- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68051 üzenetére
Erre van a házhoz szállítás. Nem fogok feleslegesen szívni egy nagy autóval a városban, mert minden második szökőévben egyszer véletlenül pont jól jönne.
Egyébként rettentően kevés olyan IRL dolog van, amit a családi flotta másik két tagjával, a WagonR-rel vagy a Jazz-zel ne tudnánk megoldani, ha cipekedni kell.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #68052 üzenetére
Nálunk ezért van két kicsi, meg egy nagy kocsi. Sokszor hozok-viszek nagy dolgokat, jövőre nyaralót újítom fel, nem nézegeni van. Opelra lehet jövőre megy egy horog is. Komposztot eszméletlen áron akarnak kihozni, de ha érte tudnék menni utánfutóval, úgy gombokért van. Például.
-
AMD Power
titán
Én imádom a Suzukit. Tény,hogy szinte hibátlan állapotut vettem, kevés kilométerrel. De én is mindent megadok neki amire szüksége van. Soha nincs olyan érzésem,hogy nem indul, cserbenhagy, megáll stb.. iszonyat stabil, jól is megy és nem eszik sokat. Nekem ez mindennél fontosabb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68055 üzenetére
Az ismerősi körben van egy ember, 30 éven át Suzukija volt. Kezdte anno a régi Swift-el, majd megjelenés után nem sokkal SX4. Máig azzal járna, de GTK-ra törték neki. Aztán az ismerősi körből rábeszélték, hogy vegyen dízeles Astrát. Merthogy az óccsó, meg keveset is eszik.
Mivel emberünk alabpól eléggé fogyasztás fétises volt már a suzkákkal is, így felcsillant a szeme, hogy jééééé 4-4.2 millióért van egy csomó 2019-es évjáratú Astra, majd 4.5-5 literrel elmászkál, egy Cross többet eszik és az ugyanúgy 2019-es évjáratok 1 millióval drágábbak, tehát ez milyen király lesz.Ja, csak azóta eltelt fél év és ezalatt 600e Ft-ot borított bele a kötelezőn felül. Bánja is már, hiszen az elmúlt 30 évet úgy autózta végig, hogy a kötelező szervizeken, fékcserén kívül kvázi ismeretlen fogalom volt neki a meghibásodás. Mondta, hogy 30 év alatt nem volt ennyit szervizben, mint most fél év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #68050 üzenetére
Én is berottyantottam volna a kamerának. biztos elterveztem volna, hogy mennyi mindent mondok, de ott meg semmi nem lettem volna :-)
Mennyire drótozták oda a kocsit a padhoz? megbízhatónak tűnt? ;-) nem féltél, hogy a kocsi azt mondja 170nél: "Szevasztok mentem!"
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #68058 üzenetére
De, volt ilyen param, aztan belegondoltam, hogy ha a Cobra-t le tudtak kotni akkor a Suzuki csak nem lesz mar gond. Meg aztan a padot uzemelteto srac azt mondta, hogy nagyon hulyenek kell lenni, hogy ugy kosd le a kocsit, hogy leessen. Amugy siman a vono/vontato szemeknel kotottek le “csak”, hatul lancos racsnis feszitovel (videokon latszik), elol meg sima spaniferrel. De szelesebb volt a szalag mint az alkarom.
-
Skacok!
Meghülyült a TPMS szenzorom vagy mi.
Ma reggel vittem a családot melóba/suliba erre először a jobb elsőnél majd a bal elsőnél is kiírja, hogy alacsony a nyomás. Igen ám de közben ugye mutatja az értékeket és ebben a két abroncsban mutatja a legnagyobbat? Most akkor hogy van ez?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #68061 üzenetére
Próbáltad beállítani kútnál?
-
beef
őstag
válasz mefistofeles #68061 üzenetére
Az érték amit mutat, az a helyes tartományban van?
-
robag93
aktív tag
válasz mefistofeles #68061 üzenetére
Azt mondjuk kihagytad, hogy mennyi az a legnagyobb. Az első kerekekben magasabb nyomás a javasolt eleve.
-
-
beef
őstag
válasz mefistofeles #68065 üzenetére
És mennyi a javasolt érték az adattáblán és milyen módban van (load/comfort/stb.)?
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #68065 üzenetére
2.0 alatt már simán bejelez, nekem ezek nagyon alacsony értékek. Swiftben asszem a gyári elöl 2.5, hátul 2.3-2.8. Ha felfújod 2.05-re nap közben szép időben, ne csodálkozz, h hajnalban fagyban lesz belőle 1.8.
-
-
mouzrr
őstag
válasz Qtya123 #68056 üzenetére
Én külső, független átvizsgálás után vettem kereskedéstől egy Swiftet, ami gondtalannak tűnt, külföldről behozott, szervizpapírokkal. Ez másfél éve történt, azóta a váltóolaj átszivárgott a kuplunghoz, a váltót is fel kellett újítani, új kuplungszett, féltengely szimmering, váltóolaj stb. Ezentúl kikopott az ablaktörlő mechanika (a gyári japán motorral együtt 180e, utángyártott 60e kb), a hátsó ablakmosó tartály motorja meghalt, egyik motortartó bakot is cserélni kellett (nyilván gyárira), a váltókulisszát is cserélni kell (gyári 50e) mivel el van kopva és nem vesz minden sebességet elsőre rendesen néhány esetben, a váltóbowden talán cserés ha az új kulissza nem segít (100e a gyári kb.), kellenek bele úgy gyertyák (40k a gyári szett), trafókábelekkel, új szelepfedél tömítés mert olajosak a gyertyát, és akkor még hűtőfolyadék csere.
A klímát a kereskedés behozatal után kompletten cserélte, azzal nincs gond.
Tehát egy átvizsgált, megbízhatónak mondott autón is lehetnek nem várt költségek bőven. Ez egy 2006-os japán gyártású, Franciaországból behozott 1.3-as benzines Swift.
A kereskedés természetesen semmilyen felelősséget nem vállalt a rejtett hibákért, bizonyítani meg sajnos nehéz, hiába voltam az átvizsgálás + megvétel után Suzuki szervizben is, ahol szintén semmilyen gondot nem találtak az autón...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Gyöször #68059 üzenetére
Szívesen kilátogatnék mondjuk a Kakucsra (kezdésnek jó az is), erre jó volna egy dedikált ökörködős autó, de sajnos nem fér bele anyagilag, időben, helyben. Így marad az, hogy a hobbi és a daily driver egy járgányban találkozik, de azért utcán sem rossz, hogy egy-egy előzés hamarabb megvan.
Amúgy én 15 éves, 160k-et futott autóval voltam padon, és kibírta. Szerencsére a lekötözés is.
Bár ezzel volt egy kis anomália, az autó biztonsági berendezései bevágták a durcit, mivel a hátsó kerekek ABS szenzorai felől 0 fordulatot érzékelt, úgyhogy nem engedte áttenni magát dynamic módba, ahol nem korlátozza a teljesítményt. Viszont volt egy Insoric nevű kütyüjük, amit az egyik kerékre tapasztva az utcán lehet teljesítményt mérni, így jött ki a remap után ez.
A jövőben szeretném 200 póni és 300 nyúlmókus fölé vinni, ehhez viszont kelleni fog egy másik turbó, pl. a későbbi MiTók és Abarthok gyári Garrett GT1446-osa. A mostani IHI VL38 kb. 1,3 barnál kifúj, nem képes több levegőt benyomni, a másik viszont 1,6-1,7-et tud módosítatlanul.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz mouzrr #68069 üzenetére
Senki nem állította, hogy nem lehet beleszaladni. De bizonyos típusoknál a kockázat nagyobb, míg másikaknál kisebb. Ezt árazza be a piac is azzal, hogy adott esetben egy ugyanannyi idős, azonos kategóriájú autó között is milliós eltérés van.
Amúgy miért kereskedés által kintről behozott Swift lett? Ilyen tömegtermékekből, mint a Swift, Cross, sosem vennék külföldről behozottat (hacsak nem ritkább változat, mint pl Swiftből a sport).
Tele van első gazdás autókkal a piac. Azok könnyebben nyomon követhetőek előélet szempontjából, mint a kereskedők által behurcoltak. -
mouzrr
őstag
válasz Qtya123 #68071 üzenetére
Első autóm, így mindenképpen kereskedésből akartam venni, pont emiatt, hogy ha talán bármi gond lesz vele, nagyobb eséllyel érvényesíthetem a jogos akaratomat. Hát sajnos pont hogy jól megjártam vele.
Tapasztalatnak jó legalább.Egyébként egyetértek veled maximálisan.
A költségek ellenére jó és megbízható autónak tartom és nagy eséllyel a következő autóm is Suzuki lesz. Arról meg nem az autó tehet hogy ilyen állapotba került előttem.
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #68065 üzenetére
Kevés lesz a 2,2 előre. Ha jól emlékszem 2,5 kell előre. De hát édes istenem, ott a kocsi melletted, nézd meg a táblán hogy mennyi kell bele.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #68068 üzenetére
Mindig elfelejtem a sorrendet. Fontos, mikor fújod legyen rajta a gyujtás, és akkor azonnal látod mikor törli a rossz értéket. Ha elfelejted hiába fújod túl, nem fogja törölni, és indokolatlanul magasra fújod. Ahogy írták a veztőülés oszlopán a cimke. Ott legalább két érték van. Nézd meg a menűben, hogy melyik jó neked. Sajnos először fújni kell, mert az a rohadt háromszög miatt nem látsz semmit. Hajrá.
-
ViZo72
tag
válasz fogkefe21 #68078 üzenetére
Azt értem, hogy Japánban is gyártották, de miért hozták volna onnan drága pénzért, ha egyszer van európai üzemük ahol szintén gyártják ugyanazt a típust.
(Hacsak nem volt nagyobb a kereslet mint a gyártó kapacitás...)
Na mindegy, ha szaladgálnak itt ilyenek, akkor valamiért/valahogyan csak ide kerültek... -
mouzrr
őstag
Sajna én sem tudom hogy kerülhettek ide olyan messziről. Az antenna ezeken a modelleken hátul van, illetve más a légszűrője is. Biztos van még néhány különbség.
-
Qtya123
őstag
Ehh... most olvasom ezt a cikket, hogy már a km óra visszatekerés helyett olyan kütyüt tesznek az autóra, ami eleve nem, vagy kevesebbel számolja futás közben a km-t.
[link]Ez, ha eladás előtt kiszerelik belőle, bizonyíthatatlan.
Külön "vicces", hogy akinél kibukott, hogy ilyen autót vett, annál úgy bukott ki, hogy megvette, majd elment beszereltetni egy ilyet, de ott kiderült, hogy már volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68083 üzenetére
Igen. Csak az a rossz, hogy eddig azért egy viszonylag fiatal, itthon forgalomba helyezett, főleg egygazdás autónál a valós km-re azért volt reális esély. Márkaszervizek, JSZP, stb...
Ezzel a módszerrel meg máris ki van kerülve kb minden. Jó, szerintem ez a mókolás inkább a 20+ millás autóknál fordul elő jobban, nem hiszem, hogy Guszti bá' aki megveszi az új Suzkát a kereskedésben, az azzal indít, hogy elballag 250e Ft-ért ilyen kütyüt beletetetni, hogy akkor, amikor ő majd eladja 4-5-6 évesen az autót, akkor mennyire jó áron tudja eladni a km miatt.
Ez talán annyival korlátozottabb terep, hogy míg egy km pörgetést az országba behozatal előtt/tulajváltáskor játszik el a nepper, addig itt a felhasználónak kell az elejétől fogva aktívan rámenni a dologra. A neppernek nincs már erre mozgástere, mikor megvesz egy autót.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Üdv Urak. Egy szerencsétlen szituációban sikerült megégetni a kuplungot kuplungot, sajnos jó büdös szaga is lett. Swift1,3 benzin. Szerintetek csere érett lett a kuplung. Még valami, hol tesznek bele gyári kuplungot Pesten vagy környékén?
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #68065 üzenetére
Kevés terhelésnél előre 2,5 hátra pedig minimálisan 2,2 kell bele. Miért kell rácsodálkozni ha szól a rendszer?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Franky74
tag
Nekem körbe a 2.5, bevált. '19es Vitara.
-
Vigneau
félisten
válasz burgatshow #68098 üzenetére
Az a muris, hogy ugyanez kell a 2018-as Swift-be is 3 személy felett.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Janusz001
őstag
Vezetéstámogató rendszert másnál is deaktiválja a szembe napsütés? Lassan 2 éve megvan az Scross, de nem emlékszem ilyenre, vasárnap reggel jöttem haza, nap ugye elég alacsonyan jár már, amikor nagyjából szembe sütött, akkor kikapcsolt a rendszer, aztán amikor más irányba haladtam visszakapcsolt.
Ilyen tényleg nem fordult elő eddig, de most szinte az egész hazafele jövet 50km úton rendszeresen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Marvel Snap
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen