Xiaomi Watch 2 - fast fashion

Kicsit furcsa, de a Watch 2 a Watch 2 Pro után érkezett meg, ám annál valamivel olcsóbb, jelenleg ez a legkedvezőbb árú Google Wear rendszerű óra a piacon.

Bevezető

Ha a telekommunikáció és a kütyüvilág nem lenne egy globális piac, akkor kevésbé tűnne fel, hogy teljesen más ütemben tolja ki a Xiaomi a kínai, a nemzetközi és a magyar piacra a különböző eszközöket, ráadásul nem mindent és mindenhol (Poco?), így viszont továbbra is jellemzi némi káosz a cég termékkínálatát. Erre jó példa, hogy az első olyan óra, ami a Xiaomi nevet és a Google Wear rendszert egyaránt fel tudta mutatni az a Watch 2 Pro volt, amit már a tavalyi év végén nálunk is bevezetett a gyártó, ehhez képest az olcsóbb Watch 2 csak márciustól került be a kínálatba a barcelonai hivatalos európai premiert követően.


[+]

A két termék között meglehetősen kevés az eltérés a tudáslista alapján, de árban sem nagy a differencia: a Pro modellért 10 ezer forintért többért juthatunk hozzá — ha nem szeretnénk bele eSIM-et, mert az kicsit dob az áron, viszont a 75 ezer forint körül kínált Watch 2-nél ez nem is lehet opció. Hozzá kell tenni, hogy a Watch 2 Pro 110 ezer forintos áron nyitott, azóta rendesen csökkent az érte elkért összeg (85 ezer forint), ha ugyanezt az árpályát futja majd meg a Watch 2, akkor néhány hónap után lehet igazán jó vétel. Külsőre is van eltérés, a drágábbik eszköz ugyanis kapott egy karimát a kijelző köré, amely ugyan nem forgatható, de némi extra védelmet kínál, hiszen elsősorban ezt, nem pedig magát a kijelzőt csapjuk oda véletlenül valamihez. Egyik eszköznél sem mondja meg a gyártó, hogy milyen üveg védi a megjelenítőt, az 5ATM-es vízállóság viszont közös vonásuk.


[+]

Akad még egy eltérés, a Pro esetén ugyanis van testösszetétel-mérés is, ami a sima modellből kimaradt, de ez keveseknek fontos igazán. A Watch 2 nem akar egy mindenre alkalmas sportóra lenni, inkább egy nyitott rendszerű (Wear OS), sokoldalú, elegáns karék, amely úgy egyébként hobbiszintű mozgáshoz megfelelő fitnesz képességeket kínál, a kérdés nyilván az, hogy ezt az elképzelést mennyire sikerült átültetni a gyakorlatba.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés