Hirdetés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A25 5G - az út középen járható
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
andras31
újonc
nem.. csak ma újra kért okmányt az app.. nekem levél sem jött... a múlt heti beküldesnél egyszer szólt az app hogy kicsit homályos az egyik oldala a személyinek. 2x kellett fotózni emiatt... de másodikra elfogadta és feltöltődött... meg is köszönte akkor
-
MasterMark
titán
válasz andras31 #22403 üzenetére
Csak hogy tudd, amikor befotózod, akkor nem azt jelenti, hogy automatikusan elfogadják.
Ilyenkor beküldöd ellenőrzésre, ami több nap is lehet mire megnézik. Ha ilyenkor nem fogadják el, akkor kell újra beküldeni. Ha nem sikerül, akkor írni kell az ügyfélszolgálatnak, mivel alapból egy robot azonosítja az okmányokat. Ha ez nem jön össze, akkor írsz nekik, ránéz egy igazi ember, elfogadja neked és ennyi.
Switch Tax
-
andras31
újonc
válasz MasterMark #22404 üzenetére
úristen...remélem a többi kártyakibocsátó nem fertőződik meg a revolut betegséggel...2 évig nem volt gondjuk UGYANEZZEL a személyivel
[ Szerkesztve ]
-
andras31
újonc
válasz MasterMark #22406 üzenetére
...azért 1x te is tedd fel magadnak a kérdést.. miért mindig a revolut baszakodik az ügyfelekkel ?
-
-
Tuomas
addikt
válasz Oliverda #22408 üzenetére
És mivel a 2. alkalommal (valami miatt) nem sikerült az azonosítás, ezért kérték 3.szor is.
Így már kerek a történet. Köszönet balco fórumtársnak is, amiért leírta ezt a kulcsmomentumot.
Vannak akik kicsit türelmesebbek és megértőbbek, ők szeretnék megoldani a problémát, és vannak akik dühöngenek.[ Szerkesztve ]
We were here
-
kovisoft
őstag
válasz andras31 #22407 üzenetére
Brókercéggel is jártam úgy, hogy regisztrációkor elküldtem az összes szükséges iratot, aztán pár hét múlva kaptam tőlük egy emailt, hogy pótoljam ezt meg ezt a hiányzó iratomat (amit egyébként már korábban elküldtem nekik). Nem hergeltem magam (és senki mást nem), nem vagdostam szét semmit, hanem elküldtem mégegyszer. Mindenhol hibázhatnak.
-
andras31
újonc
most már csak az érdekel hogyan igazolja a kért személyi ill. útlevél hogy Mo területén élsz?
-
bigdady
nagyúr
válasz andras31 #22405 üzenetére
Az meg van ugye hogy 2019-ben pénzmosási törvény miatt mindenkinek aktualizálni kellett az adatait még a bankokban is Mo-on ha változott ha nem? Nem kell változnia sem semminek hogy bekérjék. Mo-is két okmány kell törvény szerint ami adókártya is lehet de akkor bankszámlád sincs Mo-on nyilván. Honnan tudnád hogy megy ez...
Ha nem megy kérj segítséget ott a chat. Nekem minden oké amikor kérték feltöltöttem slussz pasz.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22415 üzenetére
Szerintem direkt rád szálltak.
De amúgy mit is háborogsz még mindig itt, ha már kettévágtad a kártyádat, és nem foglalkozol a Revoluttal többé?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Tuomas
addikt
válasz andras31 #22411 üzenetére
Nem teljesen mindegy? Úgysem akarsz semmit sem beküldeni.
Én már írtam korábban, hogy ha ilyen problémáim lennének, beküldeném a személyimet, és megkérdezném cseten, hogy mi a helyzet, mi nem jó, mi a probléma? Tudod, a megfelelő kommunikáció és egy kis tolerancia csodákra képes, úgy általában az élet bármely területén.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
veterán
Bakker egy napig nem olvasok és közben meg, jók a programok, csak...
-
veterán
válasz SzabóTamàs90 #22426 üzenetére
Te tuti valami csókos vagy... Neked is fizetnek?
-
andras31
újonc
nem lehet nem észrevenni hogy otromba személyeskedésbe fullad minden kritikus hozzászólás... valakik itt nagyon érdekeltek abban hogy ez így is legyen és véletlenül se merjen senki kritikát megfogalmazni... szent tehén a revolut? a fenét...
fura módon a kritikusok nem esnek neki a pozitív véleményt megfogalmazóknak.. miért is van ez így?
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22432 üzenetére
Ha valaki ugyanebben a stílusban jön ide ajnározni a Revolutot, ahogy te jöttél szidni, az is le lesz oltva.
A stílus az ember, ugyebár.
Érdekes módon aki normálisan kérdez, annak normálisan segítünk. A hiba az Ön készülékében van....
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
andras31
újonc
a problémáim a következők voltak:
1) nem értesített semmilyen formában a revo hogy gond van a beküldött személyi igazolvány fotóval, simán elfogadta 1 hete
2) app sem jelez semmit, csak újra kéri és nem enged be
3) nem ad valós opciót a feltöltésre (az útlevél nem az, sokaknak nincs is)
4) 2 éve egyszer ugyanezt a személyi fotót már elfogadta, saját - 2 évvel korábbi- döntésében sem bízik a revo?
5) sem a személyi, sem az útlevél nem igazol lakcimet.. mit is akar akkor valójában a revo?mellesleg itt az én stílusommal van a legkisebb baj... elnézve a hozzászólásokat :(
a Szent Tehén lehellete üdítse mindennapjaitokat!
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22434 üzenetére
1) értesített, bekérte újra
2) újra kéri, igen - ilyenkor van, hogy szólsz supportnak, ha nem tudod megoldani a problémát/nem tudod, mi a probléma
3) töltsd fel a személyid, valós opció
4) most költözik GB-ből, magyar ügyfelek átkerülnek a litván részleghez, és a KYC (Know Your Customer) checket újra futtatják - ahogy leírták neked már
5) személyi igazolványt akar - örülj neki, h a lakcímkártya nem kellszívesen
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Tuomas
addikt
válasz andras31 #22432 üzenetére
Van egy csomó itteni negatív tapasztalat hibákról, a szolgáltatásról, szinte minden nap előjön valaki valamivel. És általában ez rendben is szokott zajlani, találunk megoldást, vagy legalább megértjük a problémát, közösen gondolkozunk, találgatunk.
Egészen addig, amíg nem jön valaki, és ide nem illő hangnemben dühöngi tele a topikot. Nem a kritikával van a baj, hanem a stílussal, nyilván dühös voltál a cégre, de azt akkor sem így és itt kell levezetni, mert értelmetlen. Ez a véleményed kinyilvánításának egy olyan módja volt, ami más helyeken elmegy, itt viszont nem, és ismétlem, nem a kritika miatt, hanem a stílus miatt.Tudod, lehetett volna valami ilyet is írni: A revolutos regisztrációm óta ma harmadszor kérték, hogy küldjem be az igazoló okmányomat, de nem tudom mi lehet a baj, múlt héten küldtem el nekik, akkor is kérték, és nincs semmi változás a regisztrációkor beküldött okmányhoz képest. Tudtok segíteni? Így nem szeretném használni a szolgáltatást, mert nem tartom ezt túl jónak.
We were here
-
andras31
újonc
válasz Ezekiell #22435 üzenetére
ugye ezt a választ te is csak viccnek szántad... nem, nem értesített... az hogy nem enged be, és újra kéri, az nem értesítés, és nem jelez semmilyen problémát a cég...
költözik bank, de akkor miért csak tőlem és pár embertől kéri?
mit hablatyol lakcímről?
tudod mit jelent az opció szó? -
hunluigi
senior tag
#POPCORN
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
Tuomas
addikt
Na akkor most, hogy megbeszéltük a dolgokat, kezdjük elölről, és kérek mindenkit a személyeskedést, a csúnya szavak használatát, valamint az indulatokat mellőzzük!
Mély levegő!Fórumtársunknak van egy problémája, miszerint múlt héten beküldött okiratai után ismét kérik, hogy küldje be azokat.
Szerintem itt technikai hiba lehetett, mert a múlt héten beküldött dokumentumot más fórumtársnál sem fogadta el (megesik, hogy a csiga elesik).
Részletesebb infót a support tudna adni, de ahhoz fel kell töltened újra az igazolványodat.
Nem tudjuk hány embertől fogja kérni, az is lehet, hogy előbb-utóbb mindenkitől, vagy az is lehet, hogy személyi függő (nekem már az új típusú van, és még nem kérték, hogy igazoljam magam újra).
Ha kizárva találod magad az appból, az sem probléma és nem kell megijedni, mert valszeg a kártyáid használhatóak továbbra is (fizikai nyilván már tárgytalan).
A lakcímes kérdésre is a support tudna válaszolni, lehet, hogy ők abból indulnak ki, hogy a külföldi személyik tartalmazzák a lakcímet is, nem tudom, ha ragaszkodnak a lakcímhez, ezt el kell nekik magyarázni, hogy itt külön van a személyi, és külön a lakcímkártya.Egyéb észrevétele van valakinek?
Mert akkor haladhatunk tovább.[ Szerkesztve ]
We were here
-
kovisoft
őstag
válasz Tuomas #22443 üzenetére
Az eredeti angol szoveg így van megfogalmazva: "Submit document which proves that you live in United Kingdom". De jelen esetben inkább az állampolgárságot kell érteni alatta, mint a lakcímet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest