- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
[link] szegény Bubu
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #9451 üzenetére
Sok a figyelmetlen mókus. Motorral a telefont nyomkodók jelentenek legnagyobb veszélyt, mert össze vissza mozognak a sávjukban, de az autópálya a másik véglet. Most hétvégén engem is majdnem lenulláztak. Együtt vonatoztam egy Bömbivel, mire egy muki lehúzódik a BMW elől, de utána jön vissza egyből mögé. Részemről kurva nagy satu, duda, villogás és ami ilyenkor az ember száján kiesik. Centiken múlt a baj. Megelőzöm, erre visszadudál rám...
Jah, a fékem elől továbbra is szar, az eset után megint csúnyán rázta a kormányt, kellett neki pár km mire abbahagyta. Gondolom a dugattyú vagy a csúszka szorulhat meg nagyobb terhelésnél. Pedig a betét új, a tárcsa is jó, fel lett szabályozva és még bőven húsos. Lehet ezért kopott el ilyen hamar az Ate betét, mert nem jól dolgozik a nyereg?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #9454 üzenetére
Mostanában vonzom a hülyéket, a végén lehet hogy az lesz. De túlzásnak érzem az OBK alá...
Bár Jorusnak ajánlottak valami másik alternatívát, az már nem tudom mi volt.
A 3,6-os OBK-nek néztem a fékét, a tárcsa már a nagyobb, de a nyereg annak is úszó nyerges lenne 2 dugattyúval. Lehet ez is elég lenne és kevesebb az átalakítás?(ó\_!_/ó)
-
-
balage.
tag
válasz Petester #9453 üzenetére
Én megnézném, hogy az a 2 csúszó csap nem-e szorul. Szilikon zsírt kell bele tenni, az alsó csapon van egy gumi cső én cseréltem az enyémen (26288D a képen, asszem 1500 Ft volt darabja), mert kinyúlt és picit ragadt:
Ha esetleg valakinek kellene gyári cikkszám, azt innen éri el:
Alvázszám alapján ez az egy oldal találta meg a kocsimat:
https://catalogs.ssg.asia/subaru/?lang=en -
Petester
senior tag
válasz balage. #9465 üzenetére
A csuszkák újak, gyári, de nem emlékszek, hogy a 26288D számú cucc benne lett volna a készletben. Lehet elgurulok a héten az EF-be, csuszka is volt raktáron, hátha ez is lesz. Köszi a tippet!
Qru: A betéteket már elkoptattam, ujak vannak benne, kb 5000 km van bennük és előtte is volt már az időnként rázós történet. Akkor a Seibikoban azt mondták, hogy a kopott betét okozhatta a rázást, meg szorult kicsit az egyik dugattyú.
De szét szedünk mindent, elpucolunk és úgy rakjuk össze, hátha megszűnik a bajság. Jövő héten otthon vagyok őszi szünet miatt, akkor lesz idő foglalkozni vele, hosszú útra meg nem megyünk addig.(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
válasz Petester #9467 üzenetére
Anélkül a gumi nélkül elég hülyén néz ki az alsó pin. Egy bemélyedés van a végén, mintha hiányozna valami. Úgy raktad volna össze?
Ezt készletben is adják EF-nél?
A dugattyú felújítást te csináltad? Ahhoz is EF-ből vetted a cuccot? Azt is adták egyben?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9467 üzenetére
Ezt a Seibiko-t engedd el szerintem. Szerencsére jó szervizekben nem szenvedünk hiányt. Közismert típushiba, hogy a BL/BP Legáknál vetemedik a tárcsa kizárt, hogy ne tudnának róla... A betét ugyan félre tudja koptatni a tárcsát de csak akkor ha új tárcsa mellé teszel régi betétet.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9468 üzenetére
Nem én csináltam, az érdi szerelőmre bíztam. Jövő héten is hozzá viszem, a fékkel nem szeretek kísérletezni.
A felújító készlet nagy része utángyártott, de csuszkát csak gyáriban találtam, de már nem emlékszek, hogy mi volt a zacskóban. A gumi védő tuti volt benne, de amire balage. hivatkozott, nem emlékszek.Qru: Nagy dolgot már nem bízok rájuk, de alkatrészek miatt hozzájuk járok. Szinte mindig minden van készleten és eddig mindenre jó árat mondtak. Ha meg már ott vagyok, gondoltam a fékhez értenek, nézzenek már rá. Meg ők legalább élhető helyen vannak, a többiek olyan helyen vannak, ahonnan szívás eljutni bárhova, ha otthagyós az autó.
A tárcsa vetemedést mondta Nyírő is, ezért is kérdezte, hogy mikor került bele a mostani, hogy érdemes e szabályozni vagy csere. Így lett szabályozva, de nem hozta az elvárt eredményt (sőt semmilyen változást nem éreztem), így nem tárcsa hibám van. Ha tárcsa hiba lenne, akkor állandóan rázná a kormányt, de nekem csak időszakos és fékezés nélkül is búg, meg ráz 120-130 fölött időnként. Azt is akkor, ha nagyon meg kellett tiporni a féket, majd néhány km után felenged...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9470 üzenetére
Helyes, ha máséból nem, tanulj a saját hibádból legalább.
Mindig is a világ végére jártam szerelőkhöz szóval én már megszoktam a dolgot.A tárcsa vetemedés nálam is előjött, elvittem felszabályoztatni de azt mondták felesleges, vissza fog jönni a vetemedés pár fékezés után (legalább nem vettek le feleslegesen). Megvasaltuk házilag azzal elég jól visszahoztuk a dolgot de majd ha cserés lesz vmi komolyabb tárcsára lesz szükség.
Menet közben is ráz? Akkor az vagy kerék (centrír) vagy agy lehet. Nekem is volt, hogy 120-nál elkezdett rázni alatta/felette meg semmi.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Szeretem ha bonyolult az életem...
Azt a vasalást hogy érted?
A kerék centír állandó probléma lenne, de ez, ami nekem van, nem. Kerék csapágy jó, se hangja nincs, se terhelés váltásra nem változik semmi. Rázni meg csak az után ráz, ha blokkolóra fékeztem a kereket és eddig csak autópályán jött elő. Meg persze ha utána még rálépek a fékre, erősebb, rázza is kezemben a kormányt. Majd 5-10 km után megszűnik minden.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9473 üzenetére
Akkor simán lehet hogy megint megszorult a fékhenger... Nézess rá vmi rendes helyen én nem kísérletezgetnék a fékkel.
Egyenletes fékezésekkel felmelegíted a tárcsát ami fellágyul a hőtől és aztán nagyobb tempóról szintén egyenletes nem túl erős fékezéssel kiegyengeted és hagyod visszahűlni.
Az M6-os ideális terep erre pl, ott nem zavarsz senkit. Nem biztos, hogy segít de egy próbált megér.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Még mindig nem gondolom, hogy tárcsa gondom van. De jövő héten okosabb leszek.
Ja még annyi, hogy eddig kétszer lett megbontva. Egyszer tavasszal, amikor betétet cseréltek, meg a dugattyú szorulást piszkálták, meg nemrég a szabályozás után. Mindkétszer jobb lett egy ideig. Aztán fokozatosan elkezdett megint romlani.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ezt a kulcstartót kipróbálom. Kell valakinek?
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Új Levorg.
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9479 üzenetére
Valamiért nem megy a linkelés. Ez lett volna:
https://hu.motor1.com/news/378019/subaru-levorg-prototype-revealed/
(#9481) MasterMark: Jah,de lehet a telefonom is a végét járja, lemerült az üzenet közben.
(#9462) Parci: Jó áron volt, de nem tudtam volna megmondani, hogy EUR vagy USA modell, a tetőcsomagtartó alapján (amennyire a képeken látszott) akár európai is lehetett, de a hátulján ott díszlet a 3.6R felirat, az pedig az amerikai modellek került (persze az könnyebben áttehető)Linkesítve
[ Módosította: Qru ]
-
MasterMark
titán
Ha valaki a kocsi alatt van, a hatso stabrud rogzitesi pontjarol (ami a kasztni fele van gumi szilent) dobjon mar egy kepet pls. Talaltam ott valamit ami a gyari rajzokon nincs rajta, de netes keresesnel latni, hogy amin van, van amin nincs. Nem tudom eldonteni mire valo. Valami utolagos kendacsnak tunik nekem.
Koszi.
Switch Tax
-
CB
senior tag
válasz Acheron #9478 üzenetére
Az elejében, meg a nem teljesen kerek sárvédőívben van egy kis Toyota RAV4 érzés, a
hátsó lámpákban pedig Renault mittudoménmelyik kombi. Egyébként szerintem dögös.
Megnéztem a képeket, és nem találtam még hasonlót sem. Valahol már láttam hasonló hátsó lámpát.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9482 üzenetére
Fotózd le légyszi
-
MasterMark
titán
válasz balage. #9485 üzenetére
[link] Itt van a tarto mellett egy ilyen bilincs a stab rudon. (Nem a bekarikazott resz a lenyeg, csak ilyen kepet talaltam.)
[link] Itt meg nincs semmi mellette.
Nekem ilyen utolagos aba bilincs volt ott belul rajta, nem raktam ra vissza mert csereltem a szilentet. A gyari rajzokon sincs rajta ilyen, es nem is ertem minek van ott.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Örömmel látom, hogy az új Forester is benne van az év autója 2020-as versenyben. Bár aligha nyer szegény...
#nincsbennetarcsi
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9486 üzenetére
Az szerintem stabilizátor rúd támasztó, hogy kerék irányba ne vándoroljon, mikor megfeszül az egyik oldal.
Pl. Whiteline is ad ilyet hozzá, azt rá kell szorítani. (arany színű)
Itt egy régebbi Whiteline hasonló bilincses megoldással[ Szerkesztve ]
-
balage.
tag
Tegnapi autós talin ennyi Subaru volt (később jött egy dízel 2010-es helyi legacy-s srác)
Jót dumáltam a kék STI-s úriemberrel (épp az ajtó mögött bújt). Full gyári STI, kipuff, rendszer, lefújószelep és 300 lóra megírt ECU. Ennyi van benne. Nem külföldről frissen behozott, csak rendszámot cserélt. A középső-szürke impreza jobb kormányosVicces volt nézni az emberek arcát, mikor sasolták a nyitott motorteremet, hogy ez meg mi a szösz ez a Subaru, aztán hirtelen elkapták a tekintetüket, nem értették a H6 feliratot. 1 srác jött oda és kérdezte, hogy ez a 3.6 literes? Neki volt előtte Subaruja, régebbi Impreza.
-
Qru
MODERÁTOR
Lemerült kp-i zár eleme szerencsére egy plázánál így gyorsan tudtam venni új elemet hozzá. Amúgy kénytelen lettem volna ellopni a saját autómat.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9496 üzenetére
Gondolom ki lehet nyitni, de ha a távirányító kapcsolja a riasztót...
(#9498) Qru:
Én egyszer már jártam így a Volverrel, szerencsémre nem volt teljesen lemerülve az elem, és a beltérből még kikapcsolta a riasztót - volt pár kellemetlen percem a parkoló közepén[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9496 üzenetére
De csak az nem kapcsolja ki a riasztót.
mod:
Acheron: Pont így jártam. Mostanában már nem nyitott olyan messziről és sokszor csak másodszorra. Legközelebb ilyenkor egyből cserélem.
Am csak a jegyzőkönyv kedvéért a gyári Panasonic elem bírt 8 évet, azt cseréltem Sony-ra ami 1 évet és 1 hónapot bírt. Most Energizer ment bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen