- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Nem gondolom, hogy a német kereskedők a maguk ellenségei lennének, ha el tudnák adni jóval drágábban, bizonyosan annyiért tennék ki a portékát, nem féláron. Valami baj volt azzal a Subaival ha ennyiért kínálták ilyen kondíciókkal. Azt viszont már simán elhiszem, hogy a magyar nepper akár szar állapotban is, annyiért kínálja, mint amennyit a hirdetésen látunk. Ha egy valamire való kereskedő, akkor rendbe tette. Ha nem, akkor valaki nagyon megszívja, de a neppernek akkor is cirka egy - két misivel hízik a számlája.
Azért ne legyen hengerfejes, azt az új vevő fogja megszenvedni
(#9896) Qru: A bőr rosszabb ebből a szempontból, nehéz kivenni a szennyeződést úgy, hogy ne maradjon nyoma. De szép. én szívesen bíbelődök vele órákat, amikor tisztítgatom, utána (tisztán) nagyon jó dolog ücsörögni benne -
MasterMark
titán
Megvolt az olajcsere, a Mahle ment rá végül, mert annak volt olyan a belseje mint a gyárinak.
Az Auchanban vettem 6,5 literes olajleeresztő tálkát, hát az a max. 5,5 liter nem fért bele... Legalábbis normálisan. Mert végül is színültig töltve lehet, hogy kijön az annyi amennyi, viszont így kihúzni se lehetett alóla mert kilötykölődött.
Továbbra is szivárog az olaj az olajhűtőnél, a szelepfedeleknél, illetve a vezérlés borítása alól. De előnye is van, mert ahol olajos, ott nem rozsdás.... Nyilván ehhez nem éri meg hozzányúlni egyelőre.
Switch Tax
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9903 üzenetére
Nekem 10 literes van, abba elférne az olaj, viszont nálam meg nem győzi nyelni a kiömlő olajat. Akkora a leeresztő csavar átmérője, mintha kamioné lenne, amin keresztül nem távozik az olaj, hanem kitör belőle.
Nálam csak a vezérlés fedele mellett szivárog valahol az olaj a bal hengersornál. Mikor a Seibikoban összerakták, nem pasztázhatták meg tökéletesen. De nem vészes, csak ippeg hogy könnyezik, nem hagy nyomot maga alatt/körül. Száraz a kartervédő is belül.
Nekem most fékolajat kéne cserélnem, már a minimum közelében is van (nem szivárog, csak mikor a féknyerget csesztettük, nem töltöttem utána), meg 2 éves is. De ebbe a hidegbe nem tudom rávenni magam. Nem fagytál oda az autó alá?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Superchargeres OBK vkinek?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Ezt már elég régóta árulják és elég sokat esett az ára. Gondolom nincs hivatalosan bejegyezve az átalakítás, így elég nagy segítség kellene a honosításhoz. Ha nem így lenne, már rég elvitték volna.
Márk: "Viszont most egy nap kellet kiheverni. " Öregszel!
Qru: Azt már nagyon régen ki kellett volna dobni belőle, csináljuk!
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
Miért ehhez kell valami speciális? Nem csak annyi, hogy kiszívod a tartályból, aztán addig töltöd, amíg lent a légtelenítőnél is jó színe lesz? Persze a légtelenítési sorrendben.
Én ezt a Motul DOT 3&4 1 literes folyadékot néztem, hogy az talán elég átmosni. (Vagy van ebből 5 literes is.)
Kell valamit mókolni az ABS-nél még?
Én majd megcsinálom ha egyszer végre sikerül felújítani a féknyergeket.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9912 üzenetére
Elvileg a kormánymű igen ilyen "egyszerű" de mivel sosem csináltam, így nem remegne annyira a kezem ha lenne ott vki aki látott már ilyen műveletet közelről.
A féket passzolom, VW-en van 4 légtelenítő csavar és kész, de itt hogy megy annak még nem néztem utána.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Vákuum pumpával egy emberes a folyadék csere. Nem értem miért húzzák rá a szájukat, nem is egy zsebbe nyúlós történet. Kompresszorra csatlakoztatható még itthon is 10k körül megáll, kompresszor meg minden műhelyben van. Én kínait vettem, a Bogáron már ki is próbáltam, jól működik. A tartályba meg bele lehet állítani egy 7 dl-es flakont, amiből ürül az olaj, ha levegőt kap, így elkerülhető, hogy kiürüljön a tartály és belevegősödjön az egész rendszer.
Viszont ha Neked még nem volt cserélve, sanszos, hogy már be is van rohadva a légtelenítő csavar... Lehet nem ártana már pár nappal előtte megfújkálni csavar lazítóval.Kormányszervóban nem cseréltem olajat. Nincs rá előírás tudtommal.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9915 üzenetére
Van otthon Haynes javítási könyvem, majd megnézem abban is, hogy mit ír.
De van amúgy előírás a szervó olaj cserére?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9917 üzenetére
Biztos, hogy az csere előírás? Az az ellenőrzés, nem? Sose cseréltem még szervó olajat egyik verdásban sem.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9917 üzenetére
Igen, nekem is csak ellenőrzést ír és nem cserét (25k km vagy 15 hónap) a szervóra.
A fékre is ez az intervallum van megadva csak kimondottan csere kitétellel.Petester: Csavarok trükkösek lehetnek, biztos ezért szabotálták el a cserét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9923 üzenetére
Nem kell látnia, elég ha csak kívülről végig méri. Ott az első lökösben az oda faragott intercooler, az ap racing fék, alá mennek és valószínű nem E jeles a kipuff. Ha nem protekcióval kerül a vizsgára, ott helyben pulykázás jár érte.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz MasterMark #9923 üzenetére
Igen, ez másik autó, csak ebben jobban látszott a supercharger kit, mint a linkelt hirdetésben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
"A másik nagy újdonság a RAV4 Plug-in változata lesz, amely elég nyilvánvaló módon az európai fogyasztási normáknak szól, hiszen a WLTP szerint mérhető fogyasztása 1,25 l/100 km lesz az ígéretek szerint. Ezt úgy érték el, hogy az akku teljes töltésével hivatalosan 65 km-t is meg tud tenni az autó – az alap egyébként a normál, 2,5 literes benzinmotort és a hozzá kapcsolt hibrid rendszert fejlesztették tovább. A rendszerteljesítmény 306 lóerő, villanyhajtással 135 km/órával is tud haladni és kizárólag összkerékhajtással lesz elérhető ez a modell, ami 2020 második felében érkezik. A WLTP-s számokat ismerve én arra számítanék, hogy a gyakorlatban 50 km-t biztosan fog tudni a kocsi. Ja, és elárulnám a nullaszázas gyorsítás időszükségletét is: 6,2 másodperc."
jajjjjj!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alanpandew #9930 üzenetére
CR-V jó, az egyik szomszédomnak az van győzködöm, hogy adja el nekem de ragaszkodik hozzá. Igazából a sokkal fejlettebb AWD rendszeren kívül nem szól semmi a Subaru mellett ha racionálisan gondolkozunk.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz Alanpandew #9930 üzenetére
Sok múlik azon, hogy milyen környezetben, mennyit lesz használva. Általános használatú autóként fenntartásban, karbantartásban - azt gondolom - a Honda lehet ésszerűbb választás, a Subaru sok esetben érzelmi döntés, átlépve kicsit a racionalitáson (nálam is az volt). Mindemellett mindkettő nagyon jó autó (a megfelelő motorizáltsággal).
-
HÁZIGAZDA
nekünk, ha lenne, családi utazó/csapatszállító lenne. ott fontos, hogy kényelmes legyen, meg biztonságos. ez utóbbiban a subaru elég erős tradicionálisan. nem csak az awd miatt, hanem merevségre, mindenhogyan. a kényelemmel a régi outbackemnél nekünk voltak bajaink, de azt képzelem, hogy egy 2015 utáni forester vagy outback ilyen téren is remek már.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #9939 üzenetére
az egészet nem értem, a kormányhoz hozzá sem kellett volna nyúlnia, csak erősebb fék és kész. a tények ismerete nélkül, fotelből ítélve ez kicsit darwin-díjas.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
válasz Alanpandew #9930 üzenetére
Vadiúj autóban gondolkozol?
Vagy van egy kiszemelt évjárat, vagy árkategória?Két CR-V-m is volt, van tapasztalatom, tudok neked mesélni róla.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
válasz MasterMark #9939 üzenetére
Jah, ahogy nézem túl nagy volt az ellenkormány balra, plusz belóbálta a kasztnit, pedig rengeteg hely lett volna még jobb oldalon. Két ilyen nagy cibából a WRC is dobja a seggét, csak ott a második, jobbra történő ellenkormány mellett padlót is nyomnak és akkor az megoldja általában, meg hát nyilván itt az OBK nem erre készült.
De amiért linkeltem az az, hogy sok autó ilyenkor már rég borul, meg áll fejre a hasonló árkos helyzetekben, az OBK-nak meg némi szerencsével persze, de csak kicsit saras lett az alja, és annyi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
Szóval.....azon szerencsés embernek mondhatom magam, aki egyszer volt rászorulva az összkerékhajtásra. Nem is tudom, talán 2017 januárjában volt teljesen befagyva a Balaton. Akkor mentünk el megnézni a partot, felmentünk a Tihanyba, és megálltunk az első, nagy fizető parkolóban, aminek nagy része bordás jég volt. Szokásomhoz híven azt a részét kerestem a parkolónak, ahova a legkevesebben állnak, kicsi az esély egy szomszédra. Persze ez a leg teteje volt. Amint finoman a gázra léptem, mind a négy kerék elkezdett hajtani, kipörögni. Egy kicsit egy helyben állt a kocsi, aztán elindult fölfele.
Szóval a nálam töltött három és fél éve alatt ez volt az egyetlen alkalom, hogy a kocsin az összkerék dolgozott.
Persze ez így egyébként nem igaz, mert a 2013-as CR-V-nél minden nulláról induláskor működik az összkerék, nem csak akkor, ha elforog az első.
A Forestert sem próbáltam még ki éles helyzetben. Biztos, hogy állandó összkerék?
Csak abból tudom, hogy az, hogy a körforgalmon úgy megyek keresztül, mintha ott se lenne.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Én az avittas 4évszakossal olyan jót autóztam csütörtökön ezen a taknyos aszfalton. Kis gázra 4 kerékkel fordult nagyobb gázra meg dobta a seggét. Tisztára David Higgins-nek éreztem magam.
Egyébként érzésre max kb évi 2 nap ha kell valóban az awd de azért jó hogy ott van végig mint egy őrangyal.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen