Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alidoki68

    újonc

    válasz FeniX- #15575 üzenetére

    Szia FeniX!

    Köszi a gondolatot, de az biztos, hogy nem "hüvelyszintű" a probléma, mivel nem az égéstér és a víz között
    közlekedik a víz, ami abból derül ki, hogy nincs "gőzmozdony effektus", azaz nem füstöl eszeveszetten
    a kipufogó és a hő sem megy a nyomáskiegyenlítő tartály felé, mivel a víz sem rotyog, hanem szépen tartja a hőfokot.
    Így logikai alapon a víz talál utat az olaj felé, valószínűleg a melegedéssel együtt táguló kis repedésben, ami sajnos azt jelenti, hogy a hengerfej anyaghibája járatos lett, vagy megrepedt. Annyit látni, hogy ha a kiegyenlítő tartály kupakját meglazítom, akkor kisebb nyomás keletkezik, de ez a "trükk" csak arra jó, hogy az átszivárgás lassúbb ütemben zajlik.
    Úgyhogy lőnöm kell egy hengerfejet, ami remélem bírja majd pár évig, de mivel az előélete nem ismert ez lutri lesz.
    Egyébként mindig becsülettel figyeltem arra, hogy ne zöld, hanem rózsaszín fagyállót töltsek, ami "alubarát" és cserélgettem is, hogy az elöregedéssel ne keletkezzenek benne agresszív összetevők, ami az anyagot hajlamosabb pusztítani. De nem csak mi öregszünk! Igaz ez mégsem egy BMW-s blokkrepedés, mert akkor már nem lenne tovább. Ezeknek a kis autóknak szerencsére több életük van !!!

    Üdv, Alidoki

Új hozzászólás Aktív témák