- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz z0l1ka #41093 üzenetére
Ja:
1 Nem szarakodnék, megvenném bele azt ami belevaló...
Vettem egy ideig olcsó szalámit, csak miután a 3. csomagot dobtam ki, rájöttem, hogy nem is az olcsóbb az olcsóbb.
2 Autószerelőnek általában nem hiszek addig amíg meg nem győződök az ellenkezőjéről.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
z0l1ka
aktív tag
válasz z0l1ka #41093 üzenetére
Sikerült!! 4 szerelő, ebből 1 suzuki szervíz , 1 új univerzális lambdaszonda, 2db használt de gyári lambdaszonda,első -hátsó csere, kopogásérzékelő aztán egy bontott motorvezérlő egységbe került ,Természetesen mindhiába mert mint az kiderült utólag minden jó volt..majd mire az utolsó szerelő aki 23 éve van az opelnél,.ő vette észre ,természetesen csere közbe , hogy a vezérlő egységen a csatlakozónál az egyik kis fül le van törve,és a csatlakozó jobb széle nem volt teljesen bent amit szemmel láthatóan nem is lehetett kiszúrni! Viszont hibákat dobálta ,természetesen a "szerelők " egyből cseréld ezt ,cseréld azt mivel ezt jelzi hibának! dehogy egy se nézett volna jobban szét
Mindegy,suzukinál is vezérlőegység taníttatása 10.000ft , majd egy hét múlva sikerült szereznem tök ugyan ilyen vezérlőt ,hívom a újra őket időpont foglalásra ,ugyan itt már 20.000-be kerül értem én , mennek a tarifák ,de ennyire Hagytam is,nem is vittem oda, mint később kiderült jobban is jártam<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
r.levente75
addikt
válasz z0l1ka #41109 üzenetére
Suzuki szakszervízzel nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak, munkavégzés korrektség és nem utolsó sorban kommunikáció terén.
Tudom én hogy nem egy volvo, de akkor is, ezeknél a szempontoknál nem volna szabad különbségnek lennie, ha már vett az ember egy autót náluk (sőt nem is az elsőt), becsüljenek meg.
Na mindegy ez már nem fog megváltozni sajnos.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz z0l1ka #41395 üzenetére
Lambda szondát én nem cseréltem, egy EGR tisztítást kértem (205k km-nél), az ugyan ráfért a szerelő szerint (most volt először tisztítva), de a P0420 jött szokás szerint.. Mivel fogyasztásban nincs változás, így törölgetem szorgalmasan a hibakódot.
A 70 km mondjuk már elég idegesítő lehet.. Én csak azért szoktam törölni, mert egyrészt zavar, másrészt induláskor jóval magasabbra pörgeti a motort CheckEngine-nel ahogy észrevettem. Ha megjavulna, rászánnám a (két) új szonda árát, de ahogy látom semmi garancia.. Katalizátorra azt mondták, hogy rendben van.Milyen benzint tankolsz? Nálam a Mol 95 az alap, próbáltam a Mol 100-ast is, ugyanúgy jött a hibaüzenet.. A szokásos finomabb járás, jobb gázreakció (placebo? ) megvolt.
(2005, 1.3, ~207k km)"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz z0l1ka #43077 üzenetére
Rakj bele simát, aztán majd rájössz, hogy irídiumot kellett volna venni.
(#43076) Dyde:
A kezelési kézikönyv elején - feltételezem - le van írva, mi a bejáratás menete.
Nem kell egyből olajat cserélni, de mondjuk a legelső 15k-es periódust megfelezném szívem szerint.
Nem kell 1 percig járatni, 20-30 mp elég, hogy eljusson mindenhova az olaj. Leállítás előtt is csak akkor kell, ha egy erőltetett menet (Radnóti checks out) után vagy közvetlenül, pl. ha autópályán kiállsz tankolni. Normál, városi vagy országúti használat után nem szükséges, és ha meg is hajtottad, de a végcél előtt tudsz menni néhány nyugis km-t, akkor az is elég.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz z0l1ka #43104 üzenetére
Semmi gond, nem kell akkor kiütögetni a csekk endzsint, nem kap majd műszakit, és mehet a bontóba, mivel nem felel meg a környezetvédelmi szabályoknak a vas. A vége úgyis ugyanez lesz, pár év alatt romlik annyit a katalizátor, h ha kiütöd is, rögtön visszajön a jel.
Vagy azt kell mondani, h GTK az autó, és venni egy újat. -
Dare2Live
nagyúr
válasz z0l1ka #43106 üzenetére
Nem láttad még a részecskeszürő árakat.... szorozd be a katalizátor árakat 2-3al. Nah az pofátlan... és nem is bírnak annyit mint egy katalizátor.
Jah és új autók 99%ban ott van. 2020tól ~100%ban.Egy ideig kiütheted, de végül kiütöd aztán már vissza is jött.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
szabonagyur
félisten
-
dethroner
veterán
válasz z0l1ka #43113 üzenetére
Jómagam is szabolcsból származom, 26 évesen költöztem el. Én is mindent megtettem akkor, és kicsivel utána is hogy amit csak lehet kivédjek, kikerüljek, olcsósítsak stb. Kb mint amiket te írsz, harcba szálltam volna a fél világgal csak hogy kikerüljem a szabályokat és a világ képébe röhöghessek. De pár évvel az után hogy elköltöztem, kezdtem megváltozni, másképp látni a világot. Ha most drágának tartod katalizátort és a jól bevált módszerekhez nyúlsz, vajon mit szólnál ha a suzukidhoz a fék lenne több százezer, de okosba azt is meg lehetne mókolni? Bevállalnád azt is, kockáztatnád a családod vagy mások életet azzal hogy spórolj (nem kevés pénz ez igaz), de mégis, és azzal nyugtatni a lelkiismereted hogy a rohadt drága fékre nincs pénze egy minimálbéres szabolcsi embernek? Ezt azért gondold át
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szabonagyur
félisten
válasz z0l1ka #43113 üzenetére
Szabolcsban lakok nyugi
A hozzáállással van a gondom igazából, hogy nagyon sokan így gondolják, hogy ugyan már az enyém még belefér a többi mellett, csak ugye a sok kicsi sokra megy...
Igen csak ebből a megpróbál mindentből jön majd (ne vedd magadra), hogy katalizátor off, gumiból is jó a 10 éves hiszen van azon még minta, bontott fék stb.
És tudom nem leszek érte népszerű de minegy milyen autód van, a fenntartását vállaltad amikor megvetted.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
ncc1701
veterán
válasz z0l1ka #43122 üzenetére
Használat függő. Városban, rövideken menve hamar fárad. Yaris 2-ből is volt olyan, akinek 130e körül már cserés volt, enyém bírta 350ekm-ig, de én sokat megyek városon kívül is, ott meg ki tud égni, mert rendesen felmelegszik. Újabb kocsikban nem véletlen teszik a katalizátort a moci mellé, úgy rögtön melegszik.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz z0l1ka #44953 üzenetére
Mert az 5w40 meleg oldala magasabb, így a nyári forróságot jobban bírja. Az is előfordul hogy az adott gyártónak az 5w30ra nincsen meg az előírásoknak megfelelő minősítése viszont az 5w40ben igen.
Váltóba én Xaddo - t szoktam venni, de van motorolajuk is.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz z0l1ka #45062 üzenetére
Nekem a Rönóban volt hasonló gond, akkor valami alapjárati vákuumcső volt elrepedve meg valami szívócső nyomásérzékelő volt rossz.
(#45074) blakey Nálam teljesen rendben van a fény, épp múlt szombaton vezettem éjjel, és azt néztem hogy a padkától számítva még kb 3 méterrel az árok felé is olyan fénye van, hogy olvasni lehetne
(#45075) ncc1701 Az öreg rönómban a hagyományos H4 lámpák vannak, látom a két autó fénye között a különbséget. Főleg sötét aszfalton esőben, na akkor denevér üzemmódban hajtok Üvegbúrás, szóval nincs bemattulva és tavaly ősszel cseréltem ki mindkét komplett lámpatestet. Nem mondom hogy nem lett jobb, sokkal jobb lett, csináltam képeket és videót is róla, de sajnos messze elmarad így is a ledtől.
Az általad prognosztizált 8 éves élettartamra reagálva, ha ezen idő alatt csak egyszer elbaszol egy gyalogost, vagy futsz bele egy akkora kátyúba hogy letépi az alváz felét, már megérte a felárat. Ez a leghasznosabb extra, ami az életed megmenti, nem az ülésfűtés, meg a radaros tempomat(#45076) 2ozzmexy Ha utólagos led, akkor szerintem [innen] érdemes választani. Vannak már tökéletes vetített képpel, élhető áron. Ha tudok szerezni normális menetfényt a rönóra, rögtön veszek én is bele innen valamit.
(#45078) csaba1203 Én decemberben vittem be a szervizbe a 2 hónapos swiftet, mert lehetett hallani ezt a sustorgást lassú fékezéskor. Manus kipróbálta és azt mondta nincs semmi gond, városi használatban nem tisztul ki a fékpor belőle rendesen. Néha nem árt kicsit meghajtani és úgy fékezni párat, sőt, szerinte a legjobb ha hátramenetben fékezek, mert abba az irányba tud a legkönnyebben kihullani a fékpor. Ő azt mondta ezek a a fékbetétek nagyon tartósak, a benne lévő csillogó szemcsék miatt az alig fognak kopni.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz z0l1ka #45048 üzenetére
ugyanez nálam is, változó, hogy mennyire esik le - 400-600 közé, de szépen látni a fordulatszámmérőn.. a szerelő nem talált hibát, így megoldást sem, egy EGR tisztítást megejtett (ami nem ártott természetesen), de semmi köze nem volt hozzá.
"... and I hope you have a great day!"
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz z0l1ka #51733 üzenetére
Megértem, ezért már én is üvöltenék, de ahol műszakizott oda is bedobnék egy téglát az ablakon, mert ez nem az elmúlt két évben rohadt át... Úgyhogy akitől vetted is megér egy misét.
Azért elég durva hogy 16évesen kirohadt belőle...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz z0l1ka #51729 üzenetére
én találkoztam hasonlóval:
[link]szerencsére nálam még megelőző fázisban derült ki, egy olajcsere során láttam meg hogy milyen állapotban van, aztán egy következő átnézéskor a szerelő egy csavarhúzóval 1-2 helyen átnyúlt az anyagon, és mondta, hogy ez így minimum vizsgán bukó, de inkább azonnal cseréljem, mert ez tartja egyben a fél autót..
Ahol végül csináltattam (helyi kis szerviz, bontott alkatrésszel) azt mondta a tulaj (50+ éves szerelő), hogy ő ilyet még Swift-en nem látott, hogy ilyen szinten szétrohadt.. mintha a klíma kondenzvíz kivezetője erre folyna rá, ha jól emlékszem azt néztük mint nem túl fasza megoldást..
+ láttam egy hasonló esetet, de itt a konkrét okot nem tudom.. csak a guminyikorgást hallottam, baleset nem történt:
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...