Hirdetés

2018. július 21., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-07-10 08:09:06

Mobilarena

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) #27441408 válasza Garold (#12000) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

De hogy be kell e állítani a hálózatot vagy ilyesmi vagy csak be kell dugni agépbe meg a routerbe és kész. Erre gondoltam :) köszi

(#12002) Garold válasza #27441408 (#12001) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nagyon egyszerű:
A régi modemból kihúzod a tápját, a telefonkábelt, és az utp kábelt (ami a routerbe megy), az újba pedig beledugod ezeket. Persze a modem tápját is cserélni érdemes az újra.

Szerk.: Állítani nem kell semmit a beállításaid a routerben vannak.

[ Szerkesztve ]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12003) #27441408 válasza Garold (#12002) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Bakker! Elegem van :O

Most hívtak a cégtől hogy a sebesség 6 mbit!!!! (náluk ezt érzékelik)

Nem lehet hogy csak ki kell húzni a modemet is meg a rútert is és észhez tér ?
Mivel tennap babráltqak a modemmel.

Bocsi a nyaggatásért de kezdek már feszült lenni.....

[ Szerkesztve ]

(#12004) Crytek


Crytek
(PH! kedvence)

Valami gubanc van vagy nem tudom.
Múltkor néztem hogy a SUPER csomag ára alig PÁRSZÁZ FT-al (és ez a lényeg) drágább mind a régi extra csomagom ára ezért váltottam.Neten az akciónál azt írták dupla kedvezménnyel 12.150ft az 50 mbit. (Eddig a 25/5-ért fizettem 11,9xx ft-ot)

És most meg a + 300 ft helyett kijött egy szép + 3500FT-al drágább csekk. Most akkor ez hogy is van?

Most pedig nézem a weboldalon a SUPER csomag ára amire váltottam már csak 8550FT.Erre nem lehetne kompenzálni vagy hogy csak ennyit fizessek ??

Gépem: Gigabyte Z170 D3H, i5 6600K, 2x4GB Kingston Fury Hyper X DDR4, EVGA Supernova 650 G1, Zalman Z9

(#12005) #27441408 válasza #27441408 (#12003) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Hát ez komolyan mondom....

Most megint megvan a 4,5 mbit....

(#12006) Garold válasza #27441408 (#12005) üzenetére


Garold
(senior tag)

Köss a modemre közvetlenül 1 gépet, hozz létre szélessávú kapcsolatot és teszteld.
Könnyen lehet, hogy a routered a probléma forrása.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12007) #27441408 válasza Garold (#12006) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Pont ezt mondta a központos is. :C :DDD

köszi majd írok mi történik.

[ Szerkesztve ]

(#12008) #27441408 válasza Garold (#12006) üzenetére


#27441408
(törölt tag)

Ez nem jó nem veszi be s jelszót..... :U

(#12009) Speedy7 válasza Crytek (#12004) üzenetére


Speedy7
(újonc)

Nézd meg a számlán a tételeket, én is meglepődtem. A mostani számla még júniusra vonatkozik és az árak csak július 1-el csökkentek.
Én a hűségkedvezménnyel szívtam meg: június végén kaptam a számla mellé egy levelet, hogy hamarosan lejár a hűségem. My T-home szerint 07.04-ig volt hűségem és miután - a levéllel ellentétben - nem kerestek, ezért 07.03-án meghosszabbítottam.
Ezután jött a meglepi a mostani számlával, ami az előzőeknél is magasabb volt. Az ügyfélszolgálat felhívása után kiderült, hogy a hűség valójában 06.03-án járt le, vagyis elbuktam egy havi kedvezményt a levél és a My T-home félretájékoztatása miatt.
Ez még a U*C évekkel ezelőtti gyakorlatánál is bosszantóbb, ahol szó nélkül számlázták a listaárat hűségidő lejárta után.

(#12010) luciferk válasza ForRedGlory (#11830) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Szia,

Még most sem kaptál választ a kérdésre? mert pár nap híján egy hónapja írtad, hogy rákérdeztél a nem éppen új keletű hiányosságra. :U Úgy látom, hogy a T-nél nem kicsit hanem nagyon lassan őrölnek a malmok, ha már egy belsős rákérdezésére is ilyen lassan reagálnak az illetékesek, vajon mire számíthat egy sima mezei user. :F

(#12011) cunnir


cunnir
(fanatikus tag)

Sziasztok! mi a véleményetek a t-home által,kínált médiatárról? érdemes beruházni egy ilyenre?

Elite Dangerous:Cmdr.Merohun

(#12012) Livius


Livius
(őstag)

Hello!
A D-Link DSL-320B és D-Link DSL-321B között csak annyi a különbség hogy az egyik annex A a másik B? Mind a kettő ADSL2+ os?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i5-6600K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR4-3000MHz, Samsung SSD 840 120GB, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#12013) forrest85 válasza Livius (#12012) üzenetére


forrest85
(senior tag)

Mindkettő AnneX B-s. A napokban azon gondolkodtam mi jelent az a B betű a nevében. Hát szerintem ezt.
Amúgy a 321B-vel jobban jársz szerintem. :U

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez! Szebb jövőt!

(#12014) Livius válasza forrest85 (#12013) üzenetére


Livius
(őstag)

A dlink oldalán most találtam és a 320B az Annex A nak van írva, de az még nem eggyértelmű nekem hogy adsl2+ t tud e mind a kettő.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i5-6600K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR4-3000MHz, Samsung SSD 840 120GB, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#12015) Garold válasza Livius (#12014) üzenetére


Garold
(senior tag)

T-Home szolgáltatási területen csal Annex-B-s modem működhet, ergo csak a 321B-t tudod használni.
Ez a modem tudja az ADSL2 szabványt is.
Idézem: "A DSL-321B ADSL2 Ethernet modem egy nagysebességű szélessávú modem otthoni és irodai használatra. A legújabb ADSL2 szabványnak megfelelően legfeljebb 24Mbps letöltési és 2Mbps feltöltési sebességre képes. "

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12016) Tacsika


Tacsika
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Véleményeteket szeretnék kérni az alábbi esetemmel kapcsolatban:
Vollt egy X csomagom 1év hűs. (ősszel járt volna le) ami állt egy A és egy B szolgáltatásból.
Két hete telefonon kötöttem (migráltam) új csomagot, aminek az A szolgáltatása maradt a régi, az új B szolgáltatást viszont technikai okok miatt nem tudja teljesíteni a T. A "B" szolgáltatást a szerződés szerint 1 hónapon belül szankció nélkül lemondhatom.

Az új hűség ugye jövő ilyenkor járna le.

Na de
Az új hűséget az új B csomag miatt vállaltam, amit viszont a szolgáltató technikai okok miatt nem tud teljesíteni.

Magyarul a az új szerződéskötésem/hűségem önhibámon kívül, a szolgáltató technikai háttere miatt okafogyottá vált és ezért érvényteleníteni szeretném.

Kérem aki segíteni próbál, figyelmasen olvassa el a fentieket!

[ Szerkesztve ]

(#12017) Garold válasza Tacsika (#12016) üzenetére


Garold
(senior tag)

Ha leírod ezt és elküldöd a T-Home ügyfélszolgálatnak címezve minden bizonnyal el fogják engedni (vagy módosítani az eredetire) a hűségidőt.
Ennyi rugalmasság van a cégben.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12018) Tacsika válasza Garold (#12017) üzenetére


Tacsika
(fanatikus tag)

Köszi
Még egy picit várok (csodára?), aztán remélem nem kell harcolnom mert már kezdem elveszteni a türelmemet.

(#12019) Garold válasza Tacsika (#12018) üzenetére


Garold
(senior tag)

Azt azért megmondhatnád, hogy mit takar az az A és B szolgáltatás. Csak azért kérdezem, hogy van e összefüggés a 2 szolgáltatás műszaki hátterében.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12020) Tacsika válasza Garold (#12019) üzenetére


Tacsika
(fanatikus tag)

Jó, nem akartam erről egyelőre nyivánosságot:

"A" 5Mbit kábelnet, az új: "B" ED3 IPTV 2 box-al, az egyik felvevős, prémium csomaggal.
A régi "B" digit. kábel tv.

(#12021) No-kia


No-kia
(őstag)

Hello! Ismerősömnek most csináltam meg agépét, de a t-online.hu-s emailcímére nem tudunk beelentkezni, ügyfélszolgálat azt monjda, hogy a levelelezőszerer nem működik, nah de 2 napig folyamatosan? esetleg találkozott már vki ilyesmivel?

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12022) luciferk válasza No-kia (#12021) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Nálam működik, tegnap és ma is használtam a T-online levelező szervert, vagyis valami más gond lehet. ;)

(#12023) No-kia válasza luciferk (#12022) üzenetére


No-kia
(őstag)

innen, az én gépemről se tudok bejelentkezni oda, de akkor mi lehet a gond? és miért mondja ezt az ügysflszolgálat automatája? :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12024) No-kia válasza luciferk (#12022) üzenetére


No-kia
(őstag)

kipróbáltam asajátommal se tudok itthon bejelentkezni, ugye a jelszó ugyanaz,mint az internet csatlakozásnál? neki fontos lenne mert igazgató és ezt használja/ná ha jó lenne :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12025) luciferk válasza No-kia (#12024) üzenetére


luciferk
(senior tag)

[ide] próbáltál belépni? mert nálam működik, ha nálad nem akkor 1412-őn az ügyfélszolgának jelezd a hibát. ;)

(#12026) No-kia válasza luciferk (#12025) üzenetére


No-kia
(őstag)

igen itt próbáltuk és nem jó :F

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12027) luciferk válasza No-kia (#12026) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Akkor 1412-ön az ügyfélszolgának jelezd a hibát, ott biztos segítenek. ;)

(#12028) Vazallus


Vazallus
(tag)

Üdv,

Vehetek ADSL 2+ modemet ha sima ADSL netem van?

"Mr. Salieri sends his regards"

(#12029) Garold válasza Vazallus (#12028) üzenetére


Garold
(senior tag)

Persze!

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12030) joecontra


joecontra
(PH! addikt)

Üdv!

Vonalas telefonnal lenne gond. Beütök egy számot a készülékbe, tárcsáz, aztán semmi tök süket.
Mobilról próbálom hívni, a mobil szerint kicsöng a szám, a készülék viszont meg se nyikkan.

Hívtam a 1412-t, ott azt mondták, hogy akkor veszik fel hibajegyre, ha egy másik készülékkel is fennáll a jelenség. Gondolom, majd a szomszédtól kell kérnem. Ti mit gondoltok ez inkább készülék, vagy vonalhiba?

Üdv,
J

(#12031) forrest85 válasza joecontra (#12030) üzenetére


forrest85
(senior tag)

Ezek bolondok. Másik készülék? Nem normálisak.
Valamivel fenyegesd meg őket.

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez! Szebb jövőt!

(#12032) joecontra válasza forrest85 (#12031) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Hát ja, én is azt kérdem, hogy most honnan akasszak másik készüléket. A szomszéd nem meri odaadni a sajátját, őt is meg lehet érteni.

Azt mondták, ha nem vonali hiba és ki kell jönni a szerelőknek, és akkor fizetős móka lesz. Azt azért kihagynám.

Mégis mivel? A kulturált hangot azért szeretném megőrizni.

A net pedig megy. Fullosan méghozzá.

Üdv,
J

[ Szerkesztve ]

(#12033) joecontra válasza joecontra (#12032) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Most meg a T-Home-ba se tudok belépni. Mi a fakkom van itt?

(#12034) Garold válasza forrest85 (#12031) üzenetére


Garold
(senior tag)

Ez ám a kulturált hozzáállás! :(((
Ott is emberek dolgoznak, úgy fognak a problémádhoz hozzáállni ahogy viselkedsz. :Y

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12035) Garold válasza joecontra (#12032) üzenetére


Garold
(senior tag)

Egyszerű a megoldás:

A Te készüléked vidd át a szomszédhoz, ha ott működik ki van zárva a készülékhiba - le kell adni hibára.
Ha ott sem működik rossz a készülék.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12036) joecontra válasza Garold (#12035) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Erre is gondoltam, bár az egyik adott kölcsön egy készüléket (melyről kiderült, hogy nem jó) de annyira nem rugalmasak a szomszédaim. Lejelentettem hibára és felvették a hibajegyet.
Ha a készülék rossz, akkor így is úgy is fizetnem kell.
Bár meglepődnék, ha a készülék tegnapról mára elromlott volna. Mindenesetre úgy viselkedik, mintha nem lenne beledugva a telefonkábel.
Majd meglátom mi lesz.

Üdv,
J

(#12037) joecontra


joecontra
(PH! addikt)

Ezt most miért csinálja velem?

KÉP

(#12038) Garold válasza joecontra (#12037) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nekem sem működik, valszeg valamilyen központi gebasz van. :((

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12039) joecontra válasza Garold (#12038) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Na, akkor megnyugodtam, hogy nem csak nálam észlelhető a jelenség.

[ Szerkesztve ]

(#12040) zoli62


zoli62
(PH! addikt)

My T-Home belépéskor nem enged tovább, hanem kéri a használt e-mail cím kijelölését. Látom, többeknél is hiba van.

[ Szerkesztve ]

(#12041) luciferk válasza zoli62 (#12040) üzenetére


luciferk
(senior tag)

Nálam a szolgáltatásoknál, az IPTV Családi (Aktív) mellé odavarázsolódott Digitális Kábel TV Családi (Aktív) is, holott csak IPTV Családi szolgáltatásom van :U behülyült a rendszer vagy mi a lópikula van. :F

(#12042) pigatt


pigatt
(őstag)

A f@sz kivan ezzel a tehetetlen nyomi bandával, már legalább 5-ször jelentettem be a kib@szott szakadozást, de még mindig nem sikerült megoldaniuk a problémámat. Szívem szerint mondanám, hogy az összes sz@rjukat vigyék innen a büdös picsába. Mennyi a felmondási költség, tudja valaki? Vagy a szerződés módosítási díj. Mondjuk nem tudom a kábelnet-jük mennyivel stabilabb mint ez a fos ÁDÉESEL.Mert persze optinet is csak papíron van ezen a környéken.

[ Szerkesztve ]

i7 / 1080Ti / G-Sync

(#12043) szakalistvan válasza pigatt (#12042) üzenetére


szakalistvan
(senior tag)

Kifizettetik veled a hűségidőből fenmaradt részt,azt hiszem csak ennyi.

(#12044) Garold válasza szakalistvan (#12043) üzenetére


Garold
(senior tag)

Tudtommal minden szolgáltatásnak fix (szerződésben) meghatározott szerződésbontási díja van.

További infók itt.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12045) joecontra válasza Garold (#12035) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Üdv!

Na átvittem a szomszédba a készüléket és a mobilomat. Készüléket rácsatlakoztattam a szomszéd vonalára, majd indítottam egy hívást a mobilomra. Én átmentem a ház egy másik pontjába a mobillal és úgy intéztük a próbahívást.
Olyan szépen tárcsázott és kapcsolt, hogy csak na (mármint a vezetékes készülék). A vonal minősége kiváló, remekül hallottam a partneremet. Itthon meg úgy viselkedik, mintha nem is lenne a vonalra kötve.

Szóval készülékhiba kizárva.

Ma reggel kaptam egy SMS-t, hogy a hiba elhárítása folyamatban. Na az érdekelne, hogy hogyan szállt el úgy a telefon, hogy a net maradt.

Meg jó volna, hogyha a My T-Home oldallal kezdenének valamit, mert már kicsit frusztráló, hogy nem akar beereszteni.

Szép estét!
J

(#12046) Gabás válasza joecontra (#12045) üzenetére


Gabás
(PH! addikt)

na és van szűrő (splitter) bekötve a telefonod elé a saját vonaladon?:)

[ Szerkesztve ]

(#12047) joecontra válasza Gabás (#12046) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Van. Olyan is volt, hogy közvetlenül a fali csatlakozóba dugtam. Nulla változás.

(#12048) cliath


cliath
(lelkes újonc)

Sziasztok!
Érdeklődnék!
A T-Home-nak eddig két laptop volt a kínálatában, egy HP meg egy Toshiba.
Nem tudja-e valaki,hogy frissítik vegy bővítik-e ezt a kínálatot?
Köszönöm!

(#12049) Garold válasza joecontra (#12045) üzenetére


Garold
(senior tag)

A telefon és a net szolgáltatásért különböző központi eszközök felelősek, ezek külön külön is el tudnak romolni. Ha a net megy rendesen valószínűleg nem a vonallal van probléma.

A My T-Home-ot heggesztik, de addig is ha minden igaz e-mail cím és ehhez tartozó jelszóval próbálj meg belépni.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#12050) Garold válasza cliath (#12048) üzenetére


Garold
(senior tag)

Nem lehet tudni, az ilyen kérdések már az üzleti titok kategóriába esnek...aki tudja az meg nem mondhatja el :U

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.