- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Xiaomi Mi A2
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
ma A Blackview elérhető áron kínál összecsukható képernyős élményt, három Android főverzió támogatással.
-
Senua’s Saga: Hellblade II teszt
gp A szkizofréniától és rabszolga-kereskedőktől egyaránt szenvedő Senua újabb különleges utazásra indul, ezúttal a messzi észak ősi istenekkel és modern kegyetlenséggel teli vidékére.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Okami68
csendes tag
Sziasztok!
Gondoltam, megosztom, mert elég furcsa dolog.
Június végén kaptam egy üzenetet az applikációban, amiben azt kérdezték, hogy valaha töltöttem-e be valamilyen pozíciót a Magyar Kereszténydemokrata Néppártban? Nem vettem komolyan a kérdést, nem válaszoltam. Pár nap múlva jött a következő üzenet, hogy nem válaszoltam, és hogy így kénytelenek lesznek zárolni a kártyámat. Bevallom, ezt se vettem komolyan, azt gondoltam, hogy ezt nem tehetik meg, hogy ha nem felelek egy politikai kérdésre, akkor zárolják a kártyámat.
Erre ma reggelre az applikációba való belépéskor kizárólag ez a bizonyos üzenet funkció elérhető, amelyben közlik, hogy zárolták a kártyát, és csak akkor aktiválják, ha válaszolok a kérdésükre.
Megválaszoltam a kérdést, soha nem volt pozícióm semmilyen pártban, most kíváncsian várom, hogy mi fog történni.
Valaki találkozott már ilyennel? Egyáltalán feltehetnek ilyen kérdést? És ha nem válaszolok, akkor letilthatják a kártyámat? Ez legális? -
Okami68
csendes tag
válasz brainticket #5943 üzenetére
Sajnos nem vagyok szakértője a témának, de szerintem az még rendben volna, hogy rákérdeznek esetleges párttagságomra, de hogy ahhoz mi közük van, hogy betöltök/betöltöttem-e valamilyen tisztséget egy pártban...továbbra is kétségeim vannak, hogy ez egy legális kérdés.
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22774 üzenetére
Sziasztok!
Lényegében ugyanez lenne az én kérdésem is.
Tavaly regisztráltam és kaptam kártyát. Az azonosító okmányom, amit megadtam neki, 2024-ben jár le. De azt kérik, hogy adjam meg újra, mert lejárt, vagy ha nem., akkor letiltják a kártyámat.
Miért kérnek olyan információkat, amelyek megvannak nekik és érvényesek?
Egyáltalán ez egy valós megkeresés a Revolut részéről?
Az applikációban most is van egy figyelmeztetés, hogy adathalászok próbálják megszerezni a felhasználók adatait. Lehet, hogy ez is csak egy próbálkozás? Hogyan tudnám ezt ellenőrizni?
Én is csak standard felhasználó vagyok, hogyan lehet a Revoluttal kapcsolatba lépni?Kérlek, segítsetek. Köszönöm!
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22791 üzenetére
Mondjuk, hiába klikkelek az új csevegés indítása ikonra, semmi nem történik, csak egy üzenet jön be, hogy némely pénzügyi transzfer lassabban történik meg a szokásosnál, de dolgoznak a problémán, és hamarosan megoldják.
Amikor kattintok arra, hogy értem, visszadob az előző oldalra, ahol indíthatnám az új csevegést, de elölről indul a kör a transzfer lassulós üzenettel.
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22801 üzenetére
Nem válaszolnak. :-(
Hivatkoznak az ügyfélszolgálat túlzsúfoltságára, javasolják a youtube fiókjukat és a fórumukat.
Így bukom a Revolut kártyámat, mert én nem küldöm el nekik újra az azonosító okmányomat, amíg legalább az nem biztos, hogy az e-mail üzenetek tőlük jönnek.
Hogy a bánatba ellenőrizhetem ezt más módon, ha nem rajtuk keresztül?
Azért az mégis csak gyanús/erősen furcsa, hogy alig több, mint 1 évvel a regisztráció után okmány azonosítást kérnek annak lejáratára hivatkozva, mindezt úgy, hogy a kérdéses okmány lejárat dátuma 2024.
Nehezen hihető, hogy ez így rendben van. -
Okami68
csendes tag
válasz Tuomas #22807 üzenetére
Innen jönnek a levelek:
no-reply@revolut.com
Ma ez a szöveg jött:
"Nemrégiben e-mailben elmagyaráztuk, hogy már nem érvényes a nyilvántartásunkban szereplő azonosító okmányod. Egyáltalán nem hibáztál, csak arról van szó, hogy a jogszabályok változnak, és bizonyos eljárások már nem alkalmazhatók.
Szerencsére nincs más dolgod, mint hogy beküldesz egy új okmányt – egy érvényes útlevelet vagy személyi igazolványt. Fontos, hogy most megtedd, különben zárolhatjuk vagy korlátozhatjuk a számládat.
Tudjuk, hogy gonddal jár, de ezt írja elő a törvényt. A kényelmetlenségért elnézésedet kérjük, és köszönjük a megértésedet."De nem magyaráznak el semmit. Azt írták, hogy lejárt az okmány és hogy változtak a törvények.
Hogyan járhat le egy 2024-ig érvényes személyi igazolvány? És milyen törvény?Minden ismerősömet végigkérdeztem a környékemen, senki nem kapott ilyen e-maileket, csak én.
Ha jól néztem, itt is csak ketten vagy hárman írtunk ezzel kapcsolatban.
Csak nekem gyanús ez a történés?[ Szerkesztve ]
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22811 üzenetére
Na, az éjszaka folyamán válaszoltak.
A lényeg, hogy az egyik "ügynök" ránézett a számlámra, minden rendben talált, szóval hagyjam figyelmen kívül az e-mail üzeneteket.Ez az a pont, ahol meg kellene nyugodjak, de azért ez így elég furcsa.
Megkérnek kétszer is, hogy küldjek be új azonosító okmányt, mert a régi lejárt vagy változtak a jogszabályok.
Harmadik alkalommal megfenyegetnek, hogy korlátozzák vagy zárolják a kártyámat, ha nem küldöm az okmányt, mert nagyon kell nekik.
Aztán nagyjából 12 órás live agent hajkurászást követően valaki ránéz a számlámra, aztán jön a "ja, bocs, minden rendben, ne foglalkozzak az e-mailekkel" mondatú remek válasz.Próbáltam feszegetni a témát, de csak diplomatikus válaszokat lehet kisajtolni belőlük, például, hogy a rendszer generálja ezeket a leveleket (mégis mi a nyavalya alapján, ha ennyire rosszul dolgozik? ).
Valami nagyon félremehetett náluk, mert már a harmadik live agent erősíti meg, hogy a számlámmal minden rendben, és nincsen semmi dolgom.Mindenesetre lementettem a beszélgetéseimet, hátha nem ez a vége a sztorinak.
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22843 üzenetére
A Fészen is ránéztem a Revolut profilra. Sokan vannak, akik ugyanerről panaszkodnak, hogy bár már többször feltöltötték az okmányukat, mégis jönnek a levelek.
Itt most is több társunk panaszkodik utalási gondokra, kereskedési zűrökre.
Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy valami alapvető rendszer probléma van náluk, amin most már legalább 1 hónapja - nekem akkor jött az első e-mail - próbálnak úrrá lenni. A jelek azt mutatják, hogy nem sok sikerrel.
Nem megnyugtató. -
Okami68
csendes tag
válasz PeeTr84 #26348 üzenetére
Szia!
Én nem cseréltem telefont, de ugyanez a helyzet. Én is Unicredes vagyok.
Az ellenőrző kód megadása után hibaüzenet. Beszéltem az ügyfélszolgálattal tegnap, azt mondták, hogy már tudnak a gondról és dolgoznak rajta. Még ma este 19 órakor sem tudtam pénzt tenni a Rev kártyára. Bejelentettem náluk panaszként, hátha gyorsulnak egy kicsit a hiba kijavításával. -
Okami68
csendes tag
válasz #57833216 #26390 üzenetére
Én ma konkrétan a bankszámlámról tettem/utaltam pénzt a Rev kártyámra. Fél nap kellett, mire megérkezett, de így legalább sikerült.
Próbáld így, hátha járható út.Egyébként visszajeleztek az UC panaszkezeléséről, hogy fogadták a panaszomat. Kíváncsi vagyok, hogy mit állapítanak meg, és hogy a Rev applikáción keresztüli feltöltést mikorra fogják végre megjavítani.
-
Okami68
csendes tag
Igen, nekem is tagadott és terelt az ügyfélszolgálatuk az elején, aztán csak beismerték, hogy már dolgoznak a problémán, mert voltak bejelentések mások részéről is.
Háromszor próbáltam a feltöltést, de az ellenőrző kódnál mindig hibaüzenet jött. Másnap volt még egy kísérletem, aztán ment a panasz.Az a legdühítőbb, hogy ez már egy mimimum több napja létező probléma és még mindig nincs megoldva.
Évek óta az UC ügyfele vagyok, de ez már a sokadik probléma. Körülnézek a bank piacon, ennél csak van jobb szolgáltatás. -
Okami68
csendes tag
Ezt így "kívülről" biztosan nem tudjuk megmondani, de ha az első verzió az igaz, akkor szerintem lábon lövik magukat, mert én biztosan bankot váltok a következő év elején.
Éppen az internetes vásárlások miatt nem vagyok hajlandó azt a kártyát használni, ami az UC-s és ami mögött ott figyel a pénzem. Egyébként annó kértem az UC-től egy külön kártyát az ilyen esetekre, de nem tudnak adni, minden kártyájuk egyenes vonalban vezet el a bankszámlámhoz.
A Rev-nek pont az az előnye, hogy minden vásárlásnál csak annyit teszek rá, amennyire szükségem van a fizetéshez. -
Okami68
csendes tag
válasz Oliverda #26651 üzenetére
Rejtélyes, az biztos, főként mert semmi "hivatalos" magyarázat nincsen, csak a kezdeti terelést követő elismerés az UC részéről, hogy van hiba és dolgoznak rajta.
De bakker, már harmadik hete!Mondjuk, nekem most 5 percen belül a Rev kártyán volt az átutalásom. Szóval, legalább ez működik az UC-nél.
-
Okami68
csendes tag
Megjött a válasz az UC-től a panaszomra:
"Bankunk dolgozik azon, hogy a Revolut kártya feltöltésére irányuló tranzakciók mihamarabb sikeresek legyenek. A probléma nem minden tranzakciót érint, ezért a vizsgálat hosszabb időt vesz igénybe, mely miatt elnézését kérjük.
Munkatársaink a kártya kibocsátói, POS és ATM elfogadói szolgáltatást üzemeltető SIA Slovakia bevonásával azon dolgoznak, hogy problémát mihamarabb megoldják és ne okozzunk kellemetlenséget a kártyás fizetések során.
Kérjük megértését és türelmét a hiba javításáig, melynek időpontjáról nincs pontos információnk."Oliverdának van igaza. Ez egyhamar nem lesz megoldva.
-
Okami68
csendes tag
Sziasztok!
Megerősítésre van szükségem.
A kezdetektől fogva, amióta Rev kártyám van, kizárólag online vásárlásokra használom. Soha nem volt semmi gond, mentek a fizetések.
Az utolsó három alkalommal azonban elutasításra került a kifizetésem. A kártyán van elég pénz, az adataim rendben voltak.
Beszéltem az "élő ügynökkel", aki azt mondja, hogy valami kapcsolati probléma volt, ezért utasították el a fizetéseket. Javasolta, hogy reseteljük a kártyát és végezzek el egy fizikai vásárlást - vegyek egy boltban kaját, innivalót vagy bármit -, aztán onnan minden rendben lesz.Valami változott náluk? Mert eddig ilyen még soha nem történt és nem volt szükség semmiféle fizikai kártya használatra egy fizikai boltban.
Valaki futott már bele ilyenbe? Működött? -
Okami68
csendes tag
Srácok, légyszíves segítsetek.
Véletlenül megszüntettem a telefonos appban a revolut kártyámat. A másik, lejárt fizikai banki kártyát akartam, amit most cseréltem, de figyelmetlen voltam.
Mi a nyavalyát lehet ilyenkor tenni???
-
Okami68
csendes tag
Srácok, hogyan lehet elérni, hogy az internetes vásárlásaimkor ne fagyasszák be automatikusan a kártyámat, mert ők azt gondolják, hogy gyanús pénzmozgás?
Van erre valamilyen megoldás?
-
Okami68
csendes tag
válasz #49155328 #28870 üzenetére
Általában 5-10 ezer forint közötti költéseim vannak a neten. Kisebb vásárlások, előfizetések. A legtöbbször havonta 1, maximum 2.
A Revolut kártyával fizetek, illetve fizetnék.
Szisztematikusan befagyasszák a kártyámat az első fizetési próbálkozásnál, amikor az eladó levenné a pénzt, ami ott figyel a kártyán.
Nagyon unom az állandó magyarázkodást, hogy bocsánat, de a bankom hülye.Nem szólnak, nem kérdeznek, csak befagyasztják a kártyámat, mert szerintük gyanús a pénzmozgás.
Szóval, van erre valamilyen értelmes megoldás?
-
Okami68
csendes tag
válasz UberMutant #28876 üzenetére
Nem XXX oldalakról van szó.
Például Steam.
Az első két alkalommal kártya fagyasztás történt. Harmadszorra megugrották a feladatot.De a lényeg szerintem nem ez, hanem az eljárás. Miért nem kérdeznek? Arról érkezik az értesítés, hogy befagyasztották a kártyát, mert gyanúsnak találják a tranzakciót, de ehelyett, ugyanúgy az appot használva miért nem kérnek megerősítést például?
Inkább automatikus kártya fagyasztás, én meg magyarázkodhatok az eladónak/szolgáltatónak, és csinálhatom az egész procedúrát újra, finger crossolva, hogy másodjára a várt eredmény legyen.
Tényleg nem értem, hogy miért jó, hogy megakadályozzák a saját kártyájuk használatát és gondot okoznak az ügyfélnek.
Kérdezés nélküli tiltás. Ez nagyon amatőr. -
Okami68
csendes tag
-
Okami68
csendes tag
válasz razorbenke92 #28883 üzenetére
Semmi extra beállítást nem használok, teljesen az alapbeállításokat használom.
De köszönöm a tanácsot, átnézem az applikációt, hátha találok valamit, ami megmagyarázhatná ezt.
-
Okami68
csendes tag
válasz MasterMark #28886 üzenetére
Ezt az üzenetet kapom az appon keresztül:
"A pénzed védelme érdekében befagyasztottuk a kártyát.
A biztonsági rendszerünk gyanús tranzakciót észlelt. Ellenőrizd a részleteket és tájékoztass minket, ha valóban te hajtottad végre a tranzakciót."Akár jó is lehetne, ha lenne olyan lehetőség, ahol azonnal visszajelezhetnék, hogy igen én voltam. Csakhogy nincs.
Annyit tudok tenni, hogy feloldom a kártyát és kezdhetem elölről az egész utalást. -
Okami68
csendes tag
válasz MasterMark #28892 üzenetére
Nem, a fizikai kártyát használom. Miért? Ez baj?
-
Okami68
csendes tag
válasz MasterMark #28914 üzenetére
Igen, használtam fizikai vásárlásra is. Ott sohasem volt probléma.
Egyszerűen nem gondoltam, hogy a virtuálisat kellene használnom. A Revoluttal az volt a cél, hogy ne a fizikai bankszámlámhoz tartozó kártyát használjam a netes vásárlásokhoz. Erre jónak látszott. Ráteszem a szükséges pénzt, elutalom és kész. Erre itt van ez a kártya befagyasztásos mizéria.
A virtuálisnál nem történhet ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
Okami68
csendes tag
válasz MasterMark #28920 üzenetére
Legközelebb megpróbálom a virtuálisat, hátha.
Ma újra elindítottam a kudarcba fulladt tranzakciót. Egyenlőre semmi nem történik, a szolgáltató még nem próbálta levenni a pénzt a kártyáról. Mondjuk, nem tudom, mi a bánatra várnak, már írtam nekik levelet is.
Átnéztem az applikációmat, sehol nem adtam meg limitet vagy bármilyen korlátot. Csak azok a korlátok vannak érvényben, melyek együtt járnak a standard csomaggal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs