- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz Montesantos #68304 üzenetére
Tudom, vagy legalábbis abból gondolom, hogy a nyikorgás elleni maszatot se a betét tárcsával súrlódó felére kell kenni :-)
MINDENKIBE:
BÚÉK!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Cunaja
addikt
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Kuter
senior tag
Xiaomi 13T android auto nem csatlakozik gyári kábellel. 2019 S Cross. Vegyek másik kábelt. 2 teloval is próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
félisten
-
-
bbsofficial
aktív tag
Sziasztok!
Reggelente nehezen indul a Vitara, ezért rátöltenék az alis smart töltőmmel, ami tud AGM/EFB módot is. Az autó start-stopos, gyári akkuval:
Ráköthetem egyből az anyákra, vagy hova szokás (kivétel nélkül)?
Sorrendet ismerem.
-
ncc1701
veterán
válasz bbsofficial #68313 üzenetére
Röffentsd be, mérj feszkót. Ha jó, akkor menj, vegyél bele új akkut. A nehezen indulásnak oka van, a töltés nem lesz megoldás, mert úgyis tölt a generátor jobb esetben.
-
-
burgatshow
veterán
válasz bbsofficial #68315 üzenetére
Ha hibrid, akkor a 12 voltos akksi csak a rendszer inditasahoz kell. Utana a fedelzeti elektronika meg minden a 48 voltos rendszerrol uzemel.
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #68316 üzenetére
Így van, non-hibridnél teljesen valid.
Én is töltögetem néha a családi flotta városi harcosait, a két település kezdete tábla között nincs több 6 km-nél, de ha csak a Tesco-Lidl-Aldi háromszög a cél, az csupán 3 km-re van tőlem, esélye sincs ennyi alatt visszatölteni. Pláne, ha több helyre is megyek 1-2-3 km-es etapokkal az indítások közt.
-
bbsofficial
aktív tag
válasz burgatshow #68316 üzenetére
nem hibrid az autó. Általában városi rohangálásra van használva, nagyon rövid távokra is.
Szóval akkor mehet a a krokodil az anyákra?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bbsofficial #68319 üzenetére
Yep.
-
félisten
Sziasztok!
Régebbi Alto-nál melyik motor (1.0 vagy 1.1) jobb?
Városi rohangálásra használnám sok hidegindítással, rövid távokra, és fontos a takarékosság és az alacsony szervízigény/költség.
Mire kell figyelni vételkor, milk a buktatói a típusnak?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
anri-ur
tag
Szeva mindenkinek!
Az ajtó oldalán lévö műanyag díszlécet mivel lehetne visszaragasztani? Olyan kellene ami nem teszi tönkre a fetést,fényezést.
Köszi! -
félisten
Jött új verzió a 63T3 verziókhoz, 63T3.01.06, bár egyelőre most nekem jó, így kihagyom
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Suzuki Ignis 2003 M13A és M15A-ba milyen olaj kell igazából ? Az egyik 25xe km a másik 343e km-ert futott. Visszaolvastam, mindenki ír mindent. 10W40, 10W30, 5W30.
De azért csak van egy kompromisszumos megoldás.
Köszönöm a segítséget !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #68326 üzenetére
Elöljáróban: [link]
5W30 való bele, én pont tegnap cseréltem az M13A-s WagonR-ünkben, most Eneos Sustina került bele, de az előző Motul Eco-lite is nagyon jó.
API SJ talán, amit még teljesítenie kell, de ez olyan régi szabvány, hogy bármelyik random alsópolcos is megugorja.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #68323 üzenetére
Pedig elvileg pont ebben javították a kapcsolódási problémákat. Nekem utána egyből jó lett S23 ultra kábellel. Viszont az AA-t meg pont elb.xták vezeték nélküli esetén. Szóval most kb megint megy nem megy.Még a végén ezért fogok megválni a Suzukitól. Még sose volt 1 hónapnál hosszabb idő menjen is rendesen.Sőt volt amikor sehogy se ment.
-
paolinho
őstag
Mielőtt szétkapnám, megkérdezném, hogy 2020-as Vitaránál az elől lévő menyezeti világítás milyen izzóval működik? A kettő közül az egyik kifingott ugyanis.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68331 üzenetére
Az 5w30 mindent megmond, nem is kell többet tudnod. Vannak szabványok amit teljesítenie kell, ha nem teljesíti akkor selejt. Mikor vettem a Géró castrol 10w40 et öntött gariba a bakancs swift be. A Géró hórdós elvileg gyári suzuki olajat. Független szervíz megint mást. Legutoljára 2x Eneos 5W30.
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68335 üzenetére
Az inkább a váltó olajoknál lényeg. Azok Neked nem érdekesek. Benzines motor olaj. Pl: 5w30. A gyártó irreleváns. Mindegy, hogy castrol, shell, eneos, agip. Mindegyiknek meg kell felelni a szabványnak. A Swift m gépkönyvében is fel van sorolva pár gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mindegyiknek meg kell felelni a szabványnak
Melyiknek? Ugyanis marha sok van.
API, ACEA, ILSAC, meg a rengeteg autógyártói előírás...A Suzuki valóban nem írt elő túl komoly követelményeket az M száriás motorjaihoz, még a teszkós repceolaj is megfelel, de mondjuk egy részecskeszűrős dízelbe ne akarj magas szulfáthamu tartalmú olajat locsolni.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tboldi #68337 üzenetére
Mondjál már olyan autót amibe nem javasolják, a shell, castrol, eneos, modul motor olajokat. Hogy csak a márkásabbakat írjam? A részecske szűrős diesel autóba is előírja a gyártó az olaj minőségét, de a gyártót nem. Érdekes is lenne ha a gyártó ilyeneket írna elő. Például egy egzotikus olaj fajtát, amit csak kokinkínában lehet kapni.
-
tboldi
nagyúr
Szabványokról írtam, nem márkákról.
Ajánlások azért szoktak lenni a kezelési útmutatókban.A márka tök mindegy, ez nem vitás, de van ezer meg egy előírás a viszkozitáson kívül, ami alapján megfelel egy adott olaj egy adott autóba avagy sem. Ennyi a mondanivalóm lényege.
Az 5w30 mindent megmond, nem is kell többet tudnod.
- ezt írtad pár hsz-szel korábban, ez egész egyszerűen nem igaz.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tboldi #68340 üzenetére
Én ugyanezt írtam. Nem is értem akkor mit írtál. Ne akarjak nem megfelelő olajat önteni az autóba. Ennyi erővel azt is írhattad volna ne öntsek tejeskávét a motorba.
A gyártó előírja, az olajnak milyen paramétereknek kell megfelelni, a létező választékból. Az mindegy ki gyártja. -
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68346 üzenetére
Az 1.4 T-Jet Alfámhoz is van előírás:
In 2007, FIAT Lubrificant developed the FIAT 9.55535-S2 specification for engine oils that can be used in gasoline and diesel engines (including those equipped with DPF) in which an extended interval between lubricant changes is allowed in cars of such brands as: Fiat, Lancia, Alfa Romeo . The FIAT 9.55535-S2 specification is used in conjunction with 0w40 and 5w40 viscosities. The FIAT 9.55535-S2 specification meets the requirements of the ACEA C3 standard. Oils in this specification have a low ash content (Low SAPS).
Szóval ennek sem elég, hogy 5W40 legyen, pedig egy kőkorszaki vasblokkos benzinmotor, csak rádobtak egy turbót.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
A kérdés az lenne még, hogy a Ignisről a vonóhorgot letudom anélkül szedni, hogy a lökhárítót nem kell lebontani hozzá ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest