- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #4150 üzenetére
nem ül a segge, csak pattog/üt. de nem is tudom még, hogy mi a baja, csak érzékelem, hogy leesek az útról, ha ügyesen kanyarognék pilisszentkeresztről pilisszántó felé.............
a 140k amúgy s(h)o(c)k, az már lexus légrugó ár.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Ennek ennyi az ára sajnos, nekem is 270 lett beszerelve a két új gyári hátsó gátló..... Állítólag tartós és megbízható megoldás, kellőképpen egyszerű hozzá (nálam is kibírt 12 évet). Ha gyári magasságot akarsz a kocsival akkor nem jó semmilyen kiváltó szett igazából: vagy gyenge rugót raksz alá és leül a segge, vagy erősebbet és pattog el mindenen. Maximum ültetőrugók és sportgátlók ami szerintem reális alternatíva a gyárin kívül.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
na de milyen gyakran pakolja meg az ember? fölösleges extra ez a szintszabályzós izé. ahogy a xenon automata magasságállítás is, mennyivel egyszerűbb volt még az ls400-on is, kézzel tekergettem és kész. ezek azok az extrák, amik véleményesek egy tíz éves kocsiban.
örülök, hogy eladás előtt még jól megnyúz az outback
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
A xenon magasság állítás már kötelező elem minden új autóban. Ez mondjuk hasznos is, mert a nagy többség leszarja, hogy kiégeti a szembe jövő retináját.
Az állandó hátsó magasság se haszontalan, főleg olyan autónál ami terepen is mozog.
Ha meg eladás előtt vagy, vegyél bontott gyárit, úgy is sok döglött dízel OBK van. Tudok is ajánlani egy helyet.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Én nem értem mi van veletek.
Pont ezek az extrák, amik miatt az ember fia a Subaru mellett teszi le a voksát.
Ennek ellenére az utóbbi időben olvasom itt, hogy PD TDI motor az Outback-be, meg jó lesz a "karó" is a rugók közé hátulra, csak valami tartsa meg a kocsi farát.
A boxer motor, meg a szintszabályozás, meg az ajtó méretű tetőablak, Eyesight, stb., ezektől Subaru a Subaru. Az OK, hogy ezek mind fájó kiadások, de ezek alkotnak egy egységet. Ha mindent valami szarabbal pótolunk, az jó?
Parci-tól várnám legkevésbé ezt a "jó lesz oda az occsóbb is" megoldást. Bocs, de a kávés topikban pont az ellenkezőjét ismertem meg benned, ott ezekből a műszaki dolgokból szereted a jobbat használni.
Pedig egy autóban van úgy, hogy egy család utazik, akikért kár lenne, ha valami útközben elhasal.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Ezt azért kipróbálnám, hogy milyen, még mindig piszkálja a fantáziám az ültetett OBK.
Csak kérdés, hogy a lengőkarok mennyire térnek el a Lega és OBK között. És mehetne egy 18-as kerék is alá, nem túl peres gumival is.
Szerk.: Egy 215/50 R18 vagy 225/50 nem is olyan rossz, marad a komfort is, ha már a futómű kemény alatta.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én most ezt élem át a Bogárral. Már útvonalat tervezek, úgy közlekedek, pedig még nem is extrém az ültetésem. Kb. 7-8 cm lehet a hasmagasságom elől. Korábban volt annyira is lent, hogy egyszer eltoltam egy Red Bullos dobozt, mikor beközöltem.
Jelenleg ez a legmagasabb állása a futóművemnek:A Lega és OBK magassága között amúgy mi a különbség? A gátló és rugó hossza lehet az eltérés? Vagy a lengőkar, csonkállvány is más? Ha csak a gátló és rugó más, akkor ezzel nekem -8,5 cm lenne az ültetés. Az azért jelentős. És igen, van miből lefaragni, lásd a fenti kép.
(ó\_!_/ó)
-
kitalaltnev
csendes újonc
Üdvözletem az uraknak!
Ha nem bánnátok csatlakoznék a fórum közösségéhez egy Forester SG 2.0 XT tulajaként.
Kb. két hónapja az enyém, a főváros taposómalomból "menekítettem ki" vidékre ahol is az eddigieknél jobban igyekszem gondoskodni róla. Seibiko-ba vittem vissza revízióra, plusz lámpa, fék- és kipufogó felújítás után, gyári felnik beszerzése, valamint a beltérrel és a fényezéssel való törődést követően szinte már rá sem lehet ismerni.
Jelenleg a hátsó (az elődöm által gányolt, lecserélt gyári) gólyalábak pótlása előtt állok, gyűjtve a tapasztalatokat és a szóba jöhető megoldások, ill. alkatrész árak ismeretanyagát. Mindeközben persze már némi tapasztalatot is szereztem, úgyhogy azokat ebbéli kérdésekre szívesen megosztom majd (folyamatában is) veletek. Valamint, ha nem gond, az okosabbaktól biztosan kérdeznék is alkalmasint.
Egyelőre ennyi. Olvasok addig is...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4164 üzenetére
Üdv a klubban! Képet tegyél már fel pls. Betennélek az összefoglalóba, hogy sokasodjunk.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4164 üzenetére
Üdv, képeket Végre még egy SG Foris fórumtárs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz outsiders #4167 üzenetére
Tudom, olyanom lenne kapná a csippet rendesen. Nyugtat a tudat, hogy az enyémnek tudottan nagyon jó gazdája volt, aki semmit nem sajnált a autótól, plusz a városi üzemet is jobban bírja talán turbó nélkül, olajfogyasztásra is kevésbé hajlamos. Attól még kéne a blokk......
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Meg más ECU, csövezések, nagyobb fék meg minden kutyafüle..... Jobban megéri turbósat venni alapból Szép fokozatosan egyre erősebbek az autóim, idén leszek még csak 30. Következő autót majd építkezés után csak, az max 5 év. Akkor már legalább 6 henger a cél, legjobb egy utolsó mohikán vényóc lenne, szeretnék egy olyan autót amíg van éppkézláb és vállalható belőle. Volvo XC90 vagy ML Merci ami jelenleg tetszik ekkora blokkal, esetleg ha nem kell már nagyobb hasmagasság akkor valami bika kombi.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Az új Foresterben már 182 lovas a 2.5i motor [link].
Az már egész jó.Kíváncsi lennék, hogy ez egy átdolgozott FB25 vagy csak kapott egy ECU remapot...
outsiders: Én már barátkozom a villanyos/hibrid vonallal. Sajnos a sokhengeres dolog kimarad az életemből előre láthatólag.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4173 üzenetére
Nagyon szép, sztem a legszebb Fori az összes közül és a legjobb motoros is. Nagyon jól választottál.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz kitalaltnev #4173 üzenetére
Ejj, szép, gratula, sok balesetmentes km-t hozzá!
Qru: Ha majd szerkeszted az összefoglalót, Acheron nevét javíthatnád, mert most Archeron néven van kint. Minap én is elírtam a nevét, mert az összefoglalóból néztem ki.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4177 üzenetére
Hehe ezt már én is megkaptam otthon nyugi, majd hozzá szokik.
Petester: Köszi,javítva. Túl sok archlich huntelés vt, agyamra ment.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4179 üzenetére
Baba. Jól, megy mi? Azért van ott nyomaték is nálad.
Nekem csak egy ilyen homályos van most frissiben: [kép]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
gányolni nem fogok egyébként, sosem szoktam, akkor sem, ha drága az alternatíva. az viszont önmagában nem ördögtől való, hogy egy szintszabályzós, bonyolult gátló helyett az ember berak egy jót, fixen. ahogy azt sem szóltam meg, aki légrugókat cserélt normál rugókra.
ami a subaruságot illeti, a fene tudja, hogy mi az pontosan, de én ezt az autót nem igazán szeretem. félig igen, de nekem kényelmetlen és ez minden alkalommal zavar, amikor megyünk. ezért akarom eladni.
és igen, már nézem a lex ls-eket is
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
válasz kitalaltnev #4173 üzenetére
Nagyon szép. E miatt a forma miatt szerettem bele a Subarukba....bár nekem még nincs sajna....de ami késik, az jön.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Magadra ne vedd, nem azért mondtam. Én vagyok a hülye egyébként, mert nekem bármi van, csak eredetit engedek beszerelni, és ezt ellenőrzöm is.
Mikor az egy éves CR-V - mel nekitolattam egy opelnek karácsony előtt, és lett rajta pár kis karc, akkor is rögtön megrendeltem az eredeti lököst, meg sárvédőt, meg csomagtér takaró lécet. Sutty! Párszázezer. De így nyugodott meg a lelkem. Nálam az autó családtag.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
Akad igen, bár ez a modern automata váltó némileg 'megzabolázza' azt a 245 Nm-t, vagy legalábbis családbarátabbá teszi.
CB: ez a bakancsforma jön be nekem is, rajta volt a bakancslistámon.
A kissé leülő 'felújított' hátsó gólyalábak cseréje kapcsán mostanság ezen gondolkodok:
http://shop.pedders.com.au/pedders-ezifit-strut-808473l.html
Tapasztalata vagy hallomása ezekről v.kinek?Linkesítve.
[ Módosította: Qru ]
-
CB
senior tag
Aki ezt a cikket írta, az egyszerűen hülye.
Mert hát ugye nekem például pont bejön a forma, az összkép.
Úristen! Most jövök rá, hogy én elvakult Subaros lettem!A cikk írója meg vezessen olyan autókat, pl. Toyota CH-R, amiből hátrafelé csak kamerával lehet kilátni. Mert a mostani autós trend tényleg formabontó autókról szól, csak szerintem a hétköznapokban nehezen használhatók.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Szubjektív, erről kár vitáznia a cikk írónak. Nekem pl tetszik meg az új STi is közben a TC annak a formáját is nagyon kutyázta.
Petester: Őszintén? Nem lep meg...
Ha csak az újabb motorokat nézzük és kivesszük a képletből a szar turbós EJ25 és EE20-as motorokat (plusz hallani pár hengerfejes EZ30-asról, is ugye… ) az új FA20 és FB20 eszi az olajat (szar lehúzó gyűrű) és hajlamos hengerfejesedni + sorra halnak meg benne a katalizátorok, plusz a futómű gyengeségek is vannak...
Sajnos ez már messze nem az az agyonüthetetlen technika amit az EJ20-al megalapozott a Subaru...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4184 üzenetére
Hace Car-nál szokták beszerelni alternatívaként, én nem raknám be, szar kínai gyártmány, sok embernél kibírt 2-3 évet és összepisilte magát..... Csak az eredeti vagy ültetés sportgátlókkal és rugókkal szerintem. Én 2 hete rakattam rendbe, ugyanígy végigjártam mindent. Várj amíg erősödik a forint, akkor valamivel olcsóbban meg tudod úszni, németektől rendeli az összes szerviz.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
CB
senior tag
Valahol meg kell húzni a nadrágszíjat. Én eddig azt tapasztaltam, hogy az utastérrel spórolt a Subaru. Most próbálkozik az utastérrel is megnyerni a vevőket, valahol máshol kell spórolni.
Nem beszélve a vezetéstámogató kütyükről, ami nélkül ma már nehéz eladni autót. Ezek is viszik a pénzt.
Vagy rosszul látom?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4188 üzenetére
Azannya, kár...bár úgy látom, olvasom, h. ausztrál cucc, a beszerelés után (legalábbis a youtube-on) az eredeti kiállásával, magasságával mutatja magát az autó. A Hace-Car-ral is beszéltem már róla. Nah, akkor megint kezdhetem a spórolást... használt, felújítható égen-földön nincs...
Te gyárit tetettél be? Publikus, h. mennyibe fájt? -
nagyúr
válasz kitalaltnev #4191 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4191 üzenetére
Persze, ausztrálok gyártatják Kínában.... Nem igazán éri meg. Néztem egy Tein állítható futóművet is ami felújításra szorult, de túl sokat ültetett volna nekem, olyan 6-7 centit. Ezt sajnos ki kell köhögni, mind a 3 nagyobb szerviz aki ajánlott az összefoglalóban is, ezt ajánlja nyugodt szívvel. Sokan panaszkodtak akik mást rakattak be állítólag és megvették a gyárit utána.
Tied akkor az a 4 sebességes automata. Mennyire keni el a teljesítményt?Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
válasz kitalaltnev #4173 üzenetére
Nagyon szép, sok örömet, és persze sok balesetmentest vele!
(#4176) Petester, (#4178) Qru: Fel sem tűnt...
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Petester #4190 üzenetére
Pár napja olvastam valahol egy cikket, miszerint annyira drága a japán emberi munkaerő, hogy a karambolos autókat nem is javítják, mert nem éri meg, pár évesnél öregebb autókat nem találni a japán utakon, olyan meg hogy veterán autó, szinte ismeretlen arra felé. Fogyasztói társadalom csókolom, vedd meg, használd, dobd el! Miért ne lenne ez igaz az autógyártásra is? Drágán dolgozza magát halálra a Soto san, nem ér rá hogy a minőséggel foglalkozzon
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4193 üzenetére
Huncut auszik. Mert ahhoz képest nem bagóért vesztegetik ezt sem, pl. e pillanatban 140 e alatt nem találni párban újonnan, s azt is az ebay-en. Na, de akkor felejtős. Köszi szépen az infókat. Marad a gyári...
Keni. Papás érzet, igaz óra szerint meg pillanatok alatt 60-70-nél van. Padlót nyomva persze ellép, ill. a '3'as kulisszában tartva a váltót kicsit agresszívabb. Úgy tudnám még érzékeltetni, h. octi RSből (350 Nm) ültem át, s még úgy sincs semmi csalódás vele, pediglen ez a váltó régi darab.
[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
válasz kitalaltnev #4196 üzenetére
A fogyasztására leszek majd kíváncsi. Tudom, aki ilyet vesz, az annyira nem a takarékos motorja miatt. Viszont én is kacérkodtam már a gondolattal, hogy hagyom a fenébe a 11 mFt-os új autó vételt, és keresek egy jó állapotú automata xt-t. Szánok még a szervízre amennyi kell, rendbevágatom, aztán a különbözetet meg elfüstölöm. Mivel én évi 12000 km-t megyek, pár évig elautóznék a különbségből.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Acheron #4194 üzenetére
Úgy legyen, köszönöm.
Tizenvalamennyit megkajál biztos (nagy hűtő, erősebb turbó is került bele korábban), de őszintén szólva ezzel nem foglalkozom, mert havi ezer km-nél többet nem fut nálam sem a Fori, így a gondozására is marad pénz, pont, ahogy te is írod CB.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4198 üzenetére
Akkor ECU szoftba is belenyúltak gondolom, nem csak a hw lett bikább. Volt már padon mérve?
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Tudtok normális fényezőt/lakatost Budán valahol? Kicsit odébb van az se baj, de azért ha lehet nem mennék 30 km-nél többet, nehéz megoldani a visszautat. Első hátsó lökös, kis rozsdapötty a jobb hátsó sárvédőnél plusz egy telipolír lenne a program. Ami van tőlünk nem messze hely, ott elemenként 50k-t saccoltak, azt hittem lefordulok a székről
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen