- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz Flowtation #76695 üzenetére
Szemétkedésnek nem venném, pláne, hogy a kezdetektől volt ez, csak éppen eddig nem vezettek be rá díjat.
-
havri1
félisten
Szerintetek melyik a legjobb beltéri jelenleg SAT-hoz?
Nálam őskövület(ek) vannak a családban, viszont az egyik egy HUAWEI, és hát na, az azért más dimenzió.
Érdemes ezzel foglalkozni?
Attól eltekintve, hogy lassú, tökéletesen megy szinte mind. Csak érdekes, hogy mind a 4 más típus amik kint vannak...havri
-
Klown
aktív tag
Ez itt off, de nem tartom korrekt húzásnak azt, hogy 3 bőrt húz le az ügyfelekről a Díjbeszedő:
1. Fizet a szolgálató, hogy a Dijneten megjelenjenek a számlái.
2. Fizetsz te is, közös díjak felosztása jogcímen. (Pl. szemétdíjnál Pesten)
3. Fizetsz azért pluszban, hogy ne töröljék a számláidat.Tehetnek egy szivességet... Én letöltöttem az összes számlámat PDF-ben és felmentettem OneDrive-ba.
Üdv: Klown
<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>
-
Klown
aktív tag
válasz havri1 #76705 üzenetére
ADB box-ok jó cuccok! (Nekünk is 3 db olyan volt régen!) Egyetlen gond velük, hogy túl vannak butítva, így nem jönnek vele az FTA csatornák. Proci cserével még az Enigma is felmegy rájuk. (NBox project) Anno a HelloHD is ilyenekkel operált!
Üdv: Klown
[ Szerkesztve ]
<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #76709 üzenetére
Ugyanaz. Minden hónapban írják, hogy technikai hiba miatt, most emailban küldik, illetve a felületen lehet letölteni.
Amúgy sem baj (nekem9, mert a díjnet is már csak 2 évig őrzi ingyen, prémiumként lehet megtartani a régebbi számlákat..havri
-
blg
senior tag
válasz KamuMazsola #76709 üzenetére
Én is Távszámláról váltottam Díjnetre, és rendben működik, szépen jönnek a számlák.
-
Klown
aktív tag
Megjött a Telekom fiókomba az első számla, de a részleteket nem tudom megnézni, mert ezt írja ki:
"A számlák részletes adatainak betöltése még folyamatban van, ezért kérjük, hogy a megtekintésükhöz látogass vissza néhány nap múlva.
A számlarészletek legkésőbb az aktuális hónap 15. napjáig elérhetőek lesznek.
Megértésedet köszönjük!"Ez gyakori, várni kell egy kicsit, s majd megkapom a részletezést, vagy rendszerhiba? (Papír alapú számla van beállítva.)
Üdv: Klown
<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>
-
#22718208
törölt tag
válasz havri1 #76682 üzenetére
Itt járt a szerelő. Talált az ingatlanon kívül egy kötéshibát, amit átadott egy másik embernek aki azt helyrehozza.
15 perce jött az sms hogy a hibát elhárították.
Nem értem mit hárítottak el , ha még mindig az alacsonyabb sebességgel szinkronizált a HGW.
Továbbá ha lock került a portra , akkor a kötéshibával egyértelművé vált,hogy ez lehetett a hiba forrása.
Viszont akkor miért nem veszik le a sebesség csökkentést a vonalon.Összegezve::
Itt járt a szerelő , a vonal másik végén járt egy másik valaki. Mindenki elvégezte a feladatát , csak épp érdemben nem történt semmi sem.Nem értem mi ebben a logika !
Most ebben a helyzetben mit javasoltok?
Várakozzak és kis idő automatikusan visszateszi a port sebességet a rendszer?
vagy
1412 és reménykedjek , hogy olyan ügyintéző lesz aki meg tudja nyomni a megfelelő gombot a központban?
vagy
Esetleg próbáljak kiharcolni egy bondingot?
(elvileg nincs technikai akadálya a legutóbbi felmérés szerint, csak nem alkalmazták mert bőven van tartalék a vonalban)[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
Jelszó probléma.
Édesanyámnak 13 éve T-s kábelTV-je van a szokásos módosításokkal az évek során. Most üldözték, hogy csináljon Telekom-os fiókot. Megcsináltam neki, de nem tudom a szolgáltatást hozzáadni, mert valamilyen 5 számjegyű jelszót is kér az MT szám mellé. Az ellenőrző kérdésekre biztosan jó válaszokat írtunk be, de az a rendszernek nem jó.
Eredetileg hol adták meg ezt az 5 számot? Megvan minden szerződése, de nem találjuk egyik papíron sem.
Persze intelligensen 640 Ft-ért az Ügyfélszolgálaton, személyesen lehet új jelszót csináltatni.Most már tudom mi az a beosztás, hogy bonyolító.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Flowtation
őstag
Nem azért írtam, én sem veszem annak, gondolom ára van a nem kevés tárolandó adatmennyiségnek. Csak egy tipp volt. Nekem eddig nem volt gondom a dijnettel.
Egyébként, ha mindent rendben fizet az ember, mi baj lehet abból, hogy nincs meg egy másfél éves számla? Ha valami kritikus dolog történik, akkor lehet menteni, de egyébként? Őszintén, Ti elő tudjátok szedni, amikor még papíron volt?[ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
choco01
addikt
Felhívtam Telekomot, elég vicces volt, nagyon semmit nem tudtak mondani, csináltattak velem 2-3 tesztet még, meg azt mondta a srác hogy a speedtest.net már nem jó már nem tudja a gigabitet kiszolgálni, aztán kérték hogy a szélessáv.neten nézzem..mondom jó... ookla-ookla..
Megnézik központban hogy mi lehet a baj, de 4-5 utcára lakó ismerősöm is jelezte ezt a bajt hogy gyatrák az értékek pl. most ilyen nálunk közvetlenül ONT-ről:
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
havri1
félisten
válasz #22718208 #76714 üzenetére
Mennyivel szinkronizál most a HGW?
Dobsz egy képet? Restart (nem reset) volt már?
Ameddig nem áll helyre, nyittasd vissza a hibajegyet. (Amúgy ilyenkor még több napig nyitva van a hibajegy, attól függetlenül, hogy mást írnak)(#76718) choco01: Nem tudom sajnos mi lehet. Gyanítom restart is volt már, másik gép, másik port, routerral, anélkül.
[ Szerkesztve ]
havri
-
MODERÁTOR
-
choco01
addikt
válasz choco01 #76718 üzenetére
Na már küldtek is 3 SMS-t cska ne láttam, utóbbi ez:
"Otthoni internet szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk hibát állapított meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük. Köszönettel: Magyar Telekom Nyrt."
Szóval ez nem rossz hír..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Flowtation
őstag
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én mindig a torrenten ellenőrzöm a sebességet, azon látszik...
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
ozsi1987
tag
Sziasztok.
Mivel új Telekomosnak számítok, 1 hete van IPTV-m, szeretném kérdezni,
hogy itt hogyan működik a rendszer:
Január elején (illetve ha év közben új csatorna kerül be a kínálatba) újra kell hangolni a settopboxot,
vagy automatikusan megjelennek majd az új csatornák ?Köszi a választ.
Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
-
titán
-
ozsi1987
tag
válasz Gubek-Einste #76738 üzenetére
-
#22718208
törölt tag
válasz havri1 #76739 üzenetére
Most beszéltem velük.
A hibajegy valóban még nyitva van , annak ellenére, hogy az sms megjött.
Most hogy visszajeleztem továbbította , hogy semmi javulás.
Azt mondta törekednek arra , hogy ne a papíron szabott minimum legyen, hanem természetesen a teljes sávszélesség. Ha sehogy nem megy , akkor kötnek egy bondingot (ha van szabad érpár).
Hozzáteszem a telekomnak már csak azt hiszem el ami elmúlt.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #22718208 #76742 üzenetére
Ha a szerelő átadja a kábelcsoportosoknak, az minimum 1-2 nap, mire ott valaki felveszi... Szóval az a hibajegy biztosan nincs lezárva. (Nekem is volt meló helyen ilyen ügyem velük, ráadásul ott ISDN is elszállt stb.) Kijött a szerelő átnézte, azt mondta ez már nem az ő hatásköre átadta a kábel csoportnak azok meg 2 nap után jöttek ki, utána még ki kellett jönnie a szerelőnek még egyszer az ISDN miatt. És ez után zárták a hibajegyet. (A szerelő mobilon ott a helyszínen.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Elims
veterán
Sziasztok!
Van egy speedport w724v router amiben szeretnénk "kiosztani" egy fix ip címet az egyik rajta lévő ketyerének.
Hogyan lehetne ezt?
Vmint a dmz-t engedélyeztem és annak a ketyerének az ip címét adtam meg default dmz server-nek aminek szeretnék fix ip-t kiosztani.Ez okozhat vmilyen galibát? -
tag
válasz poli27 #76687 üzenetére
Par hete cserelte ki a HGW-t es huzta ujra a falban a kabelt a szerelo, akkor mar nagyon rossz volt a TV is. Tegnap este meg mokoltam valamit az egyik halozaton levo Debian geppel is (avahi-daemon bug, Google-DNS, etc). Nem tudom vegul is mitol, de most mar ujra jonak tunik.
-
#22718208
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #76743 üzenetére
Már tiszta a kép...
1412 szerint ez az sms nem jelent semmit. Csupán azt , hogy a kiküldése után várják az efi visszajelzését. Gondolom az van , hogy ha nem szólok akkor jónak minősítik és tényleg le fogják zárni.Számomra a "hibát elhárítottuk" szöveg arra utal , hogy a hibát elhárították.
Most , hogy telefonáltam jött egy új sms "a hiba elhárítását megkeztük"
Nem igazán értem mire jó így ez az sms rendszer!? Teljesen félrevezető és értelmetlen. Jobb lenne ha leírnák a tényleges kérésüket, vagy inkább ne küldjenek semmit és akkor tudom , hogy még dolgoznak.
Azt már csak kíváncsiságból kérdezem tőletek, hogy egy kötés helyrehozását egy dobozban miért kell egy külön csoportnak elvégezni. ?
A szerelő aki ide jön adott esetben 30 perc alatt bekábelez egy emeletes házat. Utp kábelt gyárt itt helyben, stb....
Egy kötés kint már külön szakembert igényel?[ Szerkesztve ]
-
villamos
őstag
válasz #22718208 #76746 üzenetére
Egy kötés kint már külön szakembert igényel?
Igen. Az hogy valaki behúz a házba egy kábelt, vagy kicserél egy telefont, vagy STB-t, illetve hogy egy vonali kábelt megjavít, az két külön szakma.[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
#22718208
törölt tag
-
havri1
félisten
válasz #22718208 #76749 üzenetére
Nem feltétlenül csak ez határozza meg.
Nálam egyszer kint volt a T-s szerelő. Eszközt cserélt, rámért a vonalra a végponton, első kötésnél, majd lent a dobozban (társasház). Mondta, a mérés szerint vonali baj van, kiadta vonali hibára, mert a kábelezést külsősök csinálják. Ő nem nyúlhat, nem is nyúl hozzá.
Mindenkinek megvan a feladata. Gondolom nem véletlenül.
Amúgy mondtam, a hibajegyet nem zárják, csak x (azt hiszem 7) nap múlva, ha nem jelzel vissza. Ha ezen időn belül visszahívod, és újra jelentesz hibát, azt a hibajegyet nyitják vissza.
Nekem így lett végül kötbéres jóváírásom (nem is kevés), a tudtom nélkül.[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest