- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Üdv! Dobfékben betétet hogy szokás cserélni?
-
peti_s
addikt
Üdv Mindenkinek! Május 26-án megy a Felicia váltó, kuplung, első, és hátsó fék, kézifékbowden, vízpumpa cserére. Van amit érdemes lenne még ekkor cserélni? A szerelők a váltócseréhez kérnének pár mankót. Ha minden igaz, a kuplung Favorit lesz, a rudazat marad, és fel lehet alakítás nélkül is tenni a Favorit váltót. Annyi kérdésem lenne még, hogy le kell-e vágni a Favorit tartóját, ami a Felicián nincs, vagy az nem zavar ott semmit? Illetve lenne-e pár tipp a cseréhez. Köszönöm előre is, üdv. peti_s
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14951 üzenetére
Kéziféket a karnál a kocsiban lekötöd. 7- es csavarhúzóval a dobon lévő süllyesztett csavart kiveszed. Kézzel a dobot úgy húzod le hogy ne billenjen meg mert akkor a fékbetét kiékeli. Ha megszorul akkor kicsit meg kell kocogtatni csavarni. A betétet középen egy rúgó a tartó lemezhez húzza azt hátul kiakasztani. A csavarhúzót a fékbetét aljánál be támasztani és a rögzítő fülből kiakasztani a betétet. Betét csere. Én asztalos szorítóval a helyén összehúzom a betétet a légtelenítő csavart megnyitom, az ön beálló ricnit kiakasztom hogy a betét teljesen össze húzódjon. Elzárom a légtelenitő csavart, erős fogóval az alsó rugót megfogom és beakasztom. Dob vissza csavar vissza és kész. A váró csere a Favorit -Felicia viszonylatban nagyon régen téma volt MÁGUS dobott is egy képet + 1 leírást hozzá. Én még nem cserélgettem típusok közt.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14953 üzenetére
Köszönöm, igen, már rég óta téma nálam, visszakeresek.
-
peti_s
addikt
Üdv, még 1 kérdés. A szervizkönyv szerint korábban cseréltek a Feliciában fék munkahengert. És ennek a Feliciának bizony jóval erősebben kell nyomni a fékét, azonos fékerőhöz, mint a többiét. Akár a Favorithoz hasonlítva is nagy a különbség. Mit kéne kicserélni hogy újra erősebb legyen a rásegítés? Huh mennyi kérdésem van mostanában, köszönöm türelmeteket!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14955 üzenetére
A fékezés képessége függ a betét márkájától, a fék felület minőségtől ( üt a tárcsa ovális a dob), mennyi fékolaj folyik a felületre, a Favoritban a főfékhenger mellett bent van e a korlátozó szelep. A szervo dob hogy működik? A szívócsonk és a dob között nem vész el a vákuum? Mikor nekem elment a szervo 1-2 fékezésig taposni kellett a pedált, utána már a váltó pakolása volt a megoldás és a kézifék.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14956 üzenetére
Nekem ilyen a fék mióta megvettem, nem gondoltam hogy ez rossz, amíg nem vezettem másik Feliciát. Van fékrásegítés, csak kevesebb. A fék már korábban egyszer cserélve volt ATE-ra, a fékfolyadék is, Castrol, újak a fékcsövek is, amiket írtál, azokat hogy tudom ellenőrizni? Köszönöm.
Váltócserére összeszedtem Mágus korábbi írásait. Remélem teljes.
"Ki kell cserélni majd a váltótartót a hátfallal a váltón, mert a feliciás és a favoritos teljesen más. A kuplungzsinórral is lesznek gondok. Annak máshol van a tartója a váltón. Csak a fedelet kell kicserélni a feliciás váltóról a tartó szilent miatt.
A kuplungot viszont a váltóhoz kell venni, mert a nyeles tengelyen a tüske más fogazású. "Természetesen nem lennék meg még1 kérdés nélkül. Tegnap órákat olvasgattam vissza, ami alapján a 89-es, 90-es váltókat keresem a Feliciába, nem teszem be a korábban vett 93-94-est. A kérdésem, a cseréhez nem kell valamilyen új tömítést venni, ha ki lesz véve a váltó, motortartó bakokat, más olcsó alkatrészt nem lehet könnyen cserélni? Érdemes egy Favorit kuplung bowdent venni a Feliciához? Plusz egy utolsó kérdés, a váltó lötyögésének megszüntetésére műanyag perselycserét olvastam. Abból veszek 2-t, és kész is van? Hálám üldöz titeket!
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz peti_s #14957 üzenetére
A vákuum csőre ráfújsz féktisztítóval (wd40) is jó, ha felpörög a motor, akkor valahol kap egy kis plusz levegőt. Én amióta kicseréltem a fékfolyadékot vajpuha lett a fék, amikor megint keményedett újra csere, megint jó. Az összefüggést nem látom, de másnál is bejött (ha minden más része rendben van a rendszernek)
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14957 üzenetére
Váltó tartó gumibakba a csavar helyére tegyél egy rudat kicsit mozgasd meg hogy látni lehessen hogy a gumi úgy nyúlik hogy minden rendben vagy úgy hogy látni hogy már repedezik. A fel tengely nem a két szimering illetve a váltórúdhoz ahol csúszkál mindenképp cseréld mert nem kerül pénzbe 5 perc alatt megvan, de ha beszerelve látod hogy engedi az olajat akkor már a csere 2 óra munka. A szervó nem adhat sziszegő hangot ha mozgatod a csövet, főleg a műanyag csatlakozásnál a dob oldalán és ha megszívod a tömlőt tartani kell a vákumot
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #14959 üzenetére
Látom a szövegszerkesztő tette a " dolgát" ezért a mondat úgy hangzik hogy a féltengely Szimering csere.
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
feliciámon kezdenek kiütközni a "csillag-garázs" okozta első rozsdafoltok, a szokásos helyeken. Hátul, a hátsó ablaktörlőnél, stb.
Szerintetek érdemes ezeknek "házilag" nekiállni, rozsdaátalakítózni, stb? ( Régi autóimon kényszermegoldásként csináltam már ilyet, de nem lett egy iparosmunka )
Ha igen, mi a legfrankóbb recept?Köszi, üdv!
B. -
peti_s
addikt
válasz FeniX- #14961 üzenetére
Hali, neki lehet állni, egy részének érdemes, egy részével semmit sem lehet kezdeni házilag szerintem. Hátul a csomagtérnél, vedd le a műanyag díszlécet, alatta valószínűleg már erősen rozsdásodni fog. Én a jobb hátsó sárvédőt tudtam úgy megcsinálni, hogy meg is álljon, a csomagtérnél folyamatosan jöttek az újabbak, az egész hátsó szélvédő körberohadt. Sok sikert, elől a lökhárító és a sárvédő találkozásánál, az oldalindex körül szokott megindulni.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #14964 üzenetére
Én hidegben csináltam, és úgy is működött, először szépen kicsiszoltam amennyire tudtam, utána rozsdamaróból egy csomót "elecseteltem" rá, majd jött a Hammerite, kb 3-4 rétegben, egy rétegben nem ér semmit. De a csomagtartón nem ér semmit.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #14965 üzenetére
Köszönöm srácok.
No, és az esőben biztosítéktábla beázásra van valami hasonló jó recept? :-)
Lenyitottam és állt benne szó szerint a víz.
Mindenféle ikon világított a műszerfalon, plusz zizegett a bizti tábla. :-)Gyújtás nélkül is világított a kézifék meg a töltés visszajelzője.
Akksi kiszedés/töltés lett a vége.
Most kiszáradt, és úgy tűnik, ennyivel megúsztam. -
JossyFavo90
csendes tag
Hány ennyi volt, szép volt még jó volt... De beleuntam. Egy hétig volt kb szétszedve és benzinbe áztatva a karbi, jó fekete mikor feltártam. Gondoltam most már csak jobb lesz mert mindenhonnan kioldotta a piszkot. Össze is dobtam ahogy kell meg a helyére is. Nagy örömmel vettem ki az akksit az opelből és köttem bele hogy milyen szépen fog majd duruzsolni ha beindítom HA persze.( A hadművelet előtt még beindult, lehet hibáztam valamit... ) És itt az öröm véget is ért. Kb fél óra kílódás után sem adott semmi életjelet, csak pörgött az önindító, állítgattam a gyújtáselosztót, de semmi. hagytam 1 hétig még állni, hátha olyan helyen van még benne benzin ahol nem kéne és hagy párologjon ki, így is volt. Tegnap megint próbálkoztam, de ugyan úgy semmi. Benzint biztos hogy kapott, levegőt, minden jelen volt, de mivel megpukkadt, kapott a WV T2-esből is. Megfogtam és az udvar egyik sarkába löktem vele és ennyi, beleuntam... Lehet oda adom alkatrésznek ha érdekel valakit, de még ez csak lehet... Túl sok esélyt adok már neki, de én ilyen vagyok... XD Most biztos néznek maguk elé a topik tagok hogy ez nooormális vagy mi.. XD Ha netán valaki tud valami jót mondani mivel próbálkozzak még megköszönöm. Minden jót!
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz JossyFavo90 #14968 üzenetére
Bontott karbi bontóból 5000-ért. Beállítod, és nagyon megnézed, hogy hol folyik, azokat a részeket átdobod a most szépen kipucoltról, és menni fog, ha ez a hiba, és ad szép egészséges szikrát pl.
-
vil59
tag
válasz FeniX- #14970 üzenetére
A szellőző rendszernél nem tudom hol tud víz befolyni a műszerfal alá.Már írtam régen a műszerfal alatti alapos elázásaimról.A szélvédő gumikéder és a kasztni alá /kívül,körbe/ évek alatt bemosódik a por.Emiatt beszivárog a víz és lefolyik az alsó elvezetőbe.Ha nem tud onnan eltávozni,vagy már át van rozsdásodva a lemez,akkor csorog a víz a belső gumikéder és a kasztni találkozásánál.
Elázik a zajszigetelő,bizt.tábla.
Én fekete szilikont nyomtam körbe,kívűlről a gumikéder alá.Azóta száraz a műszerfal alatt és lent a szőnyeg alatt is.
Ha viszont az üveg és a kédernél folyik be,akkor azt belűlröl,az alsó vízszintes csíknál lehet látni.
Üdv. -
S.Lívia
újonc
válasz bringasisti #14866 üzenetére
Szia Bringásisti! Formannal végül autószerelőnél kötöttem ki, aki egy nem egészen mai fiatal kategória, az ajánló szerint lelkiismeretes és nem kap csalánkiütést az öreg autóktól. Próbálgatta az autót, naná, mint a fájós fog a fogorvosnál tünetmentessé válik, a forman is úgy viselkedett, mint egy angyal. Viszont vezérműláncot kell rajta cserélni, a kipufogón van egy csekély, behegeszthető lyuk, katalizátor probléma van (utóbbiról tudtam, csak elfelejtettem) Kétségtelen, hogy zajos, amit én apránként megszoktam, így nekem nem tűnt fel.A vezérrműláncra sosem gondoltam volna, mert a második 120-asomon már nem kellett cserélni és 5 évig nyúztam egy formant, amin ugyancsak nem kellett, - igaz, azt német piacra gyártották, a mostanit szocilalista piacra, hát van különbség!!!! Most viszem javítani, ez már igazán nem háziasszonyi munka.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz S.Lívia #14972 üzenetére
A vezérmű lánc az már valóban bonyolultabb kérdés. Ha lehet Te vedd meg személyesen nem gond ha gyári készítmény és azt nézd meg hogy a lánckerék felülete ahol a lánc fut az szépen van megmunkálva, vagy beremegett a szerszám és hullámos a felület mint az aszfalt a buszmegállóban.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz FeniX- #14970 üzenetére
Én a műszerfal felől igazítottam kicsit meg, de most újra beázott, és nem onnan. A keresést én feladtam, megy karosszérialakatoshoz.
S.Lívia, hova vitted ha publikus? Van több veszedelmesen rossz, és pár nagyon jó szerelő Pécsen, pont az idősebb korosztályból. Az összes Favoritnak ilyen korában már rossz a katalizátora, ne vegyél újat rá 30000-ért, mert felesleges.
-
S.Lívia
újonc
válasz peti_s #14975 üzenetére
Mivel kint van a táblája is, ezért szerintem publikus: a Zsigmond utcában van. Ő sem ajánlott új katalizátort, egyelőre megnézi. A vizsgán úgy tolták át, éppen a katalizátor miatt. Beszámolok a végeredményről, hiszen, legalábbis alaposan meg kell csendesednie a járműnek javítás után.
-
peti_s
addikt
válasz S.Lívia #14976 üzenetére
Ő róla még régebben jót hallottam. Bár akkor még nem volt idősebb. Mindegyik ilyen korú szabályozatlan katalizátoros autót úgy kell áttolni a kipufogógáz mérésen, a miénk sem ment át volna simán, egész egyszerűen nem tudja hozni az emelt fordulatszámú 1 feletti lamda értéket.
-
vil59
tag
válasz FeniX- #14974 üzenetére
Szia.
Van benne igazság!
A motorháztető szélvédő alatti elvezető csatorna két szélső sarkánál vannak a lefogató csavarok és a lemezek találkozása.Ha itt van rés,akkor onnan lefolyik az akksi mellé és ott a lemez illesztésnél pedig be az utastérbe.
Ezt én már régebben megoldottam,mert egy fogkefével alaposan megtisztítottam ezt a kűlső vízelvezető vályut és a két saroktól kezdődően olajfestékkel kiecseteltem,plusz az akksitálcánál a két összefutó lemezt teljes hosszában.Nálam lehetett látni,hol folyt be a víz,mert temperafestékkel kikentem a vályú alatti függőleges lemezeket.Eső után megnéztem és egyértelmű lett,hol folyik át a víz,mert ott kimosta ezt a vizesbázisu festéket.
Elöbb ez nem volt az eszembe,jó is ,hogy most szóba került.
Üdv. -
kmarco05
csendes tag
Sziasztok !
Ismét egy elég komoly problémával találtam szemben magam, remélem tudtok segíteni nekem.
Megyek 100-150 Km-eket a Felíciámmal egyenes úton kutya baja.
Beérek Győrbe, vagy Pestre, elkezdek araszolni a dugóban és 10 perc alatt kis híján felforr a hűtővíz ( 110 előtt áll meg kicsivel a mutató és hallom a tipikus hangot ilyenkor) , mert a ventillátor nem kapcsol be.
Hűtővíz szint mm-re pontosan beállítva.
Mi lehet a baja? első körben nem vinném szervizbe hanem én magam megnézném rajta azt amit érdemes ilyenkor, csak kérlek adjatok ötletet, merre induljak el.
Szerszámaim vannak, szeretek amúgyis kocsit bütykölni, szoval hamar ki tudom szedni ellenőrzésre, csak jó lenne tudni mit, és honnan.
Köszönöm a válaszokat !!
Üdv,
Marco
-
bringasisti
Topikgazda
válasz kmarco05 #14981 üzenetére
A válasz egyszerű: Én minden kocsiba tettem egy kapcsolót hogy ha gondolom akkor a ventilátort bekapcsolom vezetés közben. A hűtő alján van egy gomba amihez megy egy kábel a műszerfal felől és tovább a ventilátorhoz. Gyújtás esetén van benne áram? Húzd le érintsd össze, ezzel kiiktatod a gombát. Gyújtás esetén a ventilátor forog. Ha forog akkor gomba hibás, ha nem forog akkor a ventilátor testet lazítsd meg és húzd meg újra. Ha továbbra se forog akkor meg kell nézni hogy a kiszerelt ventilátor szénkefe nincs felakadva.
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kmarco05 #14981 üzenetére
Van a generátorral szemben egy bimetál kapcsoló a hűtőbe tekerve. A két saruját vedd le, és kösd össze, ha megindul a veni a hűtőn, a kapcsolót kell cserélned a hűtőben, ha nem indul be, mérd meg van-e ott áram, ha nincs meg kell keresni hol veszett el, ha van, akkor a veni cserés.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz kmarco05 #14981 üzenetére
Még 110-nél sem szabad forrnia, nem még alatta! Jó fagyállós hűtőfolyadék, zárt rendszer, nyomástartó tágulási kupak, nem agyonvízkövesedett motor, jó hengerfej/tömítés. Nekem kb 110 alatt szokott bekapcsolni a gyári jól működő gombával a ventilátorom.
Ettől függetlenül lehet rossz a gombád, de ha 110 fok alatt forr, akkor a gombacsere sem fogja megoldani. -
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14982 üzenetére
Még mielőtt belegányolja - jó magyar szokás szerint - a kapcsolót, azért nem árt rendbe tenni a rendszert és nem tüneti kezelést alkalmazni.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pentoda1 #14985 üzenetére
Valamit félre értettél. Az hogy szar a fagyálló és alacsony a forráspontja, hogy a kiegyenlítő tartály sapka szelepe hibás azt kimérni nem egyszerű. Hengerfej valószínűleg rendben mert nagy tempónál nincs gond. Az hogy vízköves a rendszer azt úgy tudja meg hogy leengedi a fagyállót hűtő tisztító segítségével átmossa vesz másik fagyállót ami 6 ezer forint. A két kábel összeérintése ingyen van.
BENEFON DELTA--------N8
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14986 üzenetére
Nem értettem félre semmit. Igen, ezeket meg kell csinálni. Igen, pénzbe kerül. Új fagyálló, új (jó drága, nem VIKÁs!!) kiegyenlítő kupak, ha kell, akkor többszöri tisztítás. Mindkét autómon meg kellett csinálni, azóta hibátlan. A favoritot meg is hengerfejeztem majdnem potyára. Eszembe nem jutott volna kapcsolót tenni egyikbe sem. Ami kell a kocsinak, azt meg szoktam adni, de legyen jó. Bár ha csak az, kell, hogy menjen, vagy el akarja adni. Így keletkeznek a skoda=vízforraló sztorik. Farosnál sem értettem sose, rendbe kell tartani a rendszert, jó bilincsek kellenek, hogy ne szívjon levegőt és jó, de a magyarnak ez a kapcsoló a fétise, mert akkor nem kell csinálni semmit sem az egésszel.
Mellesleg a hűtőfolyadékot/fékfolyadékot is pár évente cserélni KELLENE, nem javasolt, hanem KELL. Ki tudja az ami benne van, az is mióta van benne. Ha nem lenne gond, gyanítom akkor is időszerű a csere. Mert ugye felénk nem szokás, csak ha valami gond van.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
Sziasztok.
Engem is érint sajna ez a hűtővíz felforrás gond.
Már így került hozzám a forman.Nincs vízkő problémám,a gomba is jól működik,sehol egy csepp eresztés sincs,sapka új.Hűtőfolyadék időben cserélve,a legdrágább van benne./litere 1800/.
Mielött bekapcsolna a venti,elkezd bugyborékolni a víz a hűtő felöl a kiegyenlítő tartály aljába.
Mikor egyszer volt hengerfej tömítés cserém,ott azt mondták,hogy azért van ez,mert a hüvelyek kiállása nem egyforma magasságu.Emiatt kifúj a dugattyútér a víztérbe.Viszont a folyadék a 3 éves csereperiódus után is tisztán jön le.Viszont télen a felforrás miatt a fűtésem nem a legjobb hatásfoku.
Kérdezném tőletek,lehetséges -e utólag,a helyükön hagyva a hüvelyeket,vízszintbe hozni,lesíkolni? Legalább annyira,hogy a termosztát nyitásáig ne kezdjen el visszafele irányba forralni.Sajna ilyenkor a gumi csövek és a kiegy.tartály is kicsit megdagad...
Üdv. -
kmarco05
csendes tag
Nagyon köszönöm a válaszokat, mindneképpen emg fogom nézni. Esetleg egy képet be tudnátok linkelni hogy hol van pontosan ez a gomba/bimetál kapcsoló ?
-
pentoda1
csendes újonc
A hüvely kiállás egy igen fontos paraméter a jó működéshez. A szervízkönyv szerint mérete: 0,07-0,14 mm és a hengerek között max 0,04 mm eltérés lehet. Ezt csak teljesen szétfűzött állapotban lehet kihézagolni a hüvelyek alatti rézgyűrűkkel. Sajnos ez kényes témája a skoda motornak, mert ha nem jó tényleg beledolgozik a víztérbe, valamint hengerfejezésnél igen könnyen megmozdul a hüvely a helyén és utána alul nem fog rendesen tömíteni a rézgyűrű és keverni fogja az olajjal a vizet, úgyhogy ezt utólag kívülről esélytelen korrigálni.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14989 üzenetére
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14989 üzenetére
Köszi.
Az olajbetöltő sapka alján nincs tej.hab,rövid utak-10km.- után sem.Télen ugyan igy.
Lehet,hogy az elöző tulaj szerelője kivette valamiért a hüvelyt és nem tette vissza egyforma kiállással?
Pedig a hűtőgombám a hamarabbi bekapcsolásu.A termosztátom is korán nyit,a 80 fokos van benne.
Azért nem értem,mert a víz sem fogy semmit.
Köszi a választ !
Üdv. -
vil59
tag
válasz pentoda1 #14991 üzenetére
Kösz a választ.
Lehet,hogy blődséget gondolok,de olyat nem lehetne tenni,-ha a kiállás a gond-,hogy egy hosszú fémvonalzót egyszerre rátenni a négy hüvely tetejére,hogy van-e köztük magasságbeli különbség? És akkor egyúttal lehetne látni azt is,hogy a motorblokk teteje kőrben egyformán adja-e ki a fényrést?Azt a 0.1mm-t.
A rajzodon jól látni a lényeget. -
bringasisti
Topikgazda
Nem igazán értem. A mekkmester mért rakta össze ha látta hogy nincs síkba. Nekem van felszerelésem amivel ki lehet mérni egyenként a hüvely pozícióját 0.01 pontossággal, de ha nincs kávétejszín akkor nem szabad szétszedni. Azért egyébként ha vizet iszik a verda javítás után nem biztos hogy a hengerfej a hibás. Mikor erről van szó mindig jelzem hogy a váltót üresbe kell tenni kézifék behúz mert ha nincs fent a hengerfej és nekidől a faszi szereléskor a kocsinak és a dugó megemeli a hüvelyt a rézgyűrű alá folyik a víz. A kiegyenlítő tartályba a hűtő felől hogy tud buborék kerülni mikor pont fordított irányba folyik a víz?
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
Üdv Mindenkinek! Ez hogy nem kapcsol be a hűtőventilátor nálam is gond, volt már közvetlenül a piros mező alatt is miatta a hőmérséklet, alapjáraton araszolás miatt, ilyenkor mindig villog alapjáraton az olajnyomás lámpája. De nálam forog ha fixre van kötve. Más. Ma vettem észre miért van, de már volt korábban is hogy egész egyszerűen elment a kocsi ereje. Nos kiderült nem a kocsi ereje megy el, hanem a fék marad valamennyire befogva. Utána meg kellett állnom, de a fékrásegítő ami a Favoritnál eddig tökéletesen működött jelenleg alig, szerencsére azonnal behúztam a kéziféket így megúsztam egy biztosításos hercehurcát. 10 km ilyen haladás után megálltam 20 percet vásárolni, a bal első keréken néztem meg, még akkor is forró volt, onnan viszont megint probléma nélkül mentem tovább. Hosszú utakra használom továbbra is az autót, ez így viszont nem pálya, mi okozhatja, mit tudok vele csinálni? Köszönöm előre is, szép estét, üdv peti_s
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14996 üzenetére
Mikor összerakta,valami tűrési értékröl magyarázott,de én akkor még nem értettem belőle semmit.Azóta már valamennyire kikupálódtam...
Igen,az van,hogy mikor a víz elkezd bugyborékolni a tartály aljából felfelé,egy pár másodpercig az egész tartályban levő víz pezseg,majd bekapcsol a ventilátor és rövid idő múlva megszünik a forrás a tartályban.
Próbáltam úgy is,hogy nem tekertem rá a vízsapkát.Úgy indítottam.Ekkor már a forrás elött kinyomódott a víz a tartály tetején.
Hát ez van.Egyszer úgyis elemeire fogom szedetni.
De valami specialistával.
Ha még létezik ilyen a mai világban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen