- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KPistike
aktív tag
válasz cbmfan #13499 üzenetére
viszont: kell valakinek tapikijelzőhöz cerka? van vagy 200 db, a szivárvány minden színében.
Üdv Sir!
Én jelentkezem 4 példányra: 2 db félfényes, esetleg matt fekete, valamint 2 db yellow cab sárga érdekel - persze másmilyen árnyalat is érdekel, csak ne virító citrom legyen
Jelentkezés komoly, PÜ-ben küldök elérhetőségeket.
K. P.
-
szumo
senior tag
Én egy jó biztosítást ajánlanék, ami kifizeti elemi kár esetén is amit illik kifizetni.
Más: Tegnap jött egy gép, aminek az a tünete hogy nem indul
Ez még nem is lenne furcsa a mai világban, de mint kiderült, a tulaj elmondása alapján, a hétvégén kezdődött a probléma, amikor nem ment a skype szerver, és ő próbált bejelentkezni. A tulaj utolsó emléke, hogy vagy 30 skype fut, de egy sem indul el, majd újraindított, és az operációs rendszer sem indult többet. Hozta a felesége laptopját is, amin nem ment a wi-fi. Kemény javítás árán megnyomtam a wi-fi bekapcsoló gombot, majd jó is lett a laptop.[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
mongi
senior tag
Nekem diliház van itt átlag 2 gépet szervizelek párhuzamosan. A mai adagba belefért a következő is:
XY önkormányzat megjelent a boltba tegnap elött, hogy elromlott a gépük a legutóbbi viharban (mostanság szeretnek az égiek napi 1 nagyobb zivatar előfordul, persze villámlással. Zeusz lendíti az ipart erre nekem ) megnézném-e nekik.(a héten a 3.dik önkormányzat )Gép szétkap, cuccokat persze megtisztítom a 2 éves redvától. Alaplap hátoldalán és a gépházban jellegzetes ívet fogott égésnyomok, persze a lan kábel felől.
Nosza ami hibádzott kicseréltem (csoda de a proci megúszta), alaplap új lett, bele 2gb ddr3. Még aznap felhívtam a polgármester asszonyt, hogy küldje be legyen szíves az eredeti XP lemezt, ha legálisan akarják a gépet. Azt válaszolta majd másnap behozzák (ez a tegnapi napra vonatkozott).Ma megjelent a lánya, hogy jött a gépért mert az anyja azt mondta készen vagyok Hát mit ne mondjak, kész is lettem ettől a dumától... Mégegyszer elmagyaráztam neki, hogy nem ezeket a droidokat keresei...izé szal hogy dvd kell, akkor lesz gép, addig nem tudják használni. Csaj el, most várok mi lesz.......................................................................... Gondolj ide amit akarsz.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ha úgy csap be a villám, hogy az általam leírtak ellenére is tud kárt okozni, azaz gyakorlatilag az elektromos hálózattól több méternyi levegővel elválasztva... inkább magamért fogok aggódni, mint a cuccaimért.....
Minden nem kivédhető... Minket a közelben húzódó nagyfeszültségű, azt hiszem 150 kV-os vezeték véd alapból, de a kéményen még attól lejöhet pl...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
szumo
senior tag
Amúgy igen ezek a nyári villámos esős időszakok, simán javítanak az üzleten.
A nem kockák is bemennek a gépeik elé, és meglepődve tapasztalják, hogy ezt a párás meleg időt rosszabbul viselik a gépek mint a téli fűtést.
Hozzám sorra jönnek az x ideje kitakarítatlan gépek, aminek annyi a baja, hogy a hőtől a paszta ráégett a chipre, és a bordára. S nem csak gépek, laptopok is. Lassan lehet új akkus csavarhúzó beszerzésén gondolkodni, a fejlámpába, pedig szereztem egy tartalék garnitúra aksit kerettel, hogy ne napközben adja fel a harcot.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
mongi
senior tag
válasz SpeedR #13505 üzenetére
De van, csak nincs itt sehol most a közelemben egy szlovák nyelvű eredeti XP professional, Office 2007 SK, Photosop...stb.letölteni meg nincs kedvem MSDN-ről
[ Szerkesztve ]
.......................................................................... Gondolj ide amit akarsz.
-
verser233
senior tag
Sziasztok! (mobilrol írok elnézést )
Nagyon sokszor olvasom a topikot, sokszor jókat derulok a topikon Es sokszor huledezem milyen emberek vannak.
A velemenyetekre lennék kiváncsi :
Tegnap eladtunk egy termeket Es ma jelezte a vevő hogy baj van a készülékkel: néha újraindul a készülék Es tolteskor elnemul a telefon.
Hozzánk nem volt hajlandó jönni ( készletet nem tartunk,webaruhaz vagyunk)
Hanem hogy menjünk el vele a nagykereskedesbe Es ott adjunk neki azonnal egy cserét vagy fizessuk vissza. Ok kolléga tAlalkozott a vevővel elmentek a nagykerbe, pár perces tesztelés alatt nem tudtak az általa elmondott hibákat reprodukalni mondtak neki hogy bekuldik pár napos bevizsgalasra. Ezt nem akarta elfogadni Es csak hajtogatta hogy neki most azonnal cserét vagy kp-t. Es hiába mondtak neki ott mar többen is hogy mivel a hibát itt nem produkálja addig nem tudnak cserét adni de ha bevizsgalas után kiderul hogy az ő állítása igaz akkor minden gond Nelkul kicserélik neki.Kolléga akart vele ott irattatni jegyzőkönyvet de nem akarta azt se!!!
Aztán nagy nehezen rávette hogy írja ala mégiscsak , csak a baj az hogy a fazon valótlanságot allitbenne ( kereskedő megtagadta a cserét ; holott ez nem igaz!) nem tagadtuk meg csak nem láttuk azokat a hibákat amiket ő mondott. Most az ügyvédjével fenyegetőzik.Ti mit gondoltok erről ? Mi jogosan kérhetünk bevizsgalast nem, ha egyszer az adott ő általa jelzett hibát nem tapasztaltuk? Nem ezer forintos termékről van szó hanem majdnem 200e Ft koruli.....
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
Biznisz Elek
aktív tag
-
sutykuru
tag
válasz verser233 #13509 üzenetére
..webaruhaz vagyunk..
Kár volt ilyet bevállalni, hogy elmentek vele a nagykerbe, ha rossz-> csere, ha nem tetszik neki, akkor meg mondja meg...( kereskedő megtagadta a cserét ; holott ez nem igaz!)...
aláírtátok?
+-> szívás
--> gyújtósSzerintem kicsit elkurtátok, ügyvéddel fenyegetőzni lehet persze, csak ez általában a kereskedőnek lesz rossz.(értsd: egyezzetek meg )
[ Szerkesztve ]
-
verser233
senior tag
válasz Biznisz Elek #13510 üzenetére
Azt elfelejtettem írni hogy webaruhaz vagyunk de van hely ( nem bolt) ahol megrendeleset átveheti személyesen vagy kifuaroztatjuk, de ez a vevő személyesen Jott be megvenni a készüléket meg ki is bontotta stb...
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
verser233
senior tag
válasz sutykuru #13511 üzenetére
Kolléga azért ment bele mert jó fej akart lenni Es mondta neki hogy oké menjünk el ott úgyis lesz ember aki megnézi Es ha rossz akkor kicserélik ( előtte a nagyker mondta ezt)
Nyilván nem szoktuk ezt csinálni hogy vevőt oda visszük de ilyen esetünk meg nem igazán volt hogy ő közli hogy hozzánk nem hajlandó bejönni hanem egyBol menjünk oda hogy gondolom neki ne kelljen két helyre menni.Az meg hogy jegyzőkönyv igy lett aláírva kolléga altal az tényleg hiba.....
A 8 napon belüli elallasrol természetesen mi is tudunk Es volt mar rá példa hogy Notit rendelt Futarral majd pedig elállt mert nem tetszett neki- > pénzt visszautaltuk.
De itt most személyes vásárlás volt nem élhet 8 nappal....
Most itt tulajdonképpen az a kérdés hogy jogosan kértük volna- e bevizsgalast mivel a hibát nem sikerült produkálni ? Mert tulajdonképpen ezt tagadta meg.
[ Szerkesztve ]
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
SpeedR
őstag
válasz verser233 #13512 üzenetére
Akkor szerencsétek van, mert így erre az ügyletre nem vonatkoznak a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó szabályok. Ha a termék nálatok nem produkálta a hibát, akkor teljesen jogos a bevizsgálásra való igény, ugyanis csak akkor vagytok kötelesek cserére(3 napon belüli nincs javítás!), ha a termék meghibásodással rendelkezik és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Az aláírt papírral jegyzőkönyvvel csak akkor lehet gond, ha az szerepel rajta hogy hibás(!) termék cseréjét tagadtátok meg. (kvázi elismerve, hogy a termék hibás) -
verser233
senior tag
Én nem láttam meg a jegyzőkönyvet de valami olyasmi van benne írva hogy bekuldjuk bevizsgalasra hogy a csere jogos-e. A vevő meg azt hogy az eladó a hibákat nem ismerte el.
Nekem az a gyanús hogy se jegyzőkönyvet nem akart sem pedig időt hagyni arra hogy a hiba esetlegesen kijöjjön.
Egyébként az változtat bármit a dolgon hogy Cegre vette Es nem magánszemélyként?Gondolom holnap elolvashatom hogy egész pontosan mi lett leírva a jegyokonyvbe
Köszönöm hogy foglalkoztok a bajommal.https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
localhost
Közösségépítő
válasz verser233 #13518 üzenetére
De olyan nincs, hogy a vevő azt akarta, hogy menjünk vele a nagykerbe, meg nem akarta aláírni meg ilyenek!
Miután elmondom neki a garanciális feltételeket, fordulok sarkon, viszlát uram!A Vevőnek semmi köze a nagykerhez, vagy a vásárlás helyén vagy a szakszervizhez van csak köze, nem ő szabhat feltételeket.
És nem, ismétlem NEM KELL VISSZAVENNETEK, ha nem hibás a termék, sem egy napon, sem 8 napon belül, ha személyes vásárlás történt.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
cbmfan
senior tag
válasz localhost #13522 üzenetére
ezzel maximálisan egyetértek. 5-6 évvel ezelőtt volt már szerencsém ilyenhez, csak az egy jobb Logitech billentyűzet miatt balhézott. ember őrjöngött, főnök elküldte melegebb éghajlatra. természetesen nem lett belőle semmi.
+ kártyaolvasós, ugye... felszívódott, azóta nem hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
cbmfan
senior tag
válasz localhost #13524 üzenetére
ezt a poént szvsz örökké látni fogom... és én is.
pl. volt egy nagyon rövid időszak, amikor újságos voltam. ember hozza vissza népszabit, hogy gyűrött papírra nyomták, egyik oldal szélén látszik. kb. 150 centi magas nyikhaj pöcs volt, belőlem nem látott semmit. üvöltözött pár percig, meguntam, kimentem... inkább mégse kérte vissza az árát
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
SpeedR
őstag
ÁSZF-ben szinte mindenhol benne van a követklező:
"A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. Erre való tekintettel a személyesen, szaküzleteinkben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek."
[ Szerkesztve ]
-
FehérHolló
veterán
válasz SpeedR #13526 üzenetére
Jogilag ez úgy néz ki, hogy a bolt a honlapján közzétesz egy tájékoztató információt a termékről és az árról. A vevő a megrendelés során teszi a szerződési ajánlatot, melyet az eladó a visszaigazoló e-maillel fogad el. Tehát a szerződés távollevők között jön létre.
Ha nincs visszaigazoló e-mail, vagy a küldött e-mail tartalmilag hiányos, akkor szerződés nem jön létre. Ilyenkor lehet mondani, hogy az átvételkor kötöttek a felek szerződést. Minden egyéb esetben jogszabályellenes egy hasonlót beleírni az ÁSZF-be, vagy vásárlói infoba, vagy abba, aminek nevezed.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
SpeedR
őstag
válasz FehérHolló #13527 üzenetére
A trükk abban rejlik, hogy ilyenkor átminősítik szerződés kötési szándék kifejezésének a webshopos rendelést, és a tényleges szerződés megkötésére az üzletben kerül sor.
-
bullseye
addikt
http://www.nfh.hu/hasznos/internetes/internet_110512.html
A webáruházban interneten rendelt monitor nem postán érkezik, hanem a vásárló személyesen megy el érte az üzletbe. Valóban nem élhet 8 napon belül az elállási jogával?
De, élhet. Az elállási jog a rendelkezések szerint azért illeti meg a vásárlót, mivel a megrendelés előtt személyesen nem tud meggyőződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, a döntéshozatalhoz szükséges jogai korlátozottak. Így az elállási jog gyakorlása független az átvétel módjától. A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
engusz
veterán
válasz bullseye #13529 üzenetére
Ezt nem teljesen értem. Oké, hogy a rendelés pillanatában fizikailag nincs kapcsolatban az áruval, de amikor elmegy érte, akkor már meg tud róla győződni, hogy szüksége van-e rá vagy sem. Tehát a rendelés pillanatában jogilag korlátozva volt, de ez pont abban a pillanatban illan el, ahogy fizikailag elé kerül a termék.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
bullseye
addikt
válasz engusz #13530 üzenetére
ha a helyszínen kipróbálhatja (ha...), és nem tetszik neki, valszeg el is áll a helyszínen a vásárlástól. De van 8 napja, hogy alaposan kipróbálja, megbarátkozzon vele, stb.
én vásárlói szempontból jónak tartom, sőt normál vásárlásnál is annak tartanám, mert van kellemetlenség, ami csak X óra használat után jön ki. Másrészt én is láttam USAban is hogy élnek vissza ezzel néhányan. Idehaza ez népbetegség lenne...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
engusz
veterán
válasz bullseye #13531 üzenetére
Még mindig nem értem, hogy érdemben mi a különbség a webáruházban megrendelt, majd megvásárolt termék és egy árlistából, hirdetésből, kirakatból kinézet, majd megvásárolt termék között. Valahogy sántít nekem a dolog. Ígyis-úgyis csak a vásárlás után derülhet ki, hogy valójában tetszik-e a termék. (Ugye az a bizonyos 8 nap.)
A kiszállítással vásárolt termékeknél még OK, azt értem. De ha az általad linket oldalon olvasható dolog valóban él, akkor az igen durva megkülönböztetés. Mert a jobb webáruházakat csak annyi különbözteti meg a megszokott értelemben vett üzletektől, hogy előbbiben nem feltétlenül van raktárkészlet, de ugyanúgy rendelkezik üzlethelyiséggel. (Tehát megtapizható a cucc, mielőtt megvásárolja.)
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz bullseye #13531 üzenetére
Ohh, lehet, hogy a linkelt kérdés túl szegényes, a válasz meg még inkább. Elképzelhető, hogy az interneten keresztül kifizetett és átvett termékről van szó. Nem azokról, amikor csak az igényeden jelzed weben, majd készpénzzel a helyszínen fizetsz. Így már érthető és elfogadható lenne a dolog.
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
BITBOYS
addikt
válasz bullseye #13531 üzenetére
Személyes átvételnél max 3 nap amíg visszaviheti az üzletbe a terméket, webshopos rendelésnél, kiszállítással 8 nap, mivel nem személyesen vette át.
mod: Páran már most is visszaélnek ezzel, direkt kiszállítással vásárolják meg, hogy mondjuk egy lanpartyn izmosabb vga-ja legyen, majd visszaküldi az üzletnek, hogy nem felel meg.
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Gorneck
titán
válasz engusz #13532 üzenetére
Monitor esetén nem biztos. Nagyon sok helyen megnézheted mielőtt elhozod. Pl pixelhiba van e, mondjuk azt nem értem, hogy egyes boltok mi alapján vállalnak pixelgarit, ha a gyártó nem.
Én is az első tft-m úgy hoztam el, hogy megnéztem. Szerencsére, mert másikat kértem a polcról...Pl a mostani monitorom is pixelhibás amit küldött az asus gariba...ha meg tudom nézni tuti nem hozom el, de így esélyem se volt reklamálni miatta. Meg sztem el is hajtottak volna.
Gorneck#1239
-
verser233
senior tag
Sziasztok!
Akkor vegyük pár példát, kiváncsi vagyok erre mit mondtok:
- van egy honlapunk, benne termékekkel, de készletet nem tartunk, rendelésre hozzuk az árut 1-2 órán belül. Vevő kérheti a személyes vásárlás lehetőségét, van irodánk ahol átveheti/megvásolhatja. Vagy futárral elküldjük megadott címre. Minden esetben készpénzes fizetés van, nem pedig neten történő utalás!
1. eset:
Vevő telefonon felhív, lediktálja mit szeretne megrendelni és személyes átvételt választ.
Vevő bejön, megnézi, azt mondja ok és AKKOR fizeti ki készpénzben! (szerintem itt 3 nap, hiszen nem távollévők közti kapcsoaltról van szó)
2. Vevő telefonon felhív, lediktálja mit szeretne megrendelni és futárt választ, kp-ban fizet a futárnak. (itt 8nap szerintem mert nem volt lehetősége kipróbálni stb stb..........)
3. Vevő weboldalon berendeli (DE NEM FIZET), személyes átvételt választ.
Vevő bejön megnézi ok, FIZET (szerintem 3 nap)4. Vevő weboldalon rendel és futárt kér és készpénzben fizet futárnál (szerintem 8 nap)
[ Szerkesztve ]
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
-
verser233
senior tag
válasz verser233 #13537 üzenetére
Annyi kiegészítést még hogy 3 napnál csak akkor ha hibás a termék, 8 napnál meg akár olyan kifogással jön, hogy nem elég rózsaszín akkor is köteles z eladó visszavásárolni.
A kérdés az, hogy az általam felvázolt példák milyen kategóriába esnek.
https://hogyantipp.com - Okoseszköz tippek, trükkök, mobilos háttérképek
-
FehérHolló
veterán
válasz verser233 #13537 üzenetére
Ha a harmadiknál részletes e-mail visszaigazolás van árral, leírással, fizetési idővel, stb., akkor 8 nap. Ez ugyanis a szerződés elfogadását jelenti, ami jelen esetben távollévők között jön létre.
BITBOYS: 8 naposnál sértetlen (gyári) csomagolás egy kritérium, csomagoláson keresztül meg nehéz akármivel is LAN-ozni.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Mr X
veterán
válasz FehérHolló #13541 üzenetére
Amúgy erre nem lenne megoldás az, ha a visszaigazoló email-be beleírnák, hogy "jelen levél nem minősül szerződéskötésnek."? Vagy ez jogilag kifogásolható?
A csomagolásról olvastam anno valami törvényértelmezést, amiben leírták, hogy nem kötelezhetik a vásárlót a csomagolás megtartására.
[ Szerkesztve ]
-
engusz
veterán
válasz Gorneck #13536 üzenetére
Oké, de egy terméknél a működik/nem működik állapotra amúgy is ott van a 3 napos határidő. (Az más kérdés, hogy pl. monitornál akármikor előjöhet a pixelhiba, nem feltétlenül az első bekapcsolásnál.)
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
FehérHolló
veterán
Meg kicsit szerintem félre van értve ez a 8 napos dolog.
Nem azt jelenti, hogy az ipse 8 napig használja, aztán kötelessége az eladónak visszavenni. Hanem azt, hogy 8 napon belül rájön, hogy nincs rá szüksége/nem lesz megfelelő a célnak, és sértetlenül visszaküldi.Idézet a törvényből:
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot,
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
B) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
sutykuru
tag
válasz FehérHolló #13541 üzenetére
Nem kritérium, rendeltetés szerűen lehet használni a terméket.
- 1-2 kivétel (szoftver, audio-vizuális termék....)
[ Szerkesztve ]
-
engusz
veterán
válasz sutykuru #13545 üzenetére
Én is így olvastam. Meg azt is, hogy a visszatérítéskor a kereskedő köteles a vásárlás előtti állapotot visszaállítani. Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy ilyenkor a szállítási költséget is vissza kellene fizetni.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen