- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Mi volt a gond, mit éreztél? Nekem kifejezetten tetszik a váltó, pontos, kellően rövid/hosszú, nem akad. Újkorában egy picit "nyers" volt de azóta "betörtem".
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
Sok helyen hallottam ezt, van akinek bejáratódott van aki csinált benne egy olajcserét és utána lett jobb. Mondanám tapasztalatból hogy az automata az szuper, de most olyat nem gyártanak.
Szerk: A led fényszóró szerintem nagyon jó. A korábbi i30-am és a feleségem jelenlegi jazzének halogénje jóval gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
A LED-es fényszórók olyanok amilyenek. Van akinek tetszik és van akinek nem. Van előnye meg hátránya is. Nekem nem tetszik, hogy nincs szórt fénye, azaz sötétben van olyan helyzet, hogy a fény "határánál" van az éles vágás és előfordulhat, hogy nem látod a bokorban ugrásra készen álló vaddisznót, halogénnel látnád. Határon belül erős és hideg a fénye, de ez is olyan, hogy vagy tetszik vagy nem. Egyébként a vitara halogénje is erős. Nekem mindegy, hogy milyen csak kellően jól lássam az utat meg a környező dolgokat, nem nagyon érdekel, hogy LED vagy halogén, mindkettővel együtt tudok élni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
erh75
tag
Az adaptív tempomat ami most már benne van az S-cross GL+-ban is, az ha jól gondolam manuális váltónál csak hangjelzést ad ? nem fékez nem gyorsít.
-
őstag
Nem tökéletes az Scross, de értékarányos. Sajna minden rohadt drága lett, az 5,5 milláért legyen minden pöpec beidegződés már nem működik. Olyan jó áron van hogy lehet hogy eladom előbb utóbb (ha tetszeni fog az új kis Toyota Suv és hibrid motorja), de millákat fogok plusz belerakni szóval az ár érték arány egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz...
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dethroner #45049 üzenetére
hát álltalában menet közbe tapasztaltam ezt meleg motornál.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
Pist@bácsi
őstag
A ledes élettartama elég hosszú, csodálnám ha lenne itt bárkinek arra vonatkozó tapasztalata.
Láthatóságban egyértelműen veri a halogént, xenon meg ezekhez nincs, szóval a led az elérhető legjobb.
Egyetlen gyenge pontja az ára. Szerviz nem javítja, egy új az bőven 200k felett van. De elvileg van ahol foglalkoznak ilyenek javításával.
Egy normál fényszóró a harmadába kerül, és azt amúgy is csak törésnél cseréled. -
őstag
Hát ott nagyon óvatosan az 1.2-es turbóval (hivatalosan már kifutott, de készleten még lehet). Az 1.33 állítólag nagyon pöpec, de az nagyon új és nincs vele sok tapasztalat. Nissan cvt-ket viszont én kerülném, van egy két legendásan rossz darab. Náluk inkább az új hibrid (mert ugye nissan és renault egy család) lehet érdekes ha megérkezik, én hajlok rá műszaki leírás alapján hogy higgyek nekik, hogy tartós lesz.
-
Brogyi
senior tag
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
A swift anyagár 280k köröl van.
-
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
Pont most volt TC-n cikk a ledes fényszórókról. Van aki javítja őket, de az sem olcsó mulatság.
[link]„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45070 üzenetére
Én meg pont arra bíztatnék mindenkit, hogy felejtse el a halogénes lámpát. Aki egyszer látta belülről hogy mit tud a ledes lámpa, sose akar többé ósdi halogént. Az ára meg nem vészes, új autóra amúgy is illik cascot kötni, ha törés van, biztositó fizet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
válasz dethroner #45073 üzenetére
Akkor az egyik kivétel én vagyok, bizony a halogén nekem jobban bejön, számomra nem nyújt többet a LED autó esetében, itthon minden LED de abból is 3500-4000K körüli.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45075 üzenetére
Az utólag beépíthető LED "izzó" jobb megoldás?
Régen voltak ezek a mű-xenon izzós f'kalap autósok, akik miatt éjjel megvakult az ember még autópályán is, most a LED a menőség, főleg utólag a halogén foglalatba építve...
Szerintem ez a fény és látás megszokás kérdése, éjjel és sötétben ha csak a tompítottat tudod használni, akkor lassítás, aztán úgyis visszarakod a távolsági fényszórót, főleg ha H7.
Ez is olyan mint a köd, meg kell tanulni együtt élni vele...
Ha cserélni kell, akkor majd ettől is fázni fognak a használtautó vásárlók, mint most a turbótól... tudod, majom-banán kapcsolata"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
2019-es Vitara 1,4 GL+ MT (már részecskeszűrős): Igen, a kettest nehezen veszi hidegen, de ha belemegszik akkor jó már. Trükközni kell vele és működik, (ha nem mondta még el senki) váltás közben nem tapossuk a féket a padlóra, fékpedál elenged és beveszi. Igen, a 4es is kicsit olyan, de az első ezres után haverok lesztek, kedvenced lesz a 3-as meg a négyes, ebben a két fokozatban él igazán, az 5ös sokszor csak dísz és átugrom, mert autópályán a felhajtásnál érintőleg használom, utána nem kell, városban meg felesleges odáig felpakolni, az első 4 bőven megteszi. BP-en a kivezető szakaszokon használom még ahol 70-80as tábla van, ott szoktam 5öst rakni, de azon kívül kb soha...
A lényeg hogy járatni kell a váltót és bekopik, a kettes viszont nem akar javulni, de az csak hidegen csinálja, remélem nyáron kevésbé fogja csinálni a cirkuszt. Amúgy nézz az Eaton-Fuller 13 és 18 speed váltóiról videót, hogyan használják és rájössz a nyitjára[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
Úgy néz ki engem is utolért a sípoló fék esete,amit új Ignisek-nél több helyen is olvastam.
Mi okozhatja rozsdás féktárcsa talán?
Elég idegesítő tud lenni ha rákezd...
Másnak is volt ilyen?
Valami megoldás esetleg? -
csaba1203
addikt
válasz BigBlackDog #45082 üzenetére
Nézegettem már de nem látszik semmi.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
nagyúr
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
Meg ez igazán majd a másod-harmad tulajok baja lesz...
Nekik zsebbenyúlós lesz majd, ha bedöglik, de addig szuper.Vagy igen, addigra lesz aliexpressen is utógyátott... vagy "okosba" megjavítós olcsóság.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45076 üzenetére
Nem jobb, meg műszakin elvileg nem is megy át... max "okosba". Pont azért mert nem ekkora fényerőre vannak azok a foncsorok meg búrák tervezve.
Egyébként hiába projektoros, némely kocsinál még igyis nagyon zavaró tud lenni este mikor jön szembe, vagy épp előz.
Igen vagy megszokjuk vagy megszökünk kb.
Bár nemrég volt hír, hogy a németeknél már vizsgálódnak mert sok a panasz az új ledes lámpákra (bár gondolom ott is főleg az utólagos "tuning" lehet a fő ok), aztán majd meglátjuk mi igaz ebből vagy mi lesz.Amúgy őszintén nekem sose volt még ledes lámpám mégis eljuttam mindig mindenhova... szóval kicsit mindig kétkedve olvasom hogy ennyi tanyavilágbeli meg vadász van itt, hogy fényerőre ennyire rá van cuppanva...
Én sima halogénnel is szoktam látni mi van elég jól, aki meg nem lát lehet inkább szemészhez kéne mennie.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
eami
addikt
válasz FollowTheORI #45088 üzenetére
nyilván, de még városon belül is van jó pár zebra amit így sokkal jobban belatok mint led nélkül.
-
dethroner
veterán
válasz z0l1ka #45062 üzenetére
Nekem a Rönóban volt hasonló gond, akkor valami alapjárati vákuumcső volt elrepedve meg valami szívócső nyomásérzékelő volt rossz.
(#45074) blakey Nálam teljesen rendben van a fény, épp múlt szombaton vezettem éjjel, és azt néztem hogy a padkától számítva még kb 3 méterrel az árok felé is olyan fénye van, hogy olvasni lehetne
(#45075) ncc1701 Az öreg rönómban a hagyományos H4 lámpák vannak, látom a két autó fénye között a különbséget. Főleg sötét aszfalton esőben, na akkor denevér üzemmódban hajtok Üvegbúrás, szóval nincs bemattulva és tavaly ősszel cseréltem ki mindkét komplett lámpatestet. Nem mondom hogy nem lett jobb, sokkal jobb lett, csináltam képeket és videót is róla, de sajnos messze elmarad így is a ledtől.
Az általad prognosztizált 8 éves élettartamra reagálva, ha ezen idő alatt csak egyszer elbaszol egy gyalogost, vagy futsz bele egy akkora kátyúba hogy letépi az alváz felét, már megérte a felárat. Ez a leghasznosabb extra, ami az életed megmenti, nem az ülésfűtés, meg a radaros tempomat(#45076) 2ozzmexy Ha utólagos led, akkor szerintem [innen] érdemes választani. Vannak már tökéletes vetített képpel, élhető áron. Ha tudok szerezni normális menetfényt a rönóra, rögtön veszek én is bele innen valamit.
(#45078) csaba1203 Én decemberben vittem be a szervizbe a 2 hónapos swiftet, mert lehetett hallani ezt a sustorgást lassú fékezéskor. Manus kipróbálta és azt mondta nincs semmi gond, városi használatban nem tisztul ki a fékpor belőle rendesen. Néha nem árt kicsit meghajtani és úgy fékezni párat, sőt, szerinte a legjobb ha hátramenetben fékezek, mert abba az irányba tud a legkönnyebben kihullani a fékpor. Ő azt mondta ezek a a fékbetétek nagyon tartósak, a benne lévő csillogó szemcsék miatt az alig fognak kopni.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
@dethroner és FollowTheORI:
A munkám 70%-ában két 24"-os és egy 22"-os monitor világít a képembe, szerintetek én este mennyit látok? Mint a vakond nappal... jön szembe a bömbi ha még van alatta neon is, utána 30 métert vakon megyek mire visszaáll a szemem... jó lenne ezekkel csinálni valamit... meg nem az olajbetöltő nyilást kérdezni a jogsinál, hanem a fényszórómagasság állítót hova kell tekerni és mikor... Nem tudok úgy este egyetlen utat sem letudni, hogy legalább 2-3 ne világítana a képembe, vagy ne felejtené el levenni a refit..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
válasz csaba1203 #45086 üzenetére
Az én Igniszem nem mai gyere (2006) de amikor komplett féket cseréltem (tárcsa, pofa) akkor vadi új fék szépen nyikorgott nekem is aztán abba maradt, szerintem hallgass a többiekre és vagy vidd el szervizbe ha még garis(ha nagyon aggaszt a dolog), vagy 60-ról fékezzél párat satura, ill hátrameneteben.
-
2ozzmexy
aktív tag
Én a szép hosszú fékezésekben hiszek nagy tempóról, hadd melegedjen, az a dolga...
Nekem az ilyen nyikorgást mindig megoldotta kb. 1 órás autópályázás, utána jobb lett a fogyasztása és érezhetően pörgősebb lett a kocsi... A várost egyik autó sem szereti, hidd el nekem.@pjen: De van és használom is, mivel kapok rá pénzt ugye, de ettől nem jobb a helyzet, régen volt ilyen farkasvakság szerű valamim, de az már elmúlt, viszont ennyi megmaradt, nagyon érzékeny a szemem a fényre, nyáron is meg sötétben is.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz z0l1ka #45048 üzenetére
ugyanez nálam is, változó, hogy mennyire esik le - 400-600 közé, de szépen látni a fordulatszámmérőn.. a szerelő nem talált hibát, így megoldást sem, egy EGR tisztítást megejtett (ami nem ártott természetesen), de semmi köze nem volt hozzá.
"... and I hope you have a great day!"
-
csaba1203
addikt
Köszi mindenkinek az észrevételeket és jó tanácsokat!
-
Dvix
senior tag
válasz #40993792 #45093 üzenetére
Hát igen, ez a cikk nem sok, de még annyi se. Semmitmondó. Nyomtak egyet rajta autópályán és akkor természetesen sokat fogyaszt az autó, és az Allgrip jó még mindig. és húú de sokat kapunk azért a plusz 490e Ft-ért amivel többe kerülnek alapáron ezek az autók. Jah persze... . Kb. Ennyi a cikk konklúziója. Ezért kár volt újságírót oda küldeni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...