- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz balage. #2703 üzenetére
Szia!
A topik összefoglalóban van mind a két típusról teszt. Ha nem kell olyan nagy csomagtartó akkor Foresterre lőnék inkább mert agilisebb bár az A6 után fapados lesz. Ha nem vontatnál akkor felezőre sem lesz szükséged és akkor esetleg egy automataváltós verzió is játszhat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz balage. #2705 üzenetére
Csak bátran, erre való a fórum.
Mert Amerikai oldal és valószínűleg az angol wiki-t nézted. Európában:
- 2.0i szívóbenzin 150 lóval, tartós megbízható cserébe nem túl acélos teljesítményű és elég szomjas (illetve volt belőle gyárilag benzin-gázos (Bi-fuel) amit eredendően a német piacra szántak).
- 2.5XT turbós 230 lóval sajnos ez hajlamos a hengerfejesedére így nem a legjobb választás használtan
- 2.0D kerülendő, a boxer dízel sajnos hírhedten sz@r (ebben a listában leírják miért), csak a 2011 utáni Euro5-ös ami jó belőle
- 2.5i ezeket szüreimportosok amit amerikából hoztak be. Nincs velük baj, arra kell figyelni, hogy ezek sok esetben vízkárosak (el kell engedni, kitudja hol kezd el majd korrodálni a több km-nyi kábelköteg aminek random megfejthetetlen elektromos hibákat generálnak) vagy jégkárosak voltak (nem gáz, szépen helyre lehet )[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #2721 üzenetére
2 literes blokk az SH Foresterhez elég kevés lesz (nekem SG van egy fokkal erősebb 2 literes blokkal kisebb tömeggel és agilisebb futóművel, ahoz kéziváltóval elég), sajnos ez az a széria, ahol a motorral mndenképp kompromisszum lesz: vagy szar konstrukciós, vagy gyenge.
A kinézett évjáratban az Outback jobb választás szerintem. Szervizes átnézetés fontos szerintem.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz balage. #2721 üzenetére
Na most jól belekérdeztél. Nem tudom, még azt sem, hogy kell-e külön szelepolajozás pl vagy sem de az biztos, hogy extra karbantartást igényel. Ennek pontos tartalmát nem tudom sajnos de a gyári gázszett utólag is megvehető volt cca 1M Forintos áron szóval nem vmi gagyi. Azt tudom, hogy a benzinesnél 100k km után kell elősször szelephézagot állíatni de hogy ez gázosnál hogyan módosul - ha egyáltalán módosul - azt passzolom. Talán külföldi fórumokon találsz infót, ahol több ilyen fut az utakon.
3 literes H6 elég potens és van benne tartalék egy sima chip tuniggal lazán felhúzható 260-270 lóra. Jorus fórumtársé pl meg lett chippelve. SI-Drive jó pofa dolog, kár, hogy a polgári Imprezák nem kapták meg.
Haha bingó, pedig találomra az elsőt linkeltembe példaként.
A 4 gangos Forester eléggé oldschool, haveromnak olyan van. Hosszúak a fokozatok de városban dugóban a 14 litert simán bekapja ami brutál sok. Szóval ezt elengedném inkább, bár városon kívül nem olyan horror a fogyija de egy manuális sokkal jobb választás az tény. Amúgy már csak azért sem érdemes automatát venni mert ahhoz egy butább 4wd rendszert adnak (igen, az awd olyan mint a quattro nem egy fajta hajtási rendszert takar a név, utóbbinál is van azonos név alatt torsenes meg haldexes is miközben a kettő rendszer egy napon sem említhető, nem hogy egy néven. ).
A szokásos, ne füstöljön, ne rohadjon, ne kopogjon/csörörgjön a motoron kívül: a középső difi nem javítható ha az szar akkor kuka, kompletten kell cserélni (és nagyon drága egy új) szóval erre fokozottan ügyelni kell. Egy üres parkolóban tekerd ki a kormányt és lassan kezdj el körözni a kocsival (mind a két irányba legyen próba) ha olyan érzésre mintha be lenne húzva a kézifék akkor hagyd ott. Amúgy több mindentől mattolhat be, általában a nem teljesen egyforma kerékméret vagy az okozza ha vontatták lábon az autót. Mind a kettőt szigorúan tilos, utóbbi esetben meg trélert kell hívni.
Ha már difi: a hátsóban és az elsőben is olajszintet ellenőrizni kell illetve ha fekete az olaj akkor régen nem volt cserélve (60 ezrenként kellene).
Amúgy érdemes elvinni átvizsgáltatni vmi hozzáértőhöz. Nekem a Seibiko-sok mondtak, hogy megvehető de a többi hely is jó ami az összefoglalóban benne van.De majd a Fori tulajok bitos tudnak majd még pár hasznos tippet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz balage. #2721 üzenetére
Autógáz kérdésben keresd Botondot, Subaru klubos, jó pár Subarut gázosított már és jó pár Subaruja is volt már , ismeri a gyárilag beszerelt rendszert is és mintha már lenne szerviz szoftvere is hozzá.
[link]
Ha meg megveszed a vasat, akkor még egy állapot felmérésre is érdemes hozzá elvinni, hogy a megfelelő értékeket hozza e.(#2731) Qru
Inkább magam győzködöm hangosan, mert az a piszok kis ördög az én fejemben is dolgozik. Igen, ártani nem árt a csere, de ha nincs baja, akkor meg minek dobjak ki 300e Ft-ot a semmire... Erre próbálnék választ találni.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz balage. #2748 üzenetére
Az enyém 2006-os, Parcié már FL-es. A kormányon levő váltó fülek nekem speciel hiányoznak az enyémből, sokszor megyek vele manual módban, akkor jól jönne, ha nem kéne lenyúlkálni a váltóhoz.
A véleményem röviden: nem nagyon van elképzelésem, hogy milyen más autót vennék helyette 6-8M HUF-ig bezárólag, ha vmiért meg kellene válnom tőle. Az egyetlen típus, ami szóba jöhet, az az A6 Allroad benzines 3 literes vagy 4.2-es verziója 2007-2009-ből.
Persze ami nálam szóba jön, az emelt hasmagasságú, épkézláb rendszerű összkerekes, jól kanyargó, benzines, legalább 250 lovas, kombi kivitelű gépállat, szal nem túl széles a kínálat.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #2746 üzenetére
SG Foresterben nem gáz a felező állása, plusz csak kuplung benyomása után tudod megmozgatni úgyis. Autó futása nekem gyanús, bifuelt nem azért veszik, hogy ennyit menjenek vele 9 év alatt 😊 Ki kell rugdosni a neppert a barlangból ha nem jön ki, ahhoz vannak szokva, hogy csak leskelődni mennek az emberek
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #2752 üzenetére
Ezt az autót közel egy éve árulják, túl is van árazva, annyira nem is szép. Ki kell várni a jó vételt, lecsapni rá. Elég szűk a piac, ami jó vétel van gyorsan elmegy, vagy drágán adják és kitartja.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz balage. #2758 üzenetére
Itt: [link]
2.5 szívóval nincs baj de azért öregkorukban ezek is hajlamosak kicsit csipegetni az olajat.
A 2.5 turbónál az a baj forrása, hogy a szívó 2,5-ös öntött alu HF-e meg hajtókarja nem bírja a turbós teljesítményt tartósan. A későbbi szériákban visszatértek a kovácsolt alu hajtókarokra azóta nincs is velük gond.#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2787 üzenetére
igen, fészliftes 2007-es. van itt a topikban kép róla, ha jól rémlik, keress vissza. állatira nem tudom, hogy mit csináljak, mert alapvetően ennél svájci bicskább kocsi nem is létezik, ezen felül én is szeretem, hogy erős, ugyanakkor picit lehetne tágasabb, csendesebb, de ami a fontosabb, megyünk napelem-villanyautó irányba, így egy plugin hibridet sokkal ügyesebben tudnánk használni az agglomerációban. vagy hát a fene tudja. nem látok semmi olyan gépet, amire ki merném cserélni egyelőre. de figyelem a hahut.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2809 üzenetére
torsen diffi, szóval megy az a hóban is jól. de hát drága gép, fenntartani is, ja. nekem az utolsó ls400 volt tíz évig (ami nem más autó, mert az még nagyon "csak vas" volt, nem olyan finnyás-bonyolult cucc, mint az ls600h), azért hiányzik qrvára
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
válasz balage. #2911 üzenetére
Ennél, sztem, ez sokkal jobb vétel. Igaz, nem H6.
Nekem ez maga a tökély... kár, h már le kellett tennem a subaruról
(pontosabban a saját autó vásárlásáról)
1st world's problem... céges autót tolnak a segge alá, aztán még sír is XD de ha egyszer nem subie lesz, még jóhogy...# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
balage.
tag
válasz balage. #2911 üzenetére
Igazából meg találtátok mindet, ami nekem is szemet szúrt
Lámpamosó króm eleje nem tudom hol veszhetett el, talán mikor sokadszor kellett levenni nem rakták vissza
Autókereskedés igazán kiglancolhatta volna, mielőtt lefényképezi, ezért van mindegyiknek saját kis műhelye.Acheronnak csini az új automobilja
Ez a 3.6-os benzines?
Sokat javult az elődhöz képest?[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2942 üzenetére
igen, a 3,6-os. tágasabb, kényelmesebb belül, az anyagok eggyel nívósabbak, az ülés süppedősebb, érezhető, hogy igyekeztek feljebb pozicionálni. abszolút egyértelmű ez, ha beleülsz. menetdinamikáról nem tudok nyilatkozni, mert bár Acheron nagyon kedvesen ajánlotta, hogy kergessem meg, de babonás vagyok... de azt gondolom, hogy hasonlóan mehet a 3,0r-hez, picit nyomatékosabb, viszont picit nagyobb/krumplibb is.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #3063 üzenetére
szuper videó, és szerencsére olyan is van, hogy motorolajat sem kell cserélni, sőt, ablaktörlőt sem. ha találunk még pár ilyet, ingyen lehet majd fenntartani a gépet!
(megnézném azért a tíz éves ilyennel kezelt téligumit a tanpályán.............)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
válasz balage. #3063 üzenetére
Persze, hogy nem találtál ilyet európában, mert itt mindenkinek több esze van mint az amcsiknak.
Amúgy meg ha gumi ápoló kell, akkor a Lidl-st ajánlanám. Egy hab, ami tényleg jó. Próbáltam. Csak az oldal falat kell befújni. Nálam bizonyított. A télieket már el is raktam ezzel a cuccal.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
outsiders
aktív tag
válasz balage. #3223 üzenetére
Igen gyári szín, kis fénykép effekt van benne de elég minimális. Napfényben játszik a szín eléggé, hát még ha végre rászánnám magam két elem fényezésére és egy komplett polírra. Hálistennek elég ritka szín, csak az enyémet láttam még ilyen színben idehaza, inkább ezüstök meg feketék vannak.
Qru: ha gondolod összefoglalóban cseréld a képet erre az újra, elég baba lett Amúgy faterom vittem VW kereskedésbe, T-Rocot néztünk.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz balage. #3365 üzenetére
Igen, én is hasonlókat olvastam. Igazából fura, hogy egybeesik a navi box cserémmel. A régi dvd-s naviba ment több vezeték is, ha jók az emlékeim, akkor kap a 12 voltos szálakon kívül egy sebesség jelet, egy világítás jelet, meg talán egy parking jelet. A sebesség jel valszeg a váltóból jöhet és azon keresztül hazavágtam valamit? Pedig semmit nem zártam rövidre, erre nagyon figyeltem. Vagy csak hiányzik a Bubeknak a saját alkatrésze és visszavárja a dvd-s cuccost?
(#3366) blasko92
Majd ha találsz valaki megbízható helyet az alvázvédelemre, szólj, engem is érdekel. A Seibikóban kérdeztem a múltkor, de senkit nem tudtak ajánlani.(#3360) Jorus
A Bogárban nekem anno volt kagyló ülés is 4 pontos Simpson övvel, hát eléggé más liga, sokkal kevésbé érezni benne a fizikát, mint nélkülük. Csak kilöktem az öreglányból, mert hiába volt retro huzattal behúzva, nekem nem adta a race hatás miatt annyira.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz balage. #3374 üzenetére
Nem fogok már legózni vele, túl nagy macera kibontani megint mindent, meg a régi stekkerből kiloptam a szükséges szálakat és arra forrasztottam a kártyás box vezetékeit... Nem megoldhatatlan feladat, de már nincs kedvem nekiállni. Szerdán reggel majd elkanyarodok a Seibikoba, lehet kapásból tudni fogják, mit rontottam el.
Carr: Nem tudom Qru hol lakik, de mivel korábban írta, hogy neki a Duna autó van közel, a 9-ből csak egy nagyobb gázfröccs és ott vagyok.
Az öves témára meg ott az aláírásom is, nem véletlenül találták ki. De a 4 pontos öv marha macerás. A legjobb az, mikor már szépen beszíjaztam magam, de a zsebembe maradt a kulcs. Kezdhettem mindent előlről... Na meg előrhajolni nem lehetett benne, ha csak egy kicsit be kellett nézni valahova...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz balage. #3511 üzenetére
Nemrég ezt az autót hirdették a klubon is, akkor még nem volt gondja. De az eladó szerintem ugyan az, a képek ugyan azok, meg a cím is annak tűnik. Váltottam vele néhány üzenetet, céges autó miatt lett volna eladó, rendesen költött rá az előző tulaj is és ő is, de ezek szerint nem hálálta meg a karbantartást...
Mennyi lehet egy hengerfejes H6 felújítása? Gát lehet repedt? Vagy?
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
válasz balage. #3520 üzenetére
A hengerfej nagy mumusom, így megnéztem ebből azt, amit lehet. A kb 7k km -el ezelőtt cserélt olaj rendben van, kicsit sötét (kormos?), világosabbat vártam, de azért még áttetsző, semmi "milkshake" szerű megjelenés nincs. Az olajbeöntő fedél tiszta belülről (persze ez ki is lehetett törölve korábban - én még nem törölgettem. A hűtővíz sapkán nincs semmi lerakódás, a hűtőfolyadék (hidegen) a sapka aljáig felér. Mintha nagyon minimális olajos (szivárványos) elszíneződést láttam volna a felszínén (egy 10 forintos méretű felszín ), Beindítva a motort a hűtőfolyadék feljött a betöltő cső felső pereméig, buborék nélkül. Pár gázfröccsre már "kifutott" a folyadék, így leállítottam.
A szaki miért varázsolt a gáz (szénhidrogén) ellenőrzővel, a buborék önmagában nem elég? Zárt rendszerben mi más buborékolna?
Mennyire jellemző egyébként a hengerfejesedés ezekre a motorokra (én nem olvastam ilyet korábban). Vagy inkább mi okozza? Ha "csak" a hengerfej tömítés ég át, az talán még nem tragédia, bár a munkadíj biztosan nem kicsi, és két tömítés is kell, de azért mégiscsak egy (kettő) tömítés. Ha már vetemedik, reped, esetleg a blokk is deformálódik, nos az már válóok -
outsiders
aktív tag
válasz balage. #3874 üzenetére
Ilyen fekete színnel valóban egy kicsit Amúgy rendes nappali fényben napsütésben szerintem nem lenne. Kocsi rendben, 8 gumi hozzá felnin. Én is vagyok már ennyiben az enyémmel, pedig vezérlést még nem cseréltem és 1.85-ben hoztam el.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #4669 üzenetére
mondjuk - lehet, hogy naivan, de - az emil frey-ből nem nézem ki, hogy tekernek egy olyan kocsi óráján, amit végig ők szervizeltek, de ettől függetlenül tényleg elég lefingott egy kocsi ez, nem csak a kormány a váltószoknya is.
fél millával olcsóbb az enyémnél, cserébe van benne 65e km-rel több és gondolom ezt-azt meg kell csinálni rajta. hát, ajánlom magamat.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
blasko92
őstag
válasz balage. #5075 üzenetére
Van egy új szondám a kesztyűtartóban, év elején volt vele hibakód, azóta semmi. Az 1-es szondára jelzett. Azt is cserélem most majd. Eddig nem tartottam szükségesnek, mert semmi gond nem volt.
mod.: oooo. Amúgy milyet keresel?
Qru mondjuk tankolásnál mindig akkorát szisszen, ha leveszem a tanksapkát, mint a huzat. Bár kevesebb benyóval is csinálta. Csak meleg valami szenzor lehet. Vagy valami elektromos bizbasz, ami hőmérsékletre háklis. Hári is mondta, mikor először voltam, hogy a nagy melegben meg szokott hülyülni valami.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen