeknek / Uraknak!
(Alfa 159 SW) Motor fronton tudnátok segíteni?
Ad1, 1910 cc3 116 Lóerős JTDm (Euro4)
Ad2, 1910 cc3 120 Lóerős JTDm (Euro4)
Ad3, 1910 cc3 136 Lóerős JTDm (Euro4)
Ad4, 1910 cc3 150 Lóerős JTDm (Euro4)
Ad5, 1956 cc3 136 Lóerős JTDm (Euro5)
Kérdések:
A 116 és 150 lóerős blokkról rengeteg leírást olvastam, a 120 és 136 lóerősről semmit sem tudok. Ezekről (főleg a 136 lovasról) valaki tudna nekem mondani pár hasznos infót, vagy bármit amit tud róla?
A 150 lóerős modellt szeretném megvenni, viszont mivel a 136 lovasról semmi infóm, talán az is elég lenne.
Az 1956 köbcentis 136 lovas blokkal szerelt verzió, az adalék nélkül tudja az Euro 5-ös besorolást, vagy valamiféle adalékot kell venni hozzá minden második - harmadik tankolásnál?
Előre is köszönöm a tanácsokat, tippeket, szép estét!
-Vidu
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #3944 üzenetére
Szia
Az összes 1910cm3 motor ugyanazt tudja: megbízható működést. 116 és 120 ló 8 szelepes,136 és 150 16 szelepes. 116 lovas 159-ben nagyon ritka, nem is értem, hogy kerülhetett bele, az egy régebbi motor elvileg. 156-ban és 147-ben a faceliftig volt. Egyszeri befecskendezéses 1.gen CR dízel. A többi az már multijetes, egy munkaütem alatt töbször fecskendez be. Hengerfejen kívül nincsenek nagy különbségek.8V és 16V között. A 136 lovas csak szoftveresen van visszabutítva adóügyi okokból dán/holland/belga/német stb piacok közül valamelyik miatt. Sok más autóból is van pont 136 lovasra hangolt ezeken a területeken.
Tudtommal a 2.0JTDM nem "huggyos", nem kell adalékolni, alanyi jogon tudja az Euro5-öt -
Vidual001
tag
válasz rbalint88 #3945 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Én pont Belgiumban élek, és itt rengeteg 116-120 és 136 lovas modell van, viszont 150 lovas illetve a 2.0 136 lovasból nagyon kevés eladót lehet csak találni, és aranyáron mérik.
Nem tudod esetleg, hogy a 136 lovas 1.9-esnek mennyibe kerülne egy szoftverfrissítés 150 paripára?
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #3946 üzenetére
itthon 60-70ezerért megírják olyanra, amilyenre kéred, akár 200 lóra is. a standard az 180, annyit biztos ki lehet szedni belőle. de mielőtt ilyenre készülsz, nézz utána, hogy mennyire veszik komolyan kint a teljesítménymódosítást, adó- és biztosítási csalási ügybe keveredni egy bejegyzetlen chipelés miatt nem buli.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...