- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15101 üzenetére
Szuper, látom! köszönöm!
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Hétvégén járattam városba a Feliciát, de továbbra se indítja el a ventillátort, pedig a hőgomba már ki lett cserélve.
Egyik ismerősöm azt mondja hogy termosztát baja lesz, és hogy cseréljem ki.
Egy jó minőségű cucc belőle nem olcsó, esetleg van ötletetek, hogyan nézhetném meg hogy jó-e? Nem akarok már vaktába cserélgetni.
Amúgy a vízhőfok mutató teljesen jól mőködik, de azt mondják attól még lehet rossza a termosztát.
Köszi a válaszokat!
Üdv,
KMarco
-
kmarco05
csendes tag
Oké, de kicsivel 110 fok alatt volt már stabilan a népliget előtt a dugóban, ott már azért illene bekapcsolnia.
Van ez a vízhőfok jeladó is, állítólag ezt is érdemes kicserélni
[ Szerkesztve ]
-
tsiga18
tag
válasz kmarco05 #15105 üzenetére
Az én feliciámban 90 és 110 fok közötti egy harmad útnál feljebb sose megy a hőmérséklet mutató, de a venti zúg rendesen. Ha sikerül elérni egy 50-60-as tempót utána 1-2km-en keresztül, akkor szépen visszahűl kicsivel 90 fok alá.
Az normális, hogy ha a motor nem jár és a kulcsot is kivettem belőle a venti még zúg 1-2 percet? -
kmarco05
csendes tag
Igen, lehet azért van ez nálam is mert egyszerűen későn kapcsol be a felicia hőgomba.
Asszem veszek egy 120-ast, beleteszem aztán meglátjuk mikor indítja. Ha időbe bekapcsol, és megy a venti, akkor se a jeladó, se a termosztát nem lehet rossz, tehát feleslegesen cserélni se kell.
[ Szerkesztve ]
-
kmarco05
csendes tag
Egy kérdés még a 120-as gombáról, ha hülyeség, javítsatok ki.
Ha előbb kapcsol, akkor azt azt is jelenti hogy nem éri el a motor sose a magasabb hőfokot, vagyis arányosan többet fog talán egy kicsivel fogyasztani, mint a feli-gombával, ami meg 500 fokon kapcsol, nem?
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz kmarco05 #15108 üzenetére
A jeladó a műszerhez egy ötvözet ellenállás ami nem tud elromlani, esetleg meg kell lazítani és ismét meghúzni hogy a kontaktus meglegyen. A termosztátot ami nem pénz tesztelheted úgy hogy a ház előtt járatod a motort alapjáraton és egy idő után vagy bekapcsol a ventilátor vagy felforr a víz. Utóbbi esetében ha azonnal leállítod a motort nem károsodik semmi, de a kiegyenlítő tartály kupakját ne babráld mert a túlnyomás megszűnik és az összes víz a kezedre ömlik. Én rendszeresen szoktam helyben járni a bevárosban, ezért két méter kábel és a kocsiból kapcsolom a ventilátort nem várom meg hogy most ha egy tized millimétert mozdul a mutató akkor zug a ventilátor vagy sem. Igaz valaki kioktatott itt a topikban miatta.
BENEFON DELTA--------N8
-
kmarco05
csendes tag
Gondolkoztam amúgy ezen is Bringás, de végül arra jutottam hogy van elég kapcsolgatni valóm a felicióban, nem fogom még a ventit is én magam kapcsolni.
Köszi a tippet a jeladóhoz, megnézem majd azért, nem-e lazult tényleg ki, de a 120-as gombacsere után sokminden ki fog derülni, kiváncsi leszek.
Képzeld egyik helyen 3.600 Ft meg 4.000 kerestem vagy fél órát mire találtam egy öreg szakit akinél 1.600 ért van 120-as gomba. Annyit megér még ha csak próbaképpen is.
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Nah, kajaidőbe kiugrottam az autoalkatrészeshez, meg is vettem a 120-as gombát, ott helybe ki is cseréltem, majd ahogy kifordultam a boltból 2-3km után a kocsisorba ácsorogva be is indult a venti.
Aztán egy idő után persze kikapcsolt, aztán vissza is értem a munkahelyre, de ami a lényeg hogy végre hallottam dolgozni a jószágot.
Jellegzetes hangja van, most hogy visszaemlékszem amióta megvan ( 2-3 éve ) nem hallottam ezt a hangot, vagyis jó ideig szabin volt a kis lapátos.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz kmarco05 #15113 üzenetére
Az ál környezetvédők kitalálták hogy magas hőfokon kell a kocsikat járatni a károsanyag kibocsátás okán, ezért kicentizik a bekapcsolást és az idegrendszerünket. Szerintem a 30 -as években igaz más okból megoldották a gázüzemű autók működését azt kellene forszírozni nem a ventilátor bekapcsolást. Csak az a gond hogy a környezetvédő okosok a 250 lóerős kocsikból nem tudják a seggüket kiszakítani ezért valami mást kell mondani hogy mindenki lássa hogy mennyit tesznek a környezetért.
BENEFON DELTA--------N8
-
kmarco05
csendes tag
Értem én csak nekem ez az egész ott kezdődött eleve hogy álltam Pesten a dugóban és majdnem elérte a 110-et, de még akkor se indult el. Most meg még jócskán nem tartott ott, mégis beindult, nekem ennyi elég.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #15116 üzenetére
De értem. Sokáig rá sem néznek, max kap egy kis csapvizet a rendszer, aztán a karbantartás hiánya előbb- utóbb visszaüt. Aztán meg szidják, hogy szar.
Én ezt nem szoktam megvárni, de ha bekövetkezik, akkor a dolgot igyekszem gyári állapotra/tűréstartományba visszahozni, hogy ne menjen az üzembiztosság rovására és lám megbízható gyári autóim vannak (ugyanezt tapasztaltam más márkával is). Itt most kiderült, Kmarco rendbe tette nagyjából a rendszert és vígan autózik tovább. -
pentoda1
csendes újonc
válasz kmarco05 #15117 üzenetére
Az kb jó. Bár még az idén nem volt igazi vad kánikula, de dugóztam mostanában is nem keveset melegben. A műszer szerint kb 105-107 fok körül bekacsol a venti gyári hőgombája és ezt tartja szakaszos üzemmel. Idén még nem érte el a 110 fokot a mutató, dugóban sem. Forrni, meg pláne eszébe sem jutott.
[ Szerkesztve ]
-
kmarco05
csendes tag
Való igaz Pentoda1, megérte az autó hűtő rendszerét ha kicsit is de rendbe tenni. alig nyúlt hozzá az ember és érezhető a javulás. nyár közepén meg ugyis minden kiderül, ahogy hallottam, hosszú forró nyarunk lesz.
-
peti_s
addikt
válasz Mágus2 #15097 üzenetére
Köszönöm a választ, nos a mihamarabb az kb két hét lesz, eddig túl vagyok 15 indításon, leálláson, még működik. remélem így is marad. Megfeszegettem kicsit, le tudom a gyújtásról kapcsolni, így nem kell lekötnöm az akkut, de a kulcs kivételéhez pontosan 90 fok még hiányzik. Reméljük a legjobbakat, egy gyári új gyújtáskapcsoló betétem van otthon.
-
Kisbatyu75
tag
Múlt hétvégén nekem is megvolt az olajcsere és olajnyomás kapcsoló csere. Azóta már megjárattuk, szerencsére semmi nyoma az olajcsöpögésnek. a blokk alját is lepucoltgattam brigéciollal, hogy lássam, ha folyik valahol. Viszont az mennyire normális, hogy a fűtéskapcsolóval nem lehet teljesen levenni a fűtést? nem azt mondom, hogy nagyon fűt, de ha nem megy a ventilátor, akkor elég meleg levegő áramlik a befúvón. Ha megy a ventilátor, akkor tud annyi levegőt átfújni a radiátoron, hogy nem melegszik fel.
Viszont hiába cseréltem ki a termosztát ház alatti tömítést, húztam meg a csavarokat és cseréltem ki a hőmérséklet érzékelőt a termosztát házban, akkor se melegszik fel a víz a fehér sávig. Erről van egy nem túl éles kép, de menet közben így sikerült:Szerencsém volt, hogy beszereztem több méret fém alátétet az olajleeresztő csavarhoz. A csavar tetején a gyári méret. Még csak rá sem megy a csavarra.
Lefényképeztem a leeresztő csavar helyét, szerintetek így kell kinéznie?
Lenne még egy kérdésem! A kerékagy takaró műanyag kupakot be lehet szerezni valahol? Sajnos az egyik keréken nincs meg, félek tőle, hogy a csapágy tönkre mehet tőle. A hidegindítót lehet ilyen melegben tesztelni valahogy? Úgy emlékszem az utolsó hidegekben kicsit nehezebben indult és csak gázpöcögtetéssel tudtam a lefulladást megelőzni, míg be nem melegedett, de mostanában nem kell így játszani vele.
[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap ki kellett cserélni a hűtőből kimenő alsó csövet, ami meg is történt.
folyóMa reggel arra mentem le hogy üres a kiegyenlítő tartály, kb 1,5-2l vizet elnyelt most ujratöltéskor.
Végignéztem a rendszert, sehol se láttam csöpögést, egyedül a hűtő bal alsó sarkában a ráhúzott kivezető cső és ma a hűtő fala között kilátszó kis csonk, amim kb. 2-3mm az volt körbe vizes.
Szerintetek mi lehet ?
Remélem nem nagy a gond!
Köszi a visszajelzést !
Üdv,
KMarco
-
pentoda1
csendes újonc
válasz Kisbatyu75 #15122 üzenetére
Kérdés, hogy tényleg nem melegszik-e fel (nem hiszem), vagy a műszer mutat hülyeséget.
-
kmarco05
csendes tag
Szerencsére megegszik, alsó/felső cső, illetve a mutató is beáll, nem rugózik.
Közbe egyik kollégám megnézte és után kellett húzni a csavaroknak, most meglátjuk hogy ennyivel megúsztam vagy hűtőcsere lesz.
Mondjuk közel 20 éves autóról beszélünk, tehát még az se lenne meglepetés, de én örülnék ha most nem kéne még azt is lecserélni.
Meglátjuk...
-
pentoda1
csendes újonc
válasz kmarco05 #15126 üzenetére
Ha felöntés után nem járattátok meg, akkor szerintem csak a légbuborék tűnt el álltában a rendszerből, azért esett a szint.
A feliciát repedt hűtővel vettem, nem is tudtam, csak mire hazaértem üres volt a kiegyenlítő Ráadásul csak alig észrevehető volt, mert ami szivárgott az rögtön el is párolgott a forró hűtőn. Szerencsére nem lett baj.
-
kmarco05
csendes tag
ó mentünk vele nem is keveset, de közbe ki is derült hogy felette az új hőgomba alatti tömítés engedett és az folyt le a csőre, majd pedig 2 oldalt alul , és azért tűnt úgy hogy a csőből ereszt a tövénél.
Most elsiettem nemrég vette új vörösréz alátétet, remélem ezzel mostmár tényleg megoldódik.
-
kmarco05
csendes tag
A hűtőrepedés sokáig nekem is esélyes volt.
Főleg ha látnád ahogy kinéz, még a hűtő tartó bakok is szét vannak rohadva, állítom ki se tudnám cserélni... No de úgy néz ki szerencsére a hűtő megúszta, és csak egy alátétet kellett cserélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kisbatyu75 #15122 üzenetére
Az a kád mar javítva volt. Gyárilag az a persely nincs benne.
-
vil59
tag
válasz kmarco05 #15128 üzenetére
Csak egy észrevétel.Én a hűtő hőgombát alátét nélkül csavartam be a helyére.Igaz,elötte 1500-as polírpapírral,a felfekvő rézkarimát fényesre munkáltam.Csak kis erővel húztam meg a menetben és soha nem eresztett.Valószínü,hogy a hűtő műanyaga látta el a fémkarika szerepét.
Találkoztam már olyan gombákkal,melynek a karimája hullámosan volt esztergálva,vagy épp legyártás után,egy szemmel jól látható ütést kapott ez a felület.A legpuhább alu tömítés sem ér ilyenkor semmit.
Arról nem is beszélve,hogy a gomba ráhúzásakor a hűtőben lévö fogadófelület berágódik.Sikeres az út,az állandó csöpögéshez... -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
valamelyikőtöknek van tapasztalata 1-es generációjú Octavia-val kapcsolatban?
( 1.6-os, benzines, ~2000-es évjárat )
Azokban is ez az MPI förmedvény van? ( bocsánat, szubjektív )
Mennyire rohadnak?
Az teljes egészében VW motoros?
Üdv! -
FeniX-
aktív tag
válasz Mágus2 #15134 üzenetére
És "vehető" kategória? Alkatrész árak? Fogyasztás?
Nem tudom, mennyire lehet éles határvonalat húzni egy favorit-felicia meg az újabb, octavia, fabia alkatrész árak között, a vw-sége miatt.A gyengussága nem számítana, elég szolid sofőr vagyok. ( Motorral szoktam jobban húzni, hehe )
[ Szerkesztve ]
-
kmarco05
csendes tag
Vil59 telejsen leírtad az én problémámat, mintha csak együtt szereltük volna.
Én egy olcsóbb kategóriás hőgombát vettem bele, több mint valószínű hogy kifogtam valami félre-esztergáltat, mert amikor az új alátéttel beletettem, szivárgott.
Mondjuk megoldottam így is okosba, de azért kicsit idegesítő hogy így árulnak alkatrészeket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FeniX- #15136 üzenetére
Vehető az erősebb is. Nem a vw motor a drága benne, az octavia egy nehezebb autó, mint a felicia, a szervó elég drága ha ereszt, szervó nélküli kivitel nincs. Fékek, gumik szintén drágábbak, de nem vészes. Az elektronikai részéből a zárak drágák és szeretnek is romlani. Ezeken kívül egyáltalán nem vészes fenntartani, ha találsz egy jól karbantartott, nem lerúgott példányt.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz FeniX- #15141 üzenetére
Ha úgyis lefulladt, akkor szerintem nem fojtószelepház hiba (én egyébként sem gondoltam volna arra). Hamarabb gondolnék melegen szarakodó sortrafóra. Nekem mondjuk hidegen szórakozott, de sokat szívtam mire rájöttem. Van sortrafó, szenzorok, fojtószelep ház. Ha legurulsz, végig próbálgathatjuk.
-
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15142 üzenetére
Szia, áh köszönöm, de az már volt cserélve a hibalistán.
Szinte minden más is volt már cserélve.
Főtengely jeladó, vízhőfok jeladó, sortrafó, lambda-szonda.Meg igazából, gondolom, ha sortrafó lenne, akkor háromhengerezne (is), de semmi ilyesmi nincs.
melegen csinálja ezt a jelenséget csak. Amíg megyek vele, és bemelegszik nincs baja. Utána ha leállítom mondjuk 10 percre ( de lehet 2 óra is ) utána érezhető a "hullámzás" ( belenéztünk egyszer leszedett levegőszürő házzal, folyamatosan állítja a folytószelepet, rezeg, hullámzik, s menet közben ezt érezni, mintha rugdosnám a gázpedált finoman )
Utána pedig van ez a "kinyomom a kuplungot - leáll". De ezt is csak egy 10-15 percig csinálja, addig lábbal kell tartani a gázt, utána már nem, csak marad az, hogy indulni akarok, felpörgetem, és egyből ejti a fordulatot, ahogy ráengedem a kuplungot. ( a kuplungot is kb. fél éve cseréltük, az is új )
Szóval, baromira elgyengíti magát.
Olajat nem eszi, a vizet sem, de a hengerfej tömítés is nemrég volt cserélve. ( ahogy a vízpumpa és a generátor is, de az mellékes )
Szóval, szinte minden.
Hálátlan egy dög, szomorú, hogy ezt kell rá mondanom, mert külsőre amúgy tetszik, de nyílván nem egy szobrot akarok hasznlni, hanem egy normális autót.
úgyhogy szerintem így, vagy úgy, de eladom, vagy lecserélem mostmár.Kövezzetek meg, de inkább vennék egy ugyanilyen évjáratú japánt ( nissan-t, vagy toyotát ) mint ezt még egyszer. ( mondom ezt úgy, hogy előtte favoritom volt, és azt is szerettem. )
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #15143 üzenetére
Nemrég kapott előre is két új gumit, a hátsó 4 évszakosak mellé ( ami kb. 1 éves )
A lakatos ismerősöm megnézte a múltkor, mert a jobb hátsó ív már kezd rohadni, de mondta, hogy azon kívül a többi tök rendben van. Még a motortérben is látszik a régi alvázvédő.Szóval, bosszantó..
-
pentoda1
csendes újonc
válasz FeniX- #15143 üzenetére
Nekem a sortrafó miatt fulladt, nem háromhengerezett, hanem 1500 alatt gázra lehörgött, ha nem nyomtad akkor magához tért. Úgyhogy az is rohadék hibaforrás. Az üzemanyag ellátó rendszert átnéztem A-Z-ig, mikor hirtelen megvilágosodtam, hogy talán nem is ott van a hiba (bár, ha dúsítottam akkor megszűnt a baj).
Az alapjárat ingadozás lehet kopott potmétertől, de ez a kuplung kinyomásra fulladás honnan jön neki nem tudom. Honnan tudja, hogy ki van-e nyomva? Főleg, hogy lehúzott fojtószelep csatival is csinálja. Érdekes. Csatikat, vezetékeket átmozgattátok, megnéztétek?
Vagy a MAP szenzor meghülyíti a terhelés változásoknál. Oxidos-e a csatija?
Jó MAP esetén gond nélkül megy fojtószelepház nélkül és jó fojtószelepház esetén gond nélkül megy MAP nélkül.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Na, tegnap este a nagy elkeseredésemben találtam egy pillangószelep házat, 14+ 4 shippeléssel ebayről, németországból. ( le volt fotózva a donor autó is, egy szép zöld felicsitá, 84 ezer km-rel a képeken )
Előtte hónapokig egy sem volt hozzávaló alkatrész.kezek csuriban. :-)
-
peti_s
addikt
válasz FeniX- #15148 üzenetére
Reméljük megjavul a gép!
Más, sok kérdésem lesz bocsi előre is.
Favorithoz:
- Vettem hozzá egy memóriás ablaktörlő relét, melyik helyre kell betenni a biztosíték dobozban?
- Újabban a fék néha beragad, de a fékrásegítő mindig tökéletesen működik. Továbbra is a fékrásegítőt kell cserélni?
- Autópályán hatalmas esőzés volt a hegyekben, és egyik pillanatról a másikra kb 5-10 cm-es vízbe gázoltam az autóval, sötét volt, (nem gondoltam volna hogy ilyen a sógoroknál a vízelvezetés, pedig már sokszor jártam így), mindegy, a lényeg hogy azóta nagyságrendekkel nehezebb kormányozni. Mit lenne érdemes megnéznem?
- Vettem a km órához fogaskerekeket, ha hidegindítás után 30 km-t megy a számláló, majd utána megáll mindig, akkor azt kell cserélni?
- Vettem első ködlámpákat, és hozzá kapcsolót, de a kapcsoló újabb Favorithoz való, ami már 94 február utáni, az enyém viszont 93 márciusi. Engedjem el, és próbáljak bele valót keresni, vagy be lehet kötni azt is? (A csatlakozó más, azt már észrevettem. ) Illetve, bekötöm a kapcsolót, ott az előkészítése, a motortérben megtaláltam a ködlámpa előkészítést, bekötöm azt is, és kész is van?Feliciához:
- Újabban elkezdett a kormánymű nyöszörögni, megyek mondjuk negyvennel, egy picit is kormányzok és nyöszörög. Nagyon idegesítő, mi okozhatja? A szervizkönyv szerint kormányművet cseréltek 100 ezer km-el ezelőtt, de szintén e szerint kuplungot is akkor, mégis a gyári volt benne. (Sajnos kiderült, hogy a Bosch márkaszervizben az előző hölgy tulajt előszeretettel átverték. )
- Váltócserének július 10.-e körül újra nekifutunk, van már gyári fedél, remélem most már minden rendben lesz.Ez pedig mindkettőhöz, július 15-16-án BP-Esztergom környékén leszek ha minden igaz, ezért akkor már biztosan átmegyek Párkányba, beszéltem már velük, kaptam pár dologról árat, 30-40%-al olcsóbbak mint itthon. Mind Favorithoz, mind Feliciához mit érdemes hozni, én magam index karon, világítás kapcsolón, feszültség szabályzón, esetleg generátoron (ha olcsó) gondolkodtam. Úgy kérdezem, mi az ami úgy is tönkre fog menni?
Rengeteg kérdésem lett, még1x bocsi. Köszönöm előre is, szép napot, utána pedig jó hétvégét nektek!
-
vil59
tag
válasz peti_s #15149 üzenetére
Két kérdésed régeben engem is érintett.
A kormánytekerés közbeni nyöszőrgés nálam nem maga a kormánymű okozta,hanem az irányító pálca csuklójának a zsír hiánya,ill. lehet még a külső gombcsukló berágódása.Átmentél a nagy vizen és lehet,hogy beszivárgott a csukló tömítése alá.Ezért lett nehezebb a kormányzás.
---A km. óra gondom ugyanez volt.Vettem új fogaskerekeket,már előre.Kár volt,visszavették,levásároltam.Kivettem a helyéröl a km.órát(lebontottam a műszerfalat).A meghajtóspirál az órából ki,(a fogaskerekek jól működtek)helyére bedugtam egy beleillő csav.húzót és tekertem.Azt vettem észre,ha tekerés közben a számlap felé nyomom a cs.húzót,akkor számol,ha viszont az a belső meghajtótengely ellenkező irányban lóg,akkor nem forgatja a számokat.A motortérben én kicsit megemeltem egy dróttal a lógó spirált,hogy a számlap felé feszűljön.Évek óta nem állt meg azóta.
De az is lehet,hogy a seb.váltónál a bemenő spirál négyszög lyukja kopott ki és időnként hajt,majd csak üresben forog,spirál nélkül.
Ezek a saját eseteim...
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Diablo IV
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Tuning kezdőknek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen