- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
konigjanos
senior tag
Basszus, UE40F6320 ugyan ez...hogy csesszék meg...
-
addikt
válasz PuMbA #139350 üzenetére
Valahogy én is így éreztem. Csak az dühít, hogy akkor most van egy nagy adag elektronikai hulladékom. Érdemes ezt így törötten eladni? Még futok egy kört a Samsung szervizben. De a 2020 modell most olcsóbb (329e), mint anno ez akciósan (345e). Tanulság, hogy a következőre kötök biztosítást, az Allianz otthon plusz complex nem fedezi... Telekom vásárlás volt. Mind2 telefonon van törés biztosítás, erre eszembe sem jutott, pedig havi 2e lett volna. Utólag már kár ezen rágódni!
My name is Bond, James... Dean.
-
aktív tag
válasz Memmaao #139352 üzenetére
"Mind2 telefonon van törés biztosítás"
Anno vettem egy Hüvely Máté8-at a madaras teszkóban, kérdezték legyen rá + biztosítás, mondom jó legyen, drága volt a teló, ha véletlenül leejtem nem kerül annyiba a javíttatás. Másfél év után induláskor rátettem a motor ülésére, természetesen lecsúszott, és betört a kijelzője, na mondom erre van a bizti, felhívtam a szerződésen levő számot, elmondtam mi történt, figyelmesen végéghallgatott az ügyintéző, majd a végén közölte, erre az esetre nem vonatkozik a biztosítás. Kérdeztem, akkor mire?!!! Azt mondta, nem tettem meg mindent a teló biztonsága érdekébe, viszont ha mondjuk azt mondtam volna hogy az utcán telefonálás közben valaki nekemjött, és kiverte a kezemből , az úgy már OK. Na akkor nem lehetne hogy azt mondtam? Sajnos nem, mert felvételkészült a beszélgetésről - amit az elején automatikusan be is mondtak - tehát ezt buktam. Sűrű kurv@ anyázás közepette raktam le a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
hyundaikia
csendes tag
Sziasztok!
Itt is rákérdezek,hátha tudja valaki..
A UPC-nél vettem egy samsung tv-t. Telefonon azt mondták,hogy + garanciát nem tudok tőlük venni, hanem csak samsung kereskedésben. Ott viszont tutira.
Ez tényleg így van? Ha igen, akkor mennyi időm van rá a vasárlástól számítva? Előre is köszi a választ! -
addikt
válasz PuMbA #139353 üzenetére
Én nem sok különbséget látok a 2020as Q7 és Q8 széria között. Talán a Q8 széria hangrendszere jobb, de az nálam nem mérvadó, egy polk magnifi mini hangprojector van alatta
#jovás: Bizony ezekre a biztosítós beszélgetésekre fel kell készülni. Akárhogy is történt a káreset, a.lenyeg, hogy az hangozzon el, telefonálás közben a kezedből a földre esett. Nekem 2x is a gyerek verte le, ha ezt elmondod, egyből nem érvényes a biztosítás. Érdemes elolvasni a biztosítási feltételeket.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
poci76
aktív tag
válasz Memmaao #139359 üzenetére
A 2019-es az FALD volt. A 2018-ast nem néztem. Itt van egy összehasonlítás a 2020-as modellekről:
https://en.tab-tv.com/?p=20260
Sajnos a rtings-en még nincs, az lenne az igazi. -
-
addikt
válasz GoSleep #139363 üzenetére
Ok, akkor pl a Telekomnál ez a 2019es Q7? Mert nem adtak meg részletes tipus kódot, de kifutó termék, és ha ez a 2019es, akkor jobb vétel, mint a 2020as 100e-rel drágábban. Mondjuk ehhez meg nincs connect box...
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
Piftuka
veterán
válasz arnicode #139330 üzenetére
"Az idejét se tudom, mikor láttam utoljára a műsorújságban előnézeti képet!
Pedig őméltósága úgy szereti. Azok a viktoriánusok bezzeg még tudták, hogy mi a műsorújság, nem igaz?
De bárhogy is... A UPC nem keveredik rendes emberekkel. Hová vezetne ez?"
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Memmaao #139352 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál!
Két hete egy másik fórumtársunk drága SONY tévéjét törte össze a gyereke.
Kezd egyre erősebb lenni a meggyőződésem, amely szerint kisgyerekek mellé egy jobb 72 cm-es CRT tévét kell venni. (Nem beszélve arról, hogy mennyivel olcsóbb...)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Memmaao #139362 üzenetére
Minden tisztelettel, de a Samsung promoterek annyit értenek a televíziókhoz, mint én a baletthez.
És - sajnos - nem is célja a cégnek, hogy hozzáértők legyenek!
Ugyanis nem az a feladatuk, hogy értsenek hozzá, hanem az áruházakba kihelyezett kínálat reklámozása az oktatóik által elmondott "szakmai bullsh*t" alapján", és minél több készülék értékesítése. (Ha pedig nem hozzák a számokat, hamarabb elbocsátják őket, mielőtt azt mondják: "kisnyúl".)
A Samsung üzletpolitikája a legvisszataszítóbb a tévék piacán. Az elmúlt években minden évben eggyel lejjebb pozicionálták - tudásban, minőségben - az aktuális sorozataikat. (Persze erről a felhasználók zöme mit sem tudott, illetve tud.)
Azért szüntették meg a 6000-es, 5000-es szériáikat is két éve, mert ha most is piacra dobnák azokat, kb. 1000, vagy 500 lenne a reális számozásuk (a 10 évvel ezelőtti palettájukhoz mérten), annyira rossz tévék lettek.
A 2019-es QLED televízióik kifejezetten jók, pláne a 8-as, és 9-es széria, és az RU7000/8000 tévéik is tőlük szokatlanul, és meglepő módon jól sikerültek, de az idei széria már az eddigi tesztek alapján is visszalépés.
Ha sikerül venned 2019-es (Q7/8/9R) QLED tévét tőlük, akkor azzal még jól jársz.
Esetleg a konkurensek kínálatából választasz alternatívaként."Aquila non captat muscas."
-
addikt
válasz Piftuka #139372 üzenetére
A pécsi MM barna árus promótere, Gábor nagyon is érti a szakmáját! És nem.fig rád sózni egy újabb, de drágább tévét, ha a régi jobb. Hidd el, a legtöbb promóter nagyon is tisztában van a tv összes apró részletével. Eléggé bennfentes vagyok a témában, mert az ikertesóm az országos feed market manager, trade intelligent a samsungnál.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz hjtz4t3wrseg #139374 üzenetére
Ezt nem értem? Eléggé az. A teljes hazai fehér áru az övé, mind oktatási, mind statisztikai szinten. Sok minden miatt lehet szidni a samsungot, de mondjatok még egy olyan céget, ami prémium assistant szolgáltatást nyújt!
My name is Bond, James... Dean.
-
gyeniko
őstag
válasz Piftuka #139372 üzenetére
"A Samsung üzletpolitikája a legvisszataszítóbb a tévék piacán. Az elmúlt években minden évben eggyel lejjebb pozicionálták - tudásban, minőségben - az aktuális sorozataikat. (Persze erről a felhasználók zöme mit sem tudott, illetve tud.)"
Én elfogadom, hogy neked "visszataszító", de a valóságban semmi csalfa dolgot nem csinálnak. A készülékeiknek ugyanazok a műszaki paraméterei érhetőek el a honlapjukon, mint a többi nagy gyártó készülékeinél, nem állítanak valótlanságot. Kicsit hasonló ez ahhoz, amikor egy 10 m Ft-os új autót akar venni valaki, a konfigurálás közben derül ki, hogy ebben az árban még nincs benne pl. az ülés fűtés, a vevő pedig felháborodik és telekiabálja a fórumokat azzal, hogy mennyire gagyi ez a gyártó, hogy ennyi pénzért nem "jár" az ülés fűtés. Amennyiben viszont a promotereik megtévesztik a vásárlót, az nagyon elítélendő, de abban biztos vagyok, hogy nem a Samsung kéri ezt tőlük. A Samsung nyilván jutalmazza az értékesítést, a promoter (mint jó magyar ember) pedig a saját etikai normái szerint végzi a munkáját.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
addikt
válasz hjtz4t3wrseg #139377 üzenetére
Tudom, a takarító meg hygienes szakaszisztens. Ez a pozíciója neve. Nehéz körül írni. A teljes hazai fehér áru fogyasztást és vásárlói elégedettség visszajelzést menedzseli. A promótereket ellenőrzi. Traningeket tart.
#Celtis: házhoz jön a szervíz, illetve az ország bármely postáján ingyen feladatod a szervizbe, vagy küldenek érte futárt, és 24 órán belül javítják. Samsung esetén note4 szériáig a konyha asztalodon javították a telefont. Ez azóta nincs, mióta nyomás próbálni kell a telefont. Nekem egyedül a Samsung gariztatas nem okozott idáig fejfájást.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz ProEvoFan #139380 üzenetére
Egy jó promoter dolga, hogy felmérje a vásárló igényeit, ha a saját brand nem tud megfelelő terméket ajánlani, átirányítja akár a konkurenciához. Pécsen a Samsung és LG promoter illetve a MM üzletkötők összedolgoznak. Lehet, hogy nem ad el egy, a vásárlónak nem megfelelő tv-t, és az más márkát vesz. De a dolog kölcsönös. Egy jó promoter nem csak a saját brand termékeit ismeri, hanem a teljes konkurenciát is.
My name is Bond, James... Dean.
-
direwolf
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy "Nincs elég hely a frissítéshez"? 740Mb-ból csak 75Mb szabad, pedig összesen 3db alkalmazást telepítettem (Plex, HBO-GO, Spotify), a többit nem is engedi törölni, mert gondolom firmwareben vannak. 55NU7400"I've seen things you people wouldn't believe"
-
-
PuMbA
titán
válasz direwolf #139384 üzenetére
"A konnektorból ki-be húzkodás szerintem ua. mint a távirányon a power hosszan nyomása."
Azért próbáld ki. És ha rámész a frissítésekre, akkor éppen nincs letöltve a TV-re egy, ami még nem került feltelepítésre? Ha minden szakad, akkor TV alaphelyzetbe állítás.
[ Szerkesztve ]
-
direwolf
őstag
válasz PuMbA #139385 üzenetére
Írtam, hogy kipróbáltam. A mauális frissítésre azt mondja nincs új verzió. Elképzelhető, hogy korábban letöltött valamit, csak nincs helye kicsomagolni? Ezen akkor csak a factory reset segítene, mert nincs semmi lehetőség cache törlésre
szerk.: ahogy nézem 1294 a tv verziója, és van egy 1294.1 a neten. Megpróbálom usb-ről frissíteni...
[ Szerkesztve ]
"I've seen things you people wouldn't believe"
-
SunMount3r
nagyúr
Hello!
Olyan gondom lenne, hogy valami nem stimmel a média lejátszó Box-omból érkező hanggal a TV-n (H6400). Az a jelenség, hogy a nagyon halk részek (pl. aláfestő zene, vagy olyanok, mint a szél zúgása) ki-ki hagynak, sokszor több másodpercere is, amikor meg jön egy hangosabb rész (akár csak beszéd), akkor rögtön hallhatóvá válnak, majd megint "eltűnnek" és ez roppant idegesítő. És minél hangosabbra állítom a TV-t, annál észrevehetőbb (lehet gyakoribb is).
Amíg a lejátszó analóg kimeneten egy sztereó hangfalra volt kötve, addig sose volt ilyen probléma.Ez mitől lehet és van e rá valami megoldás?
Köszi!
-
galaxys80
veterán
válasz hjtz4t3wrseg #139391 üzenetére
Mit lovagolsz te azon, hogy mi a foglalkozása a testvérének?
-
PuMbA
titán
válasz SunMount3r #139390 üzenetére
TV hangbeállításaiban látsz valamit? Hangerőkiegyenlítés, EQ tiltva vannak? Ugyanígy a média lejátszó box-ban nincs hangbirizgálás beállítva?
[ Szerkesztve ]
-
S.Zoliy
tag
Sziasztok!
Vettem egy Samsung QE55Q70R tv-t, és szeretnék érdeklődni, hogy van-e valakinek a HDR videókhoz bevált képbeállítása? -
PuMbA
titán
válasz S.Zoliy #139398 üzenetére
Minden darab TV esetén más, ezért kell műszeres kalibrálás a pontos eredményhez, így a fehéregyensúlyt és a 10 / 20 pontos színbeállításokat sosem szabad lemásolni netről, mert még rosszabb lesz az eredmény Ami a legjobban közelít a filmkészítők által elkészített képhez az ez: [link] Csak az első 5 képen lévő dolgokat csináld meg. A Háttérvilágítás értéke SDR esetén sötét szobára van belőve, szóval azt állítsd tetszés szerint. HDR-en ugyanezek mehetnek, de maximum háttérvilágítással. Motion Plus-t Egyedi 3/0-ra tedd kikapcsol LED Clear Motion-nel.
[ Szerkesztve ]