- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitalaltnev
csendes újonc
Üdvözletem az uraknak!
Ha nem bánnátok csatlakoznék a fórum közösségéhez egy Forester SG 2.0 XT tulajaként.
Kb. két hónapja az enyém, a főváros taposómalomból "menekítettem ki" vidékre ahol is az eddigieknél jobban igyekszem gondoskodni róla. Seibiko-ba vittem vissza revízióra, plusz lámpa, fék- és kipufogó felújítás után, gyári felnik beszerzése, valamint a beltérrel és a fényezéssel való törődést követően szinte már rá sem lehet ismerni.
Jelenleg a hátsó (az elődöm által gányolt, lecserélt gyári) gólyalábak pótlása előtt állok, gyűjtve a tapasztalatokat és a szóba jöhető megoldások, ill. alkatrész árak ismeretanyagát. Mindeközben persze már némi tapasztalatot is szereztem, úgyhogy azokat ebbéli kérdésekre szívesen megosztom majd (folyamatában is) veletek. Valamint, ha nem gond, az okosabbaktól biztosan kérdeznék is alkalmasint.
Egyelőre ennyi. Olvasok addig is...[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
Akad igen, bár ez a modern automata váltó némileg 'megzabolázza' azt a 245 Nm-t, vagy legalábbis családbarátabbá teszi.
CB: ez a bakancsforma jön be nekem is, rajta volt a bakancslistámon.
A kissé leülő 'felújított' hátsó gólyalábak cseréje kapcsán mostanság ezen gondolkodok:
http://shop.pedders.com.au/pedders-ezifit-strut-808473l.html
Tapasztalata vagy hallomása ezekről v.kinek?Linkesítve.
[ Módosította: Qru ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4188 üzenetére
Azannya, kár...bár úgy látom, olvasom, h. ausztrál cucc, a beszerelés után (legalábbis a youtube-on) az eredeti kiállásával, magasságával mutatja magát az autó. A Hace-Car-ral is beszéltem már róla. Nah, akkor megint kezdhetem a spórolást... használt, felújítható égen-földön nincs...
Te gyárit tetettél be? Publikus, h. mennyibe fájt? -
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4193 üzenetére
Huncut auszik. Mert ahhoz képest nem bagóért vesztegetik ezt sem, pl. e pillanatban 140 e alatt nem találni párban újonnan, s azt is az ebay-en. Na, de akkor felejtős. Köszi szépen az infókat. Marad a gyári...
Keni. Papás érzet, igaz óra szerint meg pillanatok alatt 60-70-nél van. Padlót nyomva persze ellép, ill. a '3'as kulisszában tartva a váltót kicsit agresszívabb. Úgy tudnám még érzékeltetni, h. octi RSből (350 Nm) ültem át, s még úgy sincs semmi csalódás vele, pediglen ez a váltó régi darab.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Acheron #4194 üzenetére
Úgy legyen, köszönöm.
Tizenvalamennyit megkajál biztos (nagy hűtő, erősebb turbó is került bele korábban), de őszintén szólva ezzel nem foglalkozom, mert havi ezer km-nél többet nem fut nálam sem a Fori, így a gondozására is marad pénz, pont, ahogy te is írod CB.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
A korábbi gazdi elmondása szerint nincs szoftveres beavatkozás, és erre a témára a Seibiko-nál sem pörögtünk rá különösképp. Mérve nem volt, s most úgy gondolom sem optimalizálva, sem tovább mérgesítve nem lesz. Minél inkább a gyári állapot visszaállítására/megőrzésre mozdultam rá. De olyan szinten is, h. pl. már elindultak az eredeti hozzávaló kerékcsavarok, vagy user manual könyv, továbbá a hiányzó hátsó pohártartó is a tengerentúlról. Úgy vélem, mindezt meghálálja. Aztán meg én is neki.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4210 üzenetére
Ha ezt előre tudja, akkor inkább újat vett volna.
Te vasad, olvasgattam tegnap sokat, azóta már síri csendes? Vájt fülű hifis vagy (nem pejoratíve), vagy csak szereted, ha menet közben (is) csend honol a dobozban?
Tegnapi kérdésedre: szolnoki fényezőt (elemenként 20 k) tudnék neked javasolni, fantasztikusan dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4213 üzenetére
Igen, szolnoki. Igaz a naffaluban nyomom napközben, de estére mindig hazatérek.
Nos, akkor neked sincs más hátra, mintsem beszélni velük, majd a kiterveltek megvalósítása céljából letenni az autód itt:http://autofenyezes.org/?page=fooldal
Jó hírük van, ugyan személyes tapasztalatom még nincs velük, de ide lesz vive majd az enyém is...
Hátsó diffi zajra nem emlékszem, de majd hétvégén megfülelem.
Akkor jól haladtál, h. ha a kerékjáratok és tükörháromszögek befedése maradt már "csak". Komoly és drága projekt jól megcsinálni, ennek ellenére semmi nem is fog látszódni belőle. Nagy álmom nekem is. Biztos tudod, hogy bármilyen csúcsminőségű zajszigetelő anyagot kapni hozzá, csak zsé legyen Assezm nekem a leghátra szorul.
Köszi. Kifundálom a kérdéseket.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4222 üzenetére
Hünnye, szíp vas. Bejó látni!
A hétvégi csendért bocsi annyira érdekelt, miről dumcsiztatok itt a korábbiakban, h. éjt nappallá téve elolvastam minden korábbi hsz-otokat! Most kissé még kavarog a fejemben a rengeteg infó, de pl. egy sereg szaki honlapos elérhetőségét tettem el a kedvencekbe, ill. sokat megtudtam a lassan már szinte süketszoba Fori projekted eddigi alakulásáról is. Nem semmi.
A tali természetesen ok. Hozzuk össze a minitalit, ha legközelebb jöttök. Minimum egy jó kv vagy teára a vendégeim vagytok mindenképpen, nálunk leverhetitek az út porát, s közben pedig megpislogjuk egymást, meg a vasakat...
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4247 üzenetére
Míg a gépek egymással duruzsoltak, addig te meg fényképeztél. Milyen arc vagy! Eszembe nem jutott volna, de te fineszesebb vagy, úgy néz ki. Több képet nem készítettél?
Fogok majd kérdezni... Az ajtó gumikéderek hangszigetelése, ill. a lepusztult hátsó gólyalábak v.milyen megoldása, amin tipródom. Meg a teljes belső kárpit felújításon, kormány-, váltógomb újrabőrözésen. De csak csendben, nektek mondom, a páromnak még csak elolvasni sem szabad! ...jelenleg már nagyon várom kis szerzeményeimet az USÁ-ból.
98-as benyát javasolsz/javasoltok akkor a 2.0 turbómba (is)?
Petester: Kitartásodhoz erőt kívánok. Mondjuk a helyedben én már egy idegroncs lennék , de ez téged nehogy visszatartson!
A jövő hétre lesz kész?[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
Értem. Így 260 e km után a gyáriról sajnos már nekem sincs sok jó véleményem.
Sokat várok majd a bőrözésről. Terveim szerint sötétkék lesz mind a kormi, mind a váltógomb, mint anno a gyári volt (nyomokban még látni a színét ), (mondjuk úgy, hogy subaru)sárga cérnával.outsiders: Ja, oda fogok szokni tankolni, bár utálok arra járni, mert hétvégente majd mindig kb. kétmillió autó és embertömeg van arrafelé.
Az ebay-es gumicsőből milyen átmérőjű a legjobb megoldás, milyen hosszú szükségeltetik, s te hova tömködted be? Ragasztani nem kell? Ezt tervezem egyébként én is, mert kérdeztem a szervízben az eredetit, de az emlékeim szerinti a 80 e/ajtó és a 30 e/tükörháromszögeknél számomra már olyan költséget jelent, amit nem feltétlenül tartok értékarányosnak "ide" elkölteni, ha nem szükséges. Ennyiért ugye a hátsó gólyalábak is elérhetőek beszereléssel egyetemben, vagy pl. csudaszépen úrakárpitozzák a Forit, avagy ennyiért már olyan letibe fényt is kapni annál a festő gurunál, hogy megszólal.[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4266 üzenetére
Ok, köszi, s majd lécci megmuti, hogy s mint kell. Cserében én meg megmuti neked a diffizaj hiányát. Legalábbis remélem mert nem emlékszem semmi ilyen zavaró hangra most hétvégéről, mikor meg lett hajtva a vas. Ha megendeged, abban bizok, hogy ez jelenség "pusztán" neked zavaró (halkabb lett az autó, vájtabb a füled, stb.).
De majd a szakik megszakértik... -
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Petester #4286 üzenetére
Nehéz elhinni, hogy ne lenne az OBK (de említhetjük itt pl. a Forit is) ültetésének a gyári gólyalábak alkalmazása helyett más megbízható módszerrel való alternatívája. A régóta meglévő ilyen vevői igényt a brutál vásárlóerejű és élénken ötletelő német, svájci, angol piacon csak kielégíti jópár gyártó, bizonyosan van ennek neten is elérhető szakirodalma. Valamint videók is az ilyen ültetőszettek beapplikálásáról, kinézetéről, tulajdonságairól, esetleg tartósságáról, stb. Az igazi kérdés szerintem csakis az ár, azaz, hogy a "kisördögi" tervek megvalósítása költségében megéri-e. Tartósságában vélhetően nem, de szerintem egyikőnk sem tíz évre tervez (mint amit a gyári futómú tartósságáról olvasni). Ergo, ne add fel...
Nekem is ez a heppem, s kétnaponta éjjelenként bújom a netet outsiders cartárs jóintelmei ellenére is.[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4288 üzenetére
Nyilván (s gondoltam is, hogy) te is behatóan végigtanulmányozad a lehetőségeket a gyári hátsó gólyalábak kiváltására, de ezt én is végig akarom csinálni, sejtvén, hogy ezúttal is lesz a vége Ami viszont mindig-mindig elgondolkodtat, az éppen az általad is írt ár-érték aránya, ami viszont a pl. a mai nap úgy néz ki, hogy amíg a gyárinak 180 e darabja, azaz kb. 400-ból áll meg a végén a mutatvány, addig pl. az ominózus pedders hátsó szett már 145 e-ből házhoz hozatható, így az a beszerelés 20 és a futóműállítás 12 ezres munkadíjával együtt is "csak" 200. Mivel összességében én az autó árát simán rákölthetném még a 2004-es Fori feltámasztására-megóvására, van az a nap, hogy azt gondolom, az auszi-kínai kombó szett is jó lehet...másszor meg természetesen a gyári szintezős futóműről álmodom. Nah, majd lesz v.hogy...
[ Szerkesztve ]
-
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
kitalaltnev
csendes újonc
4, ahogy mondják. Olyan komótos, lomha, az elmúlt bő két hónapban annyira hozzá akklimatizálódott a kellemes vidéki tötymörgéshez h. úgy kellett combból rugdosni a pályán előzés előtt, h. visszaváltson. De persze már összeszoktunk, imádom a kis ósdi öreget. Egyúttal szedi a lábát ez az autó ezzel a turbós boxerrel. Az meg igazán fickós, ahogy pl. lámpánál meg tudni indulni négy kerékről egy gumi-nyikkanás nélkül. Ezt a csalóka komótos fürgeségét (mert érzetre korántsem mutatja magát annak) meg még mindig nem tudtam megszokni, de jóóó.
[ Szerkesztve ]
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Acheron #4390 üzenetére
S az ápolás a kasztnira is ráfér. Ma pl. szabit vettem ki, hogy lewaxoljam a Forit. V.mi mélyápoló fekete Sonax termék. Nagyon baba de meg kellett vele dolgozni jócskán. 9kor kezdtem, 18.30ra már kész is lett! Igaz egy glicerines gumibizbaszok, műanyagok és tetősín kezelést is beiktattam pihenésül. Egy csodaszer ez a glicerin, egy az egyben higítva is! Köszi, h. mondtátok...
Nagyon gonosz még feketébb lett ettől a wax-glicerin kombótól az autó.Mindeközben megjöttek az eredeti Subaru kerékanya-csavarok is Amcsiból! Úgy örültem neki, mintha Karácsony lenne. Kb. fele annyi súlyúak, ill. jóval kisebbek, s persze kinézetre is minőségiek, nem úgy, mint a kocsin eddig használt hamisítvány (vaterás) szarok.
[ Szerkesztve ]
-
-
kitalaltnev
csendes újonc
Ez a gumis+törés történet akkor sajnos ragadós, mert nekem meg most a keréktőcsavart sikerült eltörnie a gumisnak a nyomatékkulccsal a kilazítás során. Nem tehetett róla, a tőcsavar nagyjából egyből kettétört. Úgyh. most a jobb elsőn eggyel kevesebb anya van. A tőcsavar torzója némiképp tartja is a felnit...
3 k-ért igazán jutányosan vetted az anyát, ha eredeti, mert az órmótlan rusnya hamisítvány van 390-ért a vaterán.
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest