- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Petester #4033 üzenetére
Szépnek néz ki, de én úgy vagyok vele, hogy aminek a motorterét eladásnál így kiwaxolják, az nem valami jó. Aggodalomra ad okot. Feltétlenül attól, hogy milyen gazdája volt, van, látszik hogy a fénykép előtt lett lemosatva kívül belül... Én fenntartással nézném meg.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
Most beszéltem Nyírő úrral, nyomáspróbán túl vannak a hengerfejek, 3 helyen van javítani való (a szelepfészkeknél van repedés), ami ilyenkor nem meglepő. Jövő hét közepére várják vissza készen.
Az ok körvonalazódni látszik, nagyon úgy néz ki, hogy egyszer megfőzhették a motort, aminek a hozadéka mostanra csúcsosodott ki.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Sub-ZeRo #4053 üzenetére
A motorteret időnként én is megtakarítom, egyszerűen csak azért, mert jobb érzés így felnyitni az elejét. De lehet nem is vettem volna olyan hamar észre most azt, hogy vízpermetes a motortér a hengerfej probléma miatt, ha koszos belül minden.
Persze mikor megvettem, jobban esett, hogy poros volt minden és száraz.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szinte biztos, Nyírő szerint ez egy hosszú folyamat, amíg egy hengerfej probléma kicsúcsosodik, akár 40-50e km is kellhet neki.
Nekem csak egyszer volt check engine pánikom, a jobb hátsó lambda szonda üzent, de törölhető volt és azóta egyszer se jött vissza (kb. 4000 km-t mentem azóta).(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Tudni nem tudtam, mert az eddigi cikkekben nem találkoztam a Subaru nevével, de erősen valószínűsítettem a Toyota érdekeltség miatt (a Toyotát viszont majd minden cikk említi, nyilván).
Örülök, bár nagyon eddig sem nyugtalankodtam miatta A vas megnyugtatóan nagy, és rozsdát sem láttam olyan helyen, ahol gondot okozhat (a kipufogón igen, de arra vettem acélgyapotot)
Köszi a cikket, este elolvasom, most még meló van...
(#4055) Petester: Ez mindig is hátránya lesz a használt autónak, sosem tudhatjuk, mit is csinált pontosan az előző tulaj. Azért remélem, hogy "megfőzni" egy ilyen motort nem könnyű és nem is gyakori. Mondjuk hőt termelni azt tud... Hogy fogom én ezt élvezni télen
(#4056) Petester: Az 5S éppen ennek okán tartalmazza a tiszta, rendezett munkaterület / gép elvét, az az alapvetés, hogy (többek között) a tiszta gépen hamarabb észrevehető a nem üzemszerű működésből származó szennyeződés (pl olajfolyás, stb)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #4064 üzenetére
Közben utánanéztem és marginális lenne amúgy is az érintettség. Csak a Subaru WRX, WRX STI, Forester, Crosstrek/XV és a BRZ/GT86 alu géptetőit szállítja a Kobesteel ([link]).
Tehát nem a sz@r alu miatt lesznek hengerfejesek a gépeink.
Mondjuk Boeing géppel ne repülj, mert annak a szárnyát a Kobesteel gyártja.
mod:
Petester: Az enyémen is úgy tud pattogni a hőpajzs a hőtágulástól... Még télen is nem hogy nyáron. Az 1.8 TSI-nk nem pattogott így. Mondjuk nekem tetszik a hangja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Szépen tud pattogni megállás után
Hatásfok ide vagy oda, én előnyként értékelem a gyors melegedést, télen áldás! Nagyon utálok fagyoskodni, a dízeleknek kellett jópár km, mire elkezdtek meleget fújni. Ülésfűtés kötelező azokba a jószágokba (nálam egyébként is alap).
(#4066) Qru: Némiképp megnyugtató. Ha jól látom a korábban linkelt nyilatkozatot egészítették ki némi típusinfóval.
"Tehát nem a sz@r alu miatt lesznek hengerfejesek a gépeink"
Kár, most találgathatunk tovább, hogy akkor miért, mert hát ugye azok lesznek(#4065) Petester: Mi a baj a macskákkal?
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #4069 üzenetére
hát nálam az üléshűtés az, ami iszonyúan hiányzik, van egy olyan beállított keresésem is a hahun, ami az üléshűtéses kocsikat listázza. télen az ember hamar befűti a s.ggével az ülést , de nyáron a bőrben izzadni utálatos egy dolog és kezdem unni...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Az LS öröksége, ugye
Még nem próbáltam a hűtést, meglehet felkerül a kívánságlistára, ha megtörténik.
Én alapból szeretem a meleget, nyáron sem zavar az esetleg forró bőr - ha van klíma mellé. Ez a világos bőr pedig nem is melegszik fel annyira, főleg, hogy fóliázottak az ablakok.
De izzadni az ülésben én is utálok (fülledtebb időben nehéz elkerülni), olyankor azért szoktam ezen elmélkedni -
dethroner
veterán
Az automata klímás autó az mi mivel fűt télen? Mert nem hiszem hogy a meleg hűtővízzel, mert az öreg Rönómból kiindulva ilyenkor lennie kéne egy tekerős bizbasznak, amit vagy a kék, vagy a pirosra tekerek. Ebben meg semmi ilyen. Vagy a 17, vagy a 27 fok irányába lehet eltekerni az ilyet. Nem lehetséges hogy a hűtővíz hőfok nem játszik és a klímával fűt?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #4069 üzenetére
Előny egyértelműen csak az árát a benzinkúton fizeted meg többletfogyasztás képében.
Nekem a Subaruból nem hiányzik, a szövet ülés nem hideg mint a bőr és gyorsan tolja a meleget a motor télen is. a TDI-ben meg van/kell mert hiába van kiegészítő fűtés az kevés télen.
Toyotánál pl a lehúzógyűrű alultervezett, akár itt is vmi ilyesmi is lehet a gond.
mod:
dethroner: Általában van egy kiegészítő villanyradiátor és annak a hőjét fújják be az utastérbe ezeknél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #4074 üzenetére
Amíg nem melegszik fel addig nem (így gyorsabban melegszik fel a motor). Amint kellően felmelegedett a hűtővíz a kiegészítő fűtés (aka villanyradiátor) kikapcsol és klasszikus módon a hűtővízzel fűt (átáramoltatja egy radiátoron és egy ventivel befújja az utastérbe).
Ezen kívül van állófűtés de az ugye másik történet, ott egy kis kályha üzemanyagot elégetve melegíti fel a hűtővizet (bővebben).
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Tankolás után kis reggeli dugózás
Btw, ígértem pár sebesség - fordulatszám adatot:
50 km/h - 1100 rpm (4. fok)
60 km/h - 1400 rpm (4. fok) - 1100 rpm (5. fok)
70 km/h - 1350 rpm (5. fok)
80 km/h - 1500 rpm (5. fok)
90 km/h - 1650 rpm (5. fok)
100 km/h - 1900 rpm (5. fok)
110 km/h - 2050 rpm (5. fok)
120 km/h - 2300 rpm (5. fok)
130 km/h - 2450 rpm (5. fok)
140 km/h - 2600 rpm (5. fok)
150 km/h - 2850 rpm (5. fok)150 fölött az útra és a forgalomra figyeltem inkább
(#4077) outsiders: Jaja
30 km -el arrébb egyébként is helyreállt a rend.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #4076 üzenetére
A házi RPM táblába beírod magad vagy beírjalak?
Nem is vészes ez a fogyi. Mai fejjel bevállalnám simán.
A tiéd mikor gyártású?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Az az enyém, Qru-nak fapados 2.5 van
Ma vezettem faterom új S-Crossát, egész jó ez az 1.4T, nem olyan idióta módon adja le a nyomatékot, mint a TSI-k amiket vezettem eddig, egész lineeáris.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #4086 üzenetére
Így-így.
Kezd a Forik ára közelíteni az elérhetőhöz, és ez nem is Litván: [link]
Tegnap volt egy kis földutas kaland, Waze bevitt egy búzatábla közepébe ahol a földutat kijárták. A sár miatt nem páráztam mert M+S gumi van fent, inkább csak attól, hogy leér az alja vhol… De szerencsére mindenhol elfértem.
Minden esetre kikapcsoltam a földutak elkerülése opciót. Öreg vok már én az efféle kalandokhoz.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #4092 üzenetére
Nem is a felmenéssel van a gond, mert ott is felmegy ahol nem is gondolnánk. Inkább az, hogy ne érjen le a hasa.
mod:
2005-ös Lega SpecB 73k km. Elég meseszerű... Bár lehet a hengerfejezés óta ment bele ennyi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Ha valós a 73 ezer akkor sem ugarnék bele. Egy autó arra van tervezve, hogy menjen. Egyiknek sem tesz jót a sok állás. Se a csapágyaknak, se a gyűrűknek, se semminek. Persze semmi baja nem lesz pár hét állástól de ez vélhetően ettől sokkal többet állt ha valós a km futása. Ha csak egy esetleges generál óta ment ennyit akkor meg nem valós a futás.
mod:
blasko92: Pörgetni kell ezeket, enyém is 4000-nél van nyomaték csúcson ami azért elég magas. Persze ha a szelepvezérlés előbb váltana akkor ezt lejjebb lehetne hozni...
Gyárilag ezeknek elég halk hangja van, nekem is 4000-ig kb néma a motor felette kezd vmi kis hangja lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
Hiába tapostam padlóra a gázpedált, nem ment 2500 fölé a fordulat. Egyébként igen. Most hogy már egyre többet használom, igencsak visszakapcsolós fajta, ha jobban akarok gyorsulni. Ahogy mondod, 3-4000 környéke.
Viszont ami tetszik nagyon, az állandó összkerék miatt biztonságban érzem magam a kanyarokban. Mondjuk lehet a peres gumiknak is köszönhető, de nem imbolyog, nem dölöngél, szépen tartja az ívet ha bele is taposok a gázba.Jorus még sose hallottam ilyet élőben
-
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek