Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djalmasi

    tag

    válasz Taktoj #130606 üzenetére

    Köszi a tippet, megpróbáltam de sajnos ma már rosszabb mint tegnap volt. Most már egyre gyakrabban szakadnak meg a kapcsolatok és bizonyos eszközöket egyáltalán nem enged visszacsatlakozni (az extendert kvázi kitiltotta saját akaratára). A családban ma megint többen szóltak, hogy használhatatlan és kissé indulatosan felhívtam az ügyfélszolgálatot megint, akik közölték, hogy "a wifi egy kényelmi funkció és nem jár alapból ha rossz akkor rossz ha nincs akkor nincs, nem áll módunkban ezért eszközt cserélni, kiküldhetjük a szerelőt 5000 Ft ért és 3600 Ft / fél óra díjért megvizsgálhatja a problémát"
    Úgy érzem, hogy nem voltam vele túl kedves mert most nem kaptam meg a szokásos értékelje az ügyfélszolgálatos sms-t ;] komolyan mondom amíg nem robban fel valami kondenzátor a routerban le sem fognak szarni engem, addig meg hallgathatom, a családtól hogy megint és megint és megint elrottyant a wifi, kénytelen leszek beruházni egy saját routerre, puszi a telekomnak. Egyébként nem tudom miért ennyire inkompetensek az állítólagos technikusok, 10x mondtam el neki, hogy itt van minden naplófájl a routerből és eltudom küldeni őket arról az időről amikor ezek a hibát jelentkeztek, de konkrétan ignoráltak és le sem szarták csak megkérdezték, hogy egyébként itt a wifi csomagunk, érdekli? :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák