- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
OBD hibakodot altalaban mindegyik kitud jelezni. Jelen esetben P01XX valami lehet a hibakod.
Azert kerdezem, mert igaz hogy szabvany hibakodok, de sokszor a gyartospecifikus leiras kozelebb visz a megoldashoz.Egyebkent benne van a pakliban, hogy csak siman elfaradt a szonda ("belassult") illetve nem tud a szukseges feszultseg hatarok kozott dolgozni.
Nekem volt ilyen problemam, ott a fogyasztasban kb 1-1,5l ill. volt hogy 2l plusszt okozott. -
norbert1998
veterán
Felkerült diagnosztikára a gép, hibakód nem volt benne, a szenzorok nem mutattak furcsa jeleket.
Ma kipucoltuk tenylegesen, mélyrehatóan a fojtószelepet és a lz alapjárati motort. (amúgy az normális, hogy az alapjárati motoron lévő kis műanyag darab a motor tengelyéhez képest kis holt játékkal rendelkezik forgásban? Mert az feltűnt, hogy egy rugó nyomja a motortól el, és oda–vissza tud csúszni). De nem volt az sem koszos.Az alapjárat mintha megjavulgatott volna talán, de a rángatás nem maradt abba.
A szerelő azt is mondta hogy mivel a fojtószelepet megkerülő cső mállik (teljesen be van tekerve szigszalaggal, erősen), ott nincs meg a vakumja, az okozhat rangast. De gondoltam magamba, ha oda akadalytalanul, mindenféle szelep nélkül jut a levegő, akkor kit érdekel ha nem a legszűkebb keresztmetszeténél esetleg egy hangyanyi levegőt be tud szívni?
Bár nem tartom beloszinunek, mert annál jobban szigetelne a szalag, ha szívja a motor. -
rbalint88
addikt
válasz norbert1998 #3602 üzenetére
Rengeteg hibalehetoseg van ilyenkor. Pl nekem mikor anlegtomegmerovel volt gond, nem dobott ra hibat, csak elo adatnal latszott, hogy azzal van a problema.
-
nyogo83
senior tag
válasz norbert1998 #3602 üzenetére
Alapjarati motoron nem baj ha elforog a vege, az csak ki be "csuszkal", ugy zarja nyitja az alapjarati levego csatornat. Egyebkent az szokott tonkremenni, de annak nem csak a rangatas a jele, hanem nem all be stabilan az alajarat. Hol leesik, hol meg fentragad.
A masik, hogy minden csovezet csinalj meg/cserelj le ahol falsot szivhat meg igenis befolyasolhatja az alapjaratot is, illetve a normalis mukodest.
Tudom, hogy macera de en keresnek egy cartarsat (akar a fiatbravo.hu-n is) a kozelben es mielott felesleges dolgokat kicserlnel jopenzert, a gyertyakabeleket meg esetleg trafot atdobnam egy teszt erejeig.
Ha esetleg a szerelonek van nyomasmero oraja(illene lenni) akkor egy benzinnyomast is mernek.Mas nagyon bonyolult technika nincs azon a motoron ami szivathat. Legtomegmeroje nincs ha jol remlik(1.2-1.4-1.6 Bravokon), csak MAP-szenzora, de az ha doglodik se okoz rangatast.
-
norbert1998
veterán
válasz nyogo83 #3604 üzenetére
A rágás jelensége üresben másképp jelenik meg, mégpedi úgy, hogy nyomom a gázpedált egy helyben tartva, stabilan úgy, hogy olyan 2300 környékén legyen a fordulat, na ekkor ezt csinálja non-stop:
2500-ig elpörög, majd 2000-re visszaesik, aztán ujra 2500-ig felmegy és vissza is esik 2000-re. Menet közben ez nyilván nem érezhető, mert nem tud visszaesni a fordulat, csak motorfékezni tud az autó arra az időre, majd ezután újra gázt adni. Tulajdonképp ez az a rángatás, amiről beszélek, hogy, főleg ennél a fordulatnál (mert ugye ekkor van az említett kis gázas pozícióban pedál) rángat. De egy hangyával feljebb vagy lejjebb van a pedál, akkor nem rángat, viszont ha kijjebb van egy hangyával a pedál, akkor már nem is ad semennyi gázt.Szerelő szerint a benzinyomás nem lehet hibás, mert akkor a felsőbb fordulatok nem lennének hibátlanok.
-
nyogo83
senior tag
válasz norbert1998 #3605 üzenetére
Diagnosztival ilyenkor kellene megnezni elo adatokban mit lat a motorvezerlo.
Szepen ki lehet olvasni, hogy az adott problemas fordulatnal mi nem tetszik neki. Egyik gyanusitott az alapjarati motor, ennek a poziciojat kellene figyelni, a masik pedig a pillangoszelep pozicio szenzora (TPS szenzor). Mindkettonek stabil erteken kell allnia ha a gazpedal fix pozicioban van tartva az adott problemas fordulatszamon.
Lehet a TPS szenzor ellenallas csuszkaja van kikopva az adott pozicioban es ezert pont azon a ponton hibasan erzekeli, mennyire is van nyitva. Elo adatban ez latszik.
De igazabol ez a tavgyogyitas igy eleg nehez, ezeken szepen vegig kellett volna zongorazni mikor keznel volt az auto
-
norbert1998
veterán
válasz nyogo83 #3606 üzenetére
Álló motornál végig lett nyomva a gázpedál, szép egyenletesen emelkedett a TPS jele. Járó motorná lez már kimaradt.
Viszont ma én is vettem egy olyan diagnosztozálót, amivel a szerelő ügyeskedett, azért 3 autóval a családban nem ártana, főeg ha 10 rongy volt alin. Egy drágább helyen ennyi eg diagnosztika/hibakód törlés. Az ELM327-esem meg csak a thalia-t ismerte fel. WOW Snooper -
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Adott egy 2004-es Punto II/B 1.2 8V autó. Most a hideg beköszöntével vettük észre, hogy a vízhőfok szinte soha nem éri el a normális szintet, a mutató kb. negyedénél megáll. Próbáltam légteleníteni a rendszert (olvastam, hogy esetleg ez is okozhat ilyet), ám a hiba ugyan úgy megmaradt. A légtelenítés közben vettem észre, hogy ahogy melegszik a motor, a hűtőradiátor mindkét végén lévő cső kb. azonos ütemben melegszik. Ha jól sejtem, akkor ez azt jelenti, hogy a termosztát mindig nyitva van. Ezek alapján a hiba egy termosztát cserével orvosolható lenne? Köszi!
-
lorcsi
veterán
elképesztő miylen formát tudnak kitalálni ezek az olaszok
fiat 124 spider -
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
Távirányító programozásban kit érdemes keresni? Nem működik nekem sem (156) és húgomnak sem (147). Mindkettőnkében jók a mikrokapcsolók és ad is jelet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #3614 üzenetére
Csatlakoznek Integralehoz. Ez meg igy a corporate bebaszas kozben is felakasztja a szemoldokot
-
hacki87
senior tag
válasz !Overdose! #3618 üzenetére
jó az utca kép
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #3618 üzenetére
Gracc!!! Csak igy tovabb a kulturmisszioval
zoo8800: nalunk is volvo lesz a masodik, egy szolid picike xc70 v xc90
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #3618 üzenetére
Szep!
Miota van meg? Hogy tetszik eddig?
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz !Overdose! #3618 üzenetére
Regelj be amoréra. Többre mész egy kimondottan erre létrehozott oldallal, mint egy tech oldal off-topic fórumával
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #3621 üzenetére
Július végén kapott rendszámot. Az ügyintézés hosszadalmas volt, mert svájci az autó. Egyelőre imádom. Nem ért még meglepetés. Van néhány hibája, de a vásárlás óta semmi új nem jött elő.
Egyébként 2004-es, 140 lovas JTD 16V, Distinctive. 1 tulajos, végig vezetett szervizkönyves, 220k km-el.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
sagesz93
addikt
válasz !Overdose! #3623 üzenetére
Én is sikerrel jártam, ma írattam át az új szerzeményt, 2003-as 10 szelepes 2,4jtd 156SW. Amore tagtól származik, full extrás, eddig nagyon bejön![link] Egyelőre ez az egy nyomi képem van.
-
grunge
addikt
Atgondoltam a dolgot, inkabb standard rugokat vennek a kocsiba, nem hianyzik a leültetes. Lehet akkor leernek a melygarazsban...
Melyik gyerotol ajanlotok rogokat ill. lengescsillapitokat 159 1.9 SW-hez?159 SW 1.9 jtdm <3
-
roberto211
őstag
Sziasztok. Olasz autó specialistaktol kérnék tanácsot
Vennem kell átmenetileg egy kisfogyasztasú megbízható autót egyrészt a zasszony miatt is másrészt magam miatt is mert így több melót nezegethetnek és szóba vagyis képbe jött az I és punto mivel Magyarországon is elég jó árba van.
Ha erre esne a választásom akkor I es puntoknal mire figyeljek gondolok itt az átlagos dolgokon kívül tiousjellemzokre stb stb..? Milyen tipushibai vannak mit tudnak elrejteni stb ?
Köszönöm előre is..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #3630 üzenetére
Rozsda. Mas baja nem nagyon lehet, nincs mi elromoljon benne
Grunge: talan bontott gyari rugo. Ujonnan dragabb, mint egy normal minosegu sportrugo.
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #3630 üzenetére
ne rohadjon
amugy 1.2 8v SPI 58le, vagy MPI 73le motor a vilagbol kimegy, a 1.1-s 54lojjos fosgyengeolaj-viz legyen benne, meg vezerlescsere
a FB-s csoportban sorba jonnek a jaaaaaj elszakadt a vezermuszijam, 1-1.5-2 eve vettem az autot, de aszondta az elozo tulja, hogy most volt kicserelve...több drón kell ;P
-
hyperspace
őstag
Sziasztok,
Szeretnék én is tanácsot kérni. Nem találtam Lancia Ypsilonnal kapcsolatos hozzászólást. Mire kell figyelni a 2000 körüli szériánál? Úgy tudom, hogy Punto alkatrészek jók hozzá, hasonló lehet a hibalistája is a két autónak? Első autónak szeretném megvenni, munkába járni Pesten.
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok,
Grande puntónál okozhat olyat a kormányszög jeladó hibája, hogy néha megy a szervó, néha nem?
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Valaki tud ajánlani helyet gumiszőnyeg beszerzéshez? Az alfába szeretnék egy szettet... benne van egy vacsi új alfa szövet szőnyeg szett, rá van téve egy tescos gumiszőnyeg.... ami becsülendő, de ehelyett szeretnék egy szép peremes méretpontosat, és feketét.. (mert a mostani szürke és ocsmány )
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #3639 üzenetére
Nekem eddig ahány kocsim volt mindbe volt gumiszőnyeg valamelyikbe tálcás is anno 20 éve kb 1 évig próbáltam megszokni de nem tudtam, azóta az az első hogy kidobom a francba, egyszerűen utálom hogy mindig előre csúszik amelyik beakasztós az is elmozog, mást ez nem zavar?
-
nesa
veterán
válasz Integrale #3647 üzenetére
Attól rosszul vagyok a krómozott csatornafedél imitációtól
Értem én hogy vigyázzuk a kárpitot, de egyrészt tapasztalatom alapján nagyon tartós padló kárpitokat raknak a kocsikba, meg amúgy is megvettem használom, nem érdekel, és a mostani beige padlókárpit is jól bírja nem koszolódik, jól tisztítható.
-
j.bravo
addikt
Urak, Alfa 156 facelift fényszórónál mekkora a különbség hasznos fényerőben (azaz nem amennyire vakít, hanem amennyire látni lehet vele) a sima halogén meg a projektorosított halogén között?
Jelenleg xenon van, de a jobb oldalit cserélnem kell, és még mivel egy db jobbos bontottat szerezni kb esélymentes, az újhoz képest még mindig költséghatékonyabb vsz ha párban downgrade-elem.
A projektorosítás megéri, mondjuk 30k-ért? (40-ért rögtön angyalszemesítené a srác, igaz egy-egy karika lenne, nem kett-kettő mint a propelleres német márkánál)[ Szerkesztve ]
Whatever.