Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csoszogi

    tag

    válasz fecus #79267 üzenetére

    Amit előző leveledben írtál, az azért bizonyos szempontból kizárja a full elektromos autót, nem? Szegeden láttam Teslát meg Opel Amperát is.

    Nálunk is a régi Opel elrohadt, mert keveset használtuk relatíve, és az idő megette..:(

    A többieknek, vagy tixem-nek, mint laikus kérdezem:

    Ültem egyszer Priusban, Pestre vitt fel, nekem tetszett, de kb ennyi, jó volt nézni középen azt a töltöttséget jelző kijelzőt..:).Pályán a pillanatnyi benzinfogyasztás jelző, soha nem esett le nullára, de már nem emlékszem mennyit mutatott...
    A kérdésem a magas kilóméterállásról, és hogy bejáratós lenne. Mennyibenn más a futómű, felfüggesztés, gumicsövek, termosztát, EGR szelep stb mint más autóban, hogy nem kell hozzányúlni (oké tudom elektromosban ilyen nincs, de a benzinmotornak kelle legyen, nem)? Nekem azért pár dolgot cseréltek addigra..

    Mondjuk egy 200ekm-nél átlagban mennyit megy a benzinmotor? Mert itt Szegeden a sík terepen autópályán csak kell a benzinmotor az akksik töltéséhez?

    Nekem a szerelőm azt mondta, hogy ha csak ritkán rövid távokra használok egy benzinmotort, mondjuk napi 1-5km a munkába menet akkor az többet árt a motornak mint egy autópályás intenzívebb használat. Ez pont az évi 10e-15e km.

    Vagy ez motorfüggő?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák