- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CarKiller47
tag
Az igen
-
Bog
HÁZIGAZDA
Most jött az update, hogy volt ma valami össznépi tanácskozás az ügyben, ahol egy jottányit sem közeledtek az álláspontok.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Rusi
senior tag
Nem mint ha sztrájkok ne lennének a világon bárhol (olaszok szoktak kemények lenni), de azért a TMB-seket idehozatnám egy pár napra, ugyan nézzék már meg, nálunk mit neveznek "tömegközlekedésnek". Mert ehhez képest az ottani színvonal és körülmények több nagyságrenddel jobbak (és akkor én csak a két évvel ezelőtt tapasztaltakra támaszkodom). Ráadásul Barcelona nagyjávól hasonló méretű és lakosszámú város, mint Budapest. Szerintem csak meg kéne mutatni nekik, mi a helyzet nálunk és szerintem fél órán belül bejelentenék, hogy a következő 10 évben biztosan nem sztrájkolnak.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
kolosanyi
veterán
Hát nemtom, szerintem Budapesten igenis jó a tömegközlekedés. (Voltál mostanában vidéken, nem nagyvárosban úgy, hogy tömegközlekedéssel kellett utaznod? Kaposváriként tudnék mesélni az ottani helyzetről... ) Emlékeim szerint a párizsi közlekedéstől nagyon nem voltam elhalva, sőt szerintem bizonyos dolgok szarabbul vannak ott megoldva. Pl éjszakai járatokkal egy csomót bolyongtam, mire visszataláltam anno a szállodába, mert össze-vissza volt csak, nem pont olyan, ami érintette volna azt. Nappal nem volt gond, de összehasonlítva az itthonival, szerintem egyáltalán nem olyan vészes a helyzet.
A cikkhez: ezeknél teljesen elmentek otthonról. Leégetik az egész várost, országot egy nemzetközi, nagy sajtóvisszhangot kapó rendezvényen. Ilyet nem is hallottam még, mekkora idiótának kell ehhez lenni?
-
Lenry
félisten
Leégetik az egész várost, országot egy nemzetközi, nagy sajtóvisszhangot kapó rendezvényen.
miért, szerinted mikor van értelme a sztrájknak? mikor nagyobb az esélyed megkapni, amit akarsz?
amikor baszomsok múlik rajta, hogy minden klappoljon, vagy amikor a kutyát se érdekli, hogy jön-e a busz vagy sem?így kell normálisan csinálni, nem ahogy mondjuk a MÁV sztrájkol, hogy "na most akkor hajnal 5-től délelőtt 11-ig nem indul vonat". ebből mi jön le a vezetőségnek? "jó, akkor 11-től menni fognak a vonatok"
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
kolosanyi
veterán
Igen, csak ez elég tetű dolog. Ők megtehetik, hogy sztrájkolgatnak, mert végülis csak az egész várost bénítják meg, ráadásul pont ilyenkor. Próbáljanak meg sztrájkolni mondjuk a tanárok. Max nem lesz tanítás aznap az iskolában, a gyerekek otthon maradnak és ennyi. Továbbra is tartom, hogy ez bizony nagy g*ciség és marhára elítélem ezt.
-
Lenry
félisten
végülis csak az egész várost bénítják meg, ráadásul pont ilyenkor.
igen. pont ez az egész lényege, hogy a városnak szar legyen, hogy a városvezetőknek égjen a pofája és bármit hajlandóak legyenek megadni a munkavállalónak, csak helyreálljon a rend.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
kolosanyi
veterán
Igen tudom. De akármennyire is hangsúlyozod ki még jobban, a véleményem változatlan marad: g*ciség. Mert igenis szemét dolog elérni azt, hogy egy egész városnak legyen sz@r csak azért, hogy "városvezetőknek égjen a pofája és bármit hajlandóak legyenek megadni a munkavállalónak, csak helyreálljon a rend." Na de mindegy, hagyjuk is.
-
Rusi
senior tag
Nos, én például arra akartam célozni, hogy ott ugye már 7 metróvonal van és épp építés alatt van a következő, ami a városon kívül lévő repülőtérről fog bejönni, átmenni a városon, majd észak felé az elővárosban lesz a vége, potom 43 megállóval (és igen, nekik nem tart 40 évig ezt megcsinálni, természetesen full föld alatt megy).
Ja, meg akkor ejtsünk pár szót a kb. 3-4 éves Merci buszokról, a hasonló korú villamosokról (mert van villamos, de csak 4 vonal, kb. a város két ellentétes szélén), a remekül megépített, gyorsan, pontosan járó metróról (mikor kint voltam, vasárnap ESTE 4 percenként járt és sokszor csak 3-4 óra üzemszünet van, szombaton hajnali 2-ig jár és 5-től már újra) és ilyenekről (minden jármű föld felett és alatt légkondis, amit használnak is és már akkor szinte az összes busz alacsonypadlós volt, a reptérjárat meg külön fejezet lenne, annyira király). Ja, és a havi bérlet 14,5 ezerbe kerül, amihez mi szépen közelítünk, ám a színvonalbeli különbségek kissé sokkolóak és akkor ez "csak" egy Barcelona. A BKV-nak köze nincs a tömegközlekedéshez, engem első alkalommal kb. sokkolt, hogy egy hétig ilyen szinten utazhattam.Mobilaréna (2010-2017)
-
Rusi
senior tag
válasz kolosanyi #12 üzenetére
Amiben talán nálunk jó a helyzet, azok az éjszakai járatok, mert (ha pontosan jön és nem rohadnak le a buszok) az elég jól meg lett csinálva a néhány évvel ezelőtti átalakításnál (persze hozzátenném, hogy Barcelona éjszakai közlekedését nem ismerem). Van amúgy még néhány vicces és fura dolog az ottani közlekedésben, de elég gyorsan megszokja az ember a jót.
Mobilaréna (2010-2017)
-
B1T3
addikt
Rossz hallani, remélem, semmilyen hátrányotok nem származik belőle (és az MWC is zavartalanul fog menni). Nem szívesen maradnék le semmilyen hírről. Persze biztos több helyen is fent lesz csaknem minden, de számomra még mindig a Mobilaréna az elsődleges forrás.
-
sdd2
veterán
Ma elindult a végállomásról a sofőr egy olyan busszal ami már először nem vette be a sebességet (Ikarus), a sarokig kb 150m-ert el is tudtunk úgy menni, hogy hol bevette a sebességet hol nem. A kanyarban már nem volt szerencséje így ott le is állt és mehettünk vissza a végállomásra. És naponta egy csomószor történik meg ez. Ezért fizetek a bérletért (ráadásul nemsokára 6000ft-ot) ? Max a felét fizetném ki.
Jó térerőt mindenkinek. iPhone 15
-
CygnusX
tag
Ha minden kötél szakad, és beüt a sztrájk, béreljetek bringát, lehet, hogy így mindenkinél hamarabb oda fogtok jutni egy-egy eseményre
"All glory to the hypnotoad!" (Futurama)
-
sp@rtan
senior tag
MWC blogra ugye majd lesz RSS?
-
Neurotoxin
őstag
A párizsi tömegközlekedés igenis jó (legalábbis 2010 nyarán jó volt), éjfélig oké a helyzet, igaz akkor már a Bir-Hakeim-ről (Eiffel-torony metró megálló) nehéz bejutni értelmesebb körzetekbe. Egyedüli fennakadás a RER 1el van, ami Versaillesba is megy, a belvárosban metróként üzemel. Ha valami jármű lerobban, sajnos angolul semmi infó, viszont a lehetséges alternatív transzportig az utcakőre vagy az aluljáró burkolatára sárga lábnyomok vannak ragasztva(ezt kell követni), ezzel is segítve, hogy ne nagyon tévedj el. Az utcán vannak tömegközlekedési vállalat által telepített infós csajok, a legnagyobb az volt, mikor ezer wattos mosollyal közeledett felénk az egyik, hogy miben segíthet, de mire angolul kezdtem hozzá beszélni, közölte, hogy se ő, se a társa nem tudja a nyelvet. Ezt mondjuk kicsit cikinek vettem, de ez van. De pozitívum, hogy a metrótérkép tök áttekinthető, egyszer se tévedtünk el.
Eddig amúgy minden városban a metró tűnt a legegyszerűbbnek/leggyorsabbnak. Igaz Barcelónában még nem jártam.. Szóval hajrá srácok, szabad utat!
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
kolosanyi
veterán
válasz Neurotoxin #23 üzenetére
Na nekem pont az éjjeli közlekedéssel volt bajom. Éjjel kb masfél órát kavarogtam, mire eljutottam a szállodába, oda ahol nap közben minden fennakadás nélkül buszoztam el egy forgalmasabb csomópontra, ahonnan már átszállhattam a metróra. Nap közben tényleg nem volt semmi gond, de éjjel baromi sz@r volt. Vagy csak mi voltunk bénák akkor, nem tudom, hogy melyik volt, de idegesítő volt az tuti.
-
#16820480
törölt tag
éppen ez a baj, hogy a hatásossága miatt ez nem biztosít reális tárgyalási alapot, ahogy az sem, ha a városigazgatás tagjainak családját fenyegetik/rabolják el. ez utóbbi ugye bűncselekmény. de hasonlóan remek megoldás a forgalomlassító demonstráció és a többi is, mert tökre nem azokat szivatja, akik tehetnek róla.
ráadásul ez a fajta demonstráció pont a kritikusan alulfizetett szakmákban nem opció. rendőr, orvos vagy mentős sztrájk esetén nézhetnének az emberek, csak az a helyzet, hogy jó érzéső ember nem demonstrál azzal, hogy másokat veszélyeztet.egyébként BP közlekedése nem lenne olyan rossz, az éjszakai járatok kifejezetten jók, de a nappaliaknál is inkább csak néhány peremkerületi vonallal van baj. illetve a járművek állapotával. ha 10 évesnél nem lenne régebbi jármű, akkor szerintem nem lenne igazán elégedetlenség. illetve a másik, hogy közlekedési mentalitásban nagyon el vagyunk otthon maradva sajnos. ez az egész koncepció, hogy menő bliccelni, meg fogócskát játszunk az ellenőrökkel egy vicc. komolyan én is a kőkorszakban éreztem magam, amikor Karácsonyra hazamentem. és ez mind utasokat, mint utaztatókat minősítve sajnos...
-
tixem
addikt
Szegediként én vígan elvagyok a közlekedéssel, 8 év átlagéletkorú flotta, rakat jó vonal, átgondolt menetrenddel. Pesthez képest itt kánaán van, bár a mocskos politika szét fogja rombolni a Volánt, a városi tulajdonú Társaság javára... Az persze nem fontos, hogy emiatt egy rakat embert kirúgnak, faterral egyetemben -.- na de Off OFF.
Logikus az időpont választás, tuti felfigyelnek rájuk, helyükben én is vmi jelentős rendezvény idejére tettem volna. Az persze megint más, hogy egy rakás emberrel csesznek ki, de ez már csak ilyen.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Brutális eb
addikt
Ha igazuk van a sztrájkolóknak sajna le kell nyelni.
Nekik ez az időpont a fegyvertény.(#25) sheratan
+1 Na igen nekem sincs bajom magával a közlekedéssel a fővárosunkban csak a lerohadt,pusztulat,hányingerkeltő gépjármű parkkal.Mondjuk az is igaz,hogy max 2000 forint-ot lehetne elkérni ezért a szolgáltatásért nem 12 ezredest havonta.
[ Szerkesztve ]
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
t-bali3
senior tag
"így kell normálisan csinálni, nem ahogy mondjuk a MÁV sztrájkol, hogy "na most akkor hajnal 5-től délelőtt 11-ig nem indul vonat". ebből mi jön le a vezetőségnek? "jó, akkor 11-től menni fognak a vonatok""
Nem tudom feltűnt-e, de minden valamirevaló ember (tisztelet a kivételnek) hajnal 5 és délelőtt 11 között elmegy dolgozni, így igencsak zavaró tud lenni az a fajta sztrájk is...
Nem kívánom Neked, hogy azzal kelljen szívnod, amikor manapság már az is jó ha van munkád, hogy hogyan jutsz be reggel melózni! (na jó kicsit azért kívánom )
És magával is kiszúr az a spanyol sztrájkoló, aki erőlteti ezt a kiállítás ideje alatt, mert bizony nem kis bevételtől esik el az ország (órákig sorolhatnám az összes érintettet), ha emiatt esetleg elpártol az MWC Barcelonától a jövőben...ez az egész csak akkor állja meg a helyét ha blöff (ami szerintem esélyes).
-
Bog
HÁZIGAZDA
A metrók járni fognak, a többi meg bennünket nem érint. Megállapodtak.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- További aktív témák...