Hirdetés
Összeszerelés, kialakítás
Irtó nagy dobozban jött meg a termék, mivel 28 kilogrammot nyom a bringa. Az sok, de vele együtt jött amúgy egy 38 kilogrammos Duotts F26 is, arról már írtunk. A csomagban nyilván ott van a járgány, a gyorskioldós első kereket majd nekünk kell berakni (és nem árt rögtön hozzáigazgatni a féket), szintén a mi dolgunk lesz a pedálok, a sárvédők, az első lámpa és a hátsó csomagtartó felszerelése.
A helyzet az, hogy én ezzel két órát szütyörögtem el, sok kínai ember bizonyára gyakran csuklott (de nem össze), mert a mellékelt kézikönyv még arra sem jó, amire sokféle papírt használni szokás, mert túl kicsi. Ezért aztán a benne rejlő illusztrációk is kicsik, ráadásul szörnyű minőségben vannak nyomtatva, de legalább fent van a gyártó oldalán is PDF-ben, bár ez nem segített abban, hogy megszenvedjek a csomagtartóval és az első lámpával. Mindegy, egy ponton kész lett, de menet közben a dobozból előkerült egy csomó extra bigyó, például egy kormányra szerelhető, kis árnyékolóval is ellátott telefontartó, egy grátisz gázkar azoknak, akik semmit sem akarnak tekerni, a küllőkre rakható macskaszemeket is adják mellé, egy vaskos svájcibicskára hajazó imbuszkészletet, valamint egy pumpát is kapunk.
Ez egy városi kerékpár. Nincs középső merevítés, ebben a fehér színben már-már bájos, de teljesen egyértelműen nem versenyzéshez készült. Viszont vannak remek tulajdonságai, a fel -és leszállás könnyű, az ülés puha (ami persze hosszabb távon már nem előnyös, de eleinte nagyon kellemes), az első lámpa fénye erős, a hátsó is jól látszik, a kormányon levő kijelző kimondottan király, de még mellette a kis vezérlőgombok is kaptak világítást, ami nagyon kedves. A csomagtartóra rakott laminált rétegelt lemezre igazán nem voltam felkészülve, a hidraulikus tárcsafékekért pedig jár a pluszpont.
Na, de a lényeg itten a meghajtás kéne legyen. Ami annyiban azért fura, hogy ez nem egy középmotoros jószág, hanem tényleg arról van szó, hogy az első lánckerék tengelyében üldögél egy szenzor, ami a pedálerőt monitorozza és hátraküldi az infót az agymotornak (Ananda gyártmány) azonnal, hogy mennyi erőt lesz szíves hozzáadni a történethez. A középmotor egyébként drágább, viszont az az előnye, hogy az konkrétan a láncot húzza, nem pedig a kereket hajtja, vagyis több segítséget tud adni. Hét sebességünk van hátul egy Shimano Tourney TZ váltóval, ez fog is kelleni. A kerekek 27,5 inchesek, az ülésmagasság állítható, a kormány nem, ott csak a dőlésszög. Itt a csengő, a kijelző és a váltó mellett egy USB-A kimenet is van telefontöltéshez.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!