Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vil59

    tag

    válasz Alidoki68 #17601 üzenetére

    Üdv !
    Valóban, kár volt szenvedni a műszerfal áttevésével.. De az igazság az, hogy a benzinszint mérő kiszedése és annak úszójának a pontos beállítása még nagyobb feladat..De más megoldás erre a hibára nincs.
    Ugyanis,ha újat veszel bele, az valószínűleg utángyártott. Sajnos annak is megvan ilyenkor a nagy esélye, hogy szállítás, tárolás közben, elgőrbűl az a hosszú huzal, aminek a végén van maga az úszó dob. Ilyenkor van az, hogy beépítés után, hamis értéket mutat és nem jelzi, ha már kifogyott a tank,vagy éppen ekkor többet mutat..
    Nekem, nem emiatt mutatott más értéket, hanem mert az ellenállás tekercséből három szál el volt korrodálva és persze a bal szélső oldalán,ahol a visszajelző lámpa érintkezője is található.
    Ezen kívül, ha nagyon lötyög az úszó huzal stiftje, akkor nem mindig van elektromos érintkezés a tekercs felé és úgy viselkedik a műszer mutatója, - (ha már öt liter van csak benne) - , mintha teljesen kifogyott volna a benzin.
    --Valószínűleg, neked is el van gőrbűlve ez a drót. Méghozzá a tank alja irányában.
    Amúgy,mikor még öt liter van benne akkor egy érintkező segítségével záródik egy áramkör a csúszkán és világít a figyelmeztető izzó.
    Amint kiűrűl a tank, akkor az úszó leér az aljára, az ellenállástekercs legutólsó száljával érintkezik a csúszó fül és a műszer mutatója a piros sáv aljára kerül.
    Én a pontos beállítást -harmadszorra, ki-be véve, mivel újat csak kínait kaptam-, az öt literre kalibráltam be, mert az a fontosabb nekem, hogy mi a vége és nem az,hogy mennyi a húsz liter. Mert akkor meg a keveset méri hamisan...
    A benzinszint mérő a jobb hátsó ülés alatt található, egy karika fedlap alatt. A kupak kitekeréséhez célszerszám kell, de meg lehet oldani egy kombinált fogóval is,miután le van húzva a két gumicső és le vannak választva az elektromos vezetékek.
    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák