Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
remington2
senior tag
válasz Csiborbogár #5178 üzenetére
X18-ban van két számzáras ajtó, amely a továbbjutáshoz kell. X16-ban nincs számzár, X10-ben sincs olyan, amely KELL a továbbjutáshoz, max. érdekesség. X10-ben 4 v. 5 van, ebből én csak egyet tudtam kinyitni, a többihez nem találtam meg a kódot.
X18-ban nincs bújócska, ahol bemegy az ember, ott is jön ki, ez logikus. X16-nál jópofák voltak, mert ott meg a csatornákban kell kijutni. Van egy terem egy kontrollerrel, ott van ghost is (hulla), és egy lyuk az egyik cellaféleségben, ahol ki lehet jutni a csatornákba.
Szerk: tehát valaki valamit bekavart , X18-ban doksi kell, X16-ban kilőni azt a szerkezetet, amely (gondolom) az agyperzselő egy változata. Magas, hengeres cucc, 3 kapcsolóval. X10-ben van egyetlen kapcsoló, és ott van egy ajtó is, számzárral, de nem tudom hová vezet, kijutni nem ott kell, hanem egyszerűen visszafelé haladni.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Az érdekelne, hogyan oldják meg CS-ben, hogy fele pálya szerepel, fele pedig új? A map adott, Pripyat (állítólag) szerepelni fog, hova rakják az új helyeket?
Idézet máshonnan:
"Yup, I'm psyched.Here's the original game map, the red areas were cut out of the original game. Might give you an idea of what they're going to add back in.
A less linear map would be an improvement simply because you wouldn't be walking through Bar/Garbage all the time. Also would like to see a wider variety of side quests, beyond "kill this guy"."
Ez a link az állítólagos "eredeti" stalker mapet mutatja, tehát az alapjátékból kivágott részekkel. Látható az a "város", amiről már írtam korábban, egy raktár-szerű komplexum, meg egy, red foresthez nagyon hasonló erdős rész.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5182 üzenetére
Én ezeket direkt nem olvasgatom. Meglehet, hogy a p2p-re kikerült orosz stalker-cs alapján szerzett infókkal sztorizgat? Mert végső soron valahol egybevág egy-két dolog Inkább nem lövöm le a CS sztoriját, majd végigjátszom.
Szerk: persze nagyobb az esélye, hogy csak simán nem tud angolul, és magyarítást sem rak fel
Valaki nem tud ukránul / oroszul? Jó lenne a fenti térképen megtudni, mik azok a helyek, mert csak a Dark Escape van kiírva angolul. Szótárral meg nem boldogulok, egyszerűen nem tudok cirill karaktereket benyomni (lehet, variálni kellene a betűkészletekkel / nyelvekkel).
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #5185 üzenetére
Amúgy egy flashbackes sztori tényleg hatalmasat ütne. Például kiderülne, hogy az öreg tényleg . . . khmm "kicsit" ferdített, és nem Strelok vagyunk, hanem valaki más, aki (az igazi) isten tudja miket csinál, a C-tudat megbízásából. Jön a CS, ami korábban játszódik, itt meg lesz egy stalker, aki NEM Strelok, és akinek meg kell ölnie azt a Strelokot, aki megint nem az
Aztán a végén jön az igazi Strelok, elveszi Tildát, és mindenki boldogan él míg meg nem hal
Szerk: de amúgy komolyra fordítva: tényleg nem rossz ötlet, Strelok személyével lehet variálni. A srác nem tudja, mit alkotott
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Hehe, megkaptam a tudósoktól a könnyebbik ruhát, és aranyos kis látómezeje van két oldalt (a fej rész széle). Ha megszerzem a narancssárgát is, simán felcsaphatok Kennynek
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Semmiség csak kavartam.
Kenny-t meg nem a patkányok ölték meg, őt már csak "eltakarították".
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
OL 2.2
Duty-ékkal nekem is meggyűlik a bajom. Wild Territory-n vagyok, és van az elején egy nagyon jól eltalált spawn pont, ahol akár tucatnyi adagokban is jönnek "át" a szomszéd pályáról mindenféle dögök, kutyák, patkányok, miegymás. Banditák és looner/duty egységek is jönnek, így néha igazi vérfürdő van ott (és végre itt szereztem egy p90-est).
Egy alkalommal sikerült tévedésből meggránátoznom egy egységnyi örömkatonát (duty), és most eléggé durcásak velem. Nagyon szokatlan, hogy harcolva kell bejutni a bárba, és annak környéke is igazi aknamező a sok járkáló duty miatt.
Sebaj, úgyis beállok a freedomhoz, jó kis ajánlólevelem lesz . Kibékülhetnék velük a mod újítása miatt, de minek?[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Hehe láttam a CS topikban milyen gépigényeket írnak
Mindenesetre ha dx9ben tudja majd hozni normális sebességgel a SoC grafját a gépemen, (max. 1280x1024-ben, de inkább 1024x768-ban) akkor elégedett leszek. Bár ez inkább elvárás, mert a gépem azért elég messze van a "gyenge" kifejezéstől.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Kipróbáltam az OL 2.2 transmute nevű featurejét, azaz artifactokat anomáliák segítségével "fejlesztettem". Csináltam egy Titan Kolobokból egy Diamond Kolobokot a wild territory garázsában lévő fruit punchal. Sokadjára sikerült csak úgy beledobni, hogy "elnyelje", azaz megkezdje a transmute-ot. Most egy Simbiont akarok csinálni (ugyanott), 4 féle cucc keverésével, de sehogy sem akarja őket az anomália elnyelni, csak pattognak benne.
Ez normális, vagy próbálkozni kell, vagy én bénázok? A titan kolobokot is vagy harmadjára sikerült normálisan beledobnom.They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5227 üzenetére
Megvan hozzá a recept, és megvannak az artifactok is. Titan kolobok -->diamond k. átmenet sikerült, bár azt sem tudtam elsőre beledobni.
A recept egyértelműen leírja, mi kell hozzá, szóval a mamagyöngyét nem én találtam ki
Majd ha kedvem lesz keresek egy másik fruit punchot, és megvizsgálom ott is. Tetszik az artifact-csinálás, bár már elég jó cuccokat találok másoknál is. Elkészíteni azért mégis különleges[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #5230 üzenetére
Az előbb egy urchin / burner kombinációt próbáltam, de semmi eredménye. Láttam már egyszer, hogy kell sikerülnie. Ha beledobom, el kell tűnnie, és onnantól indul az óra, majd a végén megjelenik a kész cucc, és a játék jelzi is ezt. De csak egyszer sikerült, azóta bele sem tudom dobálni.
Lehet, hogy nagyfokú szerencse is kell hozzá, hogy egyáltalán működjön? Vagy ráolvasás kellene ?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5247 üzenetére
Nekem a 2.2 kereskedelmi rendszere nagyon bejött. Drágaság van, de legalább van a pénznek értelme, nem százezrekkel szaladgálok már az elején. Gyűjtögetéssel és idővel persze minden modban / alapjátékban nő, aki sokat mászkál és összeszedeget cuccokat, az előbb utóbb gazdag lesz. Fegyvereket, használt dolgokat viszont nem érdemes tradelni, csak a legelején, mert piszok kevés pénzt adnak érte.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Sehol nem találok hangtompítót a játékban . . . senkinél nincs, a bárban sem lehet venni, embargó van a zónában a hangtompítókra?
OL 2.2
A helyszín Dark Valley, most arrafelé kószálok. Nyüzsögnek errefelé a mutánsok, szegény fleshekre vadászik mindenki, főleg a bloodsuckerek és a pseudogok. De még a zombik is Azok meg nem győznek odébbdöcögni a tömzsi kis lábaikon, de legalább elég jól bírják a gyűrődést. Nem tudom, én mikor élnék túl 30 másodpercet egy bloodsucker társaságában. Lehet, érdemes lenne fleshként is végigjátszani? Spore-Stalker
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Felraktam egy rövid időre a priboi story-t, és eddig tetszik, amit láttam. A zóna nagyon szép, több a virág, meg úgy általában - szó szerint - bujább az egész. PDA mapen láttam egy új területet, ami "desolate village" néven fut, gondolom ez lehet a halott város, a leírás legalábbis illik rá. De nincs oda útvonal, hogyan lehet bemenni? Vagy ez csak a sztori lenyomása közben / után, egy adott szinttől lehet elérni?
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5285 üzenetére
Mert még gazdagabb akart lenni
OL 2.2
Yantar, X16 után egy kis érdekességet fedeztem fel: megjelentek az eco-ruhás tudósok, három hulláját találtam meg a bunkeren kívül, a mocsárnál, de egy még él, és össze-vissza járkál Yantaron belül. Eddig egy végigjátszás során sem láttam őket .
És rájöttem arra is, miért lehet a bárban fegyvert viselni: ha valaki összeakad bent egy duty-val, felettébb jól jöhet egy "Han lőtt először" szitubanThey see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Néhány kép az eddigi kalandjaimból:
Ezzel milyen járművet hozhattak a tudós barátaink?
Ez az X18 labor fölötti gyár bejáratánál lévő vízelvezető, benne fruit punch, milyen szép
De aztán vége a romantikának, jön a terror, törp által dobált terepjáróval. Itt már vízben van. Még jó, hogy nem kapott el
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5289 üzenetére
Igen, mert vándorolnak az anomáliák. Amikor az ott aktuális küldetést csináltam, akkor még a másik végén volt, de a járatban lévő stash-hez erről az oldalról bebújva simán hozzá lehetett férni.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #5302 üzenetére
Az egyszer biztos . . . A zónában, egy el - és félbehagyott építkezés romjai között a pincében egy 20*15 centis világító négyzet, a legszürreálisabb amit csak kitalálhattak. Már csak annyi kellett volna, hogy megnyomva valahonnan előbukkanjon egy mutánst-télapó, "ajándékokat" dobálva, Ho-ho-ho felkiáltással . Az már Bioshock lett volna
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz whitezo88 #5314 üzenetére
A képeket nézegetve rögtön szembetűnt, mennyire SoC-szerű "screenshotok". Gondoltam is rá, hogy eseteg az indexes cikkíró nem valahol az Agroprom környékén járt, de alighanem akkor szembetűnt volna neki a vadvilág, és a fényképezőt meg a fotóst is kidekorálta volna egy-két bloodsucker
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5338 üzenetére
Sokat lehet benne beszélgetni fontos karakterekkel, pl. hogy került ide, hogy csapódott x-y frakcióhoz, tud-e valami hasznosat mondani stb. Trader/mechanic/bar/vezető karakterekre igaz ez, ezekből meg van rendesen
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5343 üzenetére
A kis testek poltergeistek, nem pseudogiantek. Látható is, hogy nincs lábuk, a fejük is jellegzetes.
Szerk: később írta Bencom, hogy azok, visszamentem, lőttem egyet és megvizsgáltam, poltergeist.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5361 üzenetére
Itt van egy videó az utolsó beszélgetésről a stalker végén.
Amit írsz, azért érdekes, mert az első talákozás óta gondolkodom néha, honnan ismerős a Lebedev név a SoC-ből
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Csiborbogár #5363 üzenetére
Az nem Pripyatban lesz, hanem az erőműben, úgyhogy arrafelé
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Mosquitoo #5390 üzenetére
Ezt és ezt érdemes elolvasni. Röviden, és a játékra (és nem az élővilágra asszociálva): a skeleton szó csontvázat jelent, az endo jelentése pedig "belső", az exo pedig "külső". Az exoskeleton lényegében "külső csontváz". A "kitinváz" egy specifikus fordítás, bogaraknál a kitinvázat hívhatjuk exoskeletonnak is, bár biológia terén nem vagyok otthon.
Szerk: a SEVA suit kék éjjellátója abszolút favorit nálam, enélkül - és zöld éjjellátóval - nekiindulni nagyon nem szeretek. Akkor már inkább lámpa.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #5513 üzenetére
Lehet, hogy csak én voltam olyan mazochista, hogy az OL-ekben is visszaírtam az eredeti súlykorlátot, mert zavar a 80-90 kiló?
Utólag úgy emlékszem, jól is ment, csak exo-ban a plusz súly megkavarta, és ott többet adott hozzá, mint kellett volna. Valamit nem írtam át, de nem izgatott, mert exo-t sosem használtam a futás és az iszonytató zöld éjjellátó miatt. Nem tudja valaki, előbbit mi befolyásolja még a sima max weight értéken kívül (amiért az exo megkavarja), és hogyan lehet az exoknak kék éjjellátót csinálni?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5526 üzenetére
Utólag visszatekintve szerintem a CS - SoC közötti hatalmas hasadékot nem a rengeteg bug, meg egyéb apróságok okozzák, hanem magának a játékélménynek a csökkenése. Ami az SoC-t sikeressé tette, az a játékmenet volt: relatíve lineáris, apró mellékágakkal, és a történet végigjátszása közben szabadon bebarangolható hatalmas tereppel. Aki szereti, időnként újra és újra végignyomja, nem a sztori miatt már (hiszen azt ismeri), hanem a Zóna egyedi atmoszférája miatt.
Abban, hogy ennyien szeretnek a zónában barangolni, fontos szerepet játszik a pályák felépítése, egymással való viszonya. Cordon, Garbage, Rostok, Army, Red Forest, egyetlen függőleges vonal (cső), garbage-nél leágazással agropromba, dark valleybe, valamint rostokban egy yantari kitérővel. Cordonban, Rostokban, Armyban is van trader, mindenhol "le lehet ragadni", és ha olyan helyre akarok menni, ami kiesik az útvonalból (a csőből), akkor sem kell messze mennem (mondjuk dark valleybe barangolni egyet, mert épp borzongani van kedvem a laborban). Garbage, majd "útelágazás" , és ott is vagyok. Nem túl rövid út átmenni, de nem is aggasztóan hosszú, ugyanez igaz agropromnál is. Persze van egy Pripyat még, és egy CNPP, de ezek a pályák inkább díszletek már a sztori végéhez, monumentális színpadok, amelyiknél sajna elég szűk a kulisszák által határolt tér, de egy-két alkalommal mindig felkerekedek, és nézelődöm egyet. Pripyatba tuti, hogy a legközelebbi végigjátszásnál több időt töltök majd, mert ezt, CNPP-t és Red Forestet járkáltam keresztül eddig a legkevésbé. Főleg a stadion, meg a kerék környéke érdekel.
A jól felépített pályarendszerhez hozzájön még a karakter, akivel játszunk: Strelok, meg az ő inventory-ja, vásárolható fegyverekkel, páncélokkal, lőszerekkel, minden földi jóval. És nincs 2 ugyanolyan végigjátszás, mindig más egy kicsit, "most freedom leszek", "most duty", és hiába apróságok ezek (néhány mellékküldi), számítanak. A modok még erre is rápakolnak egy lapáttal, változtatnak, finomítanak, több-kevesebb (de inkább több) sikerrel.A CS ebből a siker-receptből túl sok elemet változtatott meg. A sztori olyan, amilyen, azon könnyen túl lehet lépni, ízlések és pofonok esete, mindenesetre szomorú hogy a végjátékot így elrontották, és végül szinte semmi sem derül ki, mondhatni "snassz" a vége. A pályák szerkezete (egymásra épülésük, ami olyan jól sikerült a SoC-ban), az itt teljesen meg lett bolygatva, és nem pozitív irányba. Most nem függőleges cső van, hanem kerék: garbage - army - red forest - yantar - agroprom - garbage körrel, az agropromhoz és kordonhoz tapasztott mocsarakkal, és dark valleyvel. Ez nem lenne baj, de nagyon kevés lett a trader, főleg a normális (és nem csökkentett módú, pénzkorlátos, csak lőszerrel üzérkedő) kereskedő. Kordonban és Swampban van 3, és két fejlesztő (egy-egy), agropromban a dutynál és stalkereknél megint 2-2 (kereskedő&fejlesztő), még egy páros dark valleyben, és kifújt. A kerék északi részén csak "herélt" kereskedők vannak, yantarban a doki nem vesz le fegyót, ott nincs fejlesztési lehetőség, sem red forestben, sem armyban, sem garbage-ben (banditákon kívül, velük jó viszonyba kellene lenni, akkor működnének). Nem lehet "leragadni" egy trader-bázis körül, mert északon szinte semmilyen ilyen nincs, ez csökkenti a barangolás lehetőségét, valahogy szétesik az egész. Délen túl sok kereskedő van, északon szinte alig, pedig az a játék pályáinak nagyjából felét jelenti. SoC-ban a képzeletbeli csőben volt az elején, a közepén, és a végén, ami szerintem nagyban segítette a játszhatóságot. Itt csak az "elején" (a térképnek), később, a kör 2/3-ban semmi. Mászkálj vissza 3-4 pályát, hogy tradert találj az érdekes helyekről (red forestből yantaron át agroba, vagy army-n garbage-en át ugyanide v. dark valleybe). Ezt a készítők is érezhették, mert maga a játék (területre), szerintem nem nagyobb, mint a SoC, de guide-okat készítettek a könnyebb "utazás" érdekében, amely ötlet elég jól sikerült.
