- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pentoda1 #14450 üzenetére
Igen közben leesett nekem a tantusz hogy írtad hogy 400 as papir volt a befutó de már kicsit öregszem és nem szabad kétfelé figyelnem. Olyan volt már hogy nem gyári javító készlet gumija nem ment a helyére próbáld meg a műanyag tartály illeszkedő felületét mosogatószer segítségével egy kicsit csúszóssá tenni. Nem fog a hengerbe kerülni kotyvasz, de azt is megcsinálhatod hogy a fékcsövet lekötöd és pár löket segítségével a tartályban levő fékolajjal ki öblíted a hengert mikor már minden a helyén van
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Boldog Karácsonyt kívánok minden topik lakó számára és gondmentes autókázást
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
Kellemes ünnepet kívánok mindenkinek !
Sok-sok skodás kilométereket ! -
mcfly72
tag
Buldog karajcsont mindenkinek! A csoda csak a skoda!!!!
a csoda csak a skoda
-
peti_s
addikt
Én is csatlakozom, balesetmentes békés km-ket, boldog karácsonyt, és boldog új évet!
-
peti_s
addikt
Üdv! Lerohadt a Favorit. Az 1000 km-s utat gond nélkül teljesítette, utána pár rövidebb utat is mindig pöccre indulva. Így volt ez tegnap előtt hajnalban is, de 500 méter után elment a motor, mint később megnéztem nincs szikra. Mi okozhatja ezt, hogyan lenne érdemes kideríteni? Az előszófedélnél a rotor forog lassan, maga az elosztófedél, és a rotor új. Minden ötletet szívesen vennék, köszönöm előre is üdv peti_s
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14459 üzenetére
A trafó 15- össel jelölt lábára egyenesen a kapcsolószekrényből jön az áram. Amint ráadod a gyujtást, megjelenik az áram a trafó 15-ös lábán. Mérd ki a kábelt a kapcsoló szekrény és a trafó között, ha az jó, a kapcsolószekrény(gyujtás kapcsoló a kormány zárral) elektromos része adta meg magát. Az elektromos rész külön cserélhető.
-
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14466 üzenetére
Ebben szerintem biztos lehetsz! Nem bíztad a véletlenre, ugyanakkor nem rossz, kicsit gánynak tűnik , de tudjuk , hogy itt másról van szó, és a cél a lényeg!! Gratula!!
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #14460 üzenetére
Két kicsi csavar tartja az elektromos részét. Azokat kivéve kiesik. csak az egész kormányoszlopot le kell ereszteni miatta. Alul vannak a csavarjai az oszlopnak.
Le tesztelheted. Húzz az akksiról egy + szálat a trafó 15-ös lábára és próbáld meg beindítani. Amint leállítod és nem jár a motor, kösd le vissza. Ha így beindul, akkor tuti a kapcsoló szekrény.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
Sziasztok.
Pár napja előjött egy probléma a formanon.
3 napi állás után,csak hosszas önindítózás árán kapja el a fordulatot.Kb.2x 10-15mp.után.Viszont ha már beindult és leállítom,majd 3-4óra múlva újra indítózok,akkor egyből elkapja.Az akksi jó,mivel sokáig tudja hajtani az önindítót.
Én az ac.pumpára gondoltam,hogy ki van fáradva az adagoló mechanikája,kevés üz.anyagot szállít.Ennyi benzin el tud párologni pár nap alatt?Attól félek,esetleg átszivárog az állás alatt a benzin az ac. membránnál az olajtérbe és ezért tart ilyen sokáig a karbi feltőltése.
Létezhet ilyen eset?
Nemrég cseréltem motorolajat,most odalehet emiatt?
Nem tudom,jól gondolom-e,várok segítséget.
Köszönöm. -
bringasisti
Topikgazda
Ha az AC hibás azt nem lehet észrevenni ebben az esetben csak úgy hogy a motorolaj azonos hőmérsékleten mindig több lesz. Ha az AC nem csak szivárog hanem átereszt az más tészta természetesen. Bármelyik eset fordul elő a karburátorból a benzint nem tudja visszaszívni, vagyis nem csökken a benzin mennyisége. Hiába van hideg 3-4 óra alatt nem hűl vissza a motor hőmérséklete az éjszakai értékre azért indúl könnyebben. Vasárnap 8 rá megyek úszni 2 órát áztatom magam majd felöltözöm ami durván 2. 5 óra. A legnagyobb hidegben is valamit mutat a vízhőmérő a motornál tehát nem fagy le mínuszba.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14473 üzenetére
Igen,értem mire gondolsz.De én tegnap este úgy próbáltam rá a dologra,hogy 3nap állás után indítóztam (utóbbi időszakban már sosem indult egyből,mint régen),de a motort,miután beindult,azonnal leállítottam.Tehát maradt olyan hideg,mint a beindulás elött.Majd jó 3óra múlva újból indítottam és akkor már egyből elkapta.Igy,jéghidegen is.Emiatt gondoltam,hogy a pár napi állás alatt az ac. és a karbi közötti gumicső leűrül az ac. irányába,mert a nyomómembránnál beszökik az olajtérbe ez a benzinmennyiség és ezt kell pótolni,mire megfelelő lesz a szint az úszóházban.
Ebböl csak azt akarom kihozni,hogy nem azért indúl be egyből másodszorra,mert meleg már a motor... -10 ben is egyből indúl a jéghideg motor,de csak akkor,ha pár órával elötte ezt a fél perces köszörülést végigcsinálom.
Ez az,amit igazából nem értek,hova tünik a benzin,mondjuk 2nap állás után.
Talán most így érthetőbben leírtam,kicsit bővebben fogalmazva előjön a lényeg...
Köszönöm a válaszod.
Kívánok mindenkinek sikeres 2017-es évet ! -
bringasisti
Topikgazda
Én is boldog 2017 évet kívánok mindenkinek. A karburátorban a benzin szint a tűszelep alatt van ezért nem tud visszafolyni. Viszont hogy nyáron meleg motornál ha leállítod ne dúsuljon fel a benzingőz biztosítva van a karburátor szellőzése. Ha nem akarod sokat forgatni a motort akkor az AC segítségével a karburátort tele tudod tölteni, de azt tudni kell hogy aki sokat pumpálja az AC-t az előbb utóbb leöli.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14475 üzenetére
Igen ez így van.
Mondjuk én nem arra gondoltam,hogy a karbiból folyik vissza a benzin az ac.felé.Hanem mikor az ac.teljesen felpumpálja a szert és az úszó zárja a tűszelepet,utána ha így leállítom, akkor csak abból a benzincső szakaszból folyik le az ac.-ba,onnan meg,ha szakadt a membrán,befolyik az olajtérbe.Így aztán ebböl a csöszakaszban,kb.40cm.hosszan nincs benzin és talán ezért tart ilyen sokáig,mire az ac.ezt az üres csőhosszt feltőlti anyaggal az úszóház irányába.Ráadásúl,ha meg a pumpa nyomó vagy szívó lökete már minimális kilengésü a rugó kilágyulása miatt,akkor meg lehet,hogy nem szállít elegendő mennyiséget és talán e miatt is önindítózok ilyen sokáig,mire beröffen. -
kmarco05
csendes tag
Sziasztok !
Boldog új évet kívánok Neketek !
Ma reggelre a vezető oldali zárat a kulccal nem tudom bezárnbi csak kinyitni. elfordul ugyan a kulcs a zárban de a bubit nem nyomja le.
Hogyan tudnám az ajtókárpitot leszedni, hogy megnézzem mi mehetett tönkre? vannak csavarok, vagy takarófedél valahol amivel kezdnei kell?
köszi a választ!
Üdv,
Marco
-
bringasisti
Topikgazda
Ahoz hogy az AC visszaengedje a csőben lévő benzint az AC -ben lévő szelepnek kell rossznak lennie (nem a membrán) amivel S100 óta nem találkoztam. Lehúzod a benzincsövet az AC -ról és egy átlátszó csőbe nyomsz naftát és megfigyeled. A karburátorban levő benzin ha indítás előtt a gázpedált hirtelen padlóig benyomod majd elengeded el kell indítsa a motort. Ha hideg van egy két apró gázfröcs elkelhet hogy a motor az 1500 -as fordulaton melegedjen.
BENEFON DELTA--------N8
-
-
kmarco05
csendes tag
Szia!
Nagyon köszi az infókat, ahogy nézem ez nem lesz olyan egyszerű, mint anno a favoritnál volt, de majd kitalálok valamit. A bolhák, amik a kárpitot tartják merre vannak helyileg? a könyöklő műanyag takaróját le lhet pattintani vagy azt is valami tartja ?
üdv,
Marco
-
mcfly72
tag
Búék mindenkinek!
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14478 üzenetére
Köszönöm a válaszodat.
Tehát az ac. nyomószelepe nem valószínű,hogy visszaengedné a benzint a membránhoz.
Akkor még az is lehet,hogy nem ad benzint a gyorsító szelep a torokba,mikor indítás elött gázpedálozok.
Amint lesz alkalmam,ezt is megnézem. -
bringasisti
Topikgazda
válasz kmarco05 #14480 üzenetére
Könyöklőt ha oldalról megnézed a két végén van csavar segítségével rögzítve. Ide kell a PH2 csavarhúzó. A kárpit szélén ha végig húzod a kezed kis dudor jelzi a bolhák helyét. Ha van ilyen lemezed akkor a tövihez be tolva tudod úgy a kocsi lemezéből kipattintani hogy a kárpit be sérüljön.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
Nagy hideget ígérnek hétvégére, kicsit fagyállóbbá tenném a hűtővizet. Ha a kiegyenlítő tartályban kicserélem a folyadékot koncentrátumra az elkeveredik a rendszerben, vagy mindenképp célszerű leereszteni az egészet? Sajnos a leeresztő csavarom beletört a csőbe, így csak a cső levételével tudnám leereszteni a vizet.
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kisbatyu75 #14486 üzenetére
Elkeveredik.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, utólag is BUÉK mindenkinek.
:-)ma reggel, ahogy lementem megnézni a kocsin a zárakat, látom, hogy a teljes első kerék-járati ív egy befagyott jégkocka volt, amit megpróbáltam leszedni, de utána olyan hülyén beragadt, a felfüggesztéshez.
...
Summa summárum, úgy be volt fagyva, hogy az oldalsó index is hozzáfagyott, és ez most kiesett a kasztniból. :-D
Visszaraktam, és működik is, de ott azt majd valahogy oda kéne ragasztani.
Mi a legjobb erre a célra?
Balesetmentest mindenkinek, sziasztok! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #14490 üzenetére
Szerintem neki felicia van. Azon csak egy bepattintós búra, ami össze van ragasztva a foglalattal.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #14492 üzenetére
Sziasztok, igen - bocsánat - ezt valamiért mindig elfelejtem, hogy feliciám van. Mármint, közölni.
:-) -
atr
újonc
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: a fűtőraditárnak hogy van a helyes bekötése? A szívótoroktól jövő cső előre vagy hátra csatlakozik? Előre is köszönöm a segítséget.
-
atr
újonc
válasz bringasisti #14495 üzenetére
Köszönöm!
-
mcfly72
tag
Sziasztok! Köllene pár 5let mitő kezdett el rengeteget enni a formanom, nem volt semmi beavatkozás, állítás! Ok, hogy hideg van, szivató, nehezen melegszik, stb... De akkor is mi okozhat ilyet, nincs benzinszag, szivárgás, lyuk a csöveken, laza bilincs ..........stb!
Van valami rejtett hiba! De mi, hol?
Most kb 12l-13l/ 100km. Ennyit soha nem kajolt! A max 9 körül volt, nehéz jobb lábbal, vegyes használaton!a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen