Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    Sziasztok!

    Szorgalmasan töltöttem az elmúlt pár napot :) Viszont kérdések és (vélt) problémák még mindig vannak.

    .obj forrásból dolgozom, mely egy külterület felületét adja meg (surface?). Ezen surface elvileg tartalmaz hibákat, melyeket a cap holes segítségével javítok.
    1. Honnan tudhatom, hogy valóban vannak hibák a surfacen?

    A surface hibáinak javítása után feladat, hogy a surface formája által megadott mélyedést feltöltsem kb vízszintesen, ameddig csak lehet, majd a feltöltés térfogatát meghatározzam.
    2. Erre ismét a cap holest használtam -valószínűleg nagyon amatőr módon-, ami nagyjából létre is hozta a kívánt eredményt - ránézésre. Van esetleg más megoldás is erre?

    Ha ez megvan, akkor módosítom a surfacet valamely pontján, eljátszom a fentieket ismét rajta és végül meg kellene határoznom a különbséget, illetve a különbség objektumot is elő kellene állítanom. Ez az, ahol most elakadtam, mert gyanítom az egész surfacet a cap holes után még fel is kellene töltenem, vagy valós objektummá kellene konvertálnom stb. Ezek nélkül a jelenlegi állapotban az előző és új állapotú surfacet egy stagere importálva hiába vonom ki egyikből a másikat, csak annyi lesz az eredmény, hogy a kisebb térfogatú eltűnik, a nagyobb változatlanul ott marad - de a cél a különbség objektum lenne.
    3. Mi lehet a megoldás?

    Ha segít nektek a megértésben, adhatok obj filet is, de csak privátban.

    szoftver szakmabeli && Beverly250

Új hozzászólás Aktív témák