Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabog4

    aktív tag

    válasz Vesa #7277 üzenetére

    Saját tapasztalat alapján, hiába vettem gtx 1070-et, nem éreztem lényeges előrelépést a HD5770-hez képest 3Ds Maxbe (2014). A viewportba némileg több objectet tudok megjeleníteni (ár/érték arányba gyalázat).
    Azt hozzá kell tenni, hogy a driverek sokat visszafognak. Nem véletlenül van a Quadro sorozat például. :D Nem hülye az Nvidia. Sokat tudna segíteni, ha lenne 1 mókult driver Maxhez, Mayahoz. :)

    Renderbe, lehet saját hibámból, de nem tudtam működésre bírni a GPU rendert; legalábbis nem éreztem, hogy besegítene a 4770k-nak.
    Mintha beszéltük volna itt, hogy van CPU+GPU együttes erejének bevetésére lehetőség, de most ebbe nem vagyok biztos.
    Viszont a 4770k-nál, amikor 3,5Ghz-ről felhúztam 4,1-re, akkor előjött a különbség, számottevően. Majd 1,5-2 percet tudtam spórolni 1-1 képen. (7000 képkockánál, már számottevő előrelépés.)

    Ram-ot Zbrushban lehet elfogyasztani illetve Max-be én ruhanyag szimulálásnál vettem észre, hogy 10gb-ot simán megeszik, ha nem többet.

    VGA-t meg Substaince Painterbe tudtam hasznosítani, ott a HD5770 elhasalt keményen.
    Egyelőre azt látom, hogy bőven elég lett volna egy 1060-as vga és helyette egy jobb CPU-t vettem volna. :DDD (Legalább mennek a játékok maxon, amikkel nem is játszom. :DDD )

    AE-hez nem tudok hozzászólni, abba nem mélyedtem el.

    Természetesen nem ismerem a programokat 100%-osan, hogy is ismerhetném. Megeshet, hogy van, ahol lehet hasznosítani 1-1 erőforrást, amiről nem tudok, de ezt majd a többiek kiegészítik! :DDD

    [ Szerkesztve ]

    HUN_Thorpedo

Új hozzászólás Aktív témák