Összességében tehát a CS sikeresen elrontotta a már meglévő belső egyensúlyt, amit tovább rontottak a traderek elhelyezésével (ha army-ban lenne egy-egy teljes értékű fejlesztő és kereskedő, az rengeteget javítana a helyzeten). Emiatt csökken a barangolások élvezete, nem érdemes leragadni sehol, mert hiába járkálsz és esetleg lootolsz, kilométerekre van a legközelebbi trader, és ha szerencséd van, még guide sincs. A játék utolsó pályái, Limanszk + kórház, meg CNPP megint csak színpad, igaz, jóval kisebb, mint anno Pripyat és a "nagy" CNPP, de itt a dráma is kisebb már, elég lesz ez is. Ezek a hibák sokat rontanak egy olyan játékban, ahol az ilyesmi számít, főleg rajongóknak. Kíváncsi leszek, készülnek-e majd az ilyesmiket javító, egyensúlyt hozó modok. Itt nagy lesz a kihívás.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5532 üzenetére
Én is álmodoztam ilyen megkókányolt STALKER SoCCS-ről , de szerintem nem lehet. CS-ben úgy tudom, más(abb) a motor, magasabb felbontásúak a textúrák, és talán csak akkor lehetne megoldani, ha meglenne a fejlesztőknél meglévő Rostok (mert állítólag van, csak ki lett vágva.) Mondjuk kérdés, hogy vajon jó okkal szedték-e ki. Pripyat, Red Forest túlsó fele így is hiányzik, oda az SoC-ből kellene visszarakni (ha lehet). Nem vagyok fejlesztő, nem tudom, lehetséges-e egyáltalán. De ha a kettő egybe lenne gyúrva, az szerintem mindent ütne Kár, hogy csak álom . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5532 üzenetére
Igen, Rostok jó ötlet lenne. A keréknek lenne akkor agya, sok mindent megkönnyítene. Jó lenne tudni, vajon milyen okból szedték ki, a többi pályával együtt.
szerk: a CS topikban (#286) Rifleman10 hozzászólásában idézi, miket hagytak ki. Szörnyű olvasni is.
szerk2: pripyat underground, amely úgy ki lett vágva, hogy Limanszk végén (vagy a kórház végén), még hivatkoznak rá Lebedevék nem tudták, hogy eltüntette egy "ki kell adnunk" nevű, titokzatos játékfejlesztői anomália . Tulajdonságai: sugárzás +100, pályák -30
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5542 üzenetére
A Priboi storyban, a pda-mapon mi az az új pályaszerűség, ami a CS beli limanszk, v. egykori OL--Dead City helyén van? UHSF bázisnak hívják a priboi honlapján, az bejárható?
szerk: vagy ez lenne Limanszk újjáépítése? Dead city=Limanszk? Jó, egyértelműnek tűnik, de ez alapján Pripyat is lehetne Dead City, mert elvileg a halott város egy régi bemutatópálya volt, középen valami szovjet emlékművel, körülötte épületekkel, ez még a SoC térképén is kivehető. Szerintem a kettő nem ugyanaz. Úgy tudom, hogy a CS-ről még nem lehetett konkrétumot tudni, de már dolgoztak ezen a mod készítői. A readme-ben írják, hogy Rostokon is módosítottak, hozzáadtak valamilyen, addig csak multiban elérhető pályarészt. Ezekről van valamilyen tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz --Disztroj-- #5680 üzenetére
Maga a játékmenet nem változik, de a vége végtelenítve lett, így ha akarsz, CNPP után ki tudsz jönni onnan, és csatlakozni mindenféle koalícióhoz. Nem teljesen új játékként kell elképzelni, mint a priboi storyt, hanem finomításként. Nagyon jó finomításként
Ami más, nagyvonalakban (stalker.filefronton fenn van az egész lista)
- új fegyverek, régi fegyverek új skinnel, reálisabb fegyverviselkedés (és gyorsabb halál)
- több cucc kereskedőnél
- szebb grafika, változatosabb időjárás
- új szörnyek
- új artik, arti-készítés
- fejlesztett AI. . . és még sok apróság.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Medvelászló #5702 üzenetére
Engem az az egy pötty is zavar
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Fel akarom rakni az arsenal modot, de stalker.filefronton kettőt is találok. Az egyik az AMK Arsenal mod, ez - elvileg - bele van építve az OL2.2-be. A másik egy bizonyos Arsenal mod RC1, de ehhez nem találtam linket. Viszont van plusz patch is, amely teljesen bele tudja olvasztani az utóbbi modot az OL 2.2-be. Melyiket szedjem le? A kettő szemlátomást nem ugyanaz, mert az egyik readme hivatkozik is rá, hogy nem az arsenal modot, hanem arsenal rc1-et kell feltelepíteni hozzá . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Én felraktam az előző hozzászólásomban lévőt (159 MB 7z fájl), hozzá kell a Proci által linkeltet közül az alsó, és így megy. A kicsi, 10 megás akármi lényegében finomít rajta: lehetővé teszi, hogy npc-k is használják az új arzenált, meg a náluk lévő cuccokra is hatást gyakorol, kinél mi legyen. A readme-ben le van írva, hogy kell telepíteni, nem nagy dolog, egymásra kell másolni őket, sorrendben.
Ami kár, hogy sötétek nagyon a fegyverek az inventoryban, és mivel átlátszó az egész, ezért alig látni a fegyók alakját. Bár lehet, hogy csak szokatlan a Clear Sky után, egy ideje csak lesek, mint hal a szatyorban, hogy mi hogy működik
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Azt hiszem, nálam nem jött be ez a mod A fegyverek textúrái sötétek, egy árnyékon kívül alig látni valamit belőlük. Az inventoryban is sötét képecskék csak, maximum az égnek fordulva lehet őket nagyjából normálisan látni. Erre rátesz egy lapáttal az alapból átlátszó inventory is.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz P2000WRC #5729 üzenetére
Egyéni mérlegelés kérdése. Ha nagyon le van rongyolódva, akkor egyértelműen mehet a kukába, ha nincs, akkor érdemes egy kisebb összeget költeni a javításra. Mondjuk hosszú távon ez sem éri meg, de az érzelmi kapcsolat a ruha és viselője között . . .
Az én favoritom a SEVA, ebből OL 2.2-ben (és sima SoC-ban is) van többféle, a rokon-fejlesztéseket (pl. a vegyi ruhák) nem is említve. Amikor stashben találok egyet, akkor elrakom, és amikor leszakad rólam a jelenlegi, egyszerűen - és ingyen - cserélem arra. Több helyen is vannak ruhák, a doki is ad egyet, meg már alapjátékban is van (legalábbis úgy emlékszem) egy ingyen ruha valahol, ha már fontos a pénzkérdés. Bár rutinos stalkerek mindenféle cheat meg hasonló kis ördögi dolgok nélkül is több, mint elég pénzt tudnak összegyűjteni az arti-businessből.A SEVA-ról jut eszembe: hova tűntek CS-ben a kék / zöld színű vegyvédelmi ruhák?
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Dr. Romano #5747 üzenetére
Az előzőekhez csatlakozom én is plusz egy tapasztalattal: egy magot erőltet nálam is, a másodikat alig-alig használja. 1.5.05-ös patchel. A CPU Control viszont segít rajta valamennyit.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz P2000WRC #5754 üzenetére
Ha a géppuska nem, a gránát megoldja a gondokat, itt legalább normálisan működik. CS-ben ez is egyedi módon lett megoldva, mert hiába robbant 1 méterre az ellenféltől, szeme se rezzent. Jó, kínai gránát volt, de akkor is
szerk: annak viszont örülök, hogy téves info volt a legyengített dragunov. Az utolsó CS végigjátszásom vége óta rákaptam a sniperkedésre, remélem, nem 5 méterről kell majd kétszer fejbelőni vele valakit . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Ne is mond . . . nemrég garbage-ben egy ilyen négykezű izé támadott meg, "muzsik, muzsiki, szudá", az éjszaka közepén, miközben sebesült voltam, és alig bírtam mozogni . . . ugráltam össze-vissza, lámpafénynél rémülten keresés + "melyik fegyver is van a slotban?" para közben végül 6 shotilőszer után megnyiffant . . . azt hittem, összecsinálom magam
szerk: a Clear Sky kicsit elpuhított, pedig azt is masteren/veteranon játszottam. Szokatlan a SoC-ban, hogy Sido azonnal a mélyvízbe dob, és rögtön a katonai doksik után hajt, agropromba. Vannak mellékküldik, de annyira lazák, hogy a főszál küldetéséhez képest semmit nem jelentenek. CS-ben a Swamp kellemes homokozó, ahonnan akár pénzzel megrakodva jöhet ki az ember, itt meg azonnal egy katonai bázis közepére kell behatolni. És az egyik katona még ajánlja is, hogy éjjel menjek, mert akkor bent vannak az épületben. Na ja, ha nappal megyek, kint járőröznek + tornyok, ha éjjel, akkor meg az épületben korzóznak
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Csak egy pályán csinálja, vagy mindenütt? Már nem emlékszem pontosan, hogy volt, de ugyanilyennel találkoztam army warehouses-nál, de egy idő után elmúlt. Azt hiszem néhány, a pályahatárnál sündörgő controller volt a ludas.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
Kicsit tényleg könnyű megszerezni őket, jobbakat is, így elég könnyűvé válik, még hell fokozaton is . . . és annyi arti van, hogy jut a profnak is, így pénzből is felvet a jólét. Lehet, hogy ezt a részét (pénzverde) még a korai, sokat emlegetett 2.0-ás daráláshoz csinálták?
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5771 üzenetére
Szívem szerint kipróbálnám az OL 2.2 "környezetét" (trader, artik, mute, pénz) az OL 2.0 kihívásaival (ömlő mutánsok, vér és szenvedés ), szerintem ez lenne a nyerő kombináció. Nehéz, küzdelmes, de nem lehetetlen. Gondolom, annyi minden változott a 2.0-2.2 váltásnál, hogy véletlenül sem lehet összehaxolni
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Medvelászló #5776 üzenetére
Ilyen alapon az OL maga sem létezhetne . . .
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz Medvelászló #5780 üzenetére
Abban igazad van, hogy ha túl könnyű, elveszi a játékélményt. OL-ban könnyen belazul az ember, ha van valami jó cucc rajta, szuper fegyver a kezében, kismillió rubel a pénztárcában, és elég bőszen potyognak az artik, így se pénz, se extra "rpg-pontok" hiányában nem fog szenvedni. Ezt megfejeli a sokrekeszes arti(sör ) tartóval, és lőttek neki . . . hell fokozaton is.
Bár, a másik oldalról nézve, ha fejbekapnak, szerintem meghalsz így is, úgy is, mert ott egy pillanat alatt leveszi az összes életed, és azt már hiába töltené vissza az arti-készleted, bár ezt nem próbáltam még. . .
De ezek nem friss emlékek, a legutolsó végigjátszásomból emlékszem ilyen negatívumokra. Ez is csak akkor igaz, és csak a vége felé, hogy ha sokat járkálsz, meg gyűjtögetsz, azaz majdnem mindenkire, aki fanatikszerk: Ennek a régi emléknek némileg ellentmond, hogy épp most értem a Bárba, és eddig igazi, kellemes szenvedés volt, agropromból alig jöttem ki ép bőrrel, a katonai bázison majdnem szétszedtek, végül BTR-rel nyomultam a határig, mert a riadóztatás után oda is pakolnak katonákat, és teljesen szétrongyolódtam. Túloldalon, Garbage-ben banditák fogadtak, átmásztam az alagút tetején, traktorra szálltam, és úgy menekültem. Még jó, hogy a banditák nem kezdtek kergetni.
Most a bárban pihenek[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Samsung Galaxy A41 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PLAYSEAT Challenge + CSL DD Ready2Race Fanatec Bundle
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen