- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Cunaja #68248 üzenetére
Muszáj cserélni? Akkora a sérülés, esetleg végigrepedt?
Én nem bántanám a gyári szélvédőt addig, amíg nem kell minden áron, a cserének is vannak veszélyei. A mi WagonR-ünknek pl. megnyomták a belső műanyagelemeit, meg több ragasztót kentek fel, mint kéne, ki is buggyant itt-ott. Valamint fordítva tették vissza az ablaktörlőket, a baloldali került jobbra és vice versa, de ez volt a legkevesebb, 5 perc visszacserélni.
De van, hogy a fényezést sértik meg a szélvédő körül, és ha nincs lejavítva, idővel elkezd rozsdásodni.
Úgyhogy ha menthető, akkor inkább csak javítsák a meglévőt, műszakin is elfogadott ez a mutatvány. Viszont ragaszd le minél hamarabb, hogy ne menjen bele kosz!
[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #68252 üzenetére
Ilyen. Elvileg nem zavar semmiben, de akkor is sérült.
burgatshow: #68251 Nem is akartam előbb zaklatni őket.Ami még idegesít. hogy csillag garázsban van az autó és nem tudom biztosítani, hogy ne ázzon és fázzon 24-órán keresztül a ragasztó. Lehet megvárom vele a tavaszt. Attól függően, hogy a rendőrbácsikat zavarja-e, vagy esetleg tovább reped.
szerk.
#68254tboldi: Ha csak annyi lett volna. Könyves Kálmánon egy kő érkezett valahonnan.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #68254 üzenetére
Ja, bedöglött a majom oda, nem tudtam kiszedni. Az is idegesített picit.
A szenzorokat próbáltam és működtek az érzékelők. Próbáltam ütközni, sávot elhagyni, ezek mennek.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
ncc1701
veterán
Carglassos srác letört a szélvédő alján kint levő műanyag elemekről egy pár rögzítő fület. Csak szólok, ha jót akarsz, várd meg helyben, és figyeld, mit csinál.
Nekem nem szól róla, pár hét múlva vettem észre, h eláll a takaró elem. -
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #68256 üzenetére
Természetesen szuper felbontásban és szuper makróban is fog fénykép készülni az eredeti állapotról, amire a szervíz figyelmeztetve lesz. Ide értve, a hologramos matrica pontos helyét is, cm-re pontosan.
Nem az a figura vagyok, akit bünti ( munkahely vesztés, kártérítés ) nélkül át lehet vágni, szóval nem járnak jól velem, ha nem úgy végzik a dolgukat, ahogyan kell.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #68259 üzenetére
Még jobb, akkor tuti oda kerül, ahol most van.
Belső fotó.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
Kicsit nem látok az idegtöl, de azért jól vagyok.
Majd lemérem pontosan a helyét és próbálom szépen ragasztani. Olyan ez mint egy üvegfólia felrakása. Ne remegjen a kéz, ne legyen koszos a felület és levegő se legyen alatta.
Bejelentettem az eseményt és várom visszahívást.
Most már csak egy idegesít. Évente egy szélvédő cserém ingyenes. Ezzel most elhasználom a 2024-es cserémet, vagy még, 2023-ba számít bele, mert a káresemény idén volt. Várok még egy csomagot, utána felhívom a biztosított és megkérdezem.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
válasz Cunaja #68262 üzenetére
Dátumtól dátumig szól, tehát, ha úgy nézzük, akkor az előtted álló évre érvényes. Nálam fél éven belül volt, elsőnél 10%-ot fizettem, második ingyenes volt.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cunaja
addikt
válasz Vigneau #68263 üzenetére
Megvolt az egyeztetés. Szerződő évre szól a szélvédő csere.
Most ingyenes. A következő csere 10% önrésszel lesz 2024.08.03-ig. 4-én vettem át a kocsit és így 3-án van a forduló nap. Vagyis Augusztus 04-után, megint van ingyenes csere.
Biztosítási díj ( bónusz besorolás ) nem fog változni a szélvédő csere után.
Ünnepek után, küldik a kármegállapítási lapot, amivel mennem kell a CarGlass-hoz. Az szerencsére, 10-percre van.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #68259 üzenetére
Matricat mindenkeppen cserelni kell, az atragasztas hivatalosan nem elfogadott, vizsgan nem kap ervenyes muszakit. 2 csaladi kocsi is igy volt. Okmanyiroda meg par ezer forint. Van ahol le kell adni a regit, valahol nem. A szama legyen meg mindenkepp.
Felragasztani sem nagy kunszt, le kell pucolni azt mehet. Ragad mint atom. -
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #68266 üzenetére
Én is cserélném, mert ilyen barom módon ragasztották fel.
-
Gyöször
senior tag
válasz Vigneau #68268 üzenetére
Én akkor örültem neki meg elöször, mikor a bringaviszegetőre kértem barna rendszámot, mindent megkérdeztem semmi nem kell hozzá csak a forgalmi, legyártották, megyek érte: be kellene diktálni erről a matricáról a számot.
Be kéne mást csinálni mert másik kocsival jöttünk és ezt a számot meg tervezetten otthon hagytuk a szuzkón a garázsban, mert eddig szó nem volt róla, hogy ez is kell b+!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
beef
őstag
-
simonjoe
őstag
Amint megjelent, h lehetőség van a szürke rendszám igénylésére, azonnal léptem anno. Akkor még macera volt, mennek kellett viszgabázisra, a szállítóval a horgon, annak kérték a műbizonylatát, körbefényképezték a kocsit szállítóval együtt. Majd kaptam egy jegyzőkönyvet, h jogosult vagyok a szürke rendszámra. Babattyogtam az okmányirodába, leadtam a passzust, kifizettem talán ötezer HUF-ot. Majd jött a rendszám. Most olvasom, írjátok, h szinte semmi sem kell már hozzá. Arra figyeljetek, h műszakira vinni kell a rendszámot bemutatásra.
Joe
-
AMD Power
titán
A bal első kerék, felni picit melegebb mint a másik, és picit büdös szaga van. A fék nem fog be. Nem húz semmere, sem. Fékezés nélkül is mentem vele. Attól sem melegedett fel a felni. Szerintetek?
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #68276 üzenetére
Csapágy? Elszakadt gumiharang? Féken kívül van még pár dolog ami lehet.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #68279 üzenetére
Kezdésből nem kötelezően, főleg télen felhúzott ablaknál. Elsőre halkan morog, a nyikorgás-sikítás később jön.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Sándor -P20-
senior tag
Üdv szakik.
Az év végére lenne egy késői, vagy a jövőévre egy korai kérdésem.
Van egy 2004-es 1.3 GS Wagon R+ -om.
Sajnos asszonypajtás árkor ugrott vele, és kicsapta zöldbe. (Hajnalban ment melózni a kolléga nőivel, és egy kanyarban ráfuthatott egy jégfoltra.)
A csillagok szerencsés állása, vagy a több napos eső, vagy mert az őrangyala edzésben van, ő egy karcolás nélkül megúszta esetet, akárcsak a kollégái.
Ugyanez sajnos nem mondató el a kocsiról. Ugyan a szántásból a saját "lábán" kijött, és azóta is teszi a dolgát minden zokszó nélkül, de nem úszta meg nyom nélkül az esetet. (másodikán viszem futómű ellenőrzésre)
Nevezetesen a lökhárító bal oldala szilánkokra törött. A kerékjárati ívek elején a két műanyag betét (jobb /ball oldali) szintén elégé beletörődött a sorsába.
Sajnos mivel GS felszereltségű a kicsike, nem találtam sehol bontott elemet hozzá. Link: https://drive.google.com/file/d/1EGl6qWA-aavDZNpJof7GPf2HoYE7PS8G/view?usp=sharing
A bontóban ahol asszonypajtás nézte, van évjáratilag stimmelő darab, de a bontós szaki azt mondta, hogy nem kompatibilis a miénkkel.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire kompatibilisek a különböző kinézetű elemek?
Ez elméletileg a Sport edition (vagy mi a fene, nem tudom pontosan, lehet zöldeket írok) csak a külső más ezen mint a többin, vagy a sárvédők ívén, formáján is variáltak a mérnök (designer) urak?
Tehát az enyém helyére fel tudom szerelni a másik fajtát?
A neten nézegettem a felhozatalt, és különbségnek a lökhárító felső, a diszrács feletti részeinek a formáját találtam. Sajnos a felfogatási pontokról lövésem sincs, de ha jól sejtem nem nagyon gondolhatták túl a modellek közötti eltéréseket.
Illetve még azt is hallottam, hogy a szellőző betétek sem egyformák. de ha tudok szerezni egy komplettet betéttel együtt, nem fog álmatlan éjszakát okozni hogy nem az eredtinek megfelelő van rajta.
Tehát mennyire kompatibilisek a különböző kinézetű 2004-es wagon R+-ok lökhárítói?
Előre is köszi a segítséget.
És mindenkinek baleset mentes boldog új évet kívánok.[ Szerkesztve ]
40 feletti kornak megvan az előnye és hátránya... Igaz, a betűket csak közelről látod, viszont az idiótákat már messziről észreveszed.
-
ncc1701
veterán
válasz Sándor -P20- #68285 üzenetére
Bontósok nem szoktak tévedni, én is ott kezdenék, odavinni a vasat, és próbáljátok rá.
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68286 üzenetére
Bontósok nem szoktak tévedni
Hát őőőő... Lancia Ypsilonunkhoz kéne pár apróság, a bontós szerint csak fekete létezik, hiába mondtam neki, hogy jöjjön ki a kapuhoz, megmutatom, hogy sötétbarna is van, de nem jött. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Sándor -P20- #68285 üzenetére
Nem a GS vagy "Sport" megnevezések miatt ilyen a lökhárító, hanem mert 2003 végefelé történt egy facelift (ekkor kapta meg az Ignis-motornak csúfolt M13A-t is), a mi 2004. áprilisi GLX WagonR-ünké is ugyanilyen forma.
Az évjáratokban meg azért is lehet keveredés, mert valahol az autó tényleges gyártási dátumát adják meg, valahol meg a forgalomba helyezését. És van, amikor azt se tudják a kereskedők, milyük van, és írnak mindenféle sületlenséget.Tippem szerint amúgy felmenne a régebbié is, a külső héj alatt nemigen szoktak változtatni a kasztnin, pláne nem egy kicsi economy autón. Inkább a lámpatest volna érdekes. Annak a búrája biztosan változott a facelift alkalmával, de vajon a külső kontúrja maradt?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Volt ma a parkolóban egy Vitara, szerintem még az 1.6
A tulaj akkor indította be bolt után, hát amilyen érces hangja volt, nagyon nem volt szép kívűlről.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #68289 üzenetére
Én mostanság visító fékekre lettem figyelmes, a 6-8 éves Vitarák és S-Crossok már pont benne vannak a korban/km-ben, hogy cserélni kelljen.
-
Zolás
addikt
válasz tboldi #68290 üzenetére
Az én vitarám kanyarban ad ki fémesen zörgő hangot, a féktárcsa kezd vállasodni, és gondolom kanyarban odaér a betét. Szervíz már látta, azt mondták ha nem zavar, ne foglalkozzak vele. Most van benne 67k km, bőven jó még a tárcsa és a betét is.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Vigneau #68292 üzenetére
Azért kell esztergálni, hogy ne legyen súlyegyenetlenség, és ne üssön, mintha nem lenne kicentírozva a kerék.
Ha egy öreg autóm lenne se esnék neki a köszörűvel, és csak körforgalomban hallom így is, abból meg nincs túl sok amerre járok.
Bár az ötlet jó, de lemondok rólaCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Gyöször
senior tag
válasz Montesantos #68299 üzenetére
Szuzkót nem szedtem még szét, mert nekem liquimoly réz paszta nevű kb ugyanezem van azzal bekentem a zsigulátor betétjeit úgy ésszel de ideig óráig ha jó volt, most egy év után úgy visít a legkisebb fékezésre mintha folyamatosan dudálnék is ha ráteszem a talpam a középső pedálra.
Az valami alsópolcos betét kb 1500 Ft volt 4 db, szerintem a végső megoldás a szuzkónál is valami értelmes gyártó betét tárcsa párossa lesz, ha ez egyszer elfogy... persze lehet itt nekem is megoldaná a paszta de a lustaság mindig győz :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest