Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alidoki68

    újonc

    Kedves Bringasisti!

    Köszönöm a gyors reagálásodat!

    A bendix leszigetelésén csak azt értettem, hogy mivel nem húzott be, szétszedtem és egy belső, leszakadt testkábel visszaforrasztása után a házat, az illesztéseket, a műanyag részt tartó csavarokat ragasztóval
    a párától lezártam.

    Amit továbbra sem értek, hogy az új indítómotor -ami kicsit más fazon- de azon egy gyári kupak is van, így kizárt, hogy rosszul (fordítva) kössem vissza szintén nem ment. Azt nem szeretném ütögetni, mert esetleg visszavinném.
    A régi indítómotort is visszatettem de az se mukkan.

    Sajnos a rövidre zárást nem értem egyértelműen, hogy mit-mivel, illetve kicsit tartok tőle, hogy ha rossz kontaktot csinálok, azzal további kárt tennék.

    Műszerem van és azzal direkt kimértem, hogy a tekercsek nincsenek elszakadva, ha gyújtást adok, akkor a rendszer feszültséget is kap.

    A csavarokat természetesen megreszelgettem, a csúszkaérintkezőt többször rátoltam, így ilyen jellegű érintkezési hiba nem lehet.

    Amit még be kell vallanom, hogy az egész szerelés elején az akku sarukat nem vettem le és a + testet kapott, amitől ott volt egy nagy szikrám. De mivel nem az indítómotorhoz értem, egyik indítómotor sem reagál, az aksi is jó, áram eljut az indítómotorig, ezt nem gondoltam a baj okozójának.

    A biztosítéktábla is rendben, de az indításkor a motorhoz a 12V megérkezik.

    Ezt a rövidre zárást még megpróbálnám, csak arra kérnélek, hogy azon a jó fotón jelölt meg légy szíves, hogy mit mivel érintsek össze!

    Bocsánat a sok fárasztásért, az eddigi segítségedet is nagyon köszönöm!

    Alidoki

Új hozzászólás Aktív témák