- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Nem volt semmi, fotózásra érdemes Fori, csak amiket Qru már meglőtt korábban, meg egy hófehér, bukócsöves STI. Majd délután hívnak, hogy mi van, a listát nagyon köszönte Hári, legalább nem kell körmölnie. Nagyon durva tisztaság, rend, fegyelem van ottan Seibikohoz képest, ami mindig ilyen őskáoszban leledzik kb. Ahogy odaértem, már vitték is be az autót, elvégre időpontra jöttem. Na, ilyen helyen se voltam még.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
CB
senior tag
Mennyire engedékenyek, ha ott akarsz maradni a kocsid mellett pl. a kötelező szervíz ideje alatt, hogy lásd, mit tesznek a kocsival?
Mert a jövendőbelim szervizelését én is egy ilyen helyen szeretném végeztetni.
Dolgoznak-e hozott anyaggal, pl. motorolaj?A szervizes srácokkal mi a tapasztalat? Rögtön alkatrész cserével akarnak mindent javítani vagy gondolkodnak is? Itt most olyanra gondolok, hogy pl a CR-V - men volt a hátsó diffin egy szervo hiba, de a hibás alkatrész kiderítése folyamatos próbálkozásokkal történt. Megrendeltek egy alkatrészt, kicserélték, majd mikor kiderült, hogy a hiba továbbra is fennáll, megrendeltek egy másikat, stb, stb.Már vagy harmadszor voltam fenn BP.-en, akkor kezdtek el a hírlevelek között turkálni, és kiderült, hogy általános hiba van, amire a Honda felhívta a figyelmet, és azt is megmondta mit, mire kell cserélni. Na, negyedszerre alkatrész cserével megjavult a hiba.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
blasko92
őstag
Engem nem zavartak haza, ott helyben meg tudtam várni az olaj+szűrőcseréket. Közben beszélgettünk, nem zavartatták magukat.
Hozott anyaggal is dolgoznak, akkor csak munkadíjat számolnak fel, és nem húzzák a szájukat érte, nem fikázzák, hogy ők ettől jobbat adtak volna.
Engem simán lehúzhattak volna a kerékcsapágyakkal, de nem tették.
-
CB
senior tag
Köszönöm.
Akkor engem a fotóitok, és a infóitok alapján megvettek.
Már csak egy Subaru kell hozzá.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
+1
Bár, ahogy olvasgatom, elmegy a kedvem tőle... Hengerfejesedés stb... Nem szeretnék még egy 3-6 millás kocsira 1-1,5 milliót rávágni, hogy a motort rendbevágjam meg a bajait...
Lehet hogy evo lesz bőle...[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
CB
senior tag
Nem rossz az a DSG váltó, addig amíg el nem romlik.
Nekem volt egy Touranom DSG-vel, nem sokáig, talán 2 évig volt nálam, de az alatt nagyon megszerettem.
Viszont nagyon sokat hallom, vagy olvasom mostanában, hogy gyakran hibásodnak meg.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Acheron
őstag
Anno én is nézegettem autókat DSG váltóval, hasonló okok miatt tettem le róla. A VW még hagyján, nem azért mert kevésbé kotlik meg, hanem mert sok van belőle, van tapasztalat, alkatrész és úgy ahogy javítható, akár még emberinek mondható áron is - persze váltó viszonylatban nézve (ez sem két fillér, nyilván). De pl a Ford féle PowerShift már nem ennyire ismert, elterjedt, olvasmányos élményeim szerint előfordul, hogy nem javítják az alkatrészt, hanem cserélik, ami már belekarcol a milliós tételbe. (A PowerShift is jó váltó egyébként érzésre, bár ő is el tud gondolkodni néha, ha gyorsan kellene kilőni. Sport mód megoldja, ott gyorsabb)
A Mitsu duplakuplungosa még kevésbé elterjedt, szakszervizen kívül nem tudom, vállalná -e valaki - ők pedig biztosan nem fognak barkácsolni vele.[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
"Nem rossz az a DSG váltó, addig amíg el nem romlik."
minden autós újságírónak beleverném ezt a fejébe. mert hogy igazából a lakosság jó nagy %-ának tök mindegy, hogy milyen "amíg el nem romlik". tök mindegy, hogy milyen jó nyomatékos a dízel, és milyen keveset fogyaszt, amikor józsika kigördül a szalonból. az én szememben például egy kocsi semmit sem ér, ami nem megbízható. amikor 4-5 éves kocsikban cserélik a dsg váltót, lehet tudni, hogy az egy szar.
abban viszont igaza van acheronnak, hogy a vw dolgok nagyon olcsón javíthatók a japánokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Ma én is meglátogattam a Hace műhelyt. Jöttünk az M3-on hazafele és egy tempósabb szakasz után minden karácsonyfa lett előttem. Seibiko szabin, ha jól emlékszek, nem is vették fel a telefont. Háriék természetesen fogadtak. Volt egy szegény keverékes tárolt hibám (akkor jött elő mikor egy bömbivel tempóztunk a belső sávban), de amúgy elvileg minden értéke jó volt. Megtakarították a légtömeg mérőt, törölték a hibát és egy forintot nem kértek el ezért! Kétlem hogy olvassák, de innen is köszönet nekik.
És valóban, teljesen más a környezet. Kiscsaládom beinvitálták az irodába, nekem meg kedvem lett volna lábat törölni a műhely bejáratánál.
Szóval remélem hogy ennyi nyűgje volt csak a motornak, de azért vannak kétségeim...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ó és majd elfelejtettem, tegnap volt lehetőségem végre egyedül kiautózni magam, Szilvásváradról mentem Egercsehin keresztül Bükkszenterzsébetre, majd vissza. Bár kicsit vizes volt az út, de így is nagyon jó volt. Pláne, hogy majdnem csukott szemmel is végig tudnék menni rajta. Az Ate tárcsák és betétek is jól bírták. El is rontotta a fogyasztásom, de így se rossz, 10,5 lett a vége.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Petester: akkor "majdnem" összefutottunk, mert én meg délelőtt hoztam el az autót.
A nagy része kész van, de nem kaptak / nem volt raktáron 2 db kerékcsapágy, csak 1 db, így majd jövőhéten még vissza kell menni kicseréltetni a másikat is. Ami most készült:
- motorolaj csere, szűrőcsere
- váltóolaj, szűrőcsere
- diffikben elöl, hátul olajcsere
- kormányszervoban folyadékcsere
- pollenszűrőcsere
- klímatöltés
- bal első kerékcsapágy, stabpálca csere
- fékfolyadék csere
- meg egy rakás átnézés, diag (futómű alkatrészei, csapágyak, katalizátor, kipuff rendszer, hibatároló, stb.)
Ez így volt mindennel együtt 176.500 HUF és igazából csütörtök reggel leadtam, aznapre kész volt.Az ucsó "tételről" majd még beszélünk Hárival, csak, amikor mentem az autóért, akkor punkt nem volt ott, de mondta, hogy jövő héten még beszéljük át, miket látott, miket kell előbb-utóbb cserélni az autón, meg hogy milyen "féktuningot" ajánl. Mivel a következő 2-3 évben nem szándékozom autót cserélni számba vehető alternatíva híján, így megcsináltatok rajta mindent szépen, amit kell. Ja, és szentem átszoktam Hace-ékhez.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
Én megszerettem, de volt két idegesítő dolog a működéséből adódóan, amit nem tudtam megszokni, főleg úgy hogy előtte is egy automata Honda CR-V -m volt.
Mikor álltam egy kereszteződésben, ahol nagy volt a forgalom, és egy alkalmas pillanatban ki kellett lőni, akkor rá kellett számolni 1-2 tized másodpercet, mert miután a gázra léptem, annyit habozott. Nem sok ez, de mikor jön az autó mindkét oldalról, forgatod a fejed, és erzed, hogy most jött el a pillanat, akkor elég rossz volt, hogy az a pillanat csak egy gondolatnyival később volt.
A másik, mikor a garázsomba álltam be. Simogatni kellett a gázpedált. Ezekben az esetekben a crv hidrokuplungos váltója egy álom volt. Sajnos az meg csak 5 sebességes volt, annál meg előzéskor kellett meggondolni mit csinálok. Aztán az új crv-ben ezt megoldották a sport móddal és a váltófülekkel a kormányon.Csak cvt váltós autóm nem volt még soha. Kíváncsi vagyok rá. 1-2 alkalommal próbáltam az új forestert, akkor nem volt vele problémám.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ez a bajom vele. Előzéskor is ott a lag. Mondjuk ez megkerülhető ha átlököd S-be. Viszont lassan kapcsolja a R-t meg az 1-est ha pl gyorsan meg akarok fordulni.
De hogy on legyek:
Feljöttünk a Mátrába, nedves aszfalt és közepesen sz@r útminőség várt de mind 3 előttem menő lehúzódott, így volt egy kis örömautózás.
Jah és az egyik faluban mértek is, amin meglepődtem de még bőven tűréshatáron belül voltam.
Az M3 viszont úgy be volt állva mint a szög.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
Jorus, Petester, köszi a beszámolóitokat, legközelebb (ősszel) nyilván a Hace-be viszem a vasat én is.
-
outsiders
aktív tag
Nyugtát adtak legalább? Ez azért elég masszív ár szerintem ezért a pakkért, bár ha minden kenőanyag Motul volt meg gyári Subaru automata váltó olaj került bele akkor azért az meg tudja dobni a költségeket
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #4736 üzenetére
"A Füzetben" volt összeírva részletesen. De csak az alkatrészek, anyagok kerültek 130k-ba, szal onnan nem sok már a végösszeg.
Egyébként belement a füzet szerint:
- motorolajból Motul 300v 7 lityi, az 39k
- difiolaj Castrol 2 lityi 10k
- váltóolaj Castrol 4 lityi 20k
- fékfolyadék Motul 4k
- szűrők, stabpálca 10k
- kerékcsapágy FAG 52k[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz blasko92 #4738 üzenetére
Egyelőre ennyivel, mert a többit már nem találom. Amúgy meg egy 22B-re kellene majd egyszer rányúlni, mert az a gyengém.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
outsiders
aktív tag
Komolyabb bajom van lehet hozzájuk megyek már nem a Seibikoba, de kopó fogyó alkatrészben Szépvölgyi a legolcsóbb továbbra is ahogy látom.
Más: végre 3 hét után látom bubut, baromi szép lett a kocsi, rá se lehet ismerni gyerekek... Kicsit poros, azt majd szépen leöblítem és jöhet a szeretgetés különböző kemikáliákkal Fogok venni egy méretpontos kiváló minőségű ponyvát rá, ha leteszem több napra, előtte meg elgurulok és lecsapatom a porszemek miatt mindig inkább ha van lehetőségem rá. Esélytelen lakás mellet olyan helyre állni, ahol ne lenne valamilyen fa felette, azokról meg hullik az áldás plusz a madarak is dolgoznak ügyesen. Volt a múlt héten egy eladó garázs 100 méterre tőlünk, egy beállós, lightos 5.6 milláért. Mondom köszi nem, ennyit azért nem ér, négyet adtam volna mert ha költözök el akkor is bukás nélkül tovább lehet adni ezeket simán.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Pont kérdezni is akartam, hogy mennyi és milyen olaj ment a váltóba. Seibiko is a Castrolt használja, allításuk szerint teljesen felesleges a Motul a váltónak.
Viszont a 300V-t drágábban mérik, mint Nyírőék, nem?
Mi lesz a Seibikos rendszám kereteddel? Marad?Outsiders:
Nekem csak annyi a bajom a Hace-szel, hogy piszok szar helyen vannak, ha ott kell hagyni az autót. Vagy taxi vagy segítség kell a haza és vissza jutáshoz.
Egyébként le a kalappal előttük, ennyire patika műhelyt nem minden látni.Amúgy ők családi vállalkozás? Vagy vannak alkalmazottaik is? Péntek délután csak Hári, Háriné és ifj. Hári voltak ott.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #4741 üzenetére
Seibikoban legutóbb 65k volt az olajcsere, szűrőcsere, pollenszűrőcsere, futóműállítás, azt nemtom pontosan melyikük mennyiért méri a Motult. Rendszámtartó egyelőre marad. Váltóolajra aszonták, hogy olajcserénél a 30-40%-a jön le max és elvileg ~9.5 liter van benne összesen.
Jövő héten viszem majd megint a másik csapágy miatt, meg amit még kell csinálni rajta.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz blasko92 #4742 üzenetére
Nem feltétlen a bugeye-t nézek, mert a blobeye jobban tetszik, de azok 5-6 millióért vannak.
Amúgy igen, STI-t szeretnék egyszer.
Na igen, egy GC8 sem lenne rossz, nagy szárnyal hátul...
De néztem evo 8-cat is, igaz az már 6,5 milla. Azt is jó ideje árulják...
Valami hasonló kellene, mert kellene egy fun verda amit néha kiviszik póposkodn vele, meg élvezni az életet!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
-
CB
senior tag
válasz Petester #4748 üzenetére
A tiéd kb ez a verzió?
A tetőablakoddal kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy azt csak így kibuktatni lehet, vagy a mögötte levő nagyobb üveget is hátra lehet húzni?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest