Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    félisten

    válasz flash- #75908 üzenetére

    A saját eszközöd hibája, aminek semmi köze a Telekomhoz, ha meg is állapította volna, hogy a saját eszközödben van a hiba, akkor is kiszámlázzák, mivel az ő felelősségük modem, HGW, ONT és vége. Ezek után bármilyen eszközben hiba van, az saját felelősséged, ha ők javítják meg, az fizetős szolgáltatás, ennyi. Egyszer nem írta még senki, hogy kicserélték a T által adott eszközt, mert rossz volt és felszámoltak volna neki bármit is... Lásd múltkor a szigetelőszalagozott kötést bejelentette a kolléga, és kimentek hozzá ingyen "megcsinálni", jobb lett vagy rosszabb, ezt most hagyjuk.

    Jelentsd be az alvállalkozónak, vagy a Telekomnak, hogy kifogásolható az "emberük", ha nem szólsz nekik, semmi nem fog történni. Az, hogy kiírod magadból itt a fórumon, mi nem tudunk semmit tenni se az alvállalkozóval, se annak foglalkoztatottjaival.

    #75910
    Megvan, hogy a hálózat meddig a Telekom felelőssége, ahogy fentebb is írtam, onnantól hívhatod magad, ismerősöd, vagy ezzel foglalkozó cégeket, ha a saját belsőhálózatoddal van probléma. Ahol már több tíz vagy száz nagyságrendű gép van pl. egy cégnél, nem véletlen van erre szerződés, vagy saját alkalmazott rendszergazda, hisz, ha a T-t hívnák ki minden hibánál ki tudja mit számláznának ki a végén...

    [ Szerkesztve ]

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák