Hirdetés

2018. szeptember 22., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-16 09:43:22

Mobilarena

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) #27441408 válasza Garold (#12000) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

De hogy be kell e állítani a hálózatot vagy ilyesmi vagy csak be kell dugni agépbe meg a routerbe és kész. Erre gondoltam :) köszi

(#12002) Garold válasza #27441408 (#12001) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nagyon egyszerű:
A régi modemból kihúzod a tápját, a telefonkábelt, és az utp kábelt (ami a routerbe megy), az újba pedig beledugod ezeket. Persze a modem tápját is cserélni érdemes az újra.

Szerk.: Állítani nem kell semmit a beállításaid a routerben vannak.

[ Szerkesztve ]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12003) #27441408 válasza Garold (#12002) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Bakker! Elegem van :O

Most hívtak a cégtől hogy a sebesség 6 mbit!!!! (náluk ezt érzékelik)

Nem lehet hogy csak ki kell húzni a modemet is meg a rútert is és észhez tér ?
Mivel tennap babráltqak a modemmel.

Bocsi a nyaggatásért de kezdek már feszült lenni.....

[ Szerkesztve ]

(#12004) Crytek


Crytek
(PH! nagyúr)

Valami gubanc van vagy nem tudom.
Múltkor néztem hogy a SUPER csomag ára alig PÁRSZÁZ FT-al (és ez a lényeg) drágább mind a régi extra csomagom ára ezért váltottam.Neten az akciónál azt írták dupla kedvezménnyel 12.150ft az 50 mbit. (Eddig a 25/5-ért fizettem 11,9xx ft-ot)

És most meg a + 300 ft helyett kijött egy szép + 3500FT-al drágább csekk. Most akkor ez hogy is van?

Most pedig nézem a weboldalon a SUPER csomag ára amire váltottam már csak 8550FT.Erre nem lehetne kompenzálni vagy hogy csak ennyit fizessek ??

Az IGP igazi erejét akkor érzed át, ha huzamosabb ideig ezzel éled az életed...Ne engedd ,hogy az ilyen apróságok megtörjenek.Kibírom...ki kell bírni a hangok is ezt mondják

(#12005) #27441408 válasza #27441408 (#12003) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Hát ez komolyan mondom....

Most megint megvan a 4,5 mbit....

(#12006) Garold válasza #27441408 (#12005) üzenetére


Garold
(senior tag)

Köss a modemre közvetlenül 1 gépet, hozz létre szélessávú kapcsolatot és teszteld.
Könnyen lehet, hogy a routered a probléma forrása.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12007) #27441408 válasza Garold (#12006) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Pont ezt mondta a központos is. :C :DDD

köszi majd írok mi történik.

[ Szerkesztve ]

(#12008) #27441408 válasza Garold (#12006) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Ez nem jó nem veszi be s jelszót..... :U

(#12009) Speedy7 válasza Crytek (#12004) üzenetére


Speedy7
(újonc)

Nézd meg a számlán a tételeket, én is meglepődtem. A mostani számla még júniusra vonatkozik és az árak csak július 1-el csökkentek.
Én a hűségkedvezménnyel szívtam meg: június végén kaptam a számla mellé egy levelet, hogy hamarosan lejár a hűségem. My T-home szerint 07.04-ig volt hűségem és miután - a levéllel ellentétben - nem kerestek, ezért 07.03-án meghosszabbítottam.
Ezután jött a meglepi a mostani számlával, ami az előzőeknél is magasabb volt. Az ügyfélszolgálat felhívása után kiderült, hogy a hűség valójában 06.03-án járt le, vagyis elbuktam egy havi kedvezményt a levél és a My T-home félretájékoztatása miatt.
Ez még a U*C évekkel ezelőtti gyakorlatánál is bosszantóbb, ahol szó nélkül számlázták a listaárat hűségidő lejárta után.

(#12010) luciferk válasza ForRedGlory (#11830) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Szia,

Még most sem kaptál választ a kérdésre? mert pár nap híján egy hónapja írtad, hogy rákérdeztél a nem éppen új keletű hiányosságra. :U Úgy látom, hogy a T-nél nem kicsit hanem nagyon lassan őrölnek a malmok, ha már egy belsős rákérdezésére is ilyen lassan reagálnak az illetékesek, vajon mire számíthat egy sima mezei user. :F

(#12011) cunnir


cunnir
(fanatikus tag)

Sziasztok! mi a véleményetek a t-home által,kínált médiatárról? érdemes beruházni egy ilyenre?

Elite Dangerous:Cmdr.Merohun

(#12012) Livius


Livius
(őstag)

Hello!
A D-Link DSL-320B és D-Link DSL-321B között csak annyi a különbség hogy az egyik annex A a másik B? Mind a kettő ADSL2+ os?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i5-6600K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR4-3000MHz, Samsung SSD 840 120GB, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#12013) forrest85 válasza Livius (#12012) üzenetére


forrest85
(senior tag)

Mindkettő AnneX B-s. A napokban azon gondolkodtam mi jelent az a B betű a nevében. Hát szerintem ezt.
Amúgy a 321B-vel jobban jársz szerintem. :U

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez! Szebb jövőt!

(#12014) Livius válasza forrest85 (#12013) üzenetére


Livius
(őstag)

A dlink oldalán most találtam és a 320B az Annex A nak van írva, de az még nem eggyértelmű nekem hogy adsl2+ t tud e mind a kettő.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i5-6600K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR4-3000MHz, Samsung SSD 840 120GB, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#12015) Garold válasza Livius (#12014) üzenetére


Garold
(senior tag)

T-Home szolgáltatási területen csal Annex-B-s modem működhet, ergo csak a 321B-t tudod használni.
Ez a modem tudja az ADSL2 szabványt is.
Idézem: "A DSL-321B ADSL2 Ethernet modem egy nagysebességű szélessávú modem otthoni és irodai használatra. A legújabb ADSL2 szabványnak megfelelően legfeljebb 24Mbps letöltési és 2Mbps feltöltési sebességre képes. "

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12016) Tacsika


Tacsika
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Véleményeteket szeretnék kérni az alábbi esetemmel kapcsolatban:
Vollt egy X csomagom 1év hűs. (ősszel járt volna le) ami állt egy A és egy B szolgáltatásból.
Két hete telefonon kötöttem (migráltam) új csomagot, aminek az A szolgáltatása maradt a régi, az új B szolgáltatást viszont technikai okok miatt nem tudja teljesíteni a T. A "B" szolgáltatást a szerződés szerint 1 hónapon belül szankció nélkül lemondhatom.

Az új hűség ugye jövő ilyenkor járna le.

Na de
Az új hűséget az új B csomag miatt vállaltam, amit viszont a szolgáltató technikai okok miatt nem tud teljesíteni.

Magyarul a az új szerződéskötésem/hűségem önhibámon kívül, a szolgáltató technikai háttere miatt okafogyottá vált és ezért érvényteleníteni szeretném.

Kérem aki segíteni próbál, figyelmasen olvassa el a fentieket!

[ Szerkesztve ]

(#12017) Garold válasza Tacsika (#12016) üzenetére


Garold
(senior tag)

Ha leírod ezt és elküldöd a T-Home ügyfélszolgálatnak címezve minden bizonnyal el fogják engedni (vagy módosítani az eredetire) a hűségidőt.
Ennyi rugalmasság van a cégben.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12018) Tacsika válasza Garold (#12017) üzenetére


Tacsika
(fanatikus tag)

Köszi
Még egy picit várok (csodára?), aztán remélem nem kell harcolnom mert már kezdem elveszteni a türelmemet.

(#12019) Garold válasza Tacsika (#12018) üzenetére


Garold
(senior tag)

Azt azért megmondhatnád, hogy mit takar az az A és B szolgáltatás. Csak azért kérdezem, hogy van e összefüggés a 2 szolgáltatás műszaki hátterében.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12020) Tacsika válasza Garold (#12019) üzenetére


Tacsika
(fanatikus tag)

Jó, nem akartam erről egyelőre nyivánosságot:

"A" 5Mbit kábelnet, az új: "B" ED3 IPTV 2 box-al, az egyik felvevős, prémium csomaggal.
A régi "B" digit. kábel tv.

(#12021) No-kia


No-kia
(őstag)

Hello! Ismerősömnek most csináltam meg agépét, de a t-online.hu-s emailcímére nem tudunk beelentkezni, ügyfélszolgálat azt monjda, hogy a levelelezőszerer nem működik, nah de 2 napig folyamatosan? esetleg találkozott már vki ilyesmivel?

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12022) luciferk válasza No-kia (#12021) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Nálam működik, tegnap és ma is használtam a T-online levelező szervert, vagyis valami más gond lehet. ;)

(#12023) No-kia válasza luciferk (#12022) üzenetére


No-kia
(őstag)

innen, az én gépemről se tudok bejelentkezni oda, de akkor mi lehet a gond? és miért mondja ezt az ügysflszolgálat automatája? :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12024) No-kia válasza luciferk (#12022) üzenetére


No-kia
(őstag)

kipróbáltam asajátommal se tudok itthon bejelentkezni, ugye a jelszó ugyanaz,mint az internet csatlakozásnál? neki fontos lenne mert igazgató és ezt használja/ná ha jó lenne :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12025) luciferk válasza No-kia (#12024) üzenetére


luciferk
(senior tag)

[ide] próbáltál belépni? mert nálam működik, ha nálad nem akkor 1412-őn az ügyfélszolgának jelezd a hibát. ;)

(#12026) No-kia válasza luciferk (#12025) üzenetére


No-kia
(őstag)

igen itt próbáltuk és nem jó :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12027) luciferk válasza No-kia (#12026) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Akkor 1412-ön az ügyfélszolgának jelezd a hibát, ott biztos segítenek. ;)

(#12028) Vazallus


Vazallus
(tag)

Üdv,

Vehetek ADSL 2+ modemet ha sima ADSL netem van?

"Mr. Salieri sends his regards"

(#12029) Garold válasza Vazallus (#12028) üzenetére


Garold
(senior tag)

Persze!

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12030) joecontra


joecontra
(PH! addikt)

Üdv!

Vonalas telefonnal lenne gond. Beütök egy számot a készülékbe, tárcsáz, aztán semmi tök süket.
Mobilról próbálom hívni, a mobil szerint kicsöng a szám, a készülék viszont meg se nyikkan.

Hívtam a 1412-t, ott azt mondták, hogy akkor veszik fel hibajegyre, ha egy másik készülékkel is fennáll a jelenség. Gondolom, majd a szomszédtól kell kérnem. Ti mit gondoltok ez inkább készülék, vagy vonalhiba?

Üdv,
J

(#12031) forrest85 válasza joecontra (#12030) üzenetére


forrest85
(senior tag)

Ezek bolondok. Másik készülék? Nem normálisak.
Valamivel fenyegesd meg őket.

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez! Szebb jövőt!

(#12032) joecontra válasza forrest85 (#12031) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Hát ja, én is azt kérdem, hogy most honnan akasszak másik készüléket. A szomszéd nem meri odaadni a sajátját, őt is meg lehet érteni.

Azt mondták, ha nem vonali hiba és ki kell jönni a szerelőknek, és akkor fizetős móka lesz. Azt azért kihagynám.

Mégis mivel? A kulturált hangot azért szeretném megőrizni.

A net pedig megy. Fullosan méghozzá.

Üdv,
J

[ Szerkesztve ]

(#12033) joecontra válasza joecontra (#12032) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Most meg a T-Home-ba se tudok belépni. Mi a fakkom van itt?

(#12034) Garold válasza forrest85 (#12031) üzenetére


Garold
(senior tag)

Ez ám a kulturált hozzáállás! :(((
Ott is emberek dolgoznak, úgy fognak a problémádhoz hozzáállni ahogy viselkedsz. :Y

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12035) Garold válasza joecontra (#12032) üzenetére


Garold
(senior tag)

Egyszerű a megoldás:

A Te készüléked vidd át a szomszédhoz, ha ott működik ki van zárva a készülékhiba - le kell adni hibára.
Ha ott sem működik rossz a készülék.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12036) joecontra válasza Garold (#12035) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Erre is gondoltam, bár az egyik adott kölcsön egy készüléket (melyről kiderült, hogy nem jó) de annyira nem rugalmasak a szomszédaim. Lejelentettem hibára és felvették a hibajegyet.
Ha a készülék rossz, akkor így is úgy is fizetnem kell.
Bár meglepődnék, ha a készülék tegnapról mára elromlott volna. Mindenesetre úgy viselkedik, mintha nem lenne beledugva a telefonkábel.
Majd meglátom mi lesz.

Üdv,
J

(#12037) joecontra


joecontra
(PH! addikt)

Ezt most miért csinálja velem?

KÉP

(#12038) Garold válasza joecontra (#12037) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nekem sem működik, valszeg valamilyen központi gebasz van. :((

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12039) joecontra válasza Garold (#12038) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Na, akkor megnyugodtam, hogy nem csak nálam észlelhető a jelenség.

[ Szerkesztve ]

(#12040) zoli62


zoli62
(PH! addikt)

My T-Home belépéskor nem enged tovább, hanem kéri a használt e-mail cím kijelölését. Látom, többeknél is hiba van.

[ Szerkesztve ]

(#12041) luciferk válasza zoli62 (#12040) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Nálam a szolgáltatásoknál, az IPTV Családi (Aktív) mellé odavarázsolódott Digitális Kábel TV Családi (Aktív) is, holott csak IPTV Családi szolgáltatásom van :U behülyült a rendszer vagy mi a lópikula van. :F

(#12042) pigatt


pigatt
(őstag)

A f@sz kivan ezzel a tehetetlen nyomi bandával, már legalább 5-ször jelentettem be a kib@szott szakadozást, de még mindig nem sikerült megoldaniuk a problémámat. Szívem szerint mondanám, hogy az összes sz@rjukat vigyék innen a büdös picsába. Mennyi a felmondási költség, tudja valaki? Vagy a szerződés módosítási díj. Mondjuk nem tudom a kábelnet-jük mennyivel stabilabb mint ez a fos ÁDÉESEL.Mert persze optinet is csak papíron van ezen a környéken.

[ Szerkesztve ]

i7 / 1080Ti / G-Sync

(#12043) szakalistvan válasza pigatt (#12042) üzenetére


szakalistvan
(senior tag)

Kifizettetik veled a hűségidőből fenmaradt részt,azt hiszem csak ennyi.

(#12044) Garold válasza szakalistvan (#12043) üzenetére


Garold
(senior tag)

Tudtommal minden szolgáltatásnak fix (szerződésben) meghatározott szerződésbontási díja van.

További infók itt.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12045) joecontra válasza Garold (#12035) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Üdv!

Na átvittem a szomszédba a készüléket és a mobilomat. Készüléket rácsatlakoztattam a szomszéd vonalára, majd indítottam egy hívást a mobilomra. Én átmentem a ház egy másik pontjába a mobillal és úgy intéztük a próbahívást.
Olyan szépen tárcsázott és kapcsolt, hogy csak na (mármint a vezetékes készülék). A vonal minősége kiváló, remekül hallottam a partneremet. Itthon meg úgy viselkedik, mintha nem is lenne a vonalra kötve.

Szóval készülékhiba kizárva.

Ma reggel kaptam egy SMS-t, hogy a hiba elhárítása folyamatban. Na az érdekelne, hogy hogyan szállt el úgy a telefon, hogy a net maradt.

Meg jó volna, hogyha a My T-Home oldallal kezdenének valamit, mert már kicsit frusztráló, hogy nem akar beereszteni.

Szép estét!
J

(#12046) Gabás válasza joecontra (#12045) üzenetére


Gabás
(PH! addikt)

na és van szűrő (splitter) bekötve a telefonod elé a saját vonaladon?:)

[ Szerkesztve ]

(#12047) joecontra válasza Gabás (#12046) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Van. Olyan is volt, hogy közvetlenül a fali csatlakozóba dugtam. Nulla változás.

(#12048) cliath


cliath
(lelkes újonc)

Sziasztok!
Érdeklődnék!
A T-Home-nak eddig két laptop volt a kínálatában, egy HP meg egy Toshiba.
Nem tudja-e valaki,hogy frissítik vegy bővítik-e ezt a kínálatot?
Köszönöm!

(#12049) Garold válasza joecontra (#12045) üzenetére


Garold
(senior tag)

A telefon és a net szolgáltatásért különböző központi eszközök felelősek, ezek külön külön is el tudnak romolni. Ha a net megy rendesen valószínűleg nem a vonallal van probléma.

A My T-Home-ot heggesztik, de addig is ha minden igaz e-mail cím és ehhez tartozó jelszóval próbálj meg belépni.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12050) Garold válasza cliath (#12048) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nem lehet tudni, az ilyen kérdések már az üzleti titok kategóriába esnek...aki tudja az meg nem mondhatja el :U

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